-
MH νοικιάζετε κουβάδες στις διακοπές, διάβολε!
Εκτός κι αν η ιδέα σας περί ευτυχίας είναι να κλαψομουνιάζετε και να θάβετε οχήματα στο φόρουμ τον επόμενο χειμώνα!
Δώστε κάτι παραπάνω, αντί για αυτοκίνητο, για ακίνητο (από κοτέτσι έως βίλλα) για να είναι κοντά στο χώρο δραστηριοτήτων σας (θάλασσα ή πιοτό ή και τα δύο) και αφήστε τις τσιριμόνιες για κατασκευές εξ ορισμού πτωχοπροδρομικές! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τις τελευταίες 4 μέρες είχα ένα VW Polo 1,4 (το προτελευταίο) με αρκετά χλμ σε ορεινές στροφοδιαδρομές.
Μετά από το καλοκαίρι το έχω ονομάσει ΦΟΒΟΣ & ΤΡΟΜΟΣ,
τραγικά επικίνδυνο αυτοκίνητο με τέτοια οδική συμπεριφορά....και δεν κάνω πλάκα....
Φοβήθηκα από τις πλεύσειςδεν εχεις οδηγησει ασπρο 5θυρο 1000αρι corsa σε δρομους Σαντορινης να δεις τι παει να πει εποκινδυνοτητα
σε μια προσπεραση απο τυχη δεν αγκαλιασα λεωφορειο
νοικιαρικα παντα πρεπει να παιρνεις φιατ
Από τα 2-3 χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει!
Κόρσα 1000κεκ του 1993. (Τότε, ήταν σχεδόν καινούριο) -
Εγώ πάλι έχω οδηγήσει καμμιά 10 αριά διαφορετικά panda (εκτός από το 100 ) και δεν μπορώ να πω πως ένιωσα αυτό που λέτε για ανασφάλειες κτλ. Εντάξει δεν περίμενα να στρίβει με 200 φουρκέτες αλλά μια χαρά το βρήκα για την κατηγορία του. Και μην μπερδεύεστε. Άλλο είναι επικίνδυνο και άλλο μοιάζει επικίνδυνο ... Επίσης φέτος νοίκιασα στις διακοπές το παλιό το panda , και αν εξαιρέσεις τα φρένα που πάταγες φέτος και σταμάταγε του χρόνου ακόμα και μ αυτό δεν ένιωσα ανασφάλεια.
(μάλλον έχω γίνει πολύ ριψοκίνδυνος τύπος ... )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τις τελευταίες 4 μέρες είχα ένα VW Polo 1,4 (το προτελευταίο) με αρκετά χλμ σε ορεινές στροφοδιαδρομές.
Μετά από το καλοκαίρι το έχω ονομάσει ΦΟΒΟΣ & ΤΡΟΜΟΣ,
τραγικά επικίνδυνο αυτοκίνητο με τέτοια οδική συμπεριφορά....και δεν κάνω πλάκα....
Φοβήθηκα από τις πλεύσειςδεν εχεις οδηγησει ασπρο 5θυρο 1000αρι corsa σε δρομους Σαντορινης να δεις τι παει να πει εποκινδυνοτητα
σε μια προσπεραση απο τυχη δεν αγκαλιασα λεωφορειο
νοικιαρικα παντα πρεπει να παιρνεις φιατ
Στις διακοπές (ειδικά σε νησί) παίρνεις πάντα ιαπωνικό. Τέλος.
Τις τελευταίες 2 χρονιές στις διακοπές μου νοίκιασα το τελευταίο Nissan Micra και το new Yaris.
To Micra θεωρώ πως είναι ένα από τα πιο καλοστημένα μικρά. Σπασμένη 2α και έμπαινε με το πόδι στο πάτωμα σε όλες τις στροφές της Σαντορίνης. Ο μόνος που βρέθηκε στις 5 ημέρες να μου κολλήσει προφυλακτήρες (πραγματικά άξιος όμως! ) ήταν ντόπιος ταρίφας.
Το περασμένο καλοκαίρι προτίμησα το νεο Yaris. Μόνο τα πλαστικά και η εικόνα του εσωτερικού με χάλασε λίγο. Κατά τ' άλλα ήταν μια χαρά στο δρόμο, και αρκετά οικονομικό καθώς μ'αρέσει να τριγυρίζω όλο το νησί.
-
Από τιμόνια όμως είναι ίδια, μοτέρ ίδια, φρένα ίδια και κιβώτιο ίδιο
Μου απάντησες (αν προσθέσεις και το πάτωμα που επίσης είναι ίδιο).
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
:lol: >>>Τις τελευταίες 4 μέρες είχα ένα VW Polo 1,4 (το προτελευταίο) με αρκετά χλμ σε ορεινές στροφοδιαδρομές.Μετά από το καλοκαίρι το έχω ονομάσει ΦΟΒΟΣ & ΤΡΟΜΟΣ,
τραγικά επικίνδυνο αυτοκίνητο με τέτοια οδική συμπεριφορά....και δεν κάνω πλάκα....
Φοβήθηκα από τις πλεύσειςδεν εχεις οδηγησει ασπρο 5θυρο 1000αρι corsa σε δρομους Σαντορινης να δεις τι παει να πει εποκινδυνοτητα
σε μια προσπεραση απο τυχη δεν αγκαλιασα λεωφορειο
νοικιαρικα παντα πρεπει να παιρνεις φιατ
Στις διακοπές (ειδικά σε νησί) παίρνεις πάντα ιαπωνικό. Τέλος.
Τις τελευταίες 2 χρονιές στις διακοπές μου νοίκιασα το τελευταίο Nissan Micra και το new Yaris.
To Micra θεωρώ πως είναι ένα από τα πιο καλοστημένα μικρά. Σπασμένη 2α και έμπαινε με το πόδι στο πάτωμα σε όλες τις στροφές της Σαντορίνης. Ο μόνος που βρέθηκε στις 5 ημέρες να μου κολλήσει προφυλακτήρες (πραγματικά άξιος όμως! ) ήταν ντόπιος ταρίφας.
Το περασμένο καλοκαίρι προτίμησα το νεο Yaris. Μόνο τα πλαστικά και η εικόνα του εσωτερικού με χάλασε λίγο. Κατά τ' άλλα ήταν μια χαρά στο δρόμο, και αρκετά οικονομικό καθώς μ'αρέσει να τριγυρίζω όλο το νησί.
σε νησί μόνο πάντα....
χωράει 5+άτομα , καίει λίγο και στρίβει ευχάριστα -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τις τελευταίες 4 μέρες είχα ένα VW Polo 1,4 (το προτελευταίο) με αρκετά χλμ σε ορεινές στροφοδιαδρομές.
Μετά από το καλοκαίρι το έχω ονομάσει ΦΟΒΟΣ & ΤΡΟΜΟΣ,
τραγικά επικίνδυνο αυτοκίνητο με τέτοια οδική συμπεριφορά....και δεν κάνω πλάκα....
Φοβήθηκα από τις πλεύσειςδεν εχεις οδηγησει ασπρο 5θυρο 1000αρι corsa σε δρομους Σαντορινης να δεις τι παει να πει εποκινδυνοτητα
σε μια προσπεραση απο τυχη δεν αγκαλιασα λεωφορειο
νοικιαρικα παντα πρεπει να παιρνεις φιατ
Έχω οδηγήσει Corsa, 1.2 ή 1.0 πρέπει να ήταν, όταν το είχα για μια εβδομάδα ως αυτοκίνητο αντικατάστασης
Επίσης το Polo δεν το νοίκιασα αλλά ήταν ενός καλού φίλου μου. Σιγά μην το νοίκιαζα.
Το Yaris είναι πολύ καλύτερο γιατί και με αυτό έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα.σσ. Σχετικά με το Panda-500
Το 500 δίνει ρέστα στην Εθνική οδό ή σε δρόμους στριφτερούς, πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας του, αλλά και το Panda δεν πάει πίσω. Είναι ευχάριστο και ασφαλέστατο ενώ ο κινητήρας του (1.25) το κάνει να πηγαίνει σαν 1.4, ενώ είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό που βγάζει τόσο χαμηλά τη ροπή του....δες στα τεχνικά χαρακτηριστικά, να διαπιστώσεις ότι βγάζει εξωφρενικά χαμηλά τη ροπή....
Και αυτό βοηθά μέσα στην πόλη όπου κινήσε πολύ σβέλτα, και εκεί είναι που δίνει ρέστα το Panda ενώ το 500 μου φαίνεται αργοκίνητο καράβι....Επίσης το 500 1.2 βγάζει κόφτη στις 6.200 ενώ το Panda στις 6.500+(δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά θα σου πω) παρότι έχει λιγότερα άλογα και τα αποδίδει πιο χαμηλά -
και γω 1200αρια εχω οδηγησει μονο και οντως το Panda φαινεται οτι αρπαζει απο χαμηλα, δινοντας σου την αισθηση οτι το 500 ειναι τουλαχιστον 200 κιλα βαρυτερο
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Έχω οδηγήσει Corsa, 1.2 ή 1.0 πρέπει να ήταν, όταν το είχα για μια εβδομάδα ως αυτοκίνητο αντικατάστασης
Επίσης το Polo δεν το νοίκιασα αλλά ήταν ενός καλού φίλου μου. Σιγά μην το νοίκιαζα.
Το Yaris είναι πολύ καλύτερο γιατί και με αυτό έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα.σσ. Σχετικά με το Panda-500
Το 500 δίνει ρέστα στην Εθνική οδό ή σε δρόμους στριφτερούς, πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας του, αλλά και το Panda δεν πάει πίσω. Είναι ευχάριστο και ασφαλέστατο ενώ ο κινητήρας του (1.25) το κάνει να πηγαίνει σαν 1.4, ενώ είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό που βγάζει τόσο χαμηλά τη ροπή του....δες στα τεχνικά χαρακτηριστικά, να διαπιστώσεις ότι βγάζει εξωφρενικά χαμηλά τη ροπή....
Και αυτό βοηθά μέσα στην πόλη όπου κινήσε πολύ σβέλτα, και εκεί είναι που δίνει ρέστα το Panda ενώ το 500 μου φαίνεται αργοκίνητο καράβι....Επίσης το 500 1.2 βγάζει κόφτη στις 6.200 ενώ το Panda στις 6.500+(δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά θα σου πω) παρότι έχει λιγότερα άλογα και τα αποδίδει πιο χαμηλάΜας φάγανε οι οικονομίες και οι ρύποι!! Τι να σου κάνω που δεν είχε βγει το Abarth όταν το πήρα!
-
Renault Clio TCE (προ f/l)
Το ΠΣΚ που μας πέρασε, το νοίκιασα στο Ηράκλειο Κρήτης, με 16.000 χλμ.
Βασική έκδοση, 5θυρο, με τάσια, απλό A/C & ταμπούρα πίσω (λάστιχα 185/60-15 & δίχως ESP).
Διαδρομή: Ηράκλειο - Σητεία - ορεινά χωριά της περιοχής - ανατολικές παραλίες (Φοινικόδασος, κτλ...) - επιστροφή Ηράκλειο (για όσους ξέρουν, από τις ομορφότερες & πλέον οδηγικά ενδιαφέρουσες περιοχές ...). Σε πολλά σημεία υπό βροχή, γενικά πολύ απαιτητικές συνθήκες, αλλά δεν κατάλαβε τπτ...
Διανυθέντα χλμ 380, μέση κατανάλωση 7,5lt/100km, φορτίο 3 άτομα & αποσκευές.Όλα τα λεφτά, ο κινητήρας. Παρά τα 1149cc, δυνατός & ελαστικός από το ρελαντί έως ψηλά, πολύ πρόθυμος, αθόρυβος & πολύ οικονομικός. Ένιωθα ότι μπορώ να πάω με όσα θέλω, με τρόπο ιδιαίτερα άνετο, δίχως να το ξεζουμίζω. Θυμίζει καλό ατμοσφαιρικό 1600άρι, αλλά λόγω υπερτροφοδότησης, μπορούσα να κινούμαι πάντα με μια ταχύτητα λιγότερη. Δεδομένης της διαδρομής (στροφές, ανηφόρες), δεν καταλάβαινε τπτ, ακόμη & φορτωμένο. Το 'αέρινο' μοτέρ απάλλασσε την οδήγηση από κάθε άγχος (προσπεράσεις με τη σκέψη...) & τελικά φτάναμε στον προορισμό μας ατσαλάκωτοι.
Κράτημα: Το γνωστό, παρά τα στενά λάστιχα της βασικής έκδοσης. Ευέλικτο, με αίσθηση μεγαλυτέρου αυτοκινήτου, πολύ σταθερό πάτημα, σε συνδυασμό με άνεση. Στο όριο, ουδέτερο & ασφαλέστατο. Παρά το μικρό του μέγεθος, ταξιδεύει αφάνταστα ξεκούραστα, σε σημείο που να συγκρίνεται άνετα με μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα. Πάντως, σε προκαλεί να παίξεις μαζί του & σε κάνει να χαμογελάς στο τέλος...
Φρένα - επιλογέας: Ικανά & απροβλημάτιστα.
Τιμόνι: Έντονα ηλεκτρική αίσθηση, ωστόσο το συνηθίζεις αμέσως & σε υψηλότερες ταχύτητες έχει θετικότερο feedback, ώστε να κινείσαι με πραγματικά πολλά, δίχως να σε τρομάζει.
Ποιότητα: Μετά από 16.000 νοικιάρικα χλμ, δεν ακουγόταν τσικ, πολύ στιβαρή αίσθηση & συναρμογή υλικών (παρόλο που δεν ήταν η πλούσια έκδοση, με τα μαλακά υλικά στο ταμπλώ).
Έχοντας οδηγήσει & άλλα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας έως 1300cc, πιστεύω πως αυτή τη στιγμή είναι με διαφορά το καλύτερο & πιο ολοκληρωμένο, ικανό ακόμη & να παίξει άνετα το ρόλο του 1ου αυτοκινήτου μιας μικρής οικογένειας. Ο άριστος κινητήρας είναι αυτός που κάνει τη διαφορά & δίνει επιπλέον πόντους σε ένα ήδη εξαιρετικό σύνολο. Εντυπωσιάστηκα & θα το αγόραζα ευχαρίστως (γενικά, το επόμενό μου αυτοκίνητο θα είναι οπωσδήποτε υπερτροφοδοτούμενο, πραγματικά άλλη αίσθηση!).
Αυτά τα ολίγα...
-
Σε νοικιάρικο το χειρότερο έβερ ήταν σχετικά κανούριο Υ. 0-80 σε 3 χρόνια. Με a/c, σε 3,5 χρόνια. Πως να καταλάβω πως στρίβει/φρενάρει αφού δεν πήγαινε?
Ένα πάντα που πήρα μετά μου φάνηκε λάμπο! νοικιάρικο πάντα ftw!
-
Από νοικιάρικα, δε μου άρεσε καθόλου ένα σχεδόν καινούριο Opel Corsa 1.2, κυρίως εξαιτίας κινητήρα, πραγματικά πολύ βαρύ & αργό. Πιο σπιρτόζικα ήταν κάτι Peugeot 107, Hyundai Getz 1.1 & Fiat Panda 1.2 (το Φιατάκι ίσως το καλύτερο σε σχέση με τα προαναφερθέντα, ιδανικό για πόλη - κάτι ξέρουν & οι περισσότεροι εδώ μέσα που το επαινούν...).
-
Matiz ftw ... 4 άτομα και την ανηφόρα στο super paradise την ανέβαινε ούτε καν αγκομαχώντας . Εντάξει, με 1η την ανέβαινε αλλά ήταν λογικό..!
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Matiz ftw ... 4 άτομα και την ανηφόρα στο super paradise την ανέβαινε ούτε καν αγκομαχώντας . Εντάξει, με 1η την ανέβαινε αλλά ήταν λογικό..!φιατ παντα... με 7 άτομα στην πισω ανηφόρα του σούπερ (αυτή που βγαίνει στο άλλο κλαμπ που είναι κλειστό...)
-
Τελικά όλοι οι έλληνες νέοι που σέβονται τον εαυτό τους το χουν κάνει μια φόρα αυτό στη ζωή τους....
Εγώ με Cinquecento Sporting και άλλους 3 μαντραχαλάδες στα 18-19! -
7 αγορια στο zx..ο ενας 120 κιλα στο πορτμπαγκαζ και να κραταει τη πισω πορτα γιατι δεν εκλεινε.. Δε πηγαινε βημα λεμε...
Για πολυ μικρη αποσταση παντως..Τωρα που το σκεφτομαι το μετανιωνω..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Matiz ftw ... 4 άτομα και την ανηφόρα στο super paradise την ανέβαινε ούτε καν αγκομαχώντας . Εντάξει, με 1η την ανέβαινε αλλά ήταν λογικό..!
φιατ παντα... με 7 άτομα στην πισω ανηφόρα του σούπερ (αυτή που βγαίνει στο άλλο κλαμπ που είναι κλειστό...)
Άστο...χωρέσαμε 9 άτομα σε picanto στη Μύκονο
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Matiz ftw ... 4 άτομα και την ανηφόρα στο super paradise την ανέβαινε ούτε καν αγκομαχώντας . Εντάξει, με 1η την ανέβαινε αλλά ήταν λογικό..!
φιατ παντα... με 7 άτομα στην πισω ανηφόρα του σούπερ (αυτή που βγαίνει στο άλλο κλαμπ που είναι κλειστό...)
Άστο...χωρέσαμε 9 άτομα σε picanto στη Μύκονο
Νομιζω μας ξεπερασες κατα πολυ..
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Matiz ftw ... 4 άτομα και την ανηφόρα στο super paradise την ανέβαινε ούτε καν αγκομαχώντας . Εντάξει, με 1η την ανέβαινε αλλά ήταν λογικό..!
φιατ παντα... με 7 άτομα στην πισω ανηφόρα του σούπερ (αυτή που βγαίνει στο άλλο κλαμπ που είναι κλειστό...)
Άστο...χωρέσαμε 9 άτομα σε picanto στη Μύκονο
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τελικά όλοι οι έλληνες νέοι που σέβονται τον εαυτό τους το χουν κάνει μια φόρα αυτό στη ζωή τους....
Εγώ με Cinquecento Sporting και άλλους 3 μαντραχαλάδες στα 18-19!εγώ το έχω σαν έθιμο...
στις 10-11 που φεύγω συνήθως μαζεύω και μερικά λιωμίδια
Οδήγησα....