-
ενας τυπας στο fleamarket πουλαει 25Ε μια πατεντα και υποστηριζει οτι δινει απο 10-20hp συγκεκριμενα προκειται για μια κατασκευη που εχει μια αντισταση καμποσων ohm και μπενει στην θεση του Intake Air Temperature sensor (IAT) και κανει τον εγκεφαλο να περνει λαθος ενδειξεις.Απο ενα search που εκανα στο net βρηκα οτι τα Αμερικανακια το δουλευουν πολυ σε κατι Camaro κλπ στην ουσια δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια απλη αντισταση που αντικαθηστα το θερμιστορ (ΙΑΤ σενσορ) και δινει μια παγια μετρηση στον εγκεφαλο με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να νομιζει οτι το αμαξι ειναι κρυο και δινει ποιο πολυ βενζινη.Κατα ποσο κατι τετοιο ισχει και δουλευει χωρις παρενεργιες?????
-
ενας τυπας στο fleamarket πουλαει 25Ε μια πατεντα και υποστηριζει οτι δινει απο 10-20hp συγκεκριμενα προκειται για μια κατασκευη που εχει μια αντισταση καμποσων ohm και μπενει στην θεση του Intake Air Temperature sensor (IAT) και κανει τον εγκεφαλο να περνει λαθος ενδειξεις.Απο ενα search που εκανα στο net βρηκα οτι τα Αμερικανακια το δουλευουν πολυ σε κατι Camaro κλπ στην ουσια δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια απλη αντισταση που αντικαθηστα το θερμιστορ (ΙΑΤ σενσορ) και δινει μια παγια μετρηση στον εγκεφαλο με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να νομιζει οτι το αμαξι ειναι κρυο και δινει ποιο πολυ βενζινη.Κατα ποσο κατι τετοιο ισχει και δουλευει χωρις παρενεργιες?????
-
ενας τυπας στο fleamarket πουλαει 25Ε μια πατεντα και υποστηριζει οτι δινει απο 10-20hp συγκεκριμενα προκειται για μια κατασκευη που εχει μια αντισταση καμποσων ohm και μπενει στην θεση του Intake Air Temperature sensor (IAT) και κανει τον εγκεφαλο να περνει λαθος ενδειξεις.Απο ενα search που εκανα στο net βρηκα οτι τα Αμερικανακια το δουλευουν πολυ σε κατι Camaro κλπ στην ουσια δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια απλη αντισταση που αντικαθηστα το θερμιστορ (ΙΑΤ σενσορ) και δινει μια παγια μετρηση στον εγκεφαλο με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να νομιζει οτι το αμαξι ειναι κρυο και δινει ποιο πολυ βενζινη.Κατα ποσο κατι τετοιο ισχει και δουλευει χωρις παρενεργιες?????
-
Μπορεί να δείς μια μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη (της τάξης των 1-2 ίππων) και ταυτόχρονα μια δυσανάλογη αύξηση στην κατανάλωση.
-
-
Και με το θέμα της θερμοκρασιας που ανεφερε ο Λευτερης τι γινεται;
-
Και αμα το αγοράσεις και σταθεροποιήσεις τη διακύμανση του καυσίμου να προτείνω να κάνεις μια πατέντα ωστε να κρατάς σταθερό το αβάνς σε όλες τισ στροφές, υπόσχομαι +200 άλογα και μείωση στην κατανάλωση της τάξης του 98%
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και αμα το αγοράσεις και σταθεροποιήσεις τη διακύμανση του καυσίμου να προτείνω να κάνεις μια πατέντα ωστε να κρατάς σταθερό το αβάνς σε όλες τισ στροφές, υπόσχομαι +200 άλογα και μείωση στην κατανάλωση της τάξης του 98%Ναί, αντί να καταναλώνει βενζίνη, θα παράγει. Προσοχή μόνο μη ξεχειλίσει το ρεζερβουάρ. Θέλει τακτικό άδειασμα
-
Παιδια δεν ειναι αστειο! μπορει κσποιος να προσπαθει να βγαλει λεφτα πουλωντας μια αντισταση ομως απο πληροφοριες που εχω μαζεψει το κολπακι διχνει να δουλευει και το προβλημα που ισως τελικα αντιμετοπισει καποιος ειναι μαυρισμενα μπουζι και χαλασμενο καταλυτη αυτα φανταζομαι απο μακροχρονια χρηση και οχι σε 1-2 μερες! σαν βελτιωση δεν αξηζει λετε?
-
Lefteris25 όσο σοβαρό είναι αυτό που έγραψα πιο πάνω άλλο τόσο σοβαρή είναι και η μετατροπή αυτή όπως την περιγράφεις
-
Κατα τη γνωμη μου, οι πατεντες στα καινουργια αυτοκινητ δεν βγαινουν σε καλο... αρα αποφευγε τις!
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Παιδια δεν ειναι αστειο! μπορει κσποιος να προσπαθει να βγαλει λεφτα πουλωντας μια αντισταση ομως απο πληροφοριες που εχω μαζεψει το κολπακι διχνει να δουλευει και το προβλημα που ισως τελικα αντιμετοπισει καποιος ειναι μαυρισμενα μπουζι και χαλασμενο καταλυτη αυτα φανταζομαι απο μακροχρονια χρηση και οχι σε 1-2 μερες! σαν βελτιωση δεν αξηζει λετε?Λυπάμαι, αλλά τέτοια βελτίωση να δώσει 10-20 άλογα είναι εξαιρετικά δύσκολο.
Άλλοι παιδεύονται με εκκεντροφόρους και προγράματα, και τόσα άλογα μπορεί στο τέλος να μην βγάλουν. -
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
ενας τυπας στο fleamarket πουλαει 25Ε μια πατεντα και υποστηριζει οτι δινει απο 10-20hp συγκεκριμενα προκειται για μια κατασκευη που εχει μια αντισταση καμποσων ohm και μπενει στην θεση του Intake Air Temperature sensor (IAT) και κανει τον εγκεφαλο να περνει λαθος ενδειξεις.Απο ενα search που εκανα στο net βρηκα οτι τα Αμερικανακια το δουλευουν πολυ σε κατι Camaro κλπ στην ουσια δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια απλη αντισταση που αντικαθηστα το θερμιστορ (ΙΑΤ σενσορ) και δινει μια παγια μετρηση στον εγκεφαλο με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να νομιζει οτι το αμαξι ειναι κρυο και δινει ποιο πολυ βενζινη.Κατα ποσο κατι τετοιο ισχει και δουλευει χωρις παρενεργιες?????Είναι μια από τις συνήθεις 'μετατροπές' που κάνουν οι 'ειδικοί' της βελτίωσης με τσιπάρισμα. Μια διαφορά της τάξης των 25 οC στην ανάγνωση του οργάνου, δίνει περίπου 4% περισσότερο εισερχόμενο αέρα (και τελικά καύσιμο μίγμα).
Υπάρχουν και άλλες 'μετατροπές' τέτοιου τύπου, με επεμβάσεις στο AFM ή στο σήμα του λ, αλλά καλό είναι να αποφεύγονται.Γιάννης
-
Η λειτουργία του κινητήρα δεν ρυθμίζεται μόνο απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα!Οι ενδείξεις λαμβάνονται επίσης και απο τους αισθητήρες θερμοκρασίας νερού αλλά και απο τον όγκο του εισερχόμενου αέρα!
Οπότε το πρόβλημά σου δεν θα είναι μόνο τα μαυρισμένα μπουζί αλλά ίσως και πολλά περισσότερα!!
-
Δεν αρκεί να βάλεις περισσότερο καύσιμο, θα πρέπει να βάλεις ΜΟΝΟ όσο καύσιμο μπορείς να βάλεις, ειδάλλως το παραπάνω καύσιμο είναι ΕΠΙΒΛΑΒΕΣ για την απόδοση.
Είναι σαν να πάρεις ενα αθλητή στίβου στα 100έτρα πχ και να τον ταίζεις μέχρι σκασμού για να τρέξει καλύτερα.
-
παιδια σκευτικα το εξης,μια τετοια πατεντα οντος δεν μπορει να δωσει 10-20 αλογα (αυτο ειναι δεδομενο απο την αρχη!) το θεμα ειναι αν μπορει να δωσει εστω και ενα! αν υποθεσουμε οτι στο αυτοκινητο που θα μπει υπαρχει ηδη εγκατεστημενη χωανη.ολλοι ξερουμε οτι για να μπορεσει να εκμεταλευτει πληρος ενα αμαξι τις αυξημενες μαζες αερα και να δωσει το απετουμενο καυσιμο χρειαζεται τσιπαρισμα αλλιως δεν αναγνωριζεται ο επιπλεων αερας και απλος στεγνωνει το αμαξι στα ψηλα.Αν ομως εχεις πανω χωανη και ΔΕΝ εχεις τσιπαρει το αμαξι και βαλεις την πατεντα τοτε ισως να δωθει περεισωτερο καυσιμο και ο εισερχομενος αερας απο την χωανη να γινει πληρως εκμεταλευσιμος!
- Επισεις σκευτικα και αυτο,αν υποθεσουμε οτι το κολπακι δινει εντολη για πιο πλουσιο μιγμα σε βενζινη τοτε λογικα ο εσθητηρας λ μολις διαβασει αυξηση καυσαεριων θα ακυρωνει την εντολη για περισοτερη βενζινη! οποτε ουτε κερδος ουτε χασιμο! απλος μια εντολη που ανερει την προηγουμενη! (και αυτο γιατι ο αερας ειναι ζεστος! και οχι κρυος οπως αναμενεται)
οπως φενεται η μια σκεψη μου ανερει την αλλη! εσεις οι πιο εμπειροι τι λετε για αυτο που σκευτικα???
Ι.Γ το κολπακι δεν ειναι παρομοιο με την λειτουργια του τσοκ στα παλια αμαξια???
Ι.Γ2 στην ουσια δεν το κοβω να μπορει να κανει αλλη ζιμια περα απο μαυρισμενα μπουζι στην περιπτοωση που δεν δουλευει καλα! ασχετα αν στο internet λενε και για χαλασμενο καταλυτη! -
- 25E ειναι πανακριβο για μια αντισταση που δεν κανει ουτε 10λεπτα.
2)οπου ακους πολλα αλογα κρατα μικρο καπιστρι.
3)αν για να κερδισεις εστω και ενα αλογο κανεις τετοιες ζημιες (λερωμενα μπουζι,καταλυτης) νομιζω οτι δεν αξιζει τον κοπο ουτε να το σκεφτεσαι.
4)το τσοκ αν το τραβηξεις σε ζεστο κινητηρα μειωνεται η αποδοση του και δουλευει μπουκωμενος.
5)εχεις εξαντλησει ολα τα περιθωρια βελτιωσεις του κινητηρα σου ;
- 25E ειναι πανακριβο για μια αντισταση που δεν κανει ουτε 10λεπτα.
-
Καλά σοβαρολογούμε. Εδώ μιλάμε για κινητήρα που θα δουλεύει σχεδόν συνέχεια μπουκωμένος. Η ατελής καύση λόγο πλούσιου μείγματος είναι πολλαπλά βλαβερή. Τι να πρώτο πω, επικαθίσεις σε μπουζί και έδρες βαλβίδων, καταστροφή καταλύτη όχι άμεσα αλλά πολύ σύντομα, μειωμένη απόδοση και κατακόρυφη αύξηση κατανάλωσης.
Αν έχεις λεφτά για πέταμα και θέλεις φιλικές σχέσεις με το μηχανικό σου υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να το πετύχεις. -
.....και από πριν χαλάσει ο καταλύτης και κακά καυσαέρια που μολύνουν το περιβάλλον!
-
κανεις δεν διαβασε το τελευταιο post μου στην προιγουμενη σελιδα?
O IAT sensor μας δινει αλογα???