Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O IAT sensor μας δινει αλογα???
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. O IAT sensor μας δινει αλογα???
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    26
    111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      ενας τυπας στο fleamarket πουλαει 25Ε μια πατεντα και υποστηριζει οτι δινει απο 10-20hp συγκεκριμενα προκειται για μια κατασκευη που εχει μια αντισταση καμποσων ohm και μπενει στην θεση του Intake Air Temperature sensor (IAT) και κανει τον εγκεφαλο να περνει λαθος ενδειξεις.Απο ενα search που εκανα στο net βρηκα οτι τα Αμερικανακια το δουλευουν πολυ σε κατι Camaro κλπ στην ουσια δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια απλη αντισταση που αντικαθηστα το θερμιστορ (ΙΑΤ σενσορ) και δινει μια παγια μετρηση στον εγκεφαλο με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να νομιζει οτι το αμαξι ειναι κρυο και δινει ποιο πολυ βενζινη.Κατα ποσο κατι τετοιο ισχει και δουλευει χωρις παρενεργιες?????

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • L
        lefteris25 last edited by

        ενας τυπας στο fleamarket πουλαει 25Ε μια πατεντα και υποστηριζει οτι δινει απο 10-20hp συγκεκριμενα προκειται για μια κατασκευη που εχει μια αντισταση καμποσων ohm και μπενει στην θεση του Intake Air Temperature sensor (IAT) και κανει τον εγκεφαλο να περνει λαθος ενδειξεις.Απο ενα search που εκανα στο net βρηκα οτι τα Αμερικανακια το δουλευουν πολυ σε κατι Camaro κλπ στην ουσια δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια απλη αντισταση που αντικαθηστα το θερμιστορ (ΙΑΤ σενσορ) και δινει μια παγια μετρηση στον εγκεφαλο με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να νομιζει οτι το αμαξι ειναι κρυο και δινει ποιο πολυ βενζινη.Κατα ποσο κατι τετοιο ισχει και δουλευει χωρις παρενεργιες?????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          ενας τυπας στο fleamarket πουλαει 25Ε μια πατεντα και υποστηριζει οτι δινει απο 10-20hp συγκεκριμενα προκειται για μια κατασκευη που εχει μια αντισταση καμποσων ohm και μπενει στην θεση του Intake Air Temperature sensor (IAT) και κανει τον εγκεφαλο να περνει λαθος ενδειξεις.Απο ενα search που εκανα στο net βρηκα οτι τα Αμερικανακια το δουλευουν πολυ σε κατι Camaro κλπ στην ουσια δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια απλη αντισταση που αντικαθηστα το θερμιστορ (ΙΑΤ σενσορ) και δινει μια παγια μετρηση στον εγκεφαλο με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να νομιζει οτι το αμαξι ειναι κρυο και δινει ποιο πολυ βενζινη.Κατα ποσο κατι τετοιο ισχει και δουλευει χωρις παρενεργιες?????

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • D
            dog80 last edited by

            Μπορεί να δείς μια μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη (της τάξης των 1-2 ίππων) και ταυτόχρονα μια δυσανάλογη αύξηση στην κατανάλωση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • K
              kpsig moderator last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                citastak last edited by

                Και με το θέμα της θερμοκρασιας που ανεφερε ο Λευτερης τι γινεται;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Και αμα το αγοράσεις και σταθεροποιήσεις τη διακύμανση του καυσίμου να προτείνω να κάνεις μια πατέντα ωστε να κρατάς σταθερό το αβάνς σε όλες τισ στροφές, υπόσχομαι +200 άλογα και μείωση στην κατανάλωση της τάξης του 98%

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    Και αμα το αγοράσεις και σταθεροποιήσεις τη διακύμανση του καυσίμου να προτείνω να κάνεις μια πατέντα ωστε να κρατάς σταθερό το αβάνς σε όλες τισ στροφές, υπόσχομαι +200 άλογα και μείωση στην κατανάλωση της τάξης του 98%

                    Ναί, αντί να καταναλώνει βενζίνη, θα παράγει. Προσοχή μόνο μη ξεχειλίσει το ρεζερβουάρ. Θέλει τακτικό άδειασμα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lefteris25 last edited by

                      Παιδια δεν ειναι αστειο! μπορει κσποιος να προσπαθει να βγαλει λεφτα πουλωντας μια αντισταση ομως απο πληροφοριες που εχω μαζεψει το κολπακι διχνει να δουλευει και το προβλημα που ισως τελικα αντιμετοπισει καποιος ειναι μαυρισμενα μπουζι και χαλασμενο καταλυτη αυτα φανταζομαι απο μακροχρονια χρηση και οχι σε 1-2 μερες! σαν βελτιωση δεν αξηζει λετε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Lefteris25 όσο σοβαρό είναι αυτό που έγραψα πιο πάνω άλλο τόσο σοβαρή είναι και η μετατροπή αυτή όπως την περιγράφεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          citastak last edited by

                          Κατα τη γνωμη μου, οι πατεντες στα καινουργια αυτοκινητ δεν βγαινουν σε καλο... αρα αποφευγε τις!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                            Παιδια δεν ειναι αστειο! μπορει κσποιος να προσπαθει να βγαλει λεφτα πουλωντας μια αντισταση ομως απο πληροφοριες που εχω μαζεψει το κολπακι διχνει να δουλευει και το προβλημα που ισως τελικα αντιμετοπισει καποιος ειναι μαυρισμενα μπουζι και χαλασμενο καταλυτη αυτα φανταζομαι απο μακροχρονια χρηση και οχι σε 1-2 μερες! σαν βελτιωση δεν αξηζει λετε?

                            Λυπάμαι, αλλά τέτοια βελτίωση να δώσει 10-20 άλογα είναι εξαιρετικά δύσκολο.
                            Άλλοι παιδεύονται με εκκεντροφόρους και προγράματα, και τόσα άλογα μπορεί στο τέλος να μην βγάλουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              servmx last edited by

                              Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                              ενας τυπας στο fleamarket πουλαει 25Ε μια πατεντα και υποστηριζει οτι δινει απο 10-20hp συγκεκριμενα προκειται για μια κατασκευη που εχει μια αντισταση καμποσων ohm και μπενει στην θεση του Intake Air Temperature sensor (IAT) και κανει τον εγκεφαλο να περνει λαθος ενδειξεις.Απο ενα search που εκανα στο net βρηκα οτι τα Αμερικανακια το δουλευουν πολυ σε κατι Camaro κλπ στην ουσια δεν ειναι τιποτα αλλο απο μια απλη αντισταση που αντικαθηστα το θερμιστορ (ΙΑΤ σενσορ) και δινει μια παγια μετρηση στον εγκεφαλο με αποτελεσμα ο εγκεφαλος να νομιζει οτι το αμαξι ειναι κρυο και δινει ποιο πολυ βενζινη.Κατα ποσο κατι τετοιο ισχει και δουλευει χωρις παρενεργιες?????

                              Είναι μια από τις συνήθεις 'μετατροπές' που κάνουν οι 'ειδικοί' της βελτίωσης με τσιπάρισμα. Μια διαφορά της τάξης των 25 οC στην ανάγνωση του οργάνου, δίνει περίπου 4% περισσότερο εισερχόμενο αέρα (και τελικά καύσιμο μίγμα).
                              Υπάρχουν και άλλες 'μετατροπές' τέτοιου τύπου, με επεμβάσεις στο AFM ή στο σήμα του λ, αλλά καλό είναι να αποφεύγονται.

                              Γιάννης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kouk last edited by

                                Η λειτουργία του κινητήρα δεν ρυθμίζεται μόνο απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα!Οι ενδείξεις λαμβάνονται επίσης και απο τους αισθητήρες θερμοκρασίας νερού αλλά και απο τον όγκο του εισερχόμενου αέρα!

                                Οπότε το πρόβλημά σου δεν θα είναι μόνο τα μαυρισμένα μπουζί αλλά ίσως και πολλά περισσότερα!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Δεν αρκεί να βάλεις περισσότερο καύσιμο, θα πρέπει να βάλεις ΜΟΝΟ όσο καύσιμο μπορείς να βάλεις, ειδάλλως το παραπάνω καύσιμο είναι ΕΠΙΒΛΑΒΕΣ για την απόδοση.

                                  Είναι σαν να πάρεις ενα αθλητή στίβου στα 100έτρα πχ και να τον ταίζεις μέχρι σκασμού για να τρέξει καλύτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    lefteris25 last edited by

                                    παιδια σκευτικα το εξης,μια τετοια πατεντα οντος δεν μπορει να δωσει 10-20 αλογα (αυτο ειναι δεδομενο απο την αρχη!) το θεμα ειναι αν μπορει να δωσει εστω και ενα! αν υποθεσουμε οτι στο αυτοκινητο που θα μπει υπαρχει ηδη εγκατεστημενη χωανη.ολλοι ξερουμε οτι για να μπορεσει να εκμεταλευτει πληρος ενα αμαξι τις αυξημενες μαζες αερα και να δωσει το απετουμενο καυσιμο χρειαζεται τσιπαρισμα αλλιως δεν αναγνωριζεται ο επιπλεων αερας και απλος στεγνωνει το αμαξι στα ψηλα.Αν ομως εχεις πανω χωανη και ΔΕΝ εχεις τσιπαρει το αμαξι και βαλεις την πατεντα τοτε ισως να δωθει περεισωτερο καυσιμο και ο εισερχομενος αερας απο την χωανη να γινει πληρως εκμεταλευσιμος!

                                    1. Επισεις σκευτικα και αυτο,αν υποθεσουμε οτι το κολπακι δινει εντολη για πιο πλουσιο μιγμα σε βενζινη τοτε λογικα ο εσθητηρας λ μολις διαβασει αυξηση καυσαεριων θα ακυρωνει την εντολη για περισοτερη βενζινη! οποτε ουτε κερδος ουτε χασιμο! απλος μια εντολη που ανερει την προηγουμενη! (και αυτο γιατι ο αερας ειναι ζεστος! και οχι κρυος οπως αναμενεται)

                                    οπως φενεται η μια σκεψη μου ανερει την αλλη! εσεις οι πιο εμπειροι τι λετε για αυτο που σκευτικα???

                                    Ι.Γ το κολπακι δεν ειναι παρομοιο με την λειτουργια του τσοκ στα παλια αμαξια???
                                    Ι.Γ2 στην ουσια δεν το κοβω να μπορει να κανει αλλη ζιμια περα απο μαυρισμενα μπουζι στην περιπτοωση που δεν δουλευει καλα! ασχετα αν στο internet λενε και για χαλασμενο καταλυτη!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      1. 25E ειναι πανακριβο για μια αντισταση που δεν κανει ουτε 10λεπτα.
                                        2)οπου ακους πολλα αλογα κρατα μικρο καπιστρι.
                                        3)αν για να κερδισεις εστω και ενα αλογο κανεις τετοιες ζημιες (λερωμενα μπουζι,καταλυτης) νομιζω οτι δεν αξιζει τον κοπο ουτε να το σκεφτεσαι.
                                        4)το τσοκ αν το τραβηξεις σε ζεστο κινητηρα μειωνεται η αποδοση του και δουλευει μπουκωμενος.
                                        5)εχεις εξαντλησει ολα τα περιθωρια βελτιωσεις του κινητηρα σου ;
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Καλά σοβαρολογούμε. Εδώ μιλάμε για κινητήρα που θα δουλεύει σχεδόν συνέχεια μπουκωμένος. Η ατελής καύση λόγο πλούσιου μείγματος είναι πολλαπλά βλαβερή. Τι να πρώτο πω, επικαθίσεις σε μπουζί και έδρες βαλβίδων, καταστροφή καταλύτη όχι άμεσα αλλά πολύ σύντομα, μειωμένη απόδοση και κατακόρυφη αύξηση κατανάλωσης.
                                        Αν έχεις λεφτά για πέταμα και θέλεις φιλικές σχέσεις με το μηχανικό σου υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να το πετύχεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          .....και από πριν χαλάσει ο καταλύτης και κακά καυσαέρια που μολύνουν το περιβάλλον!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lefteris25 last edited by

                                            κανεις δεν διαβασε το τελευταιο post μου στην προιγουμενη σελιδα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr