-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Αλήθεια, υπάρχει mx-5 club?
Ας μην κρίνω το θέαμα των οδηγών με το μπουφάν και το mx-5 ανοιχτό...Ναι υπάρχει, αναφέρθηκε.
Μπορείς να κρίνεις ό,τι θές αλλά αυτοί δεν βγήκαν έτσι για να κριθούν ούτε για να σε εντυπωσιάσουν αλλά γιατί τους αρέσει!
Και εγώ απλά ζηλεύω..... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αλήθεια, υπάρχει mx-5 club?
Ας μην κρίνω το θέαμα των οδηγών με το μπουφάν και το mx-5 ανοιχτό...Ναι υπάρχει, αναφέρθηκε.
Μπορείς να κρίνεις ό,τι θές αλλά αυτοί δεν βγήκαν έτσι για να κριθούν ούτε για να σε εντυπωσιάσουν αλλά γιατί τους αρέσει!
Και εγώ απλά ζηλεύω.....Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν βγήκαν με το mx-5 ανοιχτό φορώντας το μπουφάν για να εντυπωσιάσουν!
Συνήθως εντυπωσιαζόμαστε με κάτι όμορφο/έξυπνο/λογικόΣαφέστατα και μου αρέσει πολύ το mx-5 βέβαια...
Και επίσης 2,3 ήταν ανοιχτά...Οι άλλοι τα είχαν κλείσει
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Συνήθως εντυπωσιαζόμαστε με κάτι όμορφο/έξυπνο/λογικό
Σαφέστατα και μου αρέσει πολύ το mx-5 βέβαια...Ενώ αντίθετα πολλές φορές μας προκαλεί το αίσθημα της χαράς κάτι επικίνδυνο/ανώριμο/χαζό/ανώφελο/μαζοχιστικό....
Μετά από αυτά το ανθρώπινο γένος δεν βαθμολογείται και πολύ καλά....Εμένα δεν μου αρέσει το ΜΧ-5 αν και το εκτιμώ.
Αυτό που ζηλεύω γιατί μου λείπει είναι η αίσθηση του ανοιχτού με κρύο καιρό (ή μη....)! -
Κύριες και κύριοι καλημέρα σας και καλώς σας-με βρήκατε. Ξεθάβω αυτό το topic γιατί αν και fun των 4-ΤΡΟΧΩΝ δεν είχε βρει ικανοποιητικές απαντήσεις για το αν πρέπει να αγοράσω ένα S200 και όπως έψαχνα στο forum έπεσα εδώ και θα ήθελα να καταθέσω την άποψη μου για το αν αξίζει να έχεις cabrio – roadster.
Είμαι 28 χρόνων και πάντα όπως πολλοί πιστεύω ήθελα να αποκτήσω ένα cabrio. Έτσι πριν από 3 χρόνια απέκτησα ένα μεταχειρισμένο MΧ-5 το προηγούμενο μοντέλο.
Το αυτοκίνητο ήταν ένα ατελείωτο παιχνίδι με το πάντα ελεγχομενο «πέταμα» του ποπου του. Αλλά δεν είχε χλιδη. Έτσι το έδωσα πέρσι και πήρα μια επίσης μεταχειρισμένη Ζ4.Χλίδη σε εμφάνιση και εσωτερικό αλλά «ψόφια» στο δρόμο και με απενεργοποιημένο το ASR δεν μου έκανε ούτε ένα παιχνιδάκι. Έτσι «αναγκαστικά» φέτος να την πουλήσω και αποφάσισα να πάρω το S2000. Ξέρω ότι θέλει «χέρια» αλλά πιστεύω ότι με μερικές δοκιμαστικές βόλτες θα αποκτήσω επαφή!!!
Από ότι καταλαβαίνετε εγώ προσωπικά εκτιμώ ένα και μοναδικό πράγμα στο cabriole. Ότι τελειώνεις την δουλειά σου, εγω τελειώνω κατά τις 8 το απόγευμα, ανοίγεις την οροφή και ΞΕΧΝΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!
Το cabrio δεν είναι τόσο επίδειξη για μένα όσο ένα ηρεμιστικό τεραστίων δυνατοτήτων. Ξεχάστε τα «θα γεμίσεις σκόνη» ή τα «θα σου σκίσουν την οροφή» ή οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία. Τίποτα από αυτά δεν μου έχουν συμβεί. Πιστεύω όπως προαναφέρεται ότι το cabrio είναι all-weather. Ακόμα και Νοέμβριο όταν λάμπει ο ήλιος στην Ελλαδάρα μας όλα είναι τελεία την στιγμή που θα ανοίξεις την οροφή.!!!
PS: Σορρυ για το μακροσκελές μου λογύδριο.
PS2: Θα ήθελα κάποιες απόψεις για το S2000 -
---είναι αυτό που σας πουλάω εγώ. Κοιτάξτε στις αγγελίες για λεπτομέρειες.
Είναι δίλιτρο, 136ΗΡ, του κουτιού...κλπ.
-
Δεν υπαρχει ωραιοτερη αισθηση να οδηγεις καλοκαιρι καμπριο αυτοκινητο!!
-
3 πραγματα δεν αντεχω με την πλειονοτητα οσων εχουν καμπριο (εχω και εγω btw οποτε ξερω το θεμα πολυ καλα).
-
Τα ανοιγουν ειτε μεσα στο λιοπυρι ειτε οταν εχει 5 βαθμους εξω (βαζοντας μπουφαν η το AC στο φουλ οπως προαναφεραν και αλλοι) ωστε να 'δειχθουν'. Για μενα η καλυτερη ωρα για καμπριο ειναι να εχει 20+ βαθμους εξω και να εχει πεσει ο ηλιος.
-
Δεν μπορω τον καθε μην σχολιασω που παει και αγοραζει καμπριο με 2-4-6.000ε και βγαινει εξω κορδωμενος λες και αγορασε Ferrari. Υπαρχουν ακομα και καποιοι που αγοραζουν κατι SLK 200αρες και βγαζουν το σημα απο πισω γιατι αν το βγαλουν νομιζουν πως θα δουλεψουν τον κοσμο και θα νομιζουν πως εχουν 500αρα.
-
Τελος υπαρχουν Πολλοι που τα παιρνουν μεταχειρισμενα και κανουν σαν να τα αγορασαν καινουργια για να 'δειξουν' και καλα πως εχουν τσεπες. Απλα τραγικοι και εχω πιασει αρκετους απλα λεγοντας πως θελω να δω την αδεια του αυτοκινητου (δεν τρωμε κουτοχορτο).
Γενικα ειναι αλλη αισθηση το Καμπριο αλλα σιγουρα δεν ειναι στημενο για τρεξιμο οπως ενα Cupra R πχ (εκτος αν εχεις παρα πολυ ακριβο) κατι που ακομα και κατοχοι MX5/MR2 15ετιας και ανω δεν λενε να καταλαβουν (γιαυτο και τους μαζευουμε απο κολωνες συνεχεια).
-
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
(εχω και εγω btw οποτε ξερω το θεμα πολυ καλα).Μια περιπτωση να μην τα ξέρεις καλά ή να μη θες να το παραδεχτείς.
Ολίγον τι από ηθικοπλαστικό, κάτι σε save the world και 'οι άλλοι είναι βλάκες' μου μοιάζουν και τα τρία. Άποψη σου βέβαια!Νο 1 για μένα για όλους τους κατόχους (και μένα) το ψώνιο. Το φαίνεσθαι!
Γελαω όταν ακούω για επιδόσεις, συμπεριφορά κλπ.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
(εχω και εγω btw οποτε ξερω το θεμα πολυ καλα).
Μια περιπτωση να μην τα ξέρεις καλά ή να μη θες να το παραδεχτείς.
Ολίγον τι από ηθικοπλαστικό, κάτι σε save the world και 'οι άλλοι είναι βλάκες' μου μοιάζουν και τα τρία. Άποψη σου βέβαια!Νο 1 για μένα για όλους τους κατόχους (και μένα) το ψώνιο. Το φαίνεσθαι!
Γελαω όταν ακούω για επιδόσεις, συμπεριφορά κλπ.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
Χαιρομαι παντως που απαντας με επιχειρηματα σε οσα γραφω.........
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
3 πραγματα δεν αντεχω με την πλειονοτητα οσων εχουν καμπριο (εχω και εγω btw οποτε ξερω το θεμα πολυ καλα).-
Τα ανοιγουν ειτε μεσα στο λιοπυρι ειτε οταν εχει 5 βαθμους εξω (βαζοντας μπουφαν η το AC στο φουλ οπως προαναφεραν και αλλοι) ωστε να 'δειχθουν'. Για μενα η καλυτερη ωρα για καμπριο ειναι να εχει 20+ βαθμους εξω και να εχει πεσει ο ηλιος.
-
Δεν μπορω τον καθε μην σχολιασω που παει και αγοραζει καμπριο με 2-4-6.000ε και βγαινει εξω κορδωμενος λες και αγορασε Ferrari. Υπαρχουν ακομα και καποιοι που αγοραζουν κατι SLK 200αρες και βγαζουν το σημα απο πισω γιατι αν το βγαλουν νομιζουν πως θα δουλεψουν τον κοσμο και θα νομιζουν πως εχουν 500αρα.
-
Τελος υπαρχουν Πολλοι που τα παιρνουν μεταχειρισμενα και κανουν σαν να τα αγορασαν καινουργια για να 'δειξουν' και καλα πως εχουν τσεπες. Απλα τραγικοι και εχω πιασει αρκετους απλα λεγοντας πως θελω να δω την αδεια του αυτοκινητου (δεν τρωμε κουτοχορτο).
Γενικα ειναι αλλη αισθηση το Καμπριο αλλα σιγουρα δεν ειναι στημενο για τρεξιμο οπως ενα Cupra R πχ (εκτος αν εχεις παρα πολυ ακριβο) κατι που ακομα και κατοχοι MX5/MR2 15ετιας και ανω δεν λενε να καταλαβουν (γιαυτο και τους μαζευουμε απο κολωνες συνεχεια).
Πραγματικα απορω τι το θες το cabrio ή roadster οπως λες οτι εχεις... ουτε διακρινεται να το ευχαριστιεσαι και μαλλον κομπλεξ εχεις με την πλειονοτητα των χρηστων.. επισης ποτε δεν ειχαν τη φημη των πεζοδρομιοκυνηγων τα mx5-mr2.. επισης θεωρω αλλη κατηγορια χρηστων τα cc/cabrio και αλλη των roadster.
Προσωπικα επειδη θα επιδιωξω καποια στιγμη για spider 916 ,κλειστη θα ναι μονο οταν βρεχει καθως ηδη καταχειμωνο εχω ανοιχτα παραθυρα γιατι γουσταρω (αλλωστε γιατι να παρω ανοιχτο αν ειναι να τοι χω κλειστο.. ) και θα καραγουσταρω κι ας ειναι 20ετιας οταν την αποκτησω. Κορδωμενος βγαινω και με την υπερσενιαρισμενη μου zx 1.4 ,τι να το κανω το roadster..
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
3 πραγματα δεν αντεχω με την πλειονοτητα οσων εχουν καμπριο (εχω και εγω btw οποτε ξερω το θεμα πολυ καλα).
-
Τα ανοιγουν ειτε μεσα στο λιοπυρι ειτε οταν εχει 5 βαθμους εξω (βαζοντας μπουφαν η το AC στο φουλ οπως προαναφεραν και αλλοι) ωστε να 'δειχθουν'. Για μενα η καλυτερη ωρα για καμπριο ειναι να εχει 20+ βαθμους εξω και να εχει πεσει ο ηλιος.
-
Δεν μπορω τον καθε μην σχολιασω που παει και αγοραζει καμπριο με 2-4-6.000ε και βγαινει εξω κορδωμενος λες και αγορασε Ferrari. Υπαρχουν ακομα και καποιοι που αγοραζουν κατι SLK 200αρες και βγαζουν το σημα απο πισω γιατι αν το βγαλουν νομιζουν πως θα δουλεψουν τον κοσμο και θα νομιζουν πως εχουν 500αρα.
-
Τελος υπαρχουν Πολλοι που τα παιρνουν μεταχειρισμενα και κανουν σαν να τα αγορασαν καινουργια για να 'δειξουν' και καλα πως εχουν τσεπες. Απλα τραγικοι και εχω πιασει αρκετους απλα λεγοντας πως θελω να δω την αδεια του αυτοκινητου (δεν τρωμε κουτοχορτο).
Γενικα ειναι αλλη αισθηση το Καμπριο αλλα σιγουρα δεν ειναι στημενο για τρεξιμο οπως ενα Cupra R πχ (εκτος αν εχεις παρα πολυ ακριβο) κατι που ακομα και κατοχοι MX5/MR2 15ετιας και ανω δεν λενε να καταλαβουν (γιαυτο και τους μαζευουμε απο κολωνες συνεχεια).
Πραγματικα απορω τι το θες το cabrio ή roadster οπως λες οτι εχεις... ουτε διακρινεται να το ευχαριστιεσαι και μαλλον κομπλεξ εχεις με την πλειονοτητα των χρηστων.. επισης ποτε δεν ειχαν τη φημη των πεζοδρομιοκυνηγων τα mx5-mr2.. επισης θεωρω αλλη κατηγορια χρηστων τα cc/cabrio και αλλη των roadster.
Προσωπικα επειδη θα επιδιωξω καποια στιγμη για spider 916 ,κλειστη θα ναι μονο οταν βρεχει καθως ηδη καταχειμωνο εχω ανοιχτα παραθυρα γιατι γουσταρω (αλλωστε γιατι να παρω ανοιχτο αν ειναι να τοι χω κλειστο.. ) και θα καραγουσταρω κι ας ειναι 20ετιας οταν την αποκτησω. Κορδωμενος βγαινω και με την υπερσενιαρισμενη μου zx 1.4 ,τι να το κανω το roadster..
Απλα εχει να κανει με το τι το θελεις ενα αυτοκινητο. Αν το θελεις να το ευχαριστιεσαι τοτε το Cabrio δεν ειναι ουτε για νταλα ηλιο αλλα ουτε για κρυο. Ξερεις ποσο ευκολα μπορεις να παθεις ηλιαση σε cabrio ? Ξερεις ποσο ευκολα μπορει να παθεις ακομα και πνευμονια ? Η μηπως νομιζεις πως τα Cabrio σχεδιαστηκαν ωστε να τα εχει ο κοσμος ανοιχτα τον χειμωνα και να φορανε μπουφαν και να εχουν το AC στο φουλ ? Ακομα και χθες το βραδυ που εκανα το λαθος να το ανοιξω (ειχε καπου 15-17 βαθμους χθες) και εκανα κανα δυο κοντρες με κατι BMW στον δρομο απορω σημερα πως δεν εχω πυρετο. Βεβαια για να μην παρεξηγιεμαι, αν πας με 50 χιλιομετρα την ωρα και εχεις και ανεμοθραυστη με λιγο AC την παλευεις τωρα, αν πηγαινεις ομως με πολλα απλα δεν την παλευεις, ευκολο ειναι.
Οπως και να εχει το αυτοκινητο το αγορασα λογο εμφανισης, επιδοσεων και λογο του οτι ειναι Cabrio γιατι μαρεσαν αυτα. Δεν το πηρα για μοστρα οπως θεωρουν οι περισσοτεροι πως ειναι το Cabrio. -
-
Από το κρύο δεν κρυολογεις, χρειάζεται η ύπαρξη παθογόνου οργανισμού (ιου ή βακτηριδίου).
Έτσι από περιέργεια, τι cabrio έχεις Salvation? Δεν έχουν ολα την ίδια αντιανεμικη προστασία.
Nokia 730 & Tapatalk -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από το κρύο δεν κρυολογεις, χρειάζεται η ύπαρξη παθογόνου οργανισμού (ιου ή βακτηριδίου).Έτσι από περιέργεια, τι cabrio έχεις Salvation? Δεν έχουν ολα την ίδια αντιανεμικη προστασία.
Nokia 730 & TapatalkΔεν κρυολογεις οταν χτυπαει πισω στον Σβερκο σου αρεας κρυος ? Διαφωνω καθοτι στις αρχες οταν το ειχα παρει πριν 5 χρονια ειμουν συνεχεια με ψυξεις (οκ δεν ειναι κρυωμα αλλα δεν διαφερει το αποτελεσμα).
Opel GT.
-
Άλλο ψύξη, άλλο κρυολόγημα. Από το έντονο κρύο μπορείς να πάθεις μόνο ψύξη, κρυοπαγήματα και υποθερμία.
Καλές βόλτες!
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Ίσως να έπαιρνα ένα κάμπριο,αλλά δεν είναι προτεραιότητα.
Τα ακόλουθα είναι καλά:
*Peugeot 206 CC => http://www.in.gr/auto/autolcar.asp?comp ... model=1774
*Peugeot 307 CC => http://www.in.gr/auto/autolcar.asp?comp ... model=2333
*Renault Megane => http://www.tiscali.co.za/tiscali/motori ... ent=102969
*Opel Astra Cabrio => http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=2489
*Audi A4 cabrio => http://www.mileone.com/corp/cars/new/au ... cabrio.htm
*BMW M3 cabrio => http://www.spanosbmw.gr/models/3_convertible/
*Seat Leon cabrio => http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=4118
*Παλιό Fiat Punto cabrio => http://www.car-pictures-photos-pics.com ... (1993-1998)%20pictures%20photos%20pics.htm
Όποιος έχει λεφτά,ας δει και τα υπόλοιπα:
http://www.antonnews.com/drivetime/2003 ... ibles.html
http://www.mileone.com/corp/cars/new/ty ... rtible.htmΑχ αυτό το mustang είναι έρωτας, σε όποια έκδοση και να βγει το άτιμο, αλλά και τα λεφτά του είναι πολλά ρε γμτ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άλλο ψύξη, άλλο κρυολόγημα. Από το έντονο κρύο μπορείς να πάθεις μόνο ψύξη, κρυοπαγήματα και υποθερμία.Καλές βόλτες!
Καλα κολησες και εσυ στην λεξη, το αποτελεσμα ειναι ιδιο, οταν οδηγεις ανοιχτο αμαξι με κρυο εξω την επομενη το πιο πιθανο ειναι να μην μπορεις να γυρισεις το κεφαλι σου δεξια αριστερα (εκτος αν φορεσεις μπουφαν και ριξεις και ενα κασκολ).
-
Προσωπικά, το ανοιχτό αυτοκίνητο το ευχαριστιόμουν όταν παλιότερα έκανα αρκετά νυχτερινά καλοκαιρινά ταξίδια... Όχι σε αυτοκινητόδρομους, αλλά σε Εθνικές Οδούς παλαιάς κοπής (π.χ. Αντιρρίου-Ιωαννίνων) ή σε επαρχιακές οδούς...
-
This post is deleted! -
Μία χαρά είναι τα καμπριολεδάκια. Εγώ έφυγα από slk και πήγα σε qashqai, και δεν το κράτησα πάνω από 3 μήνες γιατί μου έλειψε το κάμπριο. Βουρ για r172 (ή κάτι παρεμφερές, tts ας πούμε )
-
Δεν ειπε κανεις πως δεν ειναι καλα, απλα πως δεν ειναι για ολους τους καιρους εκτος αν θελεις να 'μοστραρεσαι'. Βεβαια σε μια εποχη που και η κουτση Μαρια μπορει να παρει μεταχειρισμενο Cabrio ακομα και με 2000ε (τα παλια MX5 πχ) θεωρω πως ειναι κουτο κατι τετοιο.
ΥΓ : Τι κοινο εχει το R172 με το TTS ? Δεν εχουν καπου 100 αλογα διαφορα ?
-
Sent by montechristo
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ CABRIO