-
Παρά το ότι το original θέμα κλειδώθηκε, αλλά για να μην αφήσω άλλους κουφούς και άλλους αόματους σας οφείλω κάποια απάντηση. Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία VolksWagen είναι ευρέως γνωστό ότι κατα καιρούς έχει δεχτεί οικονομικές ενέσεις απο την άπω ανατολή με αντάλλαγμα μέρος των μετοχών της. Τώρα αν αυτές οι μετοχές είναι ιδιοκτησία για παράδειγμα της Sumitomo Bank και απο την άλλη η Sumitomo Bank είναι μέλος του Toyonta group of companies, είναι πολύ εύλογο να καταλάβουμε τι γίνεται. Πέραν αυτού! Η επιχείρηση άλλωσης της VolksWagen απο τους Ασιάτες δεν είναι σημερινή, αλλά εδώ και περίπου 20 χρόνια, όταν η Toyota χρηματοδοτούσε εν μέρει τα project της Γερμανικής βιομηχανίας. Η συνεργασία με την TOYOTA για την παραγωγή του Tarro δεν ήταν τυχαία, τη στιγμή κατά την οποία η NISSAN μεσουρανούσε στον τομέα αυτόν. Η συνεργασία όμως με την TOYOTA ήταν καλύτερη απο την άποψη ότι η VolksWagen για την παραγωγή αυτή παραχώρησε μετοχές αντί hard cash. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω το ακριβές μέγεθος των μετοχών που παραχωρήθηκαν στην TOYOTA αλλά κάπου το 1988 εγράφτηκε ότι η TOYOTA είχε προσπαθήσει να πάρει στα χέρια της σύνολο 51% των μετοχών αλλά αυτό κρίθηκε ασύμφορο γιατί ξαφνικά μπλέχτηκαν στην όλη ιστορία group Γερμανικών τραπεζών αναβάζοντας στα ύψη τις μετοχές της VolksWagen. Παρ'όλα αυτά ακόμη και σήμερα οι Ιάπωνες χρηματοδοτούν τα project, με απότερους σκοπούς, όπως π.χ. η εισβολή τους για τα καλά στην Ευρώπη π.χ. σχεδιαστικά κέντρα κλπ. Σήμερα η TOYOTA σχεδιάζει και παράγει το 95% των αυτοκινήτων της που είναι για την Ευρώπη στην Ευρώπη. Τα σουλούπια της εξευρωπαϊζονται κλπ. (διάδοχος κατάσταση). Ξέρετε κάτι, στην προσπάθειά σου να εκμηδενήσεις τον ανταγωνιστή σου, δεν είναι πλέον ανάγκη να του κλείσεις το μαγαζί με τη μία, γιατί τότε δημηουργούνται κοινωνικά προβλήμτα και συνάμα η φίρμα που φεύγει απο την αγορά μπορεί να γίνει θρύλος, παράδειγμα αυτού η Rover και η μετέπειτα εποχή της μετά την Honda. Η τακτική είναι να ακολουθείς τον ανταγωνιστή σου και σιγά-σιγά να του απαξιώνεις το προϊόν toy έστω και αν τον χρηματοδοτείς για αυτό. Εκ παραλλήλου να έχεις προετοιμάσει την διάδοχο κατάσταση με τα δικά σου προϊόντα. Ετσι μόλις έλθει η στιγμή που ο ίδιος ο καταναλωτής θα βαρεθεί το συγκεκριμένο προϊόν και θα στραφεί σε εναλλακτική λύση, δηλαδή εσένα. Τότε είναι η στιγμή που ή κλείνεις το μαγαζί του ανταγωνιστή σου για πάντα, ή κρατάς την φίρμα του για π.χ. τη διαφορετική σειρά μοντέλων σου, π.χ. κάτι σαν την VolksWgaen και τη Skoda, ή την ΤΟΥΟΤΑ και τη LEXUS.
Αυτά τα λίγα κουφοί και αόματοι φίλοι μου !
Τάκης!
-
Παρά το ότι το original θέμα κλειδώθηκε, αλλά για να μην αφήσω άλλους κουφούς και άλλους αόματους σας οφείλω κάποια απάντηση. Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία VolksWagen είναι ευρέως γνωστό ότι κατα καιρούς έχει δεχτεί οικονομικές ενέσεις απο την άπω ανατολή με αντάλλαγμα μέρος των μετοχών της. Τώρα αν αυτές οι μετοχές είναι ιδιοκτησία για παράδειγμα της Sumitomo Bank και απο την άλλη η Sumitomo Bank είναι μέλος του Toyonta group of companies, είναι πολύ εύλογο να καταλάβουμε τι γίνεται. Πέραν αυτού! Η επιχείρηση άλλωσης της VolksWagen απο τους Ασιάτες δεν είναι σημερινή, αλλά εδώ και περίπου 20 χρόνια, όταν η Toyota χρηματοδοτούσε εν μέρει τα project της Γερμανικής βιομηχανίας. Η συνεργασία με την TOYOTA για την παραγωγή του Tarro δεν ήταν τυχαία, τη στιγμή κατά την οποία η NISSAN μεσουρανούσε στον τομέα αυτόν. Η συνεργασία όμως με την TOYOTA ήταν καλύτερη απο την άποψη ότι η VolksWagen για την παραγωγή αυτή παραχώρησε μετοχές αντί hard cash. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω το ακριβές μέγεθος των μετοχών που παραχωρήθηκαν στην TOYOTA αλλά κάπου το 1988 εγράφτηκε ότι η TOYOTA είχε προσπαθήσει να πάρει στα χέρια της σύνολο 51% των μετοχών αλλά αυτό κρίθηκε ασύμφορο γιατί ξαφνικά μπλέχτηκαν στην όλη ιστορία group Γερμανικών τραπεζών αναβάζοντας στα ύψη τις μετοχές της VolksWagen. Παρ'όλα αυτά ακόμη και σήμερα οι Ιάπωνες χρηματοδοτούν τα project, με απότερους σκοπούς, όπως π.χ. η εισβολή τους για τα καλά στην Ευρώπη π.χ. σχεδιαστικά κέντρα κλπ. Σήμερα η TOYOTA σχεδιάζει και παράγει το 95% των αυτοκινήτων της που είναι για την Ευρώπη στην Ευρώπη. Τα σουλούπια της εξευρωπαϊζονται κλπ. (διάδοχος κατάσταση). Ξέρετε κάτι, στην προσπάθειά σου να εκμηδενήσεις τον ανταγωνιστή σου, δεν είναι πλέον ανάγκη να του κλείσεις το μαγαζί με τη μία, γιατί τότε δημηουργούνται κοινωνικά προβλήμτα και συνάμα η φίρμα που φεύγει απο την αγορά μπορεί να γίνει θρύλος, παράδειγμα αυτού η Rover και η μετέπειτα εποχή της μετά την Honda. Η τακτική είναι να ακολουθείς τον ανταγωνιστή σου και σιγά-σιγά να του απαξιώνεις το προϊόν toy έστω και αν τον χρηματοδοτείς για αυτό. Εκ παραλλήλου να έχεις προετοιμάσει την διάδοχο κατάσταση με τα δικά σου προϊόντα. Ετσι μόλις έλθει η στιγμή που ο ίδιος ο καταναλωτής θα βαρεθεί το συγκεκριμένο προϊόν και θα στραφεί σε εναλλακτική λύση, δηλαδή εσένα. Τότε είναι η στιγμή που ή κλείνεις το μαγαζί του ανταγωνιστή σου για πάντα, ή κρατάς την φίρμα του για π.χ. τη διαφορετική σειρά μοντέλων σου, π.χ. κάτι σαν την VolksWgaen και τη Skoda, ή την ΤΟΥΟΤΑ και τη LEXUS.
Αυτά τα λίγα κουφοί και αόματοι φίλοι μου !
Τάκης!
-
Παρά το ότι το original θέμα κλειδώθηκε, αλλά για να μην αφήσω άλλους κουφούς και άλλους αόματους σας οφείλω κάποια απάντηση. Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία VolksWagen είναι ευρέως γνωστό ότι κατα καιρούς έχει δεχτεί οικονομικές ενέσεις απο την άπω ανατολή με αντάλλαγμα μέρος των μετοχών της. Τώρα αν αυτές οι μετοχές είναι ιδιοκτησία για παράδειγμα της Sumitomo Bank και απο την άλλη η Sumitomo Bank είναι μέλος του Toyonta group of companies, είναι πολύ εύλογο να καταλάβουμε τι γίνεται. Πέραν αυτού! Η επιχείρηση άλλωσης της VolksWagen απο τους Ασιάτες δεν είναι σημερινή, αλλά εδώ και περίπου 20 χρόνια, όταν η Toyota χρηματοδοτούσε εν μέρει τα project της Γερμανικής βιομηχανίας. Η συνεργασία με την TOYOTA για την παραγωγή του Tarro δεν ήταν τυχαία, τη στιγμή κατά την οποία η NISSAN μεσουρανούσε στον τομέα αυτόν. Η συνεργασία όμως με την TOYOTA ήταν καλύτερη απο την άποψη ότι η VolksWagen για την παραγωγή αυτή παραχώρησε μετοχές αντί hard cash. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω το ακριβές μέγεθος των μετοχών που παραχωρήθηκαν στην TOYOTA αλλά κάπου το 1988 εγράφτηκε ότι η TOYOTA είχε προσπαθήσει να πάρει στα χέρια της σύνολο 51% των μετοχών αλλά αυτό κρίθηκε ασύμφορο γιατί ξαφνικά μπλέχτηκαν στην όλη ιστορία group Γερμανικών τραπεζών αναβάζοντας στα ύψη τις μετοχές της VolksWagen. Παρ'όλα αυτά ακόμη και σήμερα οι Ιάπωνες χρηματοδοτούν τα project, με απότερους σκοπούς, όπως π.χ. η εισβολή τους για τα καλά στην Ευρώπη π.χ. σχεδιαστικά κέντρα κλπ. Σήμερα η TOYOTA σχεδιάζει και παράγει το 95% των αυτοκινήτων της που είναι για την Ευρώπη στην Ευρώπη. Τα σουλούπια της εξευρωπαϊζονται κλπ. (διάδοχος κατάσταση). Ξέρετε κάτι, στην προσπάθειά σου να εκμηδενήσεις τον ανταγωνιστή σου, δεν είναι πλέον ανάγκη να του κλείσεις το μαγαζί με τη μία, γιατί τότε δημηουργούνται κοινωνικά προβλήμτα και συνάμα η φίρμα που φεύγει απο την αγορά μπορεί να γίνει θρύλος, παράδειγμα αυτού η Rover και η μετέπειτα εποχή της μετά την Honda. Η τακτική είναι να ακολουθείς τον ανταγωνιστή σου και σιγά-σιγά να του απαξιώνεις το προϊόν toy έστω και αν τον χρηματοδοτείς για αυτό. Εκ παραλλήλου να έχεις προετοιμάσει την διάδοχο κατάσταση με τα δικά σου προϊόντα. Ετσι μόλις έλθει η στιγμή που ο ίδιος ο καταναλωτής θα βαρεθεί το συγκεκριμένο προϊόν και θα στραφεί σε εναλλακτική λύση, δηλαδή εσένα. Τότε είναι η στιγμή που ή κλείνεις το μαγαζί του ανταγωνιστή σου για πάντα, ή κρατάς την φίρμα του για π.χ. τη διαφορετική σειρά μοντέλων σου, π.χ. κάτι σαν την VolksWgaen και τη Skoda, ή την ΤΟΥΟΤΑ και τη LEXUS.
Αυτά τα λίγα κουφοί και αόματοι φίλοι μου !
Τάκης!
-
[list:dyj7lx97]Γεια σου Τακη.Ο κουφος και αοματος εδω, με θυμασαι? Λες να βρω γιατρεια με κανα τουοτα (μπλιαααχχ )? [/list:u:dyj7lx97][list:dyj7lx97]Θα μου επιτρεψεις αλλα διατηρω τις επιφυλαξεις μου στα παραπανω.Δεν ξερω ποια η ποιες ηταν οι πηγες σου, αλλα οσο το ιντερνετ πληροφορει αλλο τοσο τα φιδια βγαινουν για σεργιανι.Η Volkswagen εχει πλεον ιδρυσει δικη της τραπεζα.Καμια εταιρια δεν προβαινει εστω και εμεσα σε αγορα μιας η οποια εχει ανασυγκροτησει και επαναδημιουργησει μια Seat και μια Skoda, εχει πλεον στην ιδιοκτησια της την αγγλικη Cosworth, τροφοδοτει με κινητηρες diesel την Volvo και ο καταλογος προχωρει ακαθεκτος.Ειναι σαν εσυ να μου δινεις δανεικα και εγω να σπαταλαω η να επενδυω μονο για δικο μου λογαριασμο.Μην ξεχνας οτι η VW με την παραγωγη των skoda-Seat μπηκε και στα χωραφια των ιαπωνων τη στιγμη που καποιος ηθελε γερμανικο αυτοκινητο αλλα δεν εφτανε οικονομικα, κατι το οποιο προσφεραν οι ιαπωνες με πολυ ομως ποιο χαμηλη τεχνολογικη υποδομη.Η toyota πουλαει καλα γιατι κατασκευαζει στην ευρωπη τη στιγμη που οι απαγορευσεις των ιαπωνων για κατι αντιστοιχο κρατουν ακομα.Αλλα και παλι κολωσοι οπως VW να εισαι σιγουρος οτι δεν κινδυνευουν.Το ειχα πει και παλιοτερα, δεν υπαρχει ουτε μια καινοτομια των ιαπωνων ωστε να φτασουν σε σημειο να ισωπεδωσουν καποια ευρωπαικη.Αν υποθετικα, γινει κατι τετοιο η αυτοκινηση θα προχωρει με παρα πολυ αργους ρυθμους.Αλλωστε το γνωριζουν και οι ιδιοι οι Ιαπωνες αυτο, και το εξωτερικευουν με την παρουσια τους στις εκθεσεις αλλα και σε διαφορες συνεντευξεις τους.Απλα πουλανε γιατι απευθυνονται σε συντηρητικο κοινο το οποιο αγνοει αν το αυτοκινητο του ειναι πολυ πισω σε ολους τους τομεις.Απο την αλλη (κατι το οποιο ερχεται σε ρηξη με το κειμενο σου) η Volkswagen στην ΚΙνα κατεχει περιπου το 20% (χονδρικα, δε θυμαμαι ακριβως) το οποιο να εισαι σιγουρος οτι αν ισχυε κατι απ το παραπανω, δε αφηναν οι ιαπωνες την ανακαμψη των γερμανων με τετοια κολοσιαια επενδυση.[/list:u:dyj7lx97][list:dyj7lx97]Και κατι ακομα που αγνοει ο κλασικος πατνογνωστης νεοελληνας ο οποιος κρινει τα παντα και λειτουργει με εναν τροπο λες και ειναι ο επικεφαλης ερευνας και εξελιξης του Χ εργοστασιου και δινει και συμβουλες για το πως θα επρεπε πχ να ειναι ταδε μοντελο.Οι Γερμανοι (να εισται σιγουροι γι αυτο) ειναι λαος που σε καμια περιπτωση δε θα αφηνε την τυχη της Volkswagenwerk AG σε ξενα χερια ακομα κι αν ηταν του θανατα.Ο πρωτος που θα επεμβενε θα ηταν το ιδιο το κρατος (τωρα που το θυμηθυκα, θυμαστε τι εγινε ακριβως προ R19 στην Renault?) [/list:u:dyj7lx97][list:dyj7lx97]Απο κει και περα πολυ θα ηθελαν καποιοι να δουν μια αυτοκινητοβιομηχανια με ιστορια, κυρος και αξιοπρεπεια να καταρεει, αλλα δε θα τους κατσει.Αν ειχαμε καλυτερο βιοτικο επιπεδο σιγουρα θα μιλουσαν διαφορετικα, τωρα ας αρκεστουν με το hiundai τους και ας το καμαρωνουν νομιζοντας οτι οδηγανε passat.[/list:u:dyj7lx97]
-
G60POWER έδωσες ρέστα!!! Τον κατακρεούργησες με τον λογο σου τον καημενο....!!! χεΧεεχε
-
Εγώ να προσθέσω ένα ακόμη στοιχείο. Πριν από 1-2 χρόνια ο καγκελάριος Γκέρχαρντ Σρέντερ διακύρητε σε όλους τους τόνους ότι δεν θα επέτρεπε ποτέ η VW να πέσει σε ξένα χέρια. Μου είχε δημιουργηθεί η απορία ποιός ο λόγος ύπαρξης αυτών των δηλώσεων αφού τότε δεν υπήρχε κανένα ύποπτο σενάριο. Ίσως τα πράγματα να μην είναι τόσο ρόδινα για τη VW.
Κάτι ακόμα, Η Daimler μπορεί να έχει το πάνω χέρι στη συγχώνευση με την Chrysler όμως, την πλειοψηφία των μετοχών της DaimlerCrysler κατέχουν αμερικανικές τράπεζες. Ποιός εξαγόρασε ποιόν λοιπόν? Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό (Αμερική και Γερμανία) ο καλύτερος όμως διοικεί (Daimler), για πόσο όμως? -
Κανένας από τους δύο δεν με έπεισε ικανοποιητικά.
Άρχισα να υποπτεύομαι ότι υπάρχουν άπειρες διασυνδέσεις μεταξύ των περισσότερων εταιρειών που καθιστούν δύσκολο να βγεί άκρη.Παρακάτω αναρωτιέμαι για κάποια πράματα που αναφέρθηκαν που μου φαίνεται να υστερούν σε βάση....
Το ότι τα γιαπωνέζικα αυτοκίνητα ας πούμε υστερούν τεχνολογικά (δεν το εξετάζω, απλά αναφέρεται πιο πριν) νομίζω δεν τους δυσκολεύει να το προωθούν με ευκολία στην πλειοψηφία των αγοραστών που βασικά ζητούν ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία. Ως εκ τούτου δεν το θεωρώ σημείο ικανό για να στηρίξεις επιχείρημα....
Το ότι η VW εδραιώνεται στην Κίνα, κάτι που προσπαθούν να κάνουν όλοι δε σημαίνει κάτι για τους ιάπωνες. Πολύ πιθανόν να κάνουν κι αυτοί κάτι ή να έχουν ήδη κάνει ή μια και είναι δίπλα να μην χρειάζεται να κάνουν τέτοιες επενδύσεις.... Και γιατί θεωρείται απλό το να μπορέσει πχ η Toyota να εμποδίσει την VW να επενδύσει στην Κίνα? Διαθέτει κάποια εξουσία η Toyota στην Κίνα? Ξέρεις κάτι?
Αν η VW μπήκε στα χωράφια των Ιαπώνων ίσως να είναι επειδή οι ιάπωνες έχουν μπει στη διοίκηση των γερμανών οπότε και αυτό το επιχείρημα δεν κολλάει εκεί που είναι.... -
H Kίνα ανήκει... στους κινέζους! Είναι ίσως η μόνη χώρα που λόγω α) μεγέθους, β) ενότητας (βλέπε ΕΕ) και γ) απουσίας ανοικτού διπλωματικού μετώπου μπορεί να κάνει ό,τι θέλει ,ακόμη και έναντι στις ΗΠΑ - και το κάνει! Άνοιγμα εργοστασίου στην Κίνα είναι πολύ μεγάλη υπόθεση και προϋποθέτει συνεργασία με Κινεζικές βιομηχανίες και (εδώ είναι το σημείο κλειδί) μεταφορά τεχνογνωσίας! Η VW είναι μπροστά γιατί κινήθηκε πρώτη και παραμένει γιατί οι μηχανισμοί που πρέπει να κινηθούν από τους υπολοίπους είναι χρονοβόροι. Όσο για την απουσία των Ιαπώνων, να μην ξεχνάμε και την αντιπαλότητα μεταξύ των 2 λαών (οι Κινέζοι διατηρούν σε πάρκα και κήπους πινακίδες της Ιαπωνικής κατοχής με βάση τις οποίες 'απαγορεύεται η είσοδος σε σκυλιά και κινέζους')
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:300irqzm]Το ειχα πει και παλιοτερα, δεν υπαρχει ουτε μια καινοτομια των ιαπωνων ωστε να φτασουν σε σημειο να ισωπεδωσουν καποια ευρωπαικη. Αν υποθετικα, γινει κατι τετοιο η αυτοκινηση θα προχωρει με παρα πολυ αργους ρυθμους.Αλλωστε το γνωριζουν και οι ιδιοι οι Ιαπωνες αυτο, και το εξωτερικευουν με την παρουσια τους στις εκθεσεις αλλα και σε διαφορες συνεντευξεις τους. Απλα πουλανε γιατι απευθυνονται σε συντηρητικο κοινο το οποιο αγνοει αν το αυτοκινητο του ειναι πολυ πισω σε ολους τους τομεις.[/list:u:300irqzm]Χωρίς να θέλω να γίνω υπέρμαχος των Ιαπώνων που ακριβώς είναι καλύτερο ένα Golf Gti 1.8T σε σχέση με ένα Civic Type-R ? (ίδια κατηγορία τιμής). Επίσης ας μη ξεχνάμε ότι η αντίστοιχα πλούσια εξοπλισμένη έκδοση της Corola 1.6 έχει 3500 ευρώ διαφορά με το Golf 1.6FSi Sportline. Δε λέω μπορεί το Golf να υπερτερεί στα σημεία αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά. Και κάτι ακόμα. Αφού είναι τόσο σίγουροι οι Γερμανοί για την αξιοπιστία και την ποιότητα των αυτοκινήτων τους γιατί δε δίνουν 6 και 7 χρόνια εγγύηση μηχανικών μερών, αλλά μόνο 2. Και μη μου πείτε γιατί δεν χρειάζεται ...
-
G60POWER, διάβασε ξανά το post σου. Παρουσιάζει ολα τα χαρακτηριστικά του θρησκευτικού φανατισμού που στιγματίζεις σε άλλο thread.
-
Μια απορία:
Μήπως το γερμανικό κράτος δεν θα αφήσει ΟΥΤΕ την opel να πέσει σε ξένα χέρια??
-
Φίλοι μου. Κατ’ αρχάς μιας και πάλι ανοίγουμε κόντρα θα σας παρακαλούσα να μην καταλήξουμε και κλειδώσει ο kouk το post.Ανταλλάσσουμε απόψεις και γνώσεις. Άλλοι μπορεί να είναι λιγότερο ή περισσότερο ενημερωμένοι. Κουβέντα κάνουμε, και πιστεύω ότι κανείς μας δεν έχει άμεσα συμφέροντα ώστε να φτάσει να παρεκτραπεί.
Λοιπόν επί του θέματος που κουβεντιάζουμε. Είστε όλοι αρκετά έξυπνοι και γνωρίζετε πως δουλεύει το σύστημα. Οι Βιομηχανίες αυτοκινήτων είναι και αυτές μονάδες παραγωγής αγαθών με άμεσο στόχο το κέρδος. Έτσι μη σας παρασύρει το συναίσθημα. Ένας όμιλος επιχειρήσεων όπως η VW και η TMC δεν αρκούνται στα εισοδήματα που προέρχονται από τις πωλήσεις των προϊόντων τους αλλά επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους παντού. Λοιπόν Μάκη όσο και αν δε σε αφήνει το συναίσθημα ή δεν σου αρέσει ή Ιάπωνες της TMC έχουν καταφέρει να διεισδύσουν οικονομικά μέσα στην VW. Η VW δεν είναι κρατική και στο τέλος της γραφής business κάνει. Βέβαια μην περιμένεις ποτέ να ακούσεις επίσημα κάτι τέτοιο. Είπαμε στις παραδοσιακές βιομηχανίες τα πράγματα περιπλέκονται μαζί με την κοινή γνώμη. Ετσι ούτε η VW αλλά ούτε και η TMC θα βγάλουνε ποτέ στη φόρα τις σχέσεις τους, γιατί δεν συμφέρει κανένα από τους δύο κολοσσούς. Και το γιατί είναι ευνόητο. Η κρίση και απόφαση του κάθε καταναλωτή για την οποιαδήποτε αγορά εμπεριέχει και το συναισθηματικό κομμάτι. Για παράδειγμα, γνωρίζω ανθρώπους οι οποίοι αγοράζουν πάντα Γερμανικό αυτοκίνητο γιατί κάποτε σπούδασαν στην Γερμανία. Η φίλη μου η Ράνια αγοράζει πάντα Ford γιατί κάποτε ο πατέρας της πρίν 30 χρόνια πούλαγε Ford, και πάει λέγοντας. Βέβαια υπάρχει και το αντίθετο. Για παράδειγμα ποιος θα αγόρασε Skoda ή Seat αν δεν έβγαιναν να πούνε το περίφημο VW group. Βέβαια η VW ποτέ δεν βγήκε επίσημα να πει ότι τόσο η Seat όσο Skoda είναι δικές της εταιρείες, (και που πραγματικά δεν είναι) διότι αν ήταν θα τη συνέφερε να είχε συνενώσει τόσο τις πωλήσεις ανταλλακτικών όσο και τα service point όπως κάνει τώρα με την VW/Audi. Αλλά η karenta δεν λέει πουθενά ότι είναι εξουσιοδοτημένη με τα Skoda και τα Seat. Και οι δύο αυτές εταιρείες κατασκευάζουν τα προϊόντα τους χρησημοποιόντας σχέδια και υλικά απο την VAG. Τα Seat έχουν μοτέρ VW. Εχεται άραγε ποτέ δοκιμάσει να αγοράσετε κάποιο ανταλλακτικό απο την VW και να το βάλετε στο μοτέρ της Seat. Γιά δοκιμάστε, για δοκιμάστε. Εξ' 'αλλου η Seat που δεν είναι η πρώτη φορά που δένεται πίσω από το άρμα κάποιας φίρμας για να προωθεί τα προϊόντα της. Οι παλαιότεροι ίσως θυμούνται την μακροχρόνια συνεργασία που είχε με τη Fiat. Όλα λοιπόν είναι οικονομικά παιγνίδια μεταξύ των εταιρειών. Το καλύτερο παράδειγμα είναι αυτό με τα Smart. Εχω δει σε αρκετά να βάζουν επάνω το σήμα της Mercedes. Μα δεν είναι Mercedes ρε παιδιά. Η Chrysler τα παράγει. Μπορεί πίσω από όλα αυτά στο τέλος να είναι και η Mercedes (βλέπε Daimler-Chrysler) όπως μπορεί να είναι ακόμη και κεφάλαια οποιαδήποτε εθνικότητας. Είπα λοιπόν στο αρχικό μου post ότι η TMC έχει το περίπου το 45% των μετοχών της VW. Ε! και λοιπόν τι νομίζετε ότι θα πάψει να υφίσταται η VW? Ακόμη και το 100% να το είχαν οι Ιάπωνες η εταιρεία VW θα εξακολουθούσε να υπάρχει. Είπαμε είναι γωνία το μαγαζί. Δεν κλείνει. Για σκεφθείτε αν αυτός ο Ρώσος ιδιοκτήτης της Manchester United o Abrahamowich, την μετονόμαζε σε κάτι άλλο. Θα πούλαγε τότε άραγε? Για δε το ότι η VW κατόρθωσε να μπει στη Κινεζική αγορά. Δε νομίζω να έχετε καμία αμφιβολία ότι κάποιοι την πήγαν εκεί και την πατρονάρανε. Και μη μου πήτε ότι ξαφνικά οι Κινέζοι έχουν την απόλυτη ευχέρεια να αγοράζουν VW κάτι που για τα δεδομένα του μέσου Ευρωπαίου είναι ακριβό? έναντι πολύ φτηνοτέρων απο την τοπική παραγωγή τους. Μη τρελαθούμε τώρα. Είναι αυτό που σας λέω. Αφού οι Ιάπωνες δεν μπορούν να πουλάνε εκεί με το όνομά τους, πουλάνε μέσω της VW. Εξ άλλου το ίδιο δεν συνέβαινε και με τη Mercedes και τη Volvo στις ΗΠΑ?
Για τούτο μην ταράζεστε όταν σας λέω για τις σχέσεις των δύο αυτών βιομηχανιών. Εξ’ άλλου το σχέδιο είναι μελοντικά να υπάρχουν το πολύ 3-4 κατασκευαστές στον πλανήτη. Τα βλέπετε με τις συνεχείς εξαγορές και συνενώσεις. Τελειώνοντας θα σας πώ ότι όταν κάποτε αγοράζαμε αυτοκίνητο, ανοίγαμε το καπώ της μηχανής και θαυμάζαμε την αναφορά “made in western Germany” ή “made in England” και λοιπά. Σήμερα τι γράφουν? Μάκη, τις πληροφορίες που έχω δεν θα τις βρείς σε κανένα Internet, προέρχονται απο ειδικό-ειδικό τύπο που έρχεται στον χώρο της εργασίας μου.Τάκης!
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Για σκεφθείτε αν αυτός ο Ρώσος ιδιοκτήτης της Manchester United την μετονόμαζε σε κάτι άλλο. Θα πούλαγε τότε άραγε?Φίλε Τάκη μάλλον αναφέρεσαι στον Abramovic που είναι Ρώσος και έχει το πλειοψηφικό πακέτο της Chelsea.
Απλή σημείωση -
Ο χρήστης aliexandros έγραψε:
G60POWER έδωσες ρέστα!!! Τον κατακρεούργησες με τον λογο σου τον καημενο....!!! χεΧεεχεμη λες τετοια πανω που αρχισε κουβεντα με επιπεδο!
-
Νομίζω ότι συγκρίνουμε ανόμοια μεγέθη.
Η Toyota είναι επιχειρηματικός κολοσσός all over the world, ενώ οι VW απευθύνεται σε μεγάλο μέρος στην εσωτερική αγορά και κατά δεύτερο λόγο σε ευρωπαϊκές χώρες .Πουλάνε αυτοκίνητα στην Ιαπωνία?? Διότι οι Ιάπωνες πουλούν στην Γερμανία.!!!!
Τους Ιάπωνες δεν μπορεί καμία VW να τους φθάσει επιχειρηματικά, και δεν θεωρώ ηλίθιους όλους αυτούς που αγοράζουν ιαπωνικά αυτοκίνητα ανά τον κόσμο με αποτέλεσμα οι πωλήσεις τους να αυξάνουν ραγδαία ανά τον κόσμο.
Τώρα σε αυτό που αναφέρθηκε για τεχνολογικές καινοτομίες των Ιαπώνων, νομίζω ότι εθελοτυφλούμε ή αναφερόμαστε στην δεκαετία του ’80. Φυσικά και έχουν αναπτύξει τεράστια τεχνολογία, και είναι λογικό από την στιγμή που επενδύουν τεράστια ποσά σε έρευνα και ανάπτυξη μέσο των αγώνων ράλι και F1.
Δείτε τα κέρδη της VW πως συρρικνώνονται τα τελευταία χρόνια , δεν είναι τυχαίο αυτό, το έχω ξαναπεί ,έχουν επαναπαυτεί στις δάφνες του παρελθόντος και συνεχίζουν να αγνοούν τα σημερινά δεδομένα και τον ανταγωνισμό που έχει πλέον ανέβει σημαντικά.
Θέλω να πιστεύω ότι θα καταλάβουν άμεσα τι γίνεται, και να αλλάξουν στρατηγική διότι είναι χρήσιμο να υπάρχει έντονος ανταγωνισμός γιατί όλοι γίνονται καλύτερη και ωφελούμαστε όλοι από αυτό.ΥΣ επειδή έχουμε γερμανικό ή ιαπωνικό αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας, και να προσπαθούμε απεγνωσμένα να δικαιολογήσουμε την επιλογή μας σώνει και καλά. Για να το επιλέξαμε κάποιο λόγο θα είχαμε.....
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Eπειδή έχουμε γερμανικό ή ιαπωνικό αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας, και να προσπαθούμε απεγνωσμένα να δικαιολογήσουμε την επιλογή μας σώνει και καλά. Για να το επιλέξαμε κάποιο λόγο θα είχαμε.....Ακριβώς έτσι είναι φίλε μου. Στην επιλογή αγοράς ενός αυτοκινήτου πιστεύω μέσα στα κριτήρια του μέσου αγοραστή βρίσκονται πάντα τα άμεσα οφέλη που θα του δώσει η συκγεκριμένη επιλογή. Το ποιό είναι το σωστό το καλό όλοι το γνωρίζουμε, άλλά μια αγορά δεν βασίζεται μόνο σε αυτό!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
ΥΣ επειδή έχουμε γερμανικό ή ιαπωνικό αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας, και να προσπαθούμε απεγνωσμένα να δικαιολογήσουμε την επιλογή μας σώνει και καλά. Για να το επιλέξαμε κάποιο λόγο θα είχαμε.....
Εγώ πάλι είμαι ιδιάζουσα περίπτωση. Έχω στη διάθεσή μου και φριτς και σχιστομάτη και τα αγαπάω και τα δύο, για διαφορετικούς λόγους.
Η συμβίωση μου μαζί τους είναι αρμονική και έχω να πω τα καλύτερα λόγια και για τους δύο, και για το νεαρό φριτς, και για τον υπερήλικα σχιστομάτη -
Διάβασα προσεχτικά και έχω να πω τα εξής:
Πρώτον:
Αν η TMC έχει ποσσοστό μετοχών στη VW αυτό ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΟ. Φανταζομαι η VW είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Φραγκφούρτης και όπες όλες οι εταιρίες έτσι και αυτή οφείλει να ενημερώνει για τις ακριβείς μεταβολές του μετοχικού της κεφαλαίου.Δεύτερον:
Το να γράφει κάποιος ότι οι Ιάπωνες είναι πίσω τεχνολογικά σε σχέση με την Ευρώπη αυτό είναι το λιγότερο κωμικό!!!!!
Το πολύ πολύ σε σχέση με τα 50 χρόνια που ήταν μπροστά τη δεκαετία του 80, τώρα να τους έχουμε πλησιάσει στα 20 με 30...
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον τεχνολογικό τομέα στον οποίο, ΟΛΟΣ ο πλανήτης μαζί, να είναι πιο μπροστά από τους Γιαπωνέζους.
Αν θέλετε το συζητάμε κιόλας, σε άλλο topic όμως... -
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Χωρίς να θέλω να γίνω υπέρμαχος των Ιαπώνων που ακριβώς είναι καλύτερο ένα Golf Gti 1.8T σε σχέση με ένα Civic Type-R ? (ίδια κατηγορία τιμής).
In My opinion το Golf Gti κοίτα σε τι υπερτερεί για μένα.....
Είναι πεντάπορτο, το 99 που ήμουν στην αγορά αυτοκίνητου δεν υπήρχε Type - R αλλά και να υπήρχε δεν θα μου έκανε κλικ εμφανισιακά.
Το Golf Gti ίσως λεχει από τα καλύτερα καθίσματα που υπάχουν στην αγορά. μπορεί και κάνει πολιτισμένα και ήρεμα ταξίδια. Και αν υποθέσεις ότι αυτά είναι marketing κύριως έχει πιο πολλά ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια climatronic και τέτοια.Εν έτι 2004 σίγουρα δεν θα έπερνα Golf Gti γιατί θεωρώ ότι είναι άλλες οι συνθήκες στην αγορά πλεόν. O 1.8T γέρασε πλέον και στην τελική πόσα άλογα να ρίξεις σε μπροστά κίνηση?
Πχ τώρα εγώ θεωρώ καλά αυτοκίνητα το mini Cooper S, το 350Ζ, το S4 ή κάτι με Torsen του Audi Group, και τις τρίλιτρες ΒΜW
Αν συμβιώσεις με 'γρήγορο' προσθιοκίνητο αν υποθέσουμε ότι το GTI είναι γρήγορο ή με το Type - R το οποίο σίγουρα είναι γρήγορο, νομίζω ότι όταν το μάθεις θα θέλεις 99% τετρακίνηση.
Οπότε Evo, Suba βγαίνουν στο προσκήνιο αλλιώς S4 και πάει λέγωντας. -
Σημειωνοντας μονο και για να βοηθησω τη συζητηση σε αρθρο οικονομικου περιοδικου γραφτηκε οτι η ΤΟΥΟΤΑ εχει ρευστο για να αγορασει την GM. Αντιλαμβανεστε τι σημαινει αυτο? Ολα τα αλλα ειναι απλως οδοντοκρεμες
ΘΑΨΙΜΟ GOLF ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ - Part II