Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά SUV!
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Αγορά SUV!
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 25
    • 26
    • 10 / 26
    Εκτός Δρόμου
    73
    501
    1164
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      discoman last edited by

      Ο χρήστης juan έγραψε:

      Το θέμα με το freelander ειναι ότι υπάρχουν παρα πολλά παγκόσμια φορουμ για το συγκεκριμενο αυτ/το, αλλά και γενικα για τα LR, μέσα απο τα οποία φαίνονται τα προβλήματα αξιοπιστίας του,αφου οι κατοχοί τους τα συζητούν.( το αρχικο μοντελο ειχε 125 προβληματικά σημεία όπως έγραψε τοτε αγγλικο περιοδικο σε ερευνά του, τα οποια με τη παροδο του χρόνου άλλα επιλυθησαν, άλλα παρέμειναν, σ αυτο βέβαια συνετελεσαν τα φορουμ, αλλα πιστεύω να μηδενιστηκαν στο μοντελο 2004)
      Αν υπήρχαν φόρουμ και για αλλα αυτ/τα το ιδιο αποτελεσμα θα είχαμε, όπως τελικα κατέληξα να πιστεύω, βλέποντας άλλα φόρουμ, όπως π.χ. για τα προβλήματα που παρουσιαζει το maverick:
      http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=549

      Στο ίδιο Forum υπάρχουν περισσότερα θέματα που αποδεικνυούν πόσο καλή επιλογή είναι το Maverick. Αρα λοιπόν επειδή δεν υπάρχει το τέλειο αυτοκίνητο υπάρχουν για όλα προβλήματα.

      Για ποιο λόγο επιλεγείς Maverick
      http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=770

      Very Happy
      http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=763

      http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=254

                                                                         Σε καποια φαση ημουν στην κια στον κηφισο και εβλεπα το sorento μεσα και εξω εντυπωσιασμενος >μετα περασα απεναντι πιο κατω να δω το maverick .μπηκα μεσα και απογοητευτηκα γενικα το σαλονι του ειναι χαλια ειναι μουντο και αποπνιχτικο και χανει εναντι του ανταγωνισμου Οσο ανφορα την εμφανιση  του φερνει κατι απο την περα οχθη του αντλαντικου και διαφερει απο τα αλλα ιδιως σε μαυρο  Προβληματα  ακουγονται αρκετα .Το θεωρω μετριο και πισω απο τα αλλα suv πχ ruv
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        juan last edited by

        Ο χρήστης discoman έγραψε:
        maverick .μπηκα μεσα και απογοητευτηκα γενικα το σαλονι του ειναι χαλια ειναι μουντο και αποπνιχτικο και χανει εναντι του ανταγωνισμου Οσο ανφορα την εμφανιση του φερνει κατι απο την περα οχθη του αντλαντικου και διαφερει απο τα αλλα ιδιως σε μαυρο Προβληματα ακουγονται αρκετα .Το θεωρω μετριο και πισω απο τα αλλα suv πχ ruv

        Είναι τελικά θέμα γούστου ! Μια χαρά είναι η άλλη όχθη του Ατλαντικού !!

        Τέλος για το εσωτερικό υπάρχει σε Μπεζ με δερματινο σαλόνι και ασημένια πλαίσια στο ταμπλό και στις ταχύτητες και σταυς διακόπτες στα παράθυρα που το κάνει πραγματική κούκλα και μάλιστα οικονομικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Sorento full extra σχεδόν 35.000€ ενω το MAV 30.000 €

        Και στην τελική παίρνεις FORD και οχι ΚΙΑ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          techadmin admin last edited by

          Τα XTRAIL & RAV έχουν εντελώς διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasdaris last edited by

            To ζήτημα στα SUV τελικά δεν είναι όμως πόσο ψηλά ανεβαίνουν και εαν τρέχουν σε Trial. Εγώ τουλάχιστον θα προτιμούσα ένα 'φτιαγμένο' φτηνό μεταχειρισμένο και σπασμένο παλιό 4χ4 το οποίο να μη με νοιάζει εαν διαλυθεί.

            Στο SUV σε ενδιαφέρει να έχεις μια 'κούρσα' που να μη σε αφήνει εύκολα στα εκτός δρόμου. Τώρα τελευταία απλά τα περισσότερα μοντέλα τονίζουν μεν στα εξωτερικά χαρακτηριστικά τις εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά στην ουσία μιλάμε για υπερυψωμένες 'κούρσες'. Δείτε πχ τη νέα σειρά (25?) της Rover. Βάζει τάχαμου πλαστικά γύρω-γύρω και σου πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλλες.
            Αυτό φαίνεται και απο την παντελή έλλειψη διαχείρησης της τετρακίνησης σε όλο και περισσότερα μοντέλα. Ακόμα και το νέο Maverick δεν θα έχει manual εμπλοκή της τετρακίνησης απ'ότι θυμάμαι να είδα κάπου (μιας και δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη).

            Παράλληλα υπάρχει η τάση όλα τα εξαρτήματα που έχουν δοκιμαστεί χρόνια τώρα στη λειτουργία τους, να αντικαθίστανται με ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό πιθανότατα σε αυτό το μεταβατικό στάδιο δημιουργεί κάποια προβλήματα στη χρήση τους εκτός.

            Πάντως βλέποντας κι εγώ ένα DVD που έδειχνε απο που πε΄ρασανε κάτι Terios,Suzuki και SUV εντυπωσιάστηκα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              discoman last edited by

              Ο χρήστης juan έγραψε:

              maverick .μπηκα μεσα και απογοητευτηκα γενικα το σαλονι του ειναι χαλια ειναι μουντο και αποπνιχτικο και χανει εναντι του ανταγωνισμου Οσο ανφορα την εμφανιση του φερνει κατι απο την περα οχθη του αντλαντικου και διαφερει απο τα αλλα ιδιως σε μαυρο Προβληματα ακουγονται αρκετα .Το θεωρω μετριο και πισω απο τα αλλα suv πχ ruv

              Είναι τελικά θέμα γούστου ! Μια χαρά είναι η άλλη όχθη του Ατλαντικού !!

              Τέλος για το εσωτερικό υπάρχει σε Μπεζ με δερματινο σαλόνι και ασημένια πλαίσια στο ταμπλό και στις ταχύτητες και σταυς διακόπτες στα παράθυρα που το κάνει πραγματική κούκλα και μάλιστα οικονομικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Sorento full extra σχεδόν 35.000€ ενω το MAV 30.000 €

              Και στην τελική παίρνεις FORD και οχι ΚΙΑ...

                                                                   AN EINAI ετσι μπορει να ειναι καιωραιο μεσα.Εχω ακουσει οτι αλλου ποθλιεται και σαν mazda tribute και οτι φτιαχνεται και ισπανια ειναι αληθεια? Ειναι λιγο μπερδεμενη η ford μου φαινεται.Προσπαθει ομως μετα τοfokus γιατι πριν ασε. ΚΑΛΗ προσπαθεια το maverick αλλα λιγο μου φαινεται για μια εταιρια σαν την ford
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                discoman last edited by

                εχουν ΠΕΡΙΠΟΥ τα ιδια ΧΤΡΑΙL RUV

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  discoman last edited by

                  AUDI ALL ROAD ME AEROANARTHSH αυτο ειναι suv Ποσο να εχει μεταχειρισμενο? Εχω αρχισει και το σκεφτομε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • J
                    juan last edited by

                    Ο χρήστης discoman έγραψε:
                    AN EINAI ετσι μπορει να ειναι καιωραιο μεσα.Εχω ακουσει οτι αλλου ποθλιεται και σαν mazda tribute και οτι φτιαχνεται και ισπανια ειναι αληθεια? Ειναι λιγο μπερδεμενη η ford μου φαινεται.Προσπαθει ομως μετα τοfokus γιατι πριν ασε. ΚΑΛΗ προσπαθεια το maverick αλλα λιγο μου φαινεται για μια εταιρια σαν την ford

                    H ford παράγει το Maverick στην Αμερική και μάλιστα είναι το μικρότερο μοντέλο. Υπάρχει και το 3λιτρο που έχει πολύ καλή απόδοση αλλα έρχεται μόνο σε αυτόματο...

                    Κοιτάξτε μια μεγάλη γκάμα σε SUV της FORD

                    http://www.ford.com/en/vehicles/vehicle ... efault.htm

                    http://www.fordvehicles.com/suvs/escape ... consp=9228

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Το RAV έχει την ίδια τετρακίνηση με το discovery και το xtrail με το audi TT

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        discoman last edited by

                        ασχετο ως περιπου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          discoman last edited by

                          Ο χρήστης juan έγραψε:

                          AN EINAI ετσι μπορει να ειναι καιωραιο μεσα.Εχω ακουσει οτι αλλου ποθλιεται και σαν mazda tribute και οτι φτιαχνεται και ισπανια ειναι αληθεια? Ειναι λιγο μπερδεμενη η ford μου φαινεται.Προσπαθει ομως μετα τοfokus γιατι πριν ασε. ΚΑΛΗ προσπαθεια το maverick αλλα λιγο μου φαινεται για μια εταιρια σαν την ford

                          H ford παράγει το Maverick στην Αμερική και μάλιστα είναι το μικρότερο μοντέλο. Υπάρχει και το 3λιτρο που έχει πολύ καλή απόδοση αλλα έρχεται μόνο σε αυτόματο...

                          Κοιτάξτε μια μεγάλη γκάμα σε SUV της FORD

                          http://www.ford.com/en/vehicles/vehicle ... efault.htm

                          http://www.fordvehicles.com/suvs/escape ... consp=9228

                          Δεν το νομιζω δεν θα μπορουσε να πετυχει τετοια τιμη δηλαδη τσαμπα και παρτα ολα  ΑΓΓΛΙΑ μπορει. Το 3λιτρο ειναι υπερβολη νομιζω για το συγκεκριμενο οχημα
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            anemar last edited by

                            Οσον αφορα τις τετρακινησεις παιδια,αν ανατρεξετε λιγες σελιδες πιο πισω θα τις βρειτε αναλυτικα για τα εμπορικοτερα τουλαχιστον μοντελα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Q
                              queensryche last edited by

                              Ο χρήστης discoman έγραψε:
                              εχουν ΠΕΡΙΠΟΥ τα ιδια ΧΤΡΑΙL RUV

                              ουτε περιπου....δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                discoman last edited by

                                Oταν κλειδωσει το xtrail σε τι διαφερει απο το ruv ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • Q
                                  queensryche last edited by

                                  γυρναμε πισω σε πραγματα που εχουν ειπωθει...αλλα χονδρικα,

                                  1)άλλο το ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα, και άλλο το τρίτο διαφορικο
                                  2) το 'καλό' το ΡΑΒ, έχει τορσεν πίσω που δεν εχει καμμια σχεση με τις κρυάδες τύπου ESP

                                  Στα χαρτια το αποτελεσμα μπορει κανεις να το θεωρησει παραπλήσιο, αλλα στη πραξη, μερα-νυχτα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    discoman last edited by

                                    Ο χρήστης Queensryche έγραψε:
                                    γυρναμε πισω σε πραγματα που εχουν ειπωθει...αλλα χονδρικα,

                                    1)άλλο το ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα, και άλλο το τρίτο διαφορικο
                                    2) το 'καλό' το ΡΑΒ, έχει τορσεν πίσω που δεν εχει καμμια σχεση με τις κρυάδες τύπου ESP

                                    Στα χαρτια το αποτελεσμα μπορει κανεις να το θεωρησει παραπλήσιο, αλλα στη πραξη, μερα-νυχτα...

                                                                                                   φιλε μου μην κολλας σε λεπτομερειες  to xtrail ερχεται με ESP μονο μετα απο παραγελια.    Καθε εταιρεια χρησιμοποιοει οτι αυτη πιστευη καλυτερο με αποτελεσμα και τα δυο αυτοκινητα   να δουλευουν με 50 50 μπρος πισω περιπου   με διαφορικα περιορισμενης ολισθησης πισω 57 43 τοxtrail  αρα εχουμε το ιδιο τελικο αποτελεσμα με διαφορετικο τροπο
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Q
                                      queensryche last edited by

                                      εχει περιορισμενης ολισθησης πίσω το ΧΤRAIL? δε νομιζω...

                                      και το θεμα δεν ειναι το αποτελεσμα στα χαρτια...τετοιες κουβεντες χρησιμοποιουν οι πωλητες....το θεμα ειναι οτι τη μηχανικη τετρακινηση δεν την αντικαθιστα ΤΙΠΟΤΑ...και επομενως το πρακτικο αποτελεσμα δεν ειναι το ιδιο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasdaris last edited by

                                        Κεντρικό διαφορικό σε αυτή την κατηγορία έχει το RAV & Forester. Και τα δύο έχουν μπλοκέ πίσω. Το RAV στις Executive / Luxury ΔΕΝ έχει Torsen αλλά το υποκαθιστά με ηλεκτρονικά.

                                        Το ESP+ στο Nissan ΔΕΝ μπορείς να το παραγγείλεις σαν Extra πλέον. To διαθέτη η Diesel και η έκδοση με τα πολλά κυβικά...

                                        Τα SUV έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί απο ανθρώπους και ομάδες που ξέρουν πολύ περισσότερα απο εμάς για τη χρήση των οχημάτων που 'θα' κατασκευάσουν. Αρα έχουν σαν γνώμονα τον μέσο αστό ο οποίος θα γυρίζει στα βουνά και σπανίως θα μπλέξει σε καταστάσεις δύσκολες. Αυτός μάλλον είναι και ο λόγος που αρκετά απο τα οχήματα τείνουν να σχεδιάζονται με πιο 'απαλές' προδιαγραφές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης discoman έγραψε:
                                          Καθε εταιρεια χρησιμοποιοει **ο,τι αυτη πιστευει καλυτερο **με αποτελεσμα και τα δυο αυτοκινητα να δουλευουν με 50 50 μπρος πισω περιπου με διαφορικα περιορισμενης ολισθησης πισω 57 43 τοxtrail αρα εχουμε το ιδιο τελικο αποτελεσμα με διαφορετικο τροπο

                                          Συμπληρώνω στο 'ό,τι πιστεύει καλύτερο' το 'για τον καταναλωτή και φτηνότερο για αυτήν'.... Ο τελικός συνδυασμός δείχνει ακριβώς σε ποιον καταναλωτή απευθύνεται η κάθε εταιρεία και τι θεωρεί καλύτερο για αυτόν. Όπως οι καταναλωτές δεν είναι ίδιοι έτσι και τα αυτοκίνητα διαφέρουν....
                                          Για αυτό και όλα τα αυτοκίνητα έχουν πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα ανάλογα με τι μάτι τα εξετάζεις.....
                                          Τελικά το τί κάνουν και το **πώς **το κάνουν και πότε και πού κλπ έχει διαφορές αν και στα χαρτιά μπορεί να μοιάζουν....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giannis-athanasiou last edited by

                                            Είχα τη χαρά να οδηγήσω και τα δύο αυτοκίνητα εκτός δρόμου.

                                            Το RAV4 τα πηγαίνει εκπληκτικά όπου υπάρχει δρόμος, έστω και υποτυπώδης. Στις μεγάλες ανηφόρες, σε εκτός δρόμου κίνηση και όπου χρειάζεται περίσσια πρόσφυση (σκάφος κλπ.) δεν τα καταφέρνει ιδιαίτερα καλά. Σε ένα πείραμα που κάναμε στους 4 Τροχούς και παρόλο το Torsen, με έναν τροχό στο αέρα δεν κατάφερε να ξεκινήσει.

                                            Από την άλλη το X-trail υστερεί λίγο σε πατημένο χώμα, όπου είναι προσθιοκίνητο μέχρι να επέμβει το πολύ γρήγορο σύστημα και να μεταφέρει ροπή και πίσω. Εκτός δρόμου όμως είναι ένα απο τα καλύτερα SUV, κυρίως χάρη στη κατ' επιλογή κλείδωμα και τις σεβαστές διαδρομές πίσω. Σε 'συγκριτικό' με το Terrano ΙΙ, κατάφερε να βγάλει μία αρκετά δύσκολη διαδρομή στην ανατολική αττική. Για όσους ήταν στην πρώτη νυχτερινή βόλτα περσι το χειμώνα είναι γνωστή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 10 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr