-
Ο χρήστης juan έγραψε:
Το θέμα με το freelander ειναι ότι υπάρχουν παρα πολλά παγκόσμια φορουμ για το συγκεκριμενο αυτ/το, αλλά και γενικα για τα LR, μέσα απο τα οποία φαίνονται τα προβλήματα αξιοπιστίας του,αφου οι κατοχοί τους τα συζητούν.( το αρχικο μοντελο ειχε 125 προβληματικά σημεία όπως έγραψε τοτε αγγλικο περιοδικο σε ερευνά του, τα οποια με τη παροδο του χρόνου άλλα επιλυθησαν, άλλα παρέμειναν, σ αυτο βέβαια συνετελεσαν τα φορουμ, αλλα πιστεύω να μηδενιστηκαν στο μοντελο 2004)
Αν υπήρχαν φόρουμ και για αλλα αυτ/τα το ιδιο αποτελεσμα θα είχαμε, όπως τελικα κατέληξα να πιστεύω, βλέποντας άλλα φόρουμ, όπως π.χ. για τα προβλήματα που παρουσιαζει το maverick:
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=549Στο ίδιο Forum υπάρχουν περισσότερα θέματα που αποδεικνυούν πόσο καλή επιλογή είναι το Maverick. Αρα λοιπόν επειδή δεν υπάρχει το τέλειο αυτοκίνητο υπάρχουν για όλα προβλήματα.
Για ποιο λόγο επιλεγείς Maverick
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=770Very Happy
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=763http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=254
Σε καποια φαση ημουν στην κια στον κηφισο και εβλεπα το sorento μεσα και εξω εντυπωσιασμενος >μετα περασα απεναντι πιο κατω να δω το maverick .μπηκα μεσα και απογοητευτηκα γενικα το σαλονι του ειναι χαλια ειναι μουντο και αποπνιχτικο και χανει εναντι του ανταγωνισμου Οσο ανφορα την εμφανιση του φερνει κατι απο την περα οχθη του αντλαντικου και διαφερει απο τα αλλα ιδιως σε μαυρο Προβληματα ακουγονται αρκετα .Το θεωρω μετριο και πισω απο τα αλλα suv πχ ruv
-
Ο χρήστης discoman έγραψε:
maverick .μπηκα μεσα και απογοητευτηκα γενικα το σαλονι του ειναι χαλια ειναι μουντο και αποπνιχτικο και χανει εναντι του ανταγωνισμου Οσο ανφορα την εμφανιση του φερνει κατι απο την περα οχθη του αντλαντικου και διαφερει απο τα αλλα ιδιως σε μαυρο Προβληματα ακουγονται αρκετα .Το θεωρω μετριο και πισω απο τα αλλα suv πχ ruvΕίναι τελικά θέμα γούστου ! Μια χαρά είναι η άλλη όχθη του Ατλαντικού !!
Τέλος για το εσωτερικό υπάρχει σε Μπεζ με δερματινο σαλόνι και ασημένια πλαίσια στο ταμπλό και στις ταχύτητες και σταυς διακόπτες στα παράθυρα που το κάνει πραγματική κούκλα και μάλιστα οικονομικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Sorento full extra σχεδόν 35.000€ ενω το MAV 30.000 €
Και στην τελική παίρνεις FORD και οχι ΚΙΑ...
-
Τα XTRAIL & RAV έχουν εντελώς διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης.
-
To ζήτημα στα SUV τελικά δεν είναι όμως πόσο ψηλά ανεβαίνουν και εαν τρέχουν σε Trial. Εγώ τουλάχιστον θα προτιμούσα ένα 'φτιαγμένο' φτηνό μεταχειρισμένο και σπασμένο παλιό 4χ4 το οποίο να μη με νοιάζει εαν διαλυθεί.
Στο SUV σε ενδιαφέρει να έχεις μια 'κούρσα' που να μη σε αφήνει εύκολα στα εκτός δρόμου. Τώρα τελευταία απλά τα περισσότερα μοντέλα τονίζουν μεν στα εξωτερικά χαρακτηριστικά τις εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά στην ουσία μιλάμε για υπερυψωμένες 'κούρσες'. Δείτε πχ τη νέα σειρά (25?) της Rover. Βάζει τάχαμου πλαστικά γύρω-γύρω και σου πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλλες.
Αυτό φαίνεται και απο την παντελή έλλειψη διαχείρησης της τετρακίνησης σε όλο και περισσότερα μοντέλα. Ακόμα και το νέο Maverick δεν θα έχει manual εμπλοκή της τετρακίνησης απ'ότι θυμάμαι να είδα κάπου (μιας και δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη).Παράλληλα υπάρχει η τάση όλα τα εξαρτήματα που έχουν δοκιμαστεί χρόνια τώρα στη λειτουργία τους, να αντικαθίστανται με ηλεκτρονικά βοηθήματα. Αυτό πιθανότατα σε αυτό το μεταβατικό στάδιο δημιουργεί κάποια προβλήματα στη χρήση τους εκτός.
Πάντως βλέποντας κι εγώ ένα DVD που έδειχνε απο που πε΄ρασανε κάτι Terios,Suzuki και SUV εντυπωσιάστηκα.
-
Ο χρήστης juan έγραψε:
maverick .μπηκα μεσα και απογοητευτηκα γενικα το σαλονι του ειναι χαλια ειναι μουντο και αποπνιχτικο και χανει εναντι του ανταγωνισμου Οσο ανφορα την εμφανιση του φερνει κατι απο την περα οχθη του αντλαντικου και διαφερει απο τα αλλα ιδιως σε μαυρο Προβληματα ακουγονται αρκετα .Το θεωρω μετριο και πισω απο τα αλλα suv πχ ruv
Είναι τελικά θέμα γούστου ! Μια χαρά είναι η άλλη όχθη του Ατλαντικού !!
Τέλος για το εσωτερικό υπάρχει σε Μπεζ με δερματινο σαλόνι και ασημένια πλαίσια στο ταμπλό και στις ταχύτητες και σταυς διακόπτες στα παράθυρα που το κάνει πραγματική κούκλα και μάλιστα οικονομικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Sorento full extra σχεδόν 35.000€ ενω το MAV 30.000 €
Και στην τελική παίρνεις FORD και οχι ΚΙΑ...
AN EINAI ετσι μπορει να ειναι καιωραιο μεσα.Εχω ακουσει οτι αλλου ποθλιεται και σαν mazda tribute και οτι φτιαχνεται και ισπανια ειναι αληθεια? Ειναι λιγο μπερδεμενη η ford μου φαινεται.Προσπαθει ομως μετα τοfokus γιατι πριν ασε. ΚΑΛΗ προσπαθεια το maverick αλλα λιγο μου φαινεται για μια εταιρια σαν την ford
-
εχουν ΠΕΡΙΠΟΥ τα ιδια ΧΤΡΑΙL RUV
-
AUDI ALL ROAD ME AEROANARTHSH αυτο ειναι suv Ποσο να εχει μεταχειρισμενο? Εχω αρχισει και το σκεφτομε
-
Ο χρήστης discoman έγραψε:
AN EINAI ετσι μπορει να ειναι καιωραιο μεσα.Εχω ακουσει οτι αλλου ποθλιεται και σαν mazda tribute και οτι φτιαχνεται και ισπανια ειναι αληθεια? Ειναι λιγο μπερδεμενη η ford μου φαινεται.Προσπαθει ομως μετα τοfokus γιατι πριν ασε. ΚΑΛΗ προσπαθεια το maverick αλλα λιγο μου φαινεται για μια εταιρια σαν την fordH ford παράγει το Maverick στην Αμερική και μάλιστα είναι το μικρότερο μοντέλο. Υπάρχει και το 3λιτρο που έχει πολύ καλή απόδοση αλλα έρχεται μόνο σε αυτόματο...
Κοιτάξτε μια μεγάλη γκάμα σε SUV της FORD
http://www.ford.com/en/vehicles/vehicle ... efault.htm
http://www.fordvehicles.com/suvs/escape ... consp=9228
-
Το RAV έχει την ίδια τετρακίνηση με το discovery και το xtrail με το audi TT
-
ασχετο ως περιπου
-
Ο χρήστης juan έγραψε:
AN EINAI ετσι μπορει να ειναι καιωραιο μεσα.Εχω ακουσει οτι αλλου ποθλιεται και σαν mazda tribute και οτι φτιαχνεται και ισπανια ειναι αληθεια? Ειναι λιγο μπερδεμενη η ford μου φαινεται.Προσπαθει ομως μετα τοfokus γιατι πριν ασε. ΚΑΛΗ προσπαθεια το maverick αλλα λιγο μου φαινεται για μια εταιρια σαν την ford
H ford παράγει το Maverick στην Αμερική και μάλιστα είναι το μικρότερο μοντέλο. Υπάρχει και το 3λιτρο που έχει πολύ καλή απόδοση αλλα έρχεται μόνο σε αυτόματο...
Κοιτάξτε μια μεγάλη γκάμα σε SUV της FORD
http://www.ford.com/en/vehicles/vehicle ... efault.htm
http://www.fordvehicles.com/suvs/escape ... consp=9228
Δεν το νομιζω δεν θα μπορουσε να πετυχει τετοια τιμη δηλαδη τσαμπα και παρτα ολα ΑΓΓΛΙΑ μπορει. Το 3λιτρο ειναι υπερβολη νομιζω για το συγκεκριμενο οχημα
-
Οσον αφορα τις τετρακινησεις παιδια,αν ανατρεξετε λιγες σελιδες πιο πισω θα τις βρειτε αναλυτικα για τα εμπορικοτερα τουλαχιστον μοντελα.
-
Ο χρήστης discoman έγραψε:
εχουν ΠΕΡΙΠΟΥ τα ιδια ΧΤΡΑΙL RUVουτε περιπου....δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση...
-
Oταν κλειδωσει το xtrail σε τι διαφερει απο το ruv ?
-
γυρναμε πισω σε πραγματα που εχουν ειπωθει...αλλα χονδρικα,
1)άλλο το ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα, και άλλο το τρίτο διαφορικο
2) το 'καλό' το ΡΑΒ, έχει τορσεν πίσω που δεν εχει καμμια σχεση με τις κρυάδες τύπου ESPΣτα χαρτια το αποτελεσμα μπορει κανεις να το θεωρησει παραπλήσιο, αλλα στη πραξη, μερα-νυχτα...
-
Ο χρήστης Queensryche έγραψε:
γυρναμε πισω σε πραγματα που εχουν ειπωθει...αλλα χονδρικα,1)άλλο το ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα, και άλλο το τρίτο διαφορικο
2) το 'καλό' το ΡΑΒ, έχει τορσεν πίσω που δεν εχει καμμια σχεση με τις κρυάδες τύπου ESPΣτα χαρτια το αποτελεσμα μπορει κανεις να το θεωρησει παραπλήσιο, αλλα στη πραξη, μερα-νυχτα...
φιλε μου μην κολλας σε λεπτομερειες to xtrail ερχεται με ESP μονο μετα απο παραγελια. Καθε εταιρεια χρησιμοποιοει οτι αυτη πιστευη καλυτερο με αποτελεσμα και τα δυο αυτοκινητα να δουλευουν με 50 50 μπρος πισω περιπου με διαφορικα περιορισμενης ολισθησης πισω 57 43 τοxtrail αρα εχουμε το ιδιο τελικο αποτελεσμα με διαφορετικο τροπο
-
εχει περιορισμενης ολισθησης πίσω το ΧΤRAIL? δε νομιζω...
και το θεμα δεν ειναι το αποτελεσμα στα χαρτια...τετοιες κουβεντες χρησιμοποιουν οι πωλητες....το θεμα ειναι οτι τη μηχανικη τετρακινηση δεν την αντικαθιστα ΤΙΠΟΤΑ...και επομενως το πρακτικο αποτελεσμα δεν ειναι το ιδιο...
-
Κεντρικό διαφορικό σε αυτή την κατηγορία έχει το RAV & Forester. Και τα δύο έχουν μπλοκέ πίσω. Το RAV στις Executive / Luxury ΔΕΝ έχει Torsen αλλά το υποκαθιστά με ηλεκτρονικά.
Το ESP+ στο Nissan ΔΕΝ μπορείς να το παραγγείλεις σαν Extra πλέον. To διαθέτη η Diesel και η έκδοση με τα πολλά κυβικά...
Τα SUV έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί απο ανθρώπους και ομάδες που ξέρουν πολύ περισσότερα απο εμάς για τη χρήση των οχημάτων που 'θα' κατασκευάσουν. Αρα έχουν σαν γνώμονα τον μέσο αστό ο οποίος θα γυρίζει στα βουνά και σπανίως θα μπλέξει σε καταστάσεις δύσκολες. Αυτός μάλλον είναι και ο λόγος που αρκετά απο τα οχήματα τείνουν να σχεδιάζονται με πιο 'απαλές' προδιαγραφές.
-
Ο χρήστης discoman έγραψε:
Καθε εταιρεια χρησιμοποιοει **ο,τι αυτη πιστευει καλυτερο **με αποτελεσμα και τα δυο αυτοκινητα να δουλευουν με 50 50 μπρος πισω περιπου με διαφορικα περιορισμενης ολισθησης πισω 57 43 τοxtrail αρα εχουμε το ιδιο τελικο αποτελεσμα με διαφορετικο τροποΣυμπληρώνω στο 'ό,τι πιστεύει καλύτερο' το 'για τον καταναλωτή και φτηνότερο για αυτήν'.... Ο τελικός συνδυασμός δείχνει ακριβώς σε ποιον καταναλωτή απευθύνεται η κάθε εταιρεία και τι θεωρεί καλύτερο για αυτόν. Όπως οι καταναλωτές δεν είναι ίδιοι έτσι και τα αυτοκίνητα διαφέρουν....
Για αυτό και όλα τα αυτοκίνητα έχουν πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα ανάλογα με τι μάτι τα εξετάζεις.....
Τελικά το τί κάνουν και το **πώς **το κάνουν και πότε και πού κλπ έχει διαφορές αν και στα χαρτιά μπορεί να μοιάζουν.... -
Είχα τη χαρά να οδηγήσω και τα δύο αυτοκίνητα εκτός δρόμου.
Το RAV4 τα πηγαίνει εκπληκτικά όπου υπάρχει δρόμος, έστω και υποτυπώδης. Στις μεγάλες ανηφόρες, σε εκτός δρόμου κίνηση και όπου χρειάζεται περίσσια πρόσφυση (σκάφος κλπ.) δεν τα καταφέρνει ιδιαίτερα καλά. Σε ένα πείραμα που κάναμε στους 4 Τροχούς και παρόλο το Torsen, με έναν τροχό στο αέρα δεν κατάφερε να ξεκινήσει.
Από την άλλη το X-trail υστερεί λίγο σε πατημένο χώμα, όπου είναι προσθιοκίνητο μέχρι να επέμβει το πολύ γρήγορο σύστημα και να μεταφέρει ροπή και πίσω. Εκτός δρόμου όμως είναι ένα απο τα καλύτερα SUV, κυρίως χάρη στη κατ' επιλογή κλείδωμα και τις σεβαστές διαδρομές πίσω. Σε 'συγκριτικό' με το Terrano ΙΙ, κατάφερε να βγάλει μία αρκετά δύσκολη διαδρομή στην ανατολική αττική. Για όσους ήταν στην πρώτη νυχτερινή βόλτα περσι το χειμώνα είναι γνωστή.
Αγορά SUV!