Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Q
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 16
    • Best 0
    • Groups 0

    queensryche

    @queensryche

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    16
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.avopolis.gr/metal

    queensryche Unfollow Follow

    Latest posts made by queensryche

    • RE: Αγορά SUV!

      Ο χρήστης discoman έγραψε:
      Ok Aσ ξαναμπουμε στο θεμα >Ερωτηση ? Αν το ΜΤΣΟΥΜΠΙSHI OUTLADER EINAI SUV τοτε το ΜΙΤSΟΥΜΠΙSHI PININ TI EINAI ? ΕΡΩΤΗΣΗ 2 ? ΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΧΤΡΑΙL MΗΠΩΣ ΕΧΕΙ 19,2 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΡΕΣΤΕΡ 18,8?

      1. To pinin εχει εξαιρετικο συστημα 4Χ4 με προσανατολισμο για σκληρη εκτος δρομου χρηση και οχι για ειδικες διαδρομες (βλ. φορεστερ). Ο ανασταλτικος παραγοντας ειναι το αυτοφερομενο πλαισιο, το οποιο στα χαρτια ειναι πιο ευπαθες απο ενα ανεξαρτητο (βλ. βιταρα και ολα τα σοβαρα μεγαλα). Αρα το outlander ειναι καθαροαιμο SUV πατημενο χωμα, το φορεστερ εχει θεωρητικα καλυτερη συμπεριφορα τοσο εντος οσο και εκτος δρομου (βλ. 2 LSD εναντι ενος, κοντες στο Χ) απο το outlander ενω το pinin υπερεχει ξεξαθαρα εκτος δρομου. Δεν θα το ελεγα suv παντως, παρα το πλαισιο του...

      2. Καταρχην η ρομη μετριεται σε κιλαΕΠΙμετρο και οχι σκετα κιλα. Κατα δευτερον η διαφορα που αναφερεις ειναι λαθος κατα τους 4Τ..19,6 kgm εχει το XTRAIL...Εστω και ετσι,η διαφορα ειναι αστεια (και αμφιβαλλω αν θα την επιβεβαιωνει ενα δυναμομετρο..ευκολα μπορει να βγει το αντιθετο αποτελεσμα) και επιπλεον το σουμπαρου παραδοσιακα ως μποξερ δινει το μαξιμουν πιο χαμηλα (3600 αντι για 4000)...Επισης πρεπει να συκγρινει κανεις και κλιμακωση κιβωτιου και προφανως να τα οδηγησει γιατι τετοια διαφορα στα χαρτια, φαινεται πολυ-πολυ δυσκολα στην πραξη καθως παιζουν (χρηση, σχεση στο κιβωτιο, κλιμακωση)Το φορεστερ παντως δινει εντυπωση 8βαλβιδου σε λειτουργια και τροπο αποδοσης...Μετα τις 4500 κανει θορυβο....Το μοτερ του φορεστερ υπερεχει εκτος ασφαλτου λογω τραβηγματος πιο χαμηλα...Υποψιαζομαι οτι το ιδιο συμβαινει και στις ρεπριζ...Εχε υποψη σου οτι το ιδιο μοτερ με το φορεστερ φοραει και το λεγκασυ, μονο που εχει 138 ιππους και 19,1 ροπη..Ομως εμφανως η χαρτογραφηση στο φορεστερ ειναι πιο καταλληλη για το τυπο του αυτοκινητου καθοτι θελουμε ροπη χαμηλα, ενω οι διαφορες 1-1.5kgm ειναι αμελητεες...

      Προς Aerandir:
      Eιναι πολυ δυσκολο να ελεγξει κανεις το πως θα κραταει ενα μοτερ 'πριν' το τουρμπο...Επιπλεον, οι κοντες του Χ δεν ειναι και τοσο κοντες οπως εγραψα, και ευκολα περνανε τα 80-90 χλμ....

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • RE: Αγορά SUV!

      Προς aerandir: Πολύ σωστή η ερώτηση αλλά η απάντηση φανταζομαι οτι εχει να κανει με

      1. την αντοχή του συστήματος μετάδωσης του Χ σε επιπλέον ίππους (δεν εχει το ιδιο κιβωτιο με το ΧΤ)
      2. την αντοχή των κοντων σχεσεων σε τουρμπισμενο μοτερ οταν ανεβαινουν τα χλμ και οι σαλ
        και κυριοτερα
      3. το γεγονος οτι οι κοντες ειναι για χαμηλες στροφες και αργα περασματα, και εκει υστερουν ολα τα τουρμπο..αρα μηπως χασει τελικα το 'πειραγμενο' συνολο στα εκτος δρομου κομματια σε σχεση με το απλο Χ
        Αν και βεβαια τα κοντα του Χ δεν ειναι και τοσο κοντα..40% πιο κοντα ειναι οταν π.χ. το γραντ βιταρα εχει 80% πιο κοντα...

      Προς discoman: To μονο σίγουρο ειναι οτι ευτυχως υπάρχουν ανθρωποι που βλεπουν το ποτηρι μισοαδειο και αλλοι μισογεματο...Και λεω ευτυχως, γιατι καλο ειναι να υπενθυμιζει πραγματα ο ενας στον αλλον. Επί του προκειμένου, δε μπορώ να μη σχολιασω οτι κοιτας επιφανειακα και βραχυπροθεμα (απο δω και μπρος δλδ) τα πραγματα και δε βλεπεις πχ τους αλβανους που αφου μας φανε τα σχολεια, σε λιγο θα αρχισουν να μας τρωνε και πιο κυριλε δουλειες, και οχι μονο της οικοδομης. Ο λογος? Η ελλειψη ενδιαφεροντος, το 'ελαμωρετωρα'και ενα σωρο αλλα που κανουμε πως δεν τα βλεπουμε...Δε προχωραω αλλο γιατι θα μας πεταξουν εξω απο το θεμα SUV...
      Καταλαβαινω και συμφωνω (!!!) με οσα παραθετεις, απλα σε καλω να βλεπεις και την οψη της γκρίνιας...Δεν αρμοζει στον ελληνα η μοιρολατρεια του 'ειμαστε μονο για τουρισμο και τερμα'..Ασε που και αυτο, ,μετρια το κανουμε, παιρνουμε β κατηγορια τουριστων και συν τοις αλλοις καθε χρονο αδειαζει η χωρα (την οποια παραλληλα κακοποιούν αισθητικα καποιοι συμπατριωτες μας)...

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • RE: Αγορά SUV!

      Προς discoman:

      Σωστά όλα αυτα περί σύγκρισης με δεκαετία 80, συμφωνώ απόλυτα στον ευστοχο παραλληλισμό με τη φέτα καρπούζι, αλλά να σημειώσω περνάω αρκετούς μήνες το χρόνο στο εξωτερικό, και βλέπω τί θα πει πρόοδος σε τομείς που ειναι ανύπαρκτοι στην ελλάδα..
      Να το πω αλλιώς: μπορεί ο ξένος να αγοράζει μισό αγγούρι και φέτα καρπόυζι, αλλά έχει υποδομή στη χώρα του, βιομηχανία, υλική παραγωγή.
      Η ελληνική οικονομία βασίζεται στο εξής: αποτελείται από 2 άτομα..Ο ένας εισάγει προιόντα (αυτοκίνητα, κινητά, ρολόγια, παντελόνια, μπαρμπουνια μαδαγασκάρης) και ο άλλος έχει ακίνητα...Ο ένας παιρνει χρήμα από τη πώληση αυτοκινήτου, το οποίο θα το δώσει πίσω για το ενοικιό του...Πολυ χοντροκομμένο αλλα΄αντιπροσωπεύει την οικονομία μας..
      Και αυτή η κατάσταση δρα εναντίον της φαντασίας και της περιέργειας...Εξ ου και η επιτυχια της καφετέριας γενικότερα από ανθρώπους που δεν ξέρουν τι γινεται και η βενζίνη μπαίνει σε υγρή μορφή και βγαίνει σε αέρια από ένα αυτοκίνητο...
      Συμφωνώ σε όσα άλλα λες περί πολυεθνικών, απλά προσπάθησε να μην κλείνεις τα μάτια στο χάλι μας...Προς Θεού, δε θα γίνουμε ζομπι...Αλλά υπάρχει και η μέση λύση...Και αν σε ενοχλεί ο Καββαθάς και τα 'παπαγαλάκια' (αν λέγονται έτσι όσοι βλέπουν μπροστά τους, μέσα και ε΄ξω από την ελλάδα), τότε στην τελική γιατί διαβάζεις 4Τ που ασχολούνται ακριβώς με την αναπηρία της χώρας σε θέματα τεχνολογικά και γενικότερης κοινωνικής αδιαφορίας και οπισθοδρομικής νοοτροπίας...

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • RE: Αγορά SUV!

      α, και αυτο για τα λεφτα του μπαμπα δεν το επιασα....

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • RE: Αγορά SUV!

      Ο χρήστης discoman έγραψε:

      Σιγουρα το φορτωνεις στο discovery (μονο ελπιζω να μην ειναι το διλιτρο....)...Δε τιθεται θεμα συγκρισης...

      Αλλα στα υπολοιπα που λες εισαι 100% λαθος...Δεν αγοραζουμε μα βαση τη μεταπωληση...Αν ηταν ετσι θα περναμε ολοι κορολα και RAV (me A oxi me U)...Και ναι οι περισσοτεροι περνουν το μετριο γιατι ο ελλην αγοραστης δε ξερει που πανε τα 4...Το μονο που τον νοιαζει ειναι ο εξοπλισμος και τα χρωματα...Και για το κορολα παει στο καλο, αλλα για τα SUV ειναι ρεζιλικι...

      Μηχανολογικα το forester ειναι 'αλλου'..Και αν καποιος δε θελει 'υπερυψωμενο στεησον' αλλα 'τερας', τοτε πολυ σωστα παιρνει land cruiser h pajero...To RAV ειναι αναμεσα στα 2 και τιποτα απο τα 2...Ειναι η χρυση τομη που απλα πιανει το μεσο ορο παντου..H χαρα του ελληναρα θαμωνα της καφετεριας...Αυτο δεν αναιρει βεβαια οσα εχω γραψει συγκριτικα με το XTRAIL....

         Ειναι διλιτρο σερνεται  και βεβαια δεν συγκρινεται γιατι ειναι αλλη κατηγορια και σιγουρα εκει που παει δεν μπορει να το ακουλουθηση κανενα forester σε καμια περιπτωση .    Οταν δεν αγοραζουμε με τα λεφτα του μπαμπα σιγουρα σκεφτομαστε την μεταπωλητικη αξια .  Αν δεν μας ενδιεφερε αυτο θα περναμε ολη ΚΙΑ SEPHIA .  ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙTO RUV  ΚΑLA   εσυ δεν εισαι απο εδω δεν ξερεις οτι ολοι εδω ειμαστε θαμωνες της καφετεριας και του φραπε? Αλλα συγχρονως ειμαστε  και παντου και μπροστα απο πολλους που λεγονται ευρωπαιοι και περναμε και καλυτερα/?  Ωραιο το KRUISER  αν ειχε τους χωρους LAND ROVER θα το επαιρνα .    Το xtrail ειναι η καλυτερη επιλογη τωρα γιατι εχει και τους χωρους .  
      

      To αν περναμε καλυτερα δεν εχει να κανει με τις γνωσεις που ΔΕΝ εχουμε σε τεχνικα θέματα, αλλά στο κάλος της χώρας μας και στην χαρουμενη ιδιοσυγκρασια μας.....
      Και φυσικα το οτι περναμε καλυτερα δεν σημαινει οτι ειμαστε και μπροστα...Σε μια οικονομια-τσιρκο, σιγουρα ενδεχομενως ορισμενοι περνανε καλυτερα...Μη με παρεξηγήσεις...Ειμαι υπερ-εθνικιστης αλλα να βλεπουμε και γυρω μας...
      Επί του θέματος, στην ελληνική αγορα γενικοτερα και στα εκτος δρομου ειδικοτερα, επαναλαμβανω οτι ελληναρας ΔΕΝ ξερει τι παιρνει...Και ας μην αρχισουμε να γραφουμε με κεφαλαια για να επιβληθούμε..Δεν ειναι γηπεδο εδω..Αν ηξερε ο ελληνας να αγοραζει δεν θα ειχαμε γεμισει γκολφ, μερσεντες και ραβ...Και ειδικα, 9 στους 10 που παιρνουν ΡΑΒ και το εχουν στις πρωτες θεσεις, ουτε καν ξερουν οτι εχει τρια διαφορικα, τι διαφορες εχει με τα αλλα, τι ειναι το τορσεν κλπ...Και το VVTi που εχει, τους νοιαζει μονο για να λενε οτι εχουν 150 αλογα...Που ουτε ξερουν τη διαφορα της ισχυος με τη ροπη...Αλογα να λενε οτι εχουν και ολα καλα...
      Οσο για το XTRAIL και την επιλογη λογω χωρων...Ειναι γραφικο το επιχειρημα...Δεν παιρνουμε αυτοκινητα με βαση τη χωρητικοτητα...Υπαρχουν και οι κλουβες και οι 'καροτσες' γιαυτο το λογο...Τωρα για τους χωρους του land cruiser, δεν ξερω τι να πω δηλαδη...Μεσα στο discovery παιζεις μπαλα?

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • RE: Αγορά SUV!

      Σιγουρα το φορτωνεις στο discovery (μονο ελπιζω να μην ειναι το διλιτρο....)...Δε τιθεται θεμα συγκρισης...

      Αλλα στα υπολοιπα που λες εισαι 100% λαθος...Δεν αγοραζουμε μα βαση τη μεταπωληση...Αν ηταν ετσι θα περναμε ολοι κορολα και RAV (me A oxi me U)...Και ναι οι περισσοτεροι περνουν το μετριο γιατι ο ελλην αγοραστης δε ξερει που πανε τα 4...Το μονο που τον νοιαζει ειναι ο εξοπλισμος και τα χρωματα...Και για το κορολα παει στο καλο, αλλα για τα SUV ειναι ρεζιλικι...

      Μηχανολογικα το forester ειναι 'αλλου'..Και αν καποιος δε θελει 'υπερυψωμενο στεησον' αλλα 'τερας', τοτε πολυ σωστα παιρνει land cruiser h pajero...To RAV ειναι αναμεσα στα 2 και τιποτα απο τα 2...Ειναι η χρυση τομη που απλα πιανει το μεσο ορο παντου..H χαρα του ελληναρα θαμωνα της καφετεριας...Αυτο δεν αναιρει βεβαια οσα εχω γραψει συγκριτικα με το XTRAIL....

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • RE: Αγορά SUV!

      Ο χρήστης discoman έγραψε:
      Ασε που το βασικο εχει 31750 και το καλο 37500 Δεν ειναι τιμη αυτη για τοσο μικρο αμαξι.Ασε που σου δινει την αισθηση οτι αν μπει στο χωμα θα διαλυσει .Προτιμω σαφως το Χτrail ,to kia .

      Θα έλεγα πως το 'καλό' είναι η έκδοση comfort που εχει πισω τορσεν και κανει κατω απο 32...Οι αλλες εκδοσεις πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες...Ηλιοροφες, προφυλακτηρες στο χρωμα του αμαξωματος, ηλεκτρονικα της πλακας....

      Στη κατηγορια μεχρι 32000 παντως νικητης με διαφορα ειναι το απλο ΦΟΡΕΣΤΕΡ που κανει 31000, εχει 3 διαφορικα, τα 2 LSD, ένα υποτυπωδες κοντο κιβωτιο, μεγαλες διαδρομες αναρτησης και πεταει στην ασφαλτο, ενω εχει και χωρους...Ενω αν παμε πανω απο 38000, φυσικα παιζει το Τουρμπο φορεστερ..Ισως η καλυτερη αγορα στην ελλαδα γενικοτερα...

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • RE: Αγορά SUV!

      εχει περιορισμενης ολισθησης πίσω το ΧΤRAIL? δε νομιζω...

      και το θεμα δεν ειναι το αποτελεσμα στα χαρτια...τετοιες κουβεντες χρησιμοποιουν οι πωλητες....το θεμα ειναι οτι τη μηχανικη τετρακινηση δεν την αντικαθιστα ΤΙΠΟΤΑ...και επομενως το πρακτικο αποτελεσμα δεν ειναι το ιδιο...

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • RE: Αγορά SUV!

      γυρναμε πισω σε πραγματα που εχουν ειπωθει...αλλα χονδρικα,

      1)άλλο το ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα, και άλλο το τρίτο διαφορικο
      2) το 'καλό' το ΡΑΒ, έχει τορσεν πίσω που δεν εχει καμμια σχεση με τις κρυάδες τύπου ESP

      Στα χαρτια το αποτελεσμα μπορει κανεις να το θεωρησει παραπλήσιο, αλλα στη πραξη, μερα-νυχτα...

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • RE: Αγορά SUV!

      Ο χρήστης discoman έγραψε:
      εχουν ΠΕΡΙΠΟΥ τα ιδια ΧΤΡΑΙL RUV

      ουτε περιπου....δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση...

      posted in Εκτός Δρόμου
      Q
      queensryche
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr