-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Πάντως για όλα τα υπέρ του μίνι που ανέφερες και επειδή καλώς ή κακώς στη γυναίκα μου αρέσει μόνο αυτό , από όλα τα μεσαία ή μίνι gt(i) που κοιτάζω , εξακολουθεί να είναι πρώτο στη λίστα , με 2ο το τάπερ και τρίτο το clio rs που δεν ανέφερα εκ παραδρομής στο τίτλο.Αντιθέτως, η γυναίκα μου λάτρευε το 'πολυμορφικό look' του TypeR και δεν της αρέσει καθόλου το 'sedan look' του τωρινού μας αυτοκινήτου Δε βγάζεις άκρη με τις γυναίκες
Επειδή έθεσες σαν κριτήριο τους χώρους, νομίζω με Mini δεν θα πας τόσο άνετα ταξίδι με 2 άτομα και αποσκευές και σίγουρα όχι ταξίδι με 4 άτομα χωρίς αποσκευές. To TypeR από χώρους είναι σε άλλη κατηγορία σε σχέση με το Mini. Αν δε στο μέλλον αποκτήσετε και κανα παιδάκι, ξέχνα το το Mini
Από την άλλη, για να είμαστε δίκαιοι, το TypeR δεν είναι τόσο άνετο στο ταξίδι επειδή είναι θορυβώδες και σχετικά σκληρό.Αν και ο κύβος ερρίφθη, θα πάρεις ό,τι αρέσει στη γυναίκα σου
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν και ο κύβος ερρίφθη, θα πάρεις ό,τι αρέσει στη γυναίκα σου
καλά, δεν υπάρχει γυναίκα εκεί έξω που να αφήσει τον άντρα της να πάρει αυτοκίνητο που του ΑΡΕΣΕΙ? με το που βλέπει η σύντροφος προτίμηση αμέσως δεν της αρέσει!? Δεν το καταλαβα'ίνω...
γνωρίζω πολλές γυναίκες που γουστάρουν τρελά τις επιλογές των συντρόφων τους οπότε δεν συμφωνώ με το σχόλιο... και εν τη αύτη περιπτώση αν είναι να αγοράζεις αυτο που θέλει η γυναίκα σου γιατί δεν το πέρνει η ίδια????
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Αν και ο κύβος ερρίφθη, θα πάρεις ό,τι αρέσει στη γυναίκα σου
καλά, δεν υπάρχει γυναίκα εκεί έξω που να αφήσει τον άντρα της να πάρει αυτοκίνητο που του ΑΡΕΣΕΙ? με το που βλέπει η σύντροφος προτίμηση αμέσως δεν της αρέσει!? Δεν το καταλαβα'ίνω...
Μην είσαι άδικος, άλλο δεν της αρέσει και άλλο 'δεν αφήνει να το πάρει'. Στη δική μου 'δεν αρέσει' το τωρινό αλλά 'με άφησε' (ούτε είχα γκρίνια, απλά μου δήλωσε τη διαφωνία της ) ενώ το προηγούμενο και 'της άρεσε' και 'με άφησε' Γούστα είναι αυτά. Γενικά έχω διαπιστώσει πως στις γυναίκες αρέσουν με τη σειρά (α) κάμπριο (β) 'ακριβά' (Mercedes, BMW κτλ.) (γ) 'οικογενειακά' / 'πολυμορφικά'. Παρακαλώ να μη γίνει κλασσικό offtopic
-
βασικά πέρα από τα αισθητικά έχει και πρακτικά κριτήρια όπως το ότι το ταπερ έχει ήδη μια γενιά πίσω του.Είναι παλιό σουλούπι , ξεπερασμένο και φαίνεται. Αν αρέσει ή όχι ειναι υποκειμενικό. Της άρεσε το Κ12 πχ
Η honda παραδοσιακά κάθε , παλιά 4 , τώρα προσπαθεί να το κάνει 8 χρόνια βγάζει αντικαταστάτη και ενδιάμεσα πετάει και μερικά facelift. Να πω την αλήθεια σε εμένα δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο η εμφάνιση. Επίσης υπάρχει το εξής δεδομένο . Με το Mini της ρίχνω στάχτη στα μάτια ότι δεν πέρνω κάτι , απλά επειδή στρίβει και πάει αλλά κάτι που μου αρέσει .p.s. Οι χώροι δε με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα, απλά να μην είναι αυστηρά ή ουσιαστικά διθέσιο.
-
Το Mini είναι πάντως ουσιαστικά διθέσιο και σε ανάγκη και με κάποιες παραχωρήσεις γίνεται τριθέσιο.
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Προβλήματα νεότητας δυστυχώς έχει ακόμα ένα αμάξι , το οποίο κυκλοφορεί 7 χρόνια στην αγορά , άσχετα αν κάποια στιγμή άλλαξε μοτέρ... και δυστυχώς αυτά δε τα λένε προβλήματα νεότητας... αλλά ανικανότηταςΔΕΝ κυκλοφορεί 7 χρόνια το τωρινό Μίνι...κάπου μπερδεύεσαι. Κυκλοφόρησε το R50, το οποίο έκανε F/L και έγινε R53. Το R56 είναι τελείως άλλο και νέο αυτοκίνητο...δεν έχει απλά διαφορετικό κινητήρα. Είναι αλλαγμένο πάνω από 80% του αυτοκινήτου. Για τα προβλήματα νεότητας, σίγουρα υπήρχαν μέχρι και παραγωγή Μαρτίου. Έκτοτε, ναι εμφανίζει κάποια θέματα, αλλά μεμονωμένα και σε ελάχιστε περιπτώσεις. Σίγουρα πάντως δεν έχει την αξιοπιστία των Ιαπώνων...με τίποτα.
-
Το βλεπω, το ξαναβλεπω και το ξαναβλεπω, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/215129/
Ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο. Νομιζω οτι το πατημα του θα ειναι το ιδιο διασκεδαστικο με το Mini μονο που θα ειναι αρκετα πιο προοδευτικο εχοντας μεγαλυτερο μεταξονιο και θα σε τρομαζει λιγοτερο. Για τον VTEC σε συνδιασμο με το χαμηλο βαρος και το καταπληκτικο κιβωτιο τι να πουμε.ΥΓ: Εννοειται πως θα εβγαζα το subwoofer. Εξω καθε περιττο βαρος.
-
-
Συμφωνεις;
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
το mini cooper ειναι μια χαρα καρτακι αλλα την σταθεροτητα στα πολλα του rc δεν την εχει με καμια παναγια και δεν νομιζω να βρεις καλομτχ σαυτη την τιμη και τα αναλωσιμα κ ανταλλακτικα ειναι επιπεδου τιμης bmw...
αυτο με το καρτ και το μινι ποτε μου δεν το καταλαβα...
ειναι δυστυχως μια συνεχως ανακυκλουμενη δημοσιογραφικη εκφραση..
οχι δεν εχει καμια σχεση με καρτ , το καρτ (το σωστο, οχι το νοικιαρικο) ειναι κατι τελειως διαφορετικο απο τα περισσοτερα αυτοκινητα (ανωτερο κατα την αποψη μου ειδικα σε αισθηση και χειρισμο, αλλα και επιδοσεις σε κλειστες πιστες) και κανενα αυτοκινητο οχι μονο δε μπορει να τα φτασει , αλλα ουτε καν να τα πλησιασει..
δε ξερω βεβαια για lotus και ferrari , αλλα σιγουρα οχι το μινι, ουτε τα σαξοραλλα, ουτε κανενα απο τα γνωστα μας αυτοκινητα..
(αλφα, bmw και αλλα 'επικοινωνιακα' .. )το οτι ειναι πισωκινητα και το τιμονι τους θελει μπρατσα για να στριψει ειναι αρκετο πιστευω για να μην γινεται η συγκριση με το μινι τουλαχιστον
-
Σε κάθε περίπτωση ο λόγος που άνοιξα αυτό το τοπικ δεν είναι επειδή θέλω αμάξι με καρτίστικη αίσθηση... έχω το καρτ για αυτο
Αν και βγαίνουμε εκτός θέματος πολύ... το καρτ για να γράψει καλούς χρόνους χρειάζονται και οι κατάλληλες συνθήκες . Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.Ειδικά στη γνωστή πίστα της Αττικής....
Πάντως ναι. Ο χειρότερος χρόνος που γράφει ένα αγωνιστικό καρτ σε καρτόπιστα είναι καλύτερος απο το οποιοδήποτε αυτοκίνητο , ακόμα και αν είναι στημένο και ρυθμισμένο για πίστα...Και επανέρχομαι στο θέμα . Θέλω ενα δυνατό και ταυτόχρονα στριφτερό αυτοκίνητο, το οποίο χωρίς να πειραχτεί ούτε βίδα να μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση απλά και μόνο με ένα σετάκι καλά λάστιχα .
Φυσικά να είναι το πολυ 5ετίας και να μπορεί κάποια στιγμή να μεταφέρει περισσότερα από 2 άτομα. Έτσι λοιπόν κατέληξα σε αυτά τα 3 που ανέφερα μαζί με 2-3 ακόμα . Μερικά ίδιας αξίας που μάλλον για διάφορους λόγους απομακρύνονται. Βλεπε clio rs. Αλλά και πολύ φτηνότερα όπως το fiesta st το οποίο μεν απέχει σε επιδόσεις , αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι με 10Κ βρίσκεις μοντέλα 2007 ή 8 με 3-4 χρόνια εγγύηση , δεν είναι άσχημη ιδέα...
Φαντάζομαι όμως η σκέψη του ότι δε πειράζεις βίδα και βάζεις μόνο λάστιχα , πάει περίπατο σε αυτή τη περίπτωση. Τα 150 άλογα εύκολα με κιτάκια που κυκλοφορούν πάνε 185+. Δεν θέλω κάτι τέτοιο όμως... Σκέψεις...Αλήθεια τελικά αν κατάλαβα καλά οι ιδιοκτήτες δίλιτρων πόσο περισσοτερο θα πληρώσουν του χρόνου ;
-
2λιτρο ατμοσφαιρικο που σκοτωνει μετα τις 5000 εως τον κοφτη στιs 7500,κοντο 6αρι,4πιστονα brembo και το κυριοτερο με την πιο συμμετοχικη οδηγικη συμπεριφορα δεν θα βρεις αλλο απο το clio rs.Μακαρι να μπορουσες να οδηγησεις 1 σε στριφτερη διαδρομη και θα με θυμηθεις.
-
το ταπερ δεν εχει κοφτη στις 8400? αν κοφτιαζε στις 7500 δε νομιζω να εφτανε τα 200 αλογα
-
Ο χρήστης spyros έγραψε:
2λιτρο ατμοσφαιρικο που σκοτωνει μετα τις 5000 εως τον κοφτη στιs 7500,κοντο 6αρι,4πιστονα brembo και το κυριοτερο με την πιο συμμετοχικη οδηγικη συμπεριφορα δεν θα βρεις αλλο απο το clio rs.Μακαρι να μπορουσες να οδηγησεις 1 σε στριφτερη διαδρομη και θα με θυμηθεις.+1000
Το αυτοκίνητο σε αίσθηση είναι απλά απίστευτο. Προσπάθησε να οδηγήσεις ένα πριν αποφασίσεις. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το ταπερ δεν εχει κοφτη στις 8400? αν κοφτιαζε στις 7500 δε νομιζω να εφτανε τα 200 αλογα2λιτρο ατμοσφαιρικο που σκοτωνει μετα τις 5000 εως τον κοφτη στιs 7500,κοντο 6αρι,4πιστονα brembo και το κυριοτερο με την πιο συμμετοχικη οδηγικη συμπεριφορα δεν θα βρεις αλλο απο το clio rs.Μακαρι να μπορουσες να οδηγησεις 1 σε στριφτερη διαδρομη και θα με θυμηθεις.
-
γιατι το clio rs κοφτιαζει τις 7500???
πανω απο 8 δεν πανε και τα 2?
-
To ΕΡ3 TypeR μαμά έχει κόφτη στις 8000 αν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
To ΕΡ3 TypeR μαμά έχει κόφτη στις 8000 αν θυμάμαι καλά.και εδινε τα αλογα του στις 7500 , ενω το καινουριο στις 7800..
ποτε το καινουριο θα περναει τις 8000
-
Τελικά η λύση βρέθηκε εντός του φόρουμ. Η κλειδωμένη αγγελία του nass έχει να κάνει με το αποτέλεσμα αυτής της αναζήτησης... Σήμερα το πήρα , εννοείται εντυπώσεις δε μπορώ να πώ... Ειδικά επειδή τα τελειωμένα λάστιχα δεν μου φτιάχνουν τη διάθεση για ταρζανιές. Μια βόλτα από τη Βούλα στο Πειραιά που μένω ήταν αρκετή να με γεμίσει χαμόγελα πάντως όσον αφορά τη δύναμη του μοτέρ.
Στο δρόμο ήδη τα p zero nero από camskill ( ελπίζω δηλαδή πριν λίγο έδωσα παραγγελία).Τουλάχιστον το αμάξι ήρθε σε παραδοσιακό hondakia με ένα μικρό διάλειμμα με Nissan
χμμμ μαζί με τα λάστιχα πρέπει να αλλάξω και nickname... ακούω πρωτάσεις
-
Ο χρήστης bluemicraR έγραψε:
Τελικά η λύση βρέθηκε εντός του φόρουμ. Η κλειδωμένη αγγελία του nass έχει να κάνει με το αποτέλεσμα αυτής της αναζήτησης... Σήμερα το πήρα , εννοείται εντυπώσεις δε μπορώ να πώ... Ειδικά επειδή τα τελειωμένα λάστιχα δεν μου φτιάχνουν τη διάθεση για ταρζανιές. Μια βόλτα από τη Βούλα στο Πειραιά που μένω ήταν αρκετή να με γεμίσει χαμόγελα πάντως όσον αφορά τη δύναμη του μοτέρ.
Στο δρόμο ήδη τα p zero nero από camskill ( ελπίζω δηλαδή πριν λίγο έδωσα παραγγελία).Τουλάχιστον το αμάξι ήρθε σε παραδοσιακό hondakia με ένα μικρό διάλειμμα με Nissan
χμμμ μαζί με τα λάστιχα πρέπει να αλλάξω και nickname... ακούω πρωτάσεις
Καλοτάξιδο! Ωραίο.
Mini Cooper S vs TypeR (EP3) vs Opel Corsa OPC vs ? με 17Κ