-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...τα οπελ μια χαρα ειναι (λιγο βαρετα στην οδηγηση ομως ) ...
Τι σημαίνει όταν λέμε, ότι ένα αυτοκίνητο είναι 'λίγο βαρετό στην οδήγηση';;
αδιάφορο για να το χώσεις... δεν σε προκαλει! Ειτε λογω χαλαρου setup, είτε λόγω μη αμεσότητας στα χειριστήρια, κλπ... Δεν ειναι απαραιτητα κακό... ειναι θεμα γουστου κυριώς. Το βλέπω εγω με την Merc και το Funto μου. Στην Merc το αμαξι δεν σε προκαλει να το μπασεις... ειναι ποιο πολυ αγχολυτικο, σε αντιθεση το Punto εχει πολυ ποιο παιχνιδιαρικο χαρακτηρα και σε προκαλει να το σπας. Το ιδιο αισθημα πηρα και σε Golf 6 vs Scirocco.
...'αδιάφορο να το χώσεις';
'δεν σε προκαλεί';
'δεν σε προκαλει να το μπασεις';
'ειναι ποιο πολυ αγχολυτικο';Προσωπικά τα αυτοκίνητα που για μένα είναι 'αδιάφορα και δεν με προκαλούν', είναι αυτά που δεν με φοβίζουν κατά την οδήγηση... Και τουλάχιστον το OPEL ASTRA που είχα και το έχωνα και με προκαλούσε αφάνταστα και άριστο στήσιμο είχε και ανάρτηση και άνεση και έστριβε και τα έχωνε ... και κυρίως ΔΕΝ με φόβιζε ...
Σε αντίθεση με άλλα ... ...
Απίστευτα βαρετό αυτοκίνητο (αναφέρομαι σε 5θυρο 1400 με την απλή ανάρτηση, δεν ξέρω τι κάνει με IDS κλπ). Το χειρότερο σύγχρονο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει από άποψη οδηγικού ενδιαφέροντος και το μοναδικό που το παράτησα στην μέση του δρόμου από τα νεύρα μου.
-
Ο ημιάκαμπτος του Cruze μιά φορά, δεν 'εμφανίζεται' πουθενά. Στο ελαφρά πιό σπορ νέο Astra, υποθέτω ότι ίσως να ακούγεται το πολύ-πολύ σε πολύ χοντρές εγκάρσιες ανωμαλίες.
Επίσης η πλατφόρμα Global DeltaΙΙ στηρίζει κινητήρα σε υποπλαίσιο και φοράει αλουμινένια ψαλίδια και αλουμινένια άκρα μπρος-πίσω, υδραυλικά silent blocks και κούφιες αντιστρεπτικές. Το περπάτημά της είναι υπέρ του δέοντος ήσυχο για την κατηγορία της.
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Το οδηγησες;;;;
Ρε παιδια δεν μπορει το GTC να βασίζεται σε άλλο πάτωμα..Τον ίδιο άξονα θα έχει..Γίνεται να έχει άλλη ανάρτηση. Π.χ Astra G/H και Lacetti είναι Delta platform και τα δύο, αλλά το Lacetti φοράει πίσω πολλαπλών συνδέσμων. Θέμα R&D αν θέλει να το κάνει...
Το ότι μπήκε πίσω ημιάκαμπτος είναι απόφαση μάρκετινγκ και όχι αδυναμία του πλαισίου. Η Global DeltaΙΙ βγαίνει σε 4 παραλλαγές με δυνατότητα για SUV, MPV και μπορεί να αλλάξει πίσω ανάρτηση κατά το δοκούν. -
Ο χρήστης kostask106 έγραψε:
Είχε ειπωθεί σε κάποιο εκ των 4 τροχών ή Autobild, αλλά στην τυπωμένη έκδοση. Η συγκεκριμένη αναφορά δεν υπήρχε στην online έκδοση. Έλεγε μάλιστα οτι από άποψη κρατήματος ήταν αντίστοιχος του Golf ενώ υπερτερούσε στην άνεση καθώς το Golf είχε μια ξύλινη αίσθηση. Χαρακτήρισε την ποιότητα κύλισης του Astra αρχοντική.
Ίσως εδώ http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=eBook&teuxos_id=16Να είστε καλά παιδιά, με κάνατε και γέλασα πάλι σήμερα!!!
Αρα μ@λ@ακία της opel που έβαλε ανεξάρτητη στο insigniaΚαι το Vectra είχε ανεξάρτητη ανάρτηση.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Γίνεται να έχει άλλη ανάρτηση. Π.χ Astra G/H και Lacetti είναι Delta platform και τα δύο, αλλά το Lacetti φοράει πίσω πολλαπλών συνδέσμων. Θέμα R&D αν θέλει να το κάνει...
Το ότι μπήκε πίσω ημιάκαμπτος είναι απόφαση μάρκετινγκ και όχι αδυναμία του πλαισίου. Η Global DeltaΙΙ βγαίνει σε 4 παραλλαγές με δυνατότητα για SUV, MPV και μπορεί να αλλάξει πίσω ανάρτηση κατά το δοκούν.Got it!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
το γκολφ 6 ειναι βουτηροπαιδο και δε θα το προτεινα σε οποιον εχει ζμπορ αναζητησεις παρα τα γκαζια του (εχει βεβαια κρατημα, απλα δεν εμπνεει και πολλη εμπιστοσυνη εχει ως κυριο σκοπο την ανεση) και το κλιο ειναι πιο ανετο απο βεκτρα οσο παραξενο και αν σου φαινεται ακομα και για μεγαλο ταξιδι
οι γαλλοι οταν σχεδιαζουν ανεση δε παιζονται..οταν σχεδιαζουν σπορ αμαξι με ημιακαμπτο βεβαια ειναι κατσικια
Σταμάτα με αυτούς τους αφορισμούς ρε συ πια.
Ούτε το 6 είναι βουτηρόπαιδο, ούτε όλα τα σπορ γαλλικά είναι κατσίκια.
Σε σχεση με Scirocco 160ρι που δοκιμασα,το Golf 6 μας σιγουρα το λες πιο μαλακο.Κραταει και δεν εμπνεει ανησυχια,αλλα τη διαφορα την καταλαβαινει και καποιος χωρις μεγαλη εμπειρια.Με το εργοστασιακο του στησιμο σιγουρα δεν ειναι 'σπορ'.Και μαλλον αυτο εννοει ο Qsis
-
Οκ, σε σχέση με το σιροκο (+μετατροχια) είναι πολύ λιγότερο σπορ. Αλλά τουλάχιστον το 160αρι highline που οδήγησα δεν ήταν τόσο βούτηρο.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Γίνεται να έχει άλλη ανάρτηση. Π.χ Astra G/H και Lacetti είναι Delta platform και τα δύο, αλλά το Lacetti φοράει πίσω πολλαπλών συνδέσμων.To Nubira/Lacetti ΔΕΝ βασιζόταν στην Delta.
Φυσικά βέβαια και η ανάρτηση μπορεί να αλλάξει. Παράδειγμα τετρακίνητα Golf IV, Corolla
-
Astra wins german golden steering wheel award
http://www.independent.co.uk/life-style ... 15255.html
and new calibra
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... libra.html -
Αμα ειναι ετσι ο διαδοχος του calibra τι να πω..
Δε μπορω να καταλαβω αyτη τη μανια του να θεωρουμε ενα τριθυρο hatchback κουπε...ποσο μαλιστα να το βαφτιζουμε και διαδοχο ενος αυθεντικου κουπε όπως η calibra.. -
-
το επομενο μου αμαξι.....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Youtube Videoκαι εδω ο αμφιλεγομενος πισω αξονας:
Youtube VideoΔεν εχω καταλαβει τι ακριβως παιζει but anyway!
O σύνδεσμος watt πρακτικά εμποδίζει τη κίνηση του πίσω άξονα κατά τον εγκάρσιο άξονα (προς έξω ή προς τα μέσα) κάτι που είναι αναπόφευκτο στον ημιάκαμπτο). Με τον περιορισμό της κίνησης μόνον στον κατακόρυφο άξονα επιτυγχάνεται μία περισσότερο ομαλή φόρτιση χωρίς το φαινόμενο του στιγμιαίου γλιστρήματος του πίσω μέρους (προς το εξωτερικό της στροφής) για την εκτόνωση της έντασης.
Καθώς το ελαστικό δεν χρειάζεται να παράγει την επιπλέον πλευρική δύναμη για την εκτόνωση της κίνησης κατά τον εγκάρσιο άξονα προσφέρει περισσότερη πρόσφυση.
Η λύση είναι σίγουρα καλύτερα από τον κλασσικό ημιάκαμπτο χωρίς όμως να μπορεί να προσφέρει την παραμετροποίηση των διπλών ψαλιδιών ή των πολλαπλών συνδέσμων που apriori εξασφαλίζουν και αυτές το μηδενισμό της κίνησης κατά τον εγκάρσιο άξονα.
Περισσότερα εδώ....
http://ve-blog.local-motors.com/2009/06 ... ys_16.html
καλό σημείο εκκίνησης παραμένει η wikipedia πάντως
http://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_(vehicle)
όπως και τα car bibles
-
Το πρώτο roadtest από το Top Gear λέει τα καλύτερα για το εσωτερικό και για το στήσιμο. Ο τίτλος είναι 'Looks good, rides like a dream.'
Συμπερασματικά αναφέρει ότι ναι μεν δεν φέρνει τα πάνω κάτω στην κατηγορία με την έννοια που το είχε κάνει το Focus το 98, αλλά ισοφαρίζει τα κορυφαία σχεδόν παντού και ίσως να τα ξεπερνά σε 2-3 τομείς.
http://www.topgear.com/uk/vauxhall/astr ... 4-turbo-se
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Το πρώτο roadtest από το Top Gear λέει τα καλύτερα για το εσωτερικό και για το στήσιμο. Ο τίτλος είναι 'Looks good, rides like a dream.'Συμπερασματικά αναφέρει ότι ναι μεν δεν φέρνει τα πάνω κάτω στην κατηγορία με την έννοια που το είχε κάνει το Focus το 98, αλλά ισοφαρίζει τα κορυφαία σχεδόν παντού και ίσως να τα ξεπερνά σε 2-3 τομείς.
http://www.topgear.com/uk/vauxhall/astr ... 4-turbo-se
Δεν ξερω την εγκυροτητα του βρεταννικού Top Gear, αλλα συνηθίζεται ιδιως στα νεα μοντελα οι κριτικές τον πρωτο καιρο να ειναι καλες. Ωραιοποιούν & στρογγυλεύουν την κριτική τους.
Take it with a grain of salt...
-
Και όμως παραδοσιακά την Vauxhall την έχουν gtp εκεί, οπότε κάτι είναι και αυτό.
-
αυτο ειναι αληθες, ειδικα το τηλεοπτικο topgear απεχθανεται τα οπελ, με το ζορι θα βγαλουν ενα θετικο σχολιο και για αυτο το καημενο το οπελ πρεπει να ματωσει
αν ειναι παντως αρκετα βελτιωμενο σε σχεση με το παλιο, σιγουρα θα ειναι μια καλη εναλλακτικη επιλογη στον 'μονοδρομο' μεχρι στιγμης, γκολφ -
Ο χρήστης mamias έγραψε:
αυτο ειναι αληθες, ειδικα το τηλεοπτικο topgear απεχθανεται τα οπελ, με το ζορι θα βγαλουν ενα θετικο σχολιο και για αυτο το καημενο το οπελ πρεπει να ματωσει
αν ειναι παντως αρκετα βελτιωμενο σε σχεση με το παλιο, σιγουρα θα ειναι μια καλη εναλλακτικη επιλογη στον 'μονοδρομο' μεχρι στιγμης, γκολφθυμασαι την παρουσιαση παρωδια του vectra opc που πηγαινε μονο ευθεια?
πώς περιμενεις μετα να ακουσεις κατι καλο?
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο ειναι αληθες, ειδικα το τηλεοπτικο topgear απεχθανεται τα οπελ, με το ζορι θα βγαλουν ενα θετικο σχολιο και για αυτο το καημενο το οπελ πρεπει να ματωσει
αν ειναι παντως αρκετα βελτιωμενο σε σχεση με το παλιο, σιγουρα θα ειναι μια καλη εναλλακτικη επιλογη στον 'μονοδρομο' μεχρι στιγμης, γκολφθυμασαι την παρουσιαση παρωδια του vectra opc που πηγαινε μονο ευθεια?
πώς περιμενεις μετα να ακουσεις κατι καλο?
απιστευτη παρουσιαση αν και εχω την εντυπωση οτι καθε φορα που βλεπουν οπελ ειναι σαν κοκκινο πανι και υπερπροσπαθουν να το βγαλουν αχρηστο (στην περιπτωση του βεκτρα βεβαια δεν χρειαζεται και μεγαλη προσπαθεια)
μακαρι να μην ισχυει κατι τετοιο και με το καινουργιο αστρα και να μειωθει η καταστροφικη υποστροφη των οπελ -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο ειναι αληθες, ειδικα το τηλεοπτικο topgear απεχθανεται τα οπελ, με το ζορι θα βγαλουν ενα θετικο σχολιο και για αυτο το καημενο το οπελ πρεπει να ματωσει
αν ειναι παντως αρκετα βελτιωμενο σε σχεση με το παλιο, σιγουρα θα ειναι μια καλη εναλλακτικη επιλογη στον 'μονοδρομο' μεχρι στιγμης, γκολφθυμασαι την παρουσιαση παρωδια του vectra opc που πηγαινε μονο ευθεια?
πώς περιμενεις μετα να ακουσεις κατι καλο?
ακου παλικαρι κατι που δεν ξερεις και πρεπει να μαθεις...
τα οπελ δεν ειναι οτι και οτι αυτοκινητα... ειναι για πολυ εμπνευσμενα ατομα , τα οποια εν τελει δεν ξερουν και το λογω για τον οποιο τα αγοραζουν και ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ απο το fancy looks και τα πολλαπλα , αναρχα, αραδιασμενα κουμπια μεσα σε ενα χαοτικό και βαρετο εσωτερικο....
γιαυτο λοιπον , ποτε μην ερχεσαι σε αντιπαραθεση μαζι τους.... θα χασεις
Opel Astra 2009