-
Ολα ειναι θεμα πρωτεραιοτητων στη ζωη του καθε ενος.... και ποσο αισιοδοξα βλεπει την οικονομικη του εξελιξη..... Η εποχη μας δεν προσφερεται για αισιοδοξα σεναρια.... δυστυχως.
Παντως ειναι αξιο αποριας αυτα που λεγονται αυτες τις μερες..... Ειναι δεδομενο οτι εχουμε πολλους δημοσιους υπαλληλους (μονιμους εννοω) εχουμε και τους συμβασιουχους με μπλοκακι και τους stage με η χωρις ασφαλιση...... Μολις λεει καποιος οτι δεν θα ανανεωσει συμβασιουχους και stage καποιος λεει οτι αυτοι 'κανουν τη δουλεια!!!! και οτι θα αδειασουν οι υπηρεσιες!!!!! δηλαδη οι 'πολλοι δημοσιοι υπαλληλοι που υπηρετουν??? που και πολλοι θεωρουνται, και δεν υπαρχουν στις υπηρεσιες του δημοσιου που για αυτο το λογο εχουν παρει τους συμβασιουχους και τους stage ασε που οι μονιμοι περνουν και επιδομα αποδοτικοτητας
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Άποψή σου, αλλά ειλικρινά τι σημαίνει το 'μπορώ να υποστηρίξω την αγορά ενός σπιτιού';
Το οποιοδήποτε σπίτι; Κι εγώ μπορώ να υποστηρίξω την αγορά μιας γκαρσονιέρας στην Βικτώρια, αλλά να την κάνω τι;
Για μένα δεν είναι παράλογο το ν' αγοράσεις ένα καλό αυτοκίνητο, ακόμη και να μην έχεις σπίτι και μάλιστα βλέπω πως πολλοί πράττουν αναλόγως, κυρίως γιατί δεν θέλουν να δεσμευτούν σε ένα δάνειο 30 ετών μην γνωρίζοντας τι τους ξημερώνει αύριο...Και μπαινοντας στο ενοικειο 'πετωντας' 500-1000 ευρω τον μηνα σου παρεχει εφησυχασμο?
Όταν τα 'πετάω' στο ενοίκιο είμαι μ@λάκας, όταν τα 'πετάω' στους τόκους, κάνω επένδυση;
Το αμάξι μπορεί να κάνει 30Κ, αλλά το σπίτι κάνει 10 φορές τόσα, αν θέλουμε να μιλάμε για ένα ωραίο σπίτι σε μια καλή περιοχή για μια οικογένεια...
Κι άντε, αν πας σε κάτι λίγο πιο παλιό, ή λίγο πιο μικρό, να φτάσεις στα 250Κ...
Και τι προτείνεις δηλαδή, πχ εγώ να μείνω μια ζωή με την Υ , και να αποταμιεύω ή να πληρώνω δάνειο για να αγοράσω ένα σπίτι; Και να σκέφτομαι πώς θα πάω διακοπές , αν θα βγω έξω για φαγητό ή αν θα πιω δεύτερο ποτό;Δεν λέω πως υποστηρίζω το να χρεωθεί κάποιος υπερμετρα για ένα αυτοκίνητο, αλλά ΔΕΝ δικαιολογώ το ίδιο και για το σπίτι! Αν είναι 'παράλογη' αγορά ένα αυτοκίνητο 30Κ, τότε ένα σπίτι των 250Κ τι είναι; Λογική; Όχι πάντα.
Η διαφορα βεβαια ειναι οτι το σπιτι ειναι επενδυση και κυριως αναγκη ενω το αυτοκινητο δεν ειναι επενδυση και αυτο των 30χιλ σιγουρα οχι αναγκη. Τωρα αν καποιος στο πλαισιο του να 'περναω καλα χωρις να βαζω πολλες σκοτουρες στο κεφαλι μου' επιλεγει το δευτερο δεν ειναι κατακριτεο. Απλα ειναι ισως λιγο κοντοφθαλμο. Και οταν εχεις και μια οικογενεια να υποστηριξεις θα πρεπει αναλογα να αναθεωρησεις και τις προταιρεοτητες.
*Μην το παρεις προσωπικα...ουτε τα οικονομικα σου μεγεθοι γνωριζω ουτε με τα δικα μου λεφτα ζεις....μια παρατηρηση μονο
Μέχρι στιγμής δεν έχω οικογένεια, δεν έχω σπίτι και δεν έχω ούτε σοβαρό αμάξι. Ό,τι μου περισσεύει, πάει στην άκρη. Άλλα γενικώς , είμαι της άποψης πως το σημαντικότερο είναι να έχεις τα χρήματα για να περνάς καλά πάνω απ' όλα, κι αν σου περισσεύουν, κάνε επενδύσεις (σπίτια, χρηματιστήριο κλπ κλπ).
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Άλλα γενικώς , είμαι της άποψης πως το σημαντικότερο είναι να έχεις τα χρήματα για να περνάς καλά πάνω απ' όλα- 1000
κι αν σου περισσεύουν, κάνε επενδύσεις (σπίτια, χρηματιστήριο κλπ κλπ).
Εσένα θα σου τα φάνε ΟΛΑ οι γυναίκες
-
Πιστεύω ότι το Δημόσιο, μετά την εποχή 'ΓΡΑΠΤΟΙ διαγωνισμοί ΑΣΕΠ', έχει πάρει πολύ αξιόλογο κόσμο, αλλά ο κόσμος αυτός με τις συνθήκες που υπάρχουν, δεν υπάρχει περίπτωση να δουλέψει ....
στα ΤΕΛΗ τώρα .... άκουσα σήμερα πρώτη φορά ..... από τα ΜΜΕ ΕΤ2 πρόταση που περιέχει μέσα, το τόσα CC ή τόσα grCO2, προς την σωστή κατεύθυνση για παλαιά αυτοκίνητα που δεν υπάρχουν data αλλά ποτέ δεν ξέρεις πως θα καταλήξει στο ΤΕΛΟΣ .....
Πρέπει να αποφασίσει βασικά αν το Κράτος, θέλει ή δεν θέλει να επιδοτήσει τους ΕΜΠΟΡΟΥΣ , όλα τα άλλα για το περιβάλλον κτλ είναι προφάσεις....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στα ΤΕΛΗ τώρα .... άκουσα σήμερα πρώτη φορά ..... από τα ΜΜΕ ΕΤ2 πρόταση που περιέχει μέσα, το τόσα CC ή τόσα grCO2, προς την σωστή κατεύθυνση για παλαιά αυτοκίνητα που δεν υπάρχουν data αλλά ποτέ δεν ξέρεις πως θα καταλήξει στο ΤΕΛΟΣ .....
.Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι θες να πεις
-
τα παλιά μπορεί να πάνε με τα cc
τα νέα με CO2ποιος ξέρει τελικά .... συνδυασμός και των 2 ?
κάθε μέρα και κάθε δημοσιογράφος βγαίνει και λέει το μακρύ και το κοντό του. ......
-
Πιστεύω ότι το Δημόσιο, μετά την εποχή 'ΓΡΑΠΤΟΙ διαγωνισμοί ΑΣΕΠ', έχει πάρει πολύ αξιόλογο κόσμο, αλλά ο κόσμος αυτός με τις συνθήκες που υπάρχουν, δεν υπάρχει περίπτωση να δουλέψει ....
Ακριβώς.
Δεν είναι μόνο η ποιότητα του κόσμου που έχεις, αλλά και τα καλούπια που τον βάζεις να εργαστεί συν τοις άλλοις. Γενικώς και την ντριμ τιμ να προσλάβεις, για να αποδώσει πρέπει να την πλαισιώσεις με κάποια άλλη νοοτροπία, οργάνωση και παροχές. -
θα πλαστογραφήσω την άδεια κυκλοφορίας
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Πιστεύω ότι το Δημόσιο, μετά την εποχή 'ΓΡΑΠΤΟΙ διαγωνισμοί ΑΣΕΠ', έχει πάρει πολύ αξιόλογο κόσμο, αλλά ο κόσμος αυτός με τις συνθήκες που υπάρχουν, δεν υπάρχει περίπτωση να δουλέψει ....
Δεν είναι μόνο η ποιότητα του κόσμου που έχεις, αλλά και **τα καλούπια που τον βάζεις να εργαστεί **συν τοις άλλοις. Γενικώς και την ντριμ τιμ να προσλάβεις, για να αποδώσει πρέπει να την πλαισιώσεις με κάποια άλλη νοοτροπία, οργάνωση και παροχές.
Χαχα, μόλις σήμερα το εξηγούσα στη γυναίκα μου που έχει ψιλοσοκαριστεί καθώς μετά από χρόνια σπουδών και εργασίας στο εξωτερικό και στην Ελλάδα σε χώρο που λειτουργούσε με στάνταρντς κάπως παρόμοια έχει βρεθεί σε χώρο εργασίας με εργαζόμενους με έντονο στυλ δημοσίου.... Την διαβεβαίωσα ότι οι συμπεριφορές που παρατηρεί είναι απόλυτα φυσιολογικές και αναμενόμενες και resistance is futile... you will be assimilated! Οι Borg του δημοσίου απορροφούν κάθε καλή διάθεση, κάθε όρεξη για δουλειά για πρόοδο και βελτίωση.
Υπάρχουν άπειρα πράγματα από τους προηγούμενους αλλά κανένας δεν ξέρει που είναι ούτε ενδιαφέρεται να τα βρει.... κι ας μην χωράνε να περπατήσουν από την πανάκριβη σαβούρα που έχει μαζευτεί... όλοι αγοράζουν από την αρχή τα ίδια...και το κρατάνε και μυστικό για να μην μοιραστούνε κάτι...εκτός αν είσαι της κλίκας τους... κανένας δεν δέχεται να φτιάξει μόνος του κάτι που η δουλειά του προβλέπει αν μπορεί να το πάρει έτοιμο κι ας κοστίσει 4 φορές επάνω και πολλά άλλα τέτοια. Η κλασική ατάκα σε οποιαδήποτε πρόταση αλλαγής και βελτίωσης αντιμετωπίζεται σαν αιρετική και είναι: έτσι το κάνουμε τόσα χρόνια μην μας χαλάς την πιάτσα...!! Και όλοι αυτοί είναι σπουδαγμένοι με διδακτορικά δεν μιλάμε για άχρηστους. Βέβαια μετά παραπονιούνται ότι τους έχουν κόψει τα κονδύλια και ότι δεν φτάνουν κλπ... Και όντως τα κονδύλια είναι της πλάκας αλλά άμα φέρονται έτσι δυσκολεύεσαι να τους δώσεις και δίκιο...
Ουφ τα είπα... κάτι στο θέμα μας τώρα καλύτερα.... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα παλιά μπορεί να πάνε με τα cc
τα νέα με CO2Όπως και στην Αγγλία, δλδ, για πριν ή μετά το 2001.
http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/Ow ... DG_4022118
ποιος ξέρει τελικά .... συνδυασμός και των 2 ?
κάθε μέρα και κάθε δημοσιογράφος βγαίνει και λέει το μακρύ και το κοντό του. ......
To πρωί έλεγε στο ράδιο ένας καθηγητής του ΕΜΠ ότι θα πάει με τους ρύπους, άρα με τα Euro 3,4,5, άρα με τη 'χρονολογία του αυτοκινήτου'.
Έλεγε μάλιστα ότι 'αυτό με τα έτη παλαιότητας δεν είναι ελληνικό χαρακτηριστικό, σε όλες τις χώρες (Αγγλία, Γερμανία,...) έτσι γίνεται.
Καθηγητής, που μιλούσε στο ΣΚΑΙ...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
θα πλαστογραφήσω την άδεια κυκλοφορίας -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Έτσι! Επιστροφή στη δεκαετία του '80 με τιμωρία των αυτοκινήτων 'υψηλού' κυβισμού. Το να έχεις δίλιτρο είναι έγκλημα.
Χώρια που έχουν αρχίσει κάποιοι να επιλέγουν πάλι αυτοκίνητα όπως το G.Punto 1.2
Πήγαν και έβαλαν ΤΟ ΜΠΑΖΟ υπουργό περιβάλλοντος και σου λέει τα δίλιτρα είναι ρυπογόνα
Εκπομπές ρύπων Golf GTI 170 γραμ./χλμ.
Jimny 174 γραμ./χλμ.Έτσι για να μαθαίνουν κάποιοι άσχετοι που το παίζουν και ειδήμονες στα του περιβάλλοντος...
Τα διλιτρα δεν πληρώνουν μεγαλύτερα τέλη (συν εκτακτες εισφορές κλπ) ως μεγαλύτεροι ρυπαντές, αλλά ως έχοντες οι ιδιοκτήτες τους.
Με την ίδια λογική τα παλια μικρα δεν έχει νόημα να πληρώνουν πάρα πολλά, καθώς όσοι τα έχουν, αν είχαν περισσότερα €€€€ θα έπαιρναν απλά καινούριο και μεγαλύτερο....
Δε λέω ασφαλώς οτι το ανωτέρω ανταποκρίνεται **πάντα **στην πραγματικότητα, αλλά αυτο που λες είναι άλλο... -
ενώ αυτοί που θα πάρουν E200 με 204 αλογα ειναι φτωχαδάκια και πήραν 1800cc?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα παλιά μπορεί να πάνε με τα cc
τα νέα με CO2ποιος ξέρει τελικά .... συνδυασμός και των 2 ?
κάθε μέρα και κάθε δημοσιογράφος βγαίνει και λέει το μακρύ και το κοντό του. ......
Fair enough
-
μακάρι...
αλλά κάτι είπε για αύξηση στα πάνω από 2000
Απλά επειδή η κυβέρνηση ειναι καινουργια... θα ακουσει στη διαβούλευση διάφορα. και θα μαζευτεί...
αν πιέσουμε...
Διότι αν δεν έχουμε πολλούς ρύπους... τι να μας φορολογήσει? καταρέουν τα όσα λέγανε -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ενώ αυτοί που θα πάρουν E200 με 204 αλογα ειναι φτωχαδάκια και πήραν 1800cc?Δε λέω ασφαλώς οτι το ανωτέρω ανταποκρίνεται **πάντα **στην πραγματικότητα, αλλά αυτο που λες είναι άλλο...
Το 'χω απαντήσει ήδη. Κι αν το θες, αυτοι με τα 'Ρο-Χι' ακόμη χειρότερα. Μαζί σου σε αυτό....
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Τα διλιτρα δεν πληρώνουν μεγαλύτερα τέλη (συν εκτακτες εισφορές κλπ) ως μεγαλύτεροι ρυπαντές, αλλά ως έχοντες οι ιδιοκτήτες τους.Ενδιαφέρουσα λογική δεν είναι?! Ασχέτως πόσο το πήρες, το αν είσαι 'έχων' ή όχι να κρίνεται από τα κυβικά (ούτε καν από τα άλογα! - αλλά είπαμε, στο Ελλάντα 'κυβικά'= 'ίπποι' (...'φορολογήσιμοι') ). Μεθαύριο μπορεί να τους τη βαρέσει διαφορετικά και να κρίνεται από το χρώμα. Τα ασημί να πληρώνουν +500 γιατί λάμπουν περισσότερο.
θα πλαστογραφήσω την άδεια κυκλοφορίας
Δε χρειάζεται, κανείς δε θα την κοιτάξει προτού σου πει πόσο βαθιά θα βάλει το κράτος το χέρι του στην τσέπη σου. Το μόνο που θα κοιτάξουν είναι ένα νουμεράκι σε κάποια βάση δεδομένων.
Λέγεται, μάλιστα, ότι εκεί που έφτασε τα τέλη 'κατοχής κυβικών' στην Ελλάδα η προηγούμενη κυβέρνηση για τα παλιά και για όσα αυτ/τα έχουν κινητήρες >1928cc [σε σχέση με τους εδώ μισθούς και με το ύψος των τελών στις άλλες χώρες της ΕΕ] κάποιοι χειριστές Η/Υ σε κάποιο υπουργείο έχουν ξεκινήσει τρελές μπίζνες...
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
ενώ αυτοί που θα πάρουν E200 με 204 αλογα ειναι φτωχαδάκια και πήραν 1800cc?
Δε λέω ασφαλώς οτι το ανωτέρω ανταποκρίνεται **πάντα **στην πραγματικότητα, αλλά αυτο που λες είναι άλλο...
Το 'χω απαντήσει ήδη. Κι αν το θες, αυτοι με τα 'Ρο-Χι' ακόμη χειρότερα. Μαζί σου σε αυτό....
Αν μπει στο παιχνίδι η ποσότητα εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα ( και όχι ρύπων ) για τα μετά το 2001 που υπάρχουν πλήρη στοιχεια δεν τίθεται θέμα ανισότητας.
Για τα παλαιότερα ας μείνει ως έχει dld με βάση τα κυβικά. -
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε.... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Χειριστές./....
με κατάλαβες...
απλά έχουμε και το κτεο κάποτε....Βάλε την πεθερά να τα πληρώσει που ήθελε κούρσα...
Μου αρέσει πάντως που έχεις κάνει την γκρίνια hobby
Τέλη κυκλοφορίας