-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οκ εψαχνα κι εγω βιντεακι , αλλα δε βρηκα και ειχα μεινει σε αυτο που διαβαζα..εδω που τα λεμε και στα αλλα μου αυτοκινητα μονος μου το ανακαλυψαΝαι αλλά καταντάει κουραστικό κάθε φορά να πρέπει να διαρρηγνύω τα ιμάτια μου....
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
οκ εψαχνα κι εγω βιντεακι , αλλα δε βρηκα και ειχα μεινει σε αυτο που διαβαζα..εδω που τα λεμε και στα αλλα μου αυτοκινητα μονος μου το ανακαλυψα
Ναι αλλά καταντάει κουραστικό κάθε φορά να πρέπει να διαρρηγνύω τα ιμάτια μου....
κι εμεις το ιδιο κανουμε για καποια ανυποστατα πραγματα που λες για τα vw, αλλα δε το κανουμε θεμα
-
Ρε συ κιουση εχω ενα τεστ αικιου να το κανουμε να σε πεισω να κανεις logout να ησυχασουμε;
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=sbx1-UypKyU
Mετά το 0:12 για τους ακόμα πιο αδαείς, τους τυφλά ακολουθούντες τον ειδικό ΡύποΣτο 1:03 πάει με 220 κοντέρ (210 πες πραγματικά) και 5000+rpm, είναι σε καραευθεία, ο οδηγός κάνει test-drive και υποτίθεται ότι έχει τελική 235 (240-245 κοντέρ)...
Στο 1:14 έχει κολλήσει στα 225... -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=sbx1-UypKyU
Mετά το 0:12 για τους ακόμα πιο αδαείς, τους τυφλά ακολουθούντες τον ειδικό ΡύποΣτο 1:03 πάει με 220 κοντέρ (210 πες πραγματικά) και 5000+rpm, είναι σε καραευθεία, ο οδηγός κάνει test-drive και υποτίθεται ότι έχει τελική 235 (240-245 κοντέρ)...
Στο 1:14 έχει κολλήσει στα 225...Kαι?? Παρακάτω..
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Φίλε Γιώργο καταρχήν καλημέρα.
Συγκρίσεις θα γίνουν όπως και εγώ είπα. Όμως για να γίνεται αυτό σωστά πρέπει να υπάρχουν κατηγοριοποιήσεις....Η κακομοίρα η Mito απουσία κορυφαίας έκδοσης συγκρίνεται με τα πάντα....Δεν φταίω ούτε εγώ ούτε η Alfa Romeo για το ότι η μεσαία έκδοση της Mito είναι 155/170 ίππων....
Δεν έχει να κάνει με το τι συμφωνείς ή με ποιόν συμφωνείς. Έχει να κάνει με το ότι η κορυφαία έκδοση πρέπει να συγκριθεί με την κορυφαία κάποιας άλλης, η μεσαία με την αντίστοιχη και η βασική με την βασική.
Η Mito είναι πολύ πιθανό να έχει ένα σκαλοπάτι κάτω από την GTA 240hp και αυτή δεν θα είναι η QV 170 αλλά μια έκδοση με τον 1750TBi με 200 ίππους....Τότε όπως είπα η GTA θα συγκριθεί με Μ3Επιτρεψε μου να διαφωνησω.
Κατα τη γνωμη μου τα συγκριτικα πρεπει να γινονται αναμεσα σε αυτοκινητα ιδιας ή περιπου ιδιας κατηγοριας και ιδιας ή περιπου ιδιας ιπποδυναμης...με σαφη αναφορα στα χαρακτηριστικα,οπως κυβισμος πχ αν το ενα ειναι λιγοτερα κυβικα,αναρτησεις πχ αν το ενα φοραει καποιο sport πακετο κτλ κτλ,τιμη κτλ κτλ κτλ.ετσι ο αναγνωστης θα μπορει να σχηματισει μια εμπεριστατωμενη αποψη...Αλλα που??ειδαμε να συγκρινουν απο Brera-R32 μεχρι 500 Abarth-MX5...
-
]>Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=sbx1-UypKyU
Mετά το 0:12 για τους ακόμα πιο αδαείς, τους τυφλά ακολουθούντες τον ειδικό Ρύποτι ωραιο αυτοκινητο ρε γαμωτο
-
Για την κατακριτεα παντως απο πολλους 'alfisti' φυσικα, συγκριση μεταξυ Brera και
Golf, πριν εμφανιστει βεβαια το Α5, απο τον τιτλο κιολας, ξεκαθαριζουν στο αρθρο,
και προλαμβανουν τις οποιες γκρινιες και δυσφοριες, που εχουν μαθει πλεον οτι προκυπτουν...http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11111
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αν για να προβω στις ιδιες αποδοσεις χρειαζομαι 700-1200 στροφες λιγοτερες,τοτε μαλλον ευτυχισμενος θα ειμαι..γιατι θυμαμαι καποτε ελεγαν οι ευρωπαιοφιλοι οτι τα σ2000-ρχ8 δεν ειναι καλα γιατι ειναι πολυστροφα κ χρειαζεται να πας ψηλα για να βρεις αποδοσεις κ ειναι ανουσιο να εχεις πολλες στροφες..τωρα μαλλον αυτα δεν ισχυουν ε?Στίς ίδιες στροφές επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση.
Η διαφορά είναι οτι ο ένας έχει peak και κατέβασμα ενω ο άλλος κρατάει την μέγιστη απόδοση σταθερή για σχεδόν 1.000 στροφές και μετά κατεβαίνει...Ένας V10 στην Mito θα ήταν λουκούμι...
C.L.A.B. προφανώς έχουν σκοπό το πείραγμα αφού για πολλά χρόνια το προτελευταίο (το τελευταίο είναι το τιμόνι) καταφύγιο των 'αλφίστι' ήταν το υψηλό στροφάρισμα και η ατμόσφαιρα...
Τώρα που τρώνε τους αφορισμούς τους συναγωνίζονται τον Μελισσανίδη στην τούμπα.
Κοινώς, ποτέ μην λες ποτέ...75 TURBO
GTV TURBO
BOXER 1.4 1.7
Και τουρμπάτα είχε , και χαμηλόστροφα και πολύστροφα
Κάνε μια τούμπα τώρα...Πρίν χαλάσω το παρκέ ξαναδιάβασε σε τι απαντάς...
Αλλά απ'οτι βλέπω στην ημερομηνία εγγραφής σου δεν έζησες τις μεγάλες στιγμές των άνωθι δηλώσεων οπότε δικαιολογείσαι...Τέλος τα και απο μένα.
-
-
-
Σε μια σύγκριση σε μεικτή διαδρομή στις ίδιες συνθήκες(δηλαδή με δύο επιβαίνοντες, και κλιματισμό στους 23 βαθμούς) των MiTo 1.4 MultiAir TB 135 με τη MiTo 1.4 TB 120, στο πλαίσιο της δοκιμής της MiTo 1.4 MultiAir TB 135 από το ιταλικό περιοδικό Quattroruote, η MiTo 1.4 MultiAir TB 135 κατανάλωσε 7λτ/100χμ έναντι 8λτ/100χμ της MiTo 1.4 TB 120 μια βελτίωση του 12,5%(!) που ξεπερνά τις υποσχέσεις του κατασκευαστή για μείωση κατανάλωσης έως 10%....

-
Ωραια ολα αυτα, το θεμα ειναι τιγινεται με την ευστροφια των Multiair?
Oι πρωτες εντυπωσεις των δοκιμαστων κανουν λογω για μικροτερη ευστροφια
του QV 170 πχ σε σχεση με τον ηδη πολυ καλο 155αρη...
Ειναι θεμα μονο αισθησης, η θα μεταφραζεται και στον δρομο αυτη η διαφορα? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ωραια ολα αυτα, το θεμα ειναι τιγινεται με την ευστροφια των Multiair?
Oι πρωτες εντυπωσεις των δοκιμαστων κανουν λογω για μικροτερη ευστροφια
του QV 170 πχ σε σχεση με τον ηδη πολυ καλο 155αρη...
Ειναι θεμα μονο αισθησης, η θα μεταφραζεται και στον δρομο αυτη η διαφορα?Με όλο το σεβασμό και δεδομένης της εκτίμησης που τρέφω προς το πρόσωπό σου....σου έχει γίνει ψύχωση η ιστορία με τη ευστροφία
Αν το είπαν οι δοκιμαστές...να τους στείλουμε στην FPT να σχεδιάζουν αυτοί τους κινητήρες.
Το ότι ένας turbo κινητήρας δεν μπορεί να σκαρφαλώνει στο στροφόμετρο όσο ένας ατμοσφαιρικός.....παρά μόνο στην περίπτωση που θες να τον καταστήσεις νεκρό κάτω από τις 3500 στροφές...δεν είναι αρκετό για τους δημοσιογράφους;Νομίζω ότι είναι πιο εύκολο να πείσει κανείς ένα μουλάρι ότι είναι χορευτής jazz....παρά να το καταλάβουν τα αυτονόητα οι δοκιμαστές.Και το ξαναλέω,πέραν του ότι το υψηλό στροφάρισμα των 'παλιών καλών'ατμοσφαιρικών κινητήρων της AR είναι ένας αστικός μύθος,είναι εντελώς ανώφελο να προσπαθήσεις να κερδίσεις κάτι σε μια περιοχή του στροφόμετρου,που είναι πρακτικά άχρηστη στο 99% των περιπτώσεων των καθημερινών μετακινήσεων στο δρόμο (και που ακόμα και στην πίστα θα έδινε αμφίβολα αποτελέσματα),προκειμένου να ικανοποίησεις τους λίγους και 'εκλεκτούς'.Το ζήτημα με το υψηλό στροφάρισμα,όταν μιλάμε για διαφορές της τάξης των 500 -700 στροφών,είναι μια στείρα συζήτηση που μπορεί να ενδιαφέρει μόνον όσους αντιλαμβάνονται το κεφάλαιο κινητήρας ως εξής:Πυροβολάω στα φανάρια κόντρα σε cinquecento sporting που βγάζουν φωτιές.
L'ALLUNGO NON VIENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE con la turbina, lo capisci???????E senza turbina CONSUMA MOLTO DI PIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU'!!!
Στα της MiTo 135 τώρα.Το quattrobanane βαθμολογεί τον κινητήρα με 5 αστέρια (άριστα) και καταλήγει ότι προσφέρει σε σχέση με τον 120CV που αντικαθιστά...καλύτερες επιδόσεις,μεγαλύτερη αμεσότητα στην απόκριση,σχεδόν ανύπαρκτο lag,μεγαλύτερη οικονομία,καλύτερο ήχο....και όλα αυτά ενώ είναι ήδη euro 5 και όχι euro 4 όπως ο 120CV.
Για το στροφάρισμα.Πάλι στο quattroruote ισχυρίζονται ότι ανεβάζει γεμάτα και δυνατά μέχρι τις 5000 στροφές,ενώ υπάρχουν άλλες 1000 στροφές ωφέλιμες.Όπως φαίνεται και από το γράφημα,ακόμα και στις 6000 στροφές υπάρχουν πάνω από 125CV και η ροπή,η οποία αδικείται από το 5αρι κιβώτιο,είναι μεγαλύτερη από 150ΝΜ,τη στιγμή που οι αντίστοιχες τιμές για τον 120CV είναι υποδεέστερες.Με την προσθήκη δε του multiair ήδη στις 1500 η ροπή έχει ανέβει πάνω απο τα 200ΝΜ.Το σημαντικό λοιπόν είναι ότι από τις 4500-6000 στροφές έχεις διαθέσιμο πάνω από το 90% της ιπποδύναμης σου (125CV)
-
Νομίζω ότι είναι πιο εύκολο να πείσει κανείς ένα μουλάρι ότι είναι χορευτής jazz....παρά να το καταλάβουν τα αυτονόητα οι δοκιμαστές.
Βρε τους τζαναμπετηδες τους δοκιμαστες... (εξαιρουνται αυτοι του quattroruote και του αλλου του μπανανε που εγραψες )Ο,τι τους κατεβασει η κουτρα τους γραφουν τελικα...Ευτυχως δηλαδη που οσοι διαφωνουν μαζι μας εχουν (παντα) αδικο...
Για το στροφάρισμα.Πάλι στο quattroruote ισχυρίζονται ότι ανεβάζει γεμάτα και δυνατά μέχρι τις 5000 στροφές,ενώ υπάρχουν άλλες 1000 στροφές ωφέλιμες.Όπως φαίνεται και από το γράφημα,ακόμα και στις 6000 στροφές υπάρχουν πάνω από 125CV και η ροπή,η οποία αδικείται από το 5αρι κιβώτιο,είναι μεγαλύτερη από 150ΝΜ,τη στιγμή που οι αντίστοιχες τιμές για τον 120CV είναι υποδεέστερες.Με την προσθήκη δε του multiair ήδη στις 1500 η ροπή έχει ανέβει πάνω απο τα 200ΝΜ.Το σημαντικό λοιπόν είναι ότι από τις 4500-6000 στροφές έχεις διαθέσιμο πάνω από το 90% της ιπποδύναμης σου (125CV)
Τωρα το μονο που απομενει ειναι να ερθει ο Busso και να μας γραψει ποσο παρωχημενη και αχρειαστη ειναι η χρηση του μηχανικου υπερσυμπιεστη σε συνδυασμο με το τουρμπο
-
κοιτώντας την δυναμομέτρηση βλέπω πως το κέρδος θα είναι στις πάνω απο 3500σαλ... αρκετά σημαντικό και σίγουρα θα βελτιώσει τις είδη πολύ καλές ρεπριζ
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ωραια ολα αυτα, το θεμα ειναι τιγινεται με την ευστροφια των Multiair?
Oι πρωτες εντυπωσεις των δοκιμαστων κανουν λογω για μικροτερη ευστροφια
του QV 170 πχ σε σχεση με τον ηδη πολυ καλο 155αρη...
Ειναι θεμα μονο αισθησης, η θα μεταφραζεται και στον δρομο αυτη η διαφορα?Με όλο το σεβασμό και δεδομένης της εκτίμησης που τρέφω προς το πρόσωπό σου....σου έχει γίνει ψύχωση η ιστορία με τη ευστροφία
Αν το είπαν οι δοκιμαστές...να τους στείλουμε στην FPT να σχεδιάζουν αυτοί τους κινητήρες.
Το ότι ένας turbo κινητήρας δεν μπορεί να σκαρφαλώνει στο στροφόμετρο όσο ένας ατμοσφαιρικός.....παρά μόνο στην περίπτωση που θες να τον καταστήσεις νεκρό κάτω από τις 3500 στροφές...δεν είναι αρκετό για τους δημοσιογράφους;Νομίζω ότι είναι πιο εύκολο να πείσει κανείς ένα μουλάρι ότι είναι χορευτής jazz....παρά να το καταλάβουν τα αυτονόητα οι δοκιμαστές.Και το ξαναλέω,πέραν του ότι το υψηλό στροφάρισμα των 'παλιών καλών'ατμοσφαιρικών κινητήρων της AR είναι ένας αστικός μύθος,είναι εντελώς ανώφελο να προσπαθήσεις να κερδίσεις κάτι σε μια περιοχή του στροφόμετρου,που είναι πρακτικά άχρηστη στο 99% των περιπτώσεων των καθημερινών μετακινήσεων στο δρόμο (και που ακόμα και στην πίστα θα έδινε αμφίβολα αποτελέσματα),προκειμένου να ικανοποίησεις τους λίγους και 'εκλεκτούς'.Το ζήτημα με το υψηλό στροφάρισμα,όταν μιλάμε για διαφορές της τάξης των 500 -700 στροφών,είναι μια στείρα συζήτηση που μπορεί να ενδιαφέρει μόνον όσους αντιλαμβάνονται το κεφάλαιο κινητήρας ως εξής:Πυροβολάω στα φανάρια κόντρα σε cinquecento sporting που βγάζουν φωτιές.
L'ALLUNGO NON VIENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE con la turbina, lo capisci???????E senza turbina CONSUMA MOLTO DI PIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU'!!!
Στα της MiTo 135 τώρα.Το quattrobanane βαθμολογεί τον κινητήρα με 5 αστέρια (άριστα) και καταλήγει ότι προσφέρει σε σχέση με τον 120CV που αντικαθιστά...καλύτερες επιδόσεις,μεγαλύτερη αμεσότητα στην απόκριση,σχεδόν ανύπαρκτο lag,μεγαλύτερη οικονομία,καλύτερο ήχο....και όλα αυτά ενώ είναι ήδη euro 5 και όχι euro 4 όπως ο 120CV.
Για το στροφάρισμα.Πάλι στο quattroruote ισχυρίζονται ότι ανεβάζει γεμάτα και δυνατά μέχρι τις 5000 στροφές,ενώ υπάρχουν άλλες 1000 στροφές ωφέλιμες.Όπως φαίνεται και από το γράφημα,ακόμα και στις 6000 στροφές υπάρχουν πάνω από 125CV και η ροπή,η οποία αδικείται από το 5αρι κιβώτιο,είναι μεγαλύτερη από 150ΝΜ,τη στιγμή που οι αντίστοιχες τιμές για τον 120CV είναι υποδεέστερες.Με την προσθήκη δε του multiair ήδη στις 1500 η ροπή έχει ανέβει πάνω απο τα 200ΝΜ.Το σημαντικό λοιπόν είναι ότι από τις 4500-6000 στροφές έχεις διαθέσιμο πάνω από το 90% της ιπποδύναμης σου (125CV)
Με παρεξηγησατε...Ή εγω δεν διατυπωσα την απορια μου σωστα.
Δεν εννοουσα να εχει υψηλο οριο περιστροφης, αλλα γενικα να ειναι ευστροφος,
να 'αρπαζει' δηλαδη, να 'γεμιζει' γρηγορα ΜΕΧΡΙ το οριο περιστροφης οποιο και αν ειναι αυτο...
Αυτο θα ηθελα να μαθω, για αυτο και το ρωταω, παρα το γεγονος οτι μεχρι στιγμης
απο δυο διαφορετικα εντυπα, διαβασα το ιδιο πραγμα, δηλαδη για μια οχι τοσο ευστροφη
λειτουργια, οσο αυτη του T-jet 155 της Mito, τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο... -
δικιο εχεις.Αλλο ευστροφος κι αλλο πολυστροφος(γενικα)
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με παρεξηγησατε...Ή εγω δεν διατυπωσα την απορια μου σωστα.
Δεν εννοουσα να εχει υψηλο οριο περιστροφης, αλλα γενικα να ειναι ευστροφος,
να 'αρπαζει' δηλαδη, να 'γεμιζει' γρηγορα ΜΕΧΡΙ το οριο περιστροφης οποιο και αν ειναι αυτο...
Αυτο θα ηθελα να μαθω, για αυτο και το ρωταω, παρα το γεγονος οτι μεχρι στιγμης
απο δυο διαφορετικα εντυπα, διαβασα το ιδιο πραγμα, δηλαδη για μια οχι τοσο ευστροφη
λειτουργια, οσο αυτη του T-jet 155 της Mito, τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο...Αφού παντού η ροπή του κινητήρα είναι μεγαλύτερη και το lag μειωμένο, δεν μπορεί να μην είναι πιο εύστροφος. Το πιθανότερο πάνω σε αυτό που γράφουν οι παρουσιάσεις περί ευστροφίας είναι να υπάρχει διαφορετική ρύθμιση του ηλεκτρονικού γκαζιού για οικονομία (την οποία προσπαθεί, μέσα στους άλλους στόχους να πετύχει η multiair έκδοση) οπότε το μοτέρ να εμφανίζεται πιο απρόθυμο σε διστακτικά πατήματα του γκαζιού απ τον οδηγό.
Ίσως η αίσθηση αυτή που περιγράφουν να έχει να κάνει και με τον τρόπο παροχής της ισχύος που είναι πιο ομαλός τώρα χάρη στη νέα καμπύλη ροπής.
Σε απόλυτα νούμερα με αυτή τη ροπή είναι αδύνατο να είναι πιο αργό σε ρεπρίζ επομένως δεν μπορεί αντικειμενικά να είναι λιγότερο εύστροφο. -
Υπαρχει μηπως καποια πληροφορια για το ποσο πιο ακριβη θα ειναι η mito με τον multiair και τα 135ps σε σχεση με την τωρινη με τα 120ps??
Alfa Romeo Mi.Τo 2008



