-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Συγνώμη αν γίνομαι ολίγον ΤΙ κουτσομπόλης αλλά 33.000 χλμ σε πάνω από 3 χρόνια; Δεν μου φαίνεται απίθανο (τόσα έχει κατά μ.ο και η 147 μου) αλλά η απορία μου είναι πώς τσέκαρες ότι ισχύει το νούμερο αυτό;
Φαίνεται στο examiner;Εύλογη η απορία σου και η απλή απάντηση είναι ότι ΠΟΤΕ δεν μπορεί να είσαι 100% σίγουρος για τα χιλιόμετρα. Όμως κοιτάω να το εξασφαλίσω όσο το δυνατόν περισσότερο, όταν αγοράζω ένα μεταχειρισμένο. Αυτά που έκανα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι τα εξής:
- Νο.1 να εμπιστεύεσαι τον πωλητή...τον συγκεκριμένο τον εμπιστεύομαι, και σαν πωλητή και σαν μαγαζί. Μέχρι στιγμής δεν έχω βγεί λάθος. Γενικά έχει πολλά μεταχειρισμένα από 10.000χλμ μέχρι και 100.000+χλμ΄. Και σε όσα έχω δώσει ανταλλαγή εγώ ή φίλοι μου, έχουν πουληθεί με τα χλμ. που τα έδωσαν...δεν έχευ υποπέσει στην αντίληψή μου να γυρνάνε χλμ.
- Βιβλίο service. ΟΚ μπορεί να αλλαχτεί...αλλά το συκγεκριμένο με σφραγίδα από BMW Hellas & BMW Σπανό με ημερομηνίες είναι δύσκολο να είναι ψεύτικο.
- Από το κρυφό μενού είδα την συνολική βενζίνη που έχει καταναλώσει και συμπίπτει με τα χλμ. με ένα μέσο όρο κατανάλωσης 11λτ/100χλμ.
- κοίταξα και το κλειδί...συνήθως εάν γυρίσουν τα χλμ. ξεχνάνε αυτά που είναι καταχωρημένα στο κελιδί.
- Ημερομηνία κατασκευής ελλαστικών (ώστε να δώ εάν έχουν αλλαχτεί) και κατάσταση. Δεν ήταν αλλαγμένα και φαίνονται σα να έχουν κάνει 30.000χλμ περίπου, σχετικά χαλαρά χλμ.
- Κατάσταση γενικά αυτοκινήτου, φρένα, αναρτήσεων κλπ.
- Στο συγκεκριμένο ήμουν σχετικά τυχερός γιατί αυτός που το είχε είναι πελάτης της τράπεζας και έμαθα ότι έχει 7-8 BMW (πατέρας και υιός) και μόλις παρήγγειλε και μια Rolls Royce. Άρα δεν το χρησιμοποιούσε σαν μοναδικό αυτοκίνητο για να κάνει όλες τις μετακινήσεις του με αυτό.
Επιπλέον και εγώ 26 μήνες με το Μίνι και είχα κάνει 22.000χλμ. Άρα δεν μου φάινεται περίεργο, δλδ. ότι είναι λίγα. Ο κολλητός μου με την 320i Cabrio έχει κάνει σε 2 χρόνια 14.000χλμ (την έχει μόνο για ΣΚ και ταξίδια). Παρόλα ταύτα, πάλι δεν είμαι 100% σίγουρος...αλλά είμαι κατά 99.7%...εεε πάντα στο μεταχειρισμένο υπάρχει και ένα ρίσκο το οποίο κοίταξα να το μειώσω στο ελάχιστο δυνατό.
-
Κατατοπιστικός. Ευχαριστώ.
Ααααα καλωρίζικη η μπέμπα...
-
Σας Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!!
@roulis 21: Όχι δεν είναι εισαγωγής...Ελληνικό είναι. Εισαγωγής μου έβρισκαν με καλύτερο εξοπλισμό, περισσότερα χιλιόμετρα και παρόμοια ή λίγο χαμηλότερη τιμή. Εντυπώσεις ακολουθούν, αν και έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα.
@audipassion: Καλό είναι το τιμόνι, αλλά δεν θα έλεγα όχι σε ένα με πιο χοντρή στεφάνη! Όσο για το μπλοκέ, κοίταξα για Quife...η Birdsauto δεν το αανφέρει για το δικό μου μοντέλο. Έστειλα email και αναμένω απάντηση.
Εντυπώσεις:
Το αυτοκίνητο το έχω 1 εβδομάδα ακριβώς και έχω κάνει περίπου 250-300χλμ. Τα 150 είναι σε Εθνική και τα άλλα 100 σε επαρχιακό δρόμο με στροφές (Ν. Εύβοια) και καμμια 50αρια στην πόλη. Σε σχέση με το Μίνι είναι αλλού...έχει απίστευτο κράτημα και πάτημα. Απλά σημαδεύεις την κορυφή της στροφής και φυρνάς το τιμόνι. Στην σπάνια παρίπτωση που υπερστρέψει, λίγο ανάποδο και διορθώνει αμέσως. Το Μίνι ήταν πολύ καλό, αλλά λόγο ααναρτήσεων και κοντού μεταξονίου, σε δρόμο με ανωμαλίες ήταν νευρικό και το μπροστινό μέρος εάν έβρισκε ανωμαλία σε στροφή αποσταθεροποιούνταν για κλάσματα δευτερολέπτου και ήθελε προσοχή. Η Ζ4 είναι πιο προβλέψιμη και παραδόξως είναι και πιο άνετη! Γενικά είναι αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί για να το οδηγείς...ειδικά σε στροφιλίκι είμαι μόνιμα με ένα χαμόγελο. Περισσότερα, όταν κάνω αρκετά χιλιόμετρα και το μάθω καλύτερα.Από πλευράς ακαμψίας είναι πολύ καλή (καμμία σχέση με Boxster του 2001 που έχω δοηγήσει για 1.000χλμ και κουδούνιζε στις ανωμαλίες) σε σημείο που να μην καταλαβαίνει (σχεδόν) ότι είναι ανοιχτό αυτοκίνητο. Το συγκρίνω με την Z4 Coupe του κολλητού μου και είναι πολύ κοντά. Εσωτερικό έχει λιτό (όμορφο κατ' εμέ), χωρίς πολλά μπλιμπλίκια. Ποιότητα (ώς αίσθηση) πολύ καλή θα έλεγα αλλά σίγουρα ένα κλικ κάτω από τη νέα Ζ4 ή την Ε46 του πατέρα μου. Επίσης, με ανοιχτή την οροφή και ανεμοθραύστη, μέχρι τα 120χαω που πήγα δεν σε ενοχλεί ο αέρας καθόλου. Με κελιστή οροφή, μέχρι τα 160χαω είναι σαν κλειστό αυτοκίνητο. Μετά αυξάνεταο ο θόρυβος και αρχίζουν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τα παράθυρα. Πάντως μέχρι τα 220χαω που πήγα, ο θόρυβος δεν είναι ενοχλητικός και μιλάς ΟΚ με τον συνοδηγό, απλά σε λίγο πιο υψηλή ένταση. Πάντως ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες το αυτοκίνητο είναι ακλόνητο και εμπνέει εμπιστοσύνη, ενώ το Μίνι πάνω από τα 200χαω μου έδινε την αίσθηση ότι ελάφρωνε.
Αυτά τα λίγα...ό,τι άλλο με ρωτάτε.
-
Στο μινι πάνω απο τα 200 φτερνιζόσουν και άλλαζε λωρίδα... (γι'αυτό το γουστάραμε)
Αλήθεια πόσες στροφές έχει το τιμόνι της προηγούμενης Ζ...? -
-
Ήμουν στο φανάρι σήμερα...σβήνει από το auto start/stop και αμέσως ανάβει το λαμπάκι του DSC (το είχα στο DTC), το λαμπάκι του χειρόφρενου σε χρώμα κίτρινο, το λαμπάκι του DSC στο BC με θαυμαστικό δίπλα και στο BC το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα που είναι για μειωμένη απόδοση κινητήρα. Το σβήνω αμέσως από το κουμπί...βάζω πάλι μπροστά...τρεμόπαιζε το μοτέρ. Του κάνω ένα restart...σβήνω πάλι, βγάζω κλειδί το βάζω (ευτυχώς δεν είχε προλάβει να ανάψει το φανάρι) και όλα ΟΚ. Από γκάζι κανονικό...μια χαρά (με τα παντηλίκια του) χωρίς κανένα πρόβλημα...και μετά έσβηνε κανονικά το μοτέρ και έπαιρνε πάλι μόνο του.
Να το κοιτάξω? Έχει λήξει και η εγγύηση ρε γμτ.
Λέτε να είναι κανένα ηλεκτρονικό glitch? Τη προηγούμενη φορά που είχε κάνει κάτι παρόμοιο ήταν μόνο το λαμπάκι του κινητήρα που μου άλλαξαν τους αισθητήρες εκκεντροφόρων προληπτικά γιατί δεν είχε πάρει ο ένας από τους δύο σήμα από τον εγκέφαλο σε μια εκκίνηση.
-
Κούκλα Φάνη Καλορίζικη και καλοτάξιδη!
Επανήλθες και στα γνώριμα κυβικά βλέπω (εκτός κι αν 2.5 = 3.000cc )
-
@Nikos120i: Δεν το κοιτάς σε ένα διαγνωστικό, μήπως έχει καταγράψει κάτι? Σαν κάποιο ηλεκτρονικό gremlin μου ακούγεται, κάποιος αισθητήρας ίσως...αλλά καλό είναι να δείς μήπως έχει καταγραφεί κάποια βλάβη.
@Scotch: Σε Ευχαριστώ!! Ναί...στα παλιά καλά 2.5λίτρα (δεν είναι 3λιτρο).
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είπες για πλύσιμο και θυμήθηκα ότι εγώ έχω καταντήσει κατάμαυρες τις μπροστινές ζάντες.... ευτυχώς που έχω έτσι κι αλλιώς μαύρο αυτοκίνητο αλλιώς αν ήταν κανένα άσπρο δεν θέλω να ξέρω πώς θα φαινόταν...
...αφού ακόμα δεν μου έγραψαν με κανένα δάχτυλο θέλω πλύσιμο πάλι καλά....
Μαύρη εξάτμιση πρέπει να σημαίνει πλούσιο μίγμα....Μαύρισε πάρα πολύ τις τελευταίες μέρες που πήγα πάνω κάτω την κηφισίας με κίνηση.
Θα το παω την αλλη εβδομάδα να το δείξω στον Σπανό γιατί έχω δουλιές τώρα....
Πλούσιο δείγμα... δηλαδή άκαφτη βενζίνη?
-
Φάνη .....
Καλοτάξιδη η κούκλα !!!
-
Λοιπόν...το πήγα.
Κουστούμι ~500 ευρώ, αισθητήρας ΝΟχ που είπε 'καλό είναι να αλλάξουμε'. ...ακόμα ζαλίζομαι. Τους είπα να το βάλουν στην εγγύηση...περιμένω, θα ξέρω μάλλον αύριο ή από Δευτέρα.
Τώρα...πως έγινε?
Πάμε από τα βασικά...ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΨΕΚΑΣΜΟ ΗΡΙ ΜΗ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΑΡΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ!!!
Αυτό επειδή το μοτέρ είναι απευθείας ψεκασμού αφενός δε βγάζει κάρτα καυσαερίων και αφετέρου ο εγκέφαλος πετάει βλάβη αν δουλεύει στις 2.500 στροφές για πάνω από 2-3 λεπτά (μπαίνει σε safe mode), που έτσι βγάζουν κάρτα καυσαερίων. Το δούλευαν τα ζώα στο Κουλούρη και του έκαναν ζημιά επειδή δεν ήξεραν πως δε βγάζει κάρτα καυσαερίων.
Τώρα περιμένω απάντηση...και ανάλογα θα πράξω.
Μήπως έχουμε κανένα βύσμα ρε σεις σε καμιά αντιπροσωπεία BMW να μου το περάσουν εγγύηση? Μόνο 1 μήνα είμαι εκτός ρε γμτ...αμαρτία είναι...και ειδικά επειδή έχουν κάνει χαζομάρα και δε τη παραδέχονται γιατί λέει έγινε πέρσι και για κάποιο λόγο το έβγαλε φέτος (έχουν και το δίκιο τους).
Άρα...ΠΡΟΣΟΧΗ...ΜΗ βγάλετε κάρτα καυσαερίων!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σας Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!!Φάνη καλορίζική! Είναι πανέμορφή...
Και με περισσότερα χλμ ανοιχτός δεν θα έχεις πρόβλημα με τα παράθυρα πάνω. Εγώ έχω πάει ανοιχτός μέχρι 160 χωρίς ιδιαίτερη ενόχληση.
-
Και θα κυκλοφορείτε παράνομοι
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και θα κυκλοφορείτε παράνομοιΤι εννοείς?
-
Νίκο επικοινώνησε με τον Δ/ντη After Sales της Bmw Hellas (δες τηλέφωνα στο παρακάτω link), εξήγησέ του την κατάσταση, επισημαίνοντάς του την αιτία που προκλήθηκε το πρόβλημα και ζήτησε του ένα email/fax να του τα στείλεις και γραπτώς, ώστε να είναι δεσμευμένος και εκείνος από τη μεριά του να σου δώσει μια απάντηση-λύση.
http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=200&aid=1358&id=
Δεν γνωρίζω εαν είναι ακόμα τα ίδια άτομα στις θέσεις που αναγράφονται.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Και θα κυκλοφορείτε παράνομοι
Τι εννοείς?
Η κάρτα είναι υποχρεωτική μετά το πρώτο έτος κυκλοφορίας του οχήματος, ο έλεγχος είναι υποχρεωτικός και στα ΚΤΕΟ. Οπότε?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Νίκο επικοινώνησε με τον Δ/ντη After Sales της Bmw Hellas (δες τηλέφωνα στο παρακάτω link), εξήγησέ του την κατάσταση, επισημαίνοντάς του την αιτία που προκλήθηκε το πρόβλημα και ζήτησε του ένα email/fax να του τα στείλεις και γραπτώς, ώστε να είναι δεσμευμένος και εκείνος από τη μεριά του να σου δώσει μια απάντηση-λύση.http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=200&aid=1358&id=
Δεν γνωρίζω εαν είναι ακόμα τα ίδια άτομα στις θέσεις που αναγράφονται.
Thx mate.
Μίλησα μαζί του...πέταξε το μπαλάκι στο service και ότι δε ξέρει το αυτοκίνητο τι έχει αλλά όμως ότι έχουν πει όντως ανακρίβειες. Είπε να μιλήσω με το Customer Care.
Μπλέξαμε τώρα...και δεν έχω και όρεξη να το ψάξω. Ας δούμε τι θα απαντήσουν για την εγγύηση και βλέπουμε. Κανένας δε θα παραδεχθεί το λάθος του πάντως...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και θα κυκλοφορείτε παράνομοι
Τι εννοείς?
Η κάρτα είναι υποχρεωτική μετά το πρώτο έτος κυκλοφορίας του οχήματος, ο έλεγχος είναι υποχρεωτικός και στα ΚΤΕΟ. Οπότε?
Κάρτα συμπληρώνουν και σου δίνουν...στην εκδίδουν, δε το μετράνε όμως γιατί για κάποιο λόγο ακίνητο βγάζει ένδειξη 0. Το είχα γράψει και παλαιότερα:
viewtopic.php?p=1289954#p1289954
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Νίκο επικοινώνησε με τον Δ/ντη After Sales της Bmw Hellas (δες τηλέφωνα στο παρακάτω link), εξήγησέ του την κατάσταση, επισημαίνοντάς του την αιτία που προκλήθηκε το πρόβλημα και ζήτησε του ένα email/fax να του τα στείλεις και γραπτώς, ώστε να είναι δεσμευμένος και εκείνος από τη μεριά του να σου δώσει μια απάντηση-λύση.http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=200&aid=1358&id=
Δεν γνωρίζω εαν είναι ακόμα τα ίδια άτομα στις θέσεις που αναγράφονται.
εγω όταν πηρα τηλ με στείλανε στο μαγαζι και ποτε δεν πήρα καμία απάντηση της προκοπής.
Τωρα θα παω πάλι συνεργείο (μάλλον σε κανα 2 θα παω) για τη μαύρη μπούκα και να δω τι θα μου πουνε και θα ετοιμάσω χεστήριο προς το μαρκετινγ.... γιατί ειναι η μοναδική αντιπροσωπεία που δε μιλας μαζί τους. Μόνο με τα συνεργεία θα μιλάμε λέει... Τα στελέχη δε μας μιλάνε....Δε μου λέγανε καν το όνομα τους...
ΑΠλά στείλανε εμαιλ με το πρόβλημα μου και να το δει το συνεργεία... Αντε και γα,..... 40Κ αμάξι και θα μιλάω με τηλεφωνήτριες.... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Νίκο επικοινώνησε με τον Δ/ντη After Sales της Bmw Hellas (δες τηλέφωνα στο παρακάτω link), εξήγησέ του την κατάσταση, επισημαίνοντάς του την αιτία που προκλήθηκε το πρόβλημα και ζήτησε του ένα email/fax να του τα στείλεις και γραπτώς, ώστε να είναι δεσμευμένος και εκείνος από τη μεριά του να σου δώσει μια απάντηση-λύση.
http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=200&aid=1358&id=
Δεν γνωρίζω εαν είναι ακόμα τα ίδια άτομα στις θέσεις που αναγράφονται.
εγω όταν πηρα τηλ με στείλανε στο μαγαζι και ποτε δεν πήρα καμία απάντηση της προκοπής.
Τωρα θα παω πάλι συνεργείο (μάλλον σε κανα 2 θα παω) για τη μαύρη μπούκα και να δω τι θα μου πουνε και θα ετοιμάσω χεστήριο προς το μαρκετινγ.... γιατί ειναι η μοναδική αντιπροσωπεία που δε μιλας μαζί τους. Μόνο με τα συνεργεία θα μιλάμε λέει... Τα στελέχη δε μας μιλάνε....Κι εμένα κάτι τέτοιο μου είπε...
Δες αν βγάζεις κάρτα εσύ...
BMW FORUM