-
Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
Έστω ότι πηγαίνω με 140χλμ(έπιασα τελική δηλαδή, αν αυτό ήταν το μέγιστο όριο) και συναντώ αργότερο που πάει με 139χλμ(άντε 135...)... και αλλάζω λωρίδα να τον προσπεράσω(μην με πάει έτσι μέχρι την Κόρινθο...).
Πόση ώρα θα μου πάρει η προσπέραση (εάν ο τύπος δεν μειώσει ταχύτητα για να με 'βοηθήσει') ;Θές τώρα απάντηση σ΄ αυτό ή ήταν απλά μια ακόμα ειρωνεία;
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Γιατι με 140? 130 δεν ειναι το οριο στην Εθνικη??
130 + 10% απόκλιση που σου επιτρέπει ο 'νομος' = 143km/h ...το στρογγυλοποιήσαμε στο 140
Θα μου πεις...γιατί όχι 145km/h που είναι η σωστή στρογγυλοποίηση...Ψάχνεις λογική εσύ έτσι?Αυτός ο υπολογισμός της απόκλισης δεν ισχύει εδώ και δύο χρόνια. Ρίξτε μια ματιά στον κοκ! Απλώς για τις εθνικές οδούς 130+20 = 150, έχεις πρόστιμο 40 ευρώ μόνο. Για ταχείας κυκλοφορίας 110+20 =130 και για το υπόλοιπο δίκτυο 90+20 =110. Γενικά όριο +20 = 40 ευρώ, όριο +30 = 100 ευρώ και 5 πόντοι και πάνω από αυτό 2 μήνες χωρίς δίπλωμα και 350 ευρώ. Το +30 δεν ισχύει για τα ανώτατα όρια, δηλ, υπάρχει πλαφόν στα 150, 130, 110 για κάθε τύπο δρόμου αντίστοιχα. Όλα αυτά στο μισό αν πληρώσεις σε 10 μέρες.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
.....Επίσης σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (ατυχήματα κλπ που ΠΡΕΠΕΙ να πας γρήγορα) τι θα κάνεις;...Μα 140 ΕΙΝΑΙ γρήγορα.... ίσως όχι αρκετά γρήγορα αλλά μην το απαξιώνουμε...
Πριν κάμποσα χρόνια όταν πήρα το δίπλωμα ο πατέρας μου προκειμένου να μου επιτρέψει να παίρνω αυτοκίνητο με είχε βάλει να του υποσχεθώ ότι δεν θα ξεπερνούσα τα 100. Τότε αυτό ήταν το όριο, τα 110 ήταν σούπερ ταχύτητα.... που για να την πιάσεις ήθελες και 20''! Θυμάμαι μεγαλώνοντας να ταξιδεύω με 110! Θυμάμαι όταν οδήγησα σε Ιταλία και Γερμανία με 140.... τρελλάθηκα από την ταχύτητα!
Τώρα τα 100 κρατιόμαστε να μην την ξεπεράσουμε σε λεωφόρο μέσα στην πόλη... Τα 140 τα έχουμε για πλάκα και τα μπορούμε ακόμα και με Matiz. Κι όμως δεν έπαψε να είναι υψηλή ταχύτητα απλά έχουν βελτιωθεί τα γκάζια, τα φρένα, η αεροδυναμική και σε κάποιες περιπτώσεις οι δρόμοι. Καθώς όμως τα αυτοκίνητα έχουν υπερδιπλασιαστεί (ή τριπλασιαστεί ή...) ο κίνδυνος δεν ξέρω πόσο έχει λιγοστέψει....
Πάντως τα 140 σε αυτοκινητόδρομο είναι μια βολική ταχύτητα που συνδυάζει λογική οικονομία με λογικό χρόνο διάσχισης και λογικό ρυθμό αλλαγής άποψης από τα παράθυρα ώστε να μην σε παίρνει ο ύπνος....Στην Ιαπωνία κάποια στιγμή είχαν φτιάξει και όριο ιπποδύναμης, νομίζω 267 άλογα.
-
Δεν ήταν ειρωνία. Υπερέβαλα για να δείξω ότι υπάρχουν και πρακτικά προβλήματα(και οι συμφορουμίτες είπαν αρκετά, όταν δεν ειρωνεύονταν).
Φυσικά, αν αποδεχόμασταν όλοι το όριο που προτείνεις, μάλλον -αργά ή γρήγορα- θα συμβιβαζόμασταν και με την ιδέα να πάμε λιγουλάκι πιο αργά, αν πέφταμε σε αργότερο αυτοκίνητο ή θα εξοικιωνόμασταν στην ιδέα να μας παίρνει περισσότερη ώρα η προσπέραση.Είναι αυτονόητο ότι στις ίδιες συνθήκες, ένα αυτοκίνητο που κινείται με 70χλμ και ένα που κινείται με 100χλμ, το πρώτο αυτοκίνητο θα αποφύγει ευκολότερα ένα ξαφνικό ενδεχόμενο ατύχημα και άσε τους 'με-λένε-χερά' να νομίζουν το αντίθετο.
Η ταχύτητα φυσικά και μειώνει τις πιθανότητες αντίδρασης σε απρόβλεπτες καταστάσεις, δεν αντιλέγω(δεν φταίνε ΠΑΝΤΑ οι κακοί δρόμοι και η έλλειψη φωτισμού). -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και την έφαγε η μαρμάγκα την συγκεκριμένη επίτροπο!Δεν νομίζω όμως να έφταιγε η συγκεκριμένη πρόταση...
@onyx: Θυμάμαι ένα βιβλίο του Τσιφόρου (Μίλων Φιρίκης => ) όπου μιλούσε για ένα αυτοκίνητο που πήγαινε με ιλλιγγιώση ταχύτητα, την οποία έγραφε λίγο πιο κάτω: 90χαω... Και φυσικά, λόγω της εξαιρετικά τεράστιας αυτής ταχύτητας έφυγε και σκοτώθηκε... (δεκαετία 60...)
είσαι πολύ μεγάλος...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
.....Επίσης σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (ατυχήματα κλπ που ΠΡΕΠΕΙ να πας γρήγορα) τι θα κάνεις;...
Μα 140 ΕΙΝΑΙ γρήγορα.... ίσως όχι αρκετά γρήγορα αλλά μην το απαξιώνουμε...
Πριν κάμποσα χρόνια όταν πήρα το δίπλωμα ο πατέρας μου προκειμένου να μου επιτρέψει να παίρνω αυτοκίνητο με είχε βάλει να του υποσχεθώ ότι δεν θα ξεπερνούσα τα 100. Τότε αυτό ήταν το όριο, τα 110 ήταν σούπερ ταχύτητα.... που για να την πιάσεις ήθελες και 20''! Θυμάμαι μεγαλώνοντας να ταξιδεύω με 110! Θυμάμαι όταν οδήγησα σε Ιταλία και Γερμανία με 140.... τρελλάθηκα από την ταχύτητα!
Τώρα τα 100 κρατιόμαστε να μην την ξεπεράσουμε σε λεωφόρο μέσα στην πόλη... Τα 140 τα έχουμε για πλάκα και τα μπορούμε ακόμα και με Matiz. Κι όμως δεν έπαψε να είναι υψηλή ταχύτητα απλά έχουν βελτιωθεί τα γκάζια, τα φρένα, η αεροδυναμική και σε κάποιες περιπτώσεις οι δρόμοι. Καθώς όμως τα αυτοκίνητα έχουν υπερδιπλασιαστεί (ή τριπλασιαστεί ή...) ο κίνδυνος δεν ξέρω πόσο έχει λιγοστέψει....
Πάντως τα 140 σε αυτοκινητόδρομο είναι μια βολική ταχύτητα που συνδυάζει λογική οικονομία με λογικό χρόνο διάσχισης και λογικό ρυθμό αλλαγής άποψης από τα παράθυρα ώστε να μην σε παίρνει ο ύπνος....Στην Ιαπωνία κάποια στιγμή είχαν φτιάξει και όριο ιπποδύναμης, νομίζω 267 άλογα.
Το τί ίσχυε πριν 30 χρόνια με τα αυτοκίνητα του τότε και τους δρόμους του τότε δεν νομίζω ότι είναι σχετικό σήμερα. Σου εύχομαι να μην πάθει ποτέ κακό κανεις κοντινός σου αλλά ακόμα και αν αυτό συμβει και πρέπει να φτάσεις σε νοσοκομείο μέσω εθνικής να μπορείς πας πάνω από 140 (με ασφάλεια πάντα).
Το όριο ιπποδύναμης στην Ιαπωνία ήταν 280 αλλά πλέον το καταστρατηγούνε όλοι.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μα 140 ΕΙΝΑΙ γρήγορα.... ίσως όχι αρκετά γρήγορα αλλά μην το απαξιώνουμε...Το τί ίσχυε πριν 30 χρόνια με τα αυτοκίνητα του τότε και τους δρόμους του τότε δεν νομίζω ότι είναι σχετικό σήμερα...
Ναι, τα αυτοκίνητα είναι ισχυρότερα και με καλύτερα φρένα και αναρτήσεις και βελτιώθηκε η ποιότητα κύλισης έτσι ώστε κάθε σούπερ μίνι να κάνει ξεκούραστα ταξίδια ακόμα και σε ταχύτητες παράνομες. Όμως είναι και βαρύτερα και οι νόμοι της φύσης δεν άλλαξαν....
Επίσης έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των αυτοκινήτων. Και καθώς η οδηγική παιδεία ή ικανότητα των οδηγών όσο και οι δρόμοι (στο μεγαλύτερο μέρος τους) δεν έχουν υποστεί βελτίωση το μόνο που κάνει τη διαφορά είναι οι ζώνες ασφαλείας, οι αερόσακοι και τα αστεράκια ασφαλείας... Και αν δεν είχαμε την κατασκευή διαχωριστικού διαζώματος σε μεγάλο μέρος του δικτύου αναρωτιέμαι και αμφιβάλλω αν με τα προηγούμενα θα είχαμε τη μείωση θανάτων που έχουμε πετύχει για να μιλάμε για βελτίωση της ασφάλειας.Να υπενθυμίσω (το έχω πει και πιο πριν στο θέμα νομίζω) ότι είμαι εναντίον τυχόν περιορισμού στα 140 καθώς και πολλών άτοπων ορίων ταχύτητας. Δεν προτείνω λοιπόν ούτε το 100 σαν όριο ούτε το 140 σαν περιορισμό. Απλά καλό είναι να μην ξεχνάμε το κοντινό παρελθόν μας!! Και επίσης να θυμόμαστε ότι η αύξηση της ταχύτητας κατά 5-10χλμ εμπεριέχει μεγάλη αύξηση της κινητικής ενέργειας που αν κάτι πάει λάθος θα πρέπει κάπου να εκτονωθεί.... Η 'επικίνδυνη ταχύτητα' δεν αντιστοιχεί σε έναν αριθμό και όντως το να πας 160 ή και 200 με ένα καλοτάξιδο αυτοκίνητο σε έναν σύγχρονο, κλειστό (πραγματικά κλειστό, που δεν έχουμε, ας μην ξεχνάμε ότι και στην Εγνατία βγαίνουν αρκούδες....) αυτοκινητόδρομο μπορεί να μην είναι επικίνδυνο αλλά η έννοια του κινδύνου είναι και σχετική. Πχ λιγότερο επικίνδυνο από τον επαρχιακό με 100. Αλλά περισσότερο επικίνδυνο από τον ίδιο καλό δρόμο με 140. Θέλει προσοχή λοιπόν στο όριο κινδύνου που θέτουμε, δεν θέλουμε να φοβόμαστε να κυκλοφορήσουμε με τα αυτοκίνητά μας γιατί πάντα υπάρχει κίνδυνος. Μερικές φορές ακόμα και τα 20χλμ (πχ σε πάγο) μπορεί να είναι υπερβολική και πραγματικά επικίνδυνη ταχύτητα (για όποιον σκέφτεται ότι με 20χλμ και σε δέντρο να πέσω δεν θα πάθω τίποτα να του υπενθυμίσω ότι υπάρχουν και οι γκρεμοί....)!
Ούτε όμως και να θεωρούμε ότι όλοι οι συμπολίτες μας διαθέτουν/με όχημα, παιδεία, γνώσεις και ικανότητες για σωστή επιλογή ταχύτητας ανάλογα με τις συνθήκες. Και με μερικούς από αυτούς ακόμα και με τα όρια όταν πάνε δεν θέλω να οδηγώ στον ίδιο δρόμο... φαντάσου να τα απελευθερώσουμε...
Πάντως σε κάτι αγροτικά υπερυψωμένα, με 180-200 άλογα και σούστες ίσως καλό θα ήταν να τους έβαζαν κανέναν κόφτη στα 140... έχω δει τέτοια να κάνουν προσπεράσεις θανατηφόρες πηγαίνοντας ίσως και με 170 σε απλό επαρχιακό δρόμο... φορτωμένα (2,5+ τόνοι με τι λάστιχα και τί φρένα...) ή ξεφόρτωτα (που σε κάθε ανωμαλία ο πίσω άξονας απογειώνεται....) -
Νομίζω πως τα πράγματα είναι πολύ απλά..
Στους δρόμους κινούνται διάφορες κατηγορίες οδηγών.Μεταξύ αυτών υπάρχει η κατηγορία
των συντηρητικών οδηγών όπως και αυτού που ξεκίνησε αυτό το topic.Αυτοί λοιπόν οι οδηγοί
κινούνται μονίμως αργά (οι ασυνείδητοι αριστερά, οι ευσυνείδητοι στη μεσαία ή δεξιά). Θεωρούν
de facto ότι ΟΛΟΙ οι οδηγοί που κινούνται με πάνω από 120 είναι επικίνδυνοι και πως η ταχύτητα
και μόνο αυτή φταίει για όλα τα ατυχήματα που συμβαίνουν στους δρόμους.
Προσωπικά αδυνατώ να σεβαστώ σχεδόν το σύνολο των γελοίων ορίων που έχει επιβάλλει
το κράτος.Τηρώ όμως ΠΑΝΤΑ τις αποστάσεις ασφαλείας, δεν το παίζω εξυπνάκιας με σφήνες
διπλοσειρές και τέτοιες κουτοπονηριές και πάω πάντα δεξιά όταν θέλω να κινηθώ αργά.
Απο κει και μετά φίλε DANAOS_master κάθε δημόσια τοποθέτησή σου που προβλέπει
επιβολή των απόψεών σου με σχεδόν χουντικό τρόπο θα βρίσκει εμένα και οδηγούς σαν εμένα
απέναντί σου -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Γιατι με 140? 130 δεν ειναι το οριο στην Εθνικη??
130 + 10% απόκλιση που σου επιτρέπει ο 'νομος' = 143km/h ...το στρογγυλοποιήσαμε στο 140
Θα μου πεις...γιατί όχι 145km/h που είναι η σωστή στρογγυλοποίηση...Ψάχνεις λογική εσύ έτσι?Αυτός ο υπολογισμός της απόκλισης δεν ισχύει εδώ και δύο χρόνια. Ρίξτε μια ματιά στον κοκ! Απλώς για τις εθνικές οδούς 130+20 = 150, έχεις πρόστιμο 40 ευρώ μόνο. Για ταχείας κυκλοφορίας 110+20 =130 και για το υπόλοιπο δίκτυο 90+20 =110. Γενικά όριο +20 = 40 ευρώ, όριο +30 = 100 ευρώ και 5 πόντοι και πάνω από αυτό 2 μήνες χωρίς δίπλωμα και 350 ευρώ. Το +30 δεν ισχύει για τα ανώτατα όρια, δηλ, υπάρχει πλαφόν στα 150, 130, 110 για κάθε τύπο δρόμου αντίστοιχα. Όλα αυτά στο μισό αν πληρώσεις σε 10 μέρες.
Φτου ρε γμτ δεν το ΄ξερα αυτό να το πω στο στρουμφάκι που μ΄ έγραψε με 150 στην Τρίπολη και μου ΄κοψε τα 350 € για ..κολατσό.
'Κίνηση σε αυτο/δρομο με ταχύτητα άνω των 150 χλμ/ώρα = 350 € και 60 μέρες αφαίρεση άδειας οδήγησης'
http://www.yme.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf
Πάενε μετά τη σελ. 190, και ρίξε μια ματιά να φρεσκάρεις λίγο τις γνώσεις σου.
-
Ο χρήστης lary έγραψε:
Νομίζω πως τα πράγματα είναι πολύ απλά..
Στους δρόμους κινούνται διάφορες κατηγορίες οδηγών.Μεταξύ αυτών υπάρχει η κατηγορία
των συντηρητικών οδηγών όπως και αυτού που ξεκίνησε αυτό το topic.Αυτοί λοιπόν οι οδηγοί
κινούνται μονίμως αργά (οι ασυνείδητοι αριστερά, οι ευσυνείδητοι στη μεσαία ή δεξιά). Θεωρούν
de facto ότι ΟΛΟΙ οι οδηγοί που κινούνται με πάνω από 120 είναι επικίνδυνοι και πως η ταχύτητα
και μόνο αυτή φταίει για όλα τα ατυχήματα που συμβαίνουν στους δρόμους.
Προσωπικά αδυνατώ να σεβαστώ σχεδόν το σύνολο των γελοίων ορίων που έχει επιβάλλει
το κράτος.Τηρώ όμως ΠΑΝΤΑ τις αποστάσεις ασφαλείας, δεν το παίζω εξυπνάκιας με σφήνες
διπλοσειρές και τέτοιες κουτοπονηριές και πάω πάντα δεξιά όταν θέλω να κινηθώ αργά.
Απο κει και μετά φίλε DANAOS_master κάθε δημόσια τοποθέτησή σου που προβλέπει
επιβολή των απόψεών σου με σχεδόν χουντικό τρόπο θα βρίσκει εμένα και οδηγούς σαν εμένα
απέναντί σουΤώρα να σου απαντήσω προσωπικά δε θα το κάνω γιατί θεωρώ το φόρουμ σοβαρό όπως και το θέμα.
Θα σου συνιστούσα μάλιστα να μην το κάνεις ούτε σύ, ειδικά όταν δεν ξέρεις ποιος είναι αυτός στον οποίο απευθύνεσαι. Αυτό το κρατάς, άμα θες, άμα δε θες το προσπερνάς.
Και αφού τα ΄παμε αυτά και κάναμε όλοι τους μάγκες και τους καμπόσους, πάμε τώρα να καθήσουμε μπροστά στο δικαστή επειδή ξεχαστήκαμε και πιάσαμε την τελική του οχήματός μας να δούμε εκεί πόσο μάγκες είμαστε όλοι και πόσο θα του πούμε ότι 'τα όρια ταχύτητας είναι γελοία' και η εξουσία που έχει πάνω μας 'είναι χουντική'.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Τώρα να σου απαντήσω προσωπικά δε θα το κάνω γιατί θεωρώ το φόρουμ σοβαρό όπως και το θέμα. -
Έχει γούστο όταν τσακώνονται οι 'γρήγοροι' (του δημόσιου δρόμου) με τους 'αργούς' (εννοώντας τους άσχετους μπαρμπάδες ή τους ημιθανείς υπερήλικες) για το ποιοι σκοτώνουν περισσότερους στο δρόμο.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Τώρα να σου απαντήσω προσωπικά δε θα το κάνω γιατί θεωρώ το φόρουμ σοβαρό όπως και το θέμα.
Θα σου συνιστούσα μάλιστα να μην το κάνεις ούτε σύ, ειδικά όταν δεν ξέρεις ποιος είναι αυτός στον οποίο απευθύνεσαι. Αυτό το κρατάς, άμα θες, άμα δε θες το προσπερνάς.
Και αφού τα ΄παμε αυτά και κάναμε όλοι τους μάγκες και τους καμπόσους, πάμε τώρα να καθήσουμε μπροστά στο δικαστή επειδή ξεχαστήκαμε και πιάσαμε την τελική του οχήματός μας να δούμε εκεί πόσο μάγκες είμαστε όλοι και πόσο θα του πούμε ότι 'τα όρια ταχύτητας είναι γελοία' και η εξουσία που έχει πάνω μας 'είναι χουντική'.
Σου ανέφερα τόσα λογικά επιχειρήματα περί αποστάσεων ασφαλείας, σεβασμού των υπόλοιπων οδηγών
κι εσύ συνεχίζεις να επιμένεις με το φόβο του δικαστή. Πως περιμένεις να πάρουμε το θέμα στα σοβαρά
όταν δίνεις απαντήσεις του στυλ 'δεν ξέρεις ποιος είναι αυτός στον οποίο απευθύνεσαι'.Και τι σημασία
έχει ποιος είσαι και τι κάνεις? Δε χρειάζεται να σε ξέρω επί προσωπικού.Είσαι αυτά που γράφεις. Κι αφού
εσύ ξεκίνησες αυτό το θέμα θα δεχτείς και την κριτική.Αιτιολόγησε μου λοιπόν το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων γίνονται με
ταχύτητες μικρότερες των 140χλμ.Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να ασχοληθούμε λίγο περισσότερο
με την οδηγική μας παιδεία από το να προσπαθούμε να τοποθετήσουμε ανούσια όρια στους δρόμους
και τα αυτοκίνητα? -
Ο χρήστης lary έγραψε:
Πως περιμένεις να πάρουμε το θέμα στα σοβαρά
όταν δίνεις απαντήσεις του στυλ 'δεν ξέρεις ποιος είναι αυτός στον οποίο απευθύνεσαι'.Και τι σημασία
έχει ποιος είσαι και τι κάνεις? Δε χρειάζεται να σε ξέρω επί προσωπικού.Είσαι αυτά που γράφεις.+1000
Συν του ότι (Δαναέ) κανείς από αυτους που γράφουν εδώ δεν ξέρεις ποιοί είναι, τι δουλειά κάνουν κτλ...
Το να προσθέτεις έπαρση στα λεγόμενά σου μόνο αρνητικά σχόλια θα σου αποφέρει.
Και τέλος...γιατί ξέρεις ο lary ποιός είναι ή εγώ (για να το φέρω προσωπικά και να μη βάζω άλλους στη μέση)?
Και ο πρωθυπουργός να είσαι (που είναι ίσως ο πιο ισχυρός -εκ των νόμων- άνθρωπος στην Ελλάδα), ξεχνάς ότι κάθε μέρα οφείλεις να λογοδοτήσεις στο λαό (που σε ανέβασε στη θέση που είσαι τώρα) και να δώσεις κι από μία εξήγηση για κάθε απόφαση που παίρνεις.
Οπότε μην αρχίσουμε τα 'ξέρεις ποιός είμαι εγώ?' κτλ...Το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να ρίξουμε το επίπεδο της συζήτησης και όπως ξαναείπα, ούτε κι εσύ ξέρεις ποιός είναι αυτός που σου απαντάει οπότε δεν ξέρεις αν μπορείς (ή σε παίρνει τέλοσπάντων) να το 'παίξεις καμπόσος'.
(φιλική απάντηση είναι.Δεν στα έγραψα ούτε για να στην πω αλλά ούτε για να σε προσβάλω.Δεν ξέρω αν αυτό γίνεται αντιληπτό από τα γραφόμενά μου.)Αιτιολόγησε μου λοιπόν το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων γίνονται με
ταχύτητες μικρότερες των 140χλμ.αν και επουδενί δε δίνω δίκιο στα λεγόμενα του 'Δαναού', να σου πω ότι μπορεί να γίνονται περισσότερα ατυχήματα με ταχύτητες άνω των 140km/h, αλλά αυτά που είναι γύρω από αυτά τα km/h, είναι θανατηφόρα.
Τι θέλω να πω?
Και 1000 ατυχήματα να γίνονται συνολικά και τα 950 (σου λέω εγώ) να γίνονται με ταχύτητες 'γελοίες' 40-50km/h και τα μόλις 50 με ταχύτητες άνω των 120-130km/h.
Πόσες πιθανότητες και πόσους νεκρούς (για να μιλήσω ανοιχτά), θα 'προσφέρουν' τα 950 ατυχήματα και πόσα τα 50?
Δεν είναι δηλαδή θέμα μόνο ποσότητας ατυχημάτων αλλά και κατά πόσο αυτά τα ατυχήματα είναι σοβαρά ή όχι.ΥΓ:Νομίζω ότι από τη στιγμή που έχουμε δημοκρατικό πολίτευμα, δεν μπορείς να 'φυλακίσεις' τον άλλο μέσα στα πλαίσια της ελευθερίας σου ή των δικό σου (όχι εσένα προσωπικά) 'θέλω'. Μην ξεχνάμε ότι η ελευθερία 'σου' σταματάει εκεί που ξεκινάει του άλλου και το αντίστροφο και γι'αυτό πολλές φορές είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί η χρησή τομή.
-
Κάβουρα πρόσεχε τι λες γιατί μπορεί να είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας που εκ του συντάγματος είναι ισχυρότερος του Πρωθυπουργού και δύναται να τον απολύσει. Μη πάθουμε κανένα κακό...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάβουρα πρόσεχε τι λες γιατί μπορεί να είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας που εκ του συντάγματος είναι ισχυρότερος του Πρωθυπουργού και δύναται να τον απολύσει. Μη πάθουμε κανένα κακό...ΥΓ:Αν και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει γίνει μία 'απλώς' τιμητική θέση...(αφού πλέον δεν έχει καμία εξουσία επί της ουσίας )
-
Ο χρήστης lary έγραψε:
Τώρα να σου απαντήσω προσωπικά δε θα το κάνω γιατί θεωρώ το φόρουμ σοβαρό όπως και το θέμα.
Σου ανέφερα τόσα λογικά επιχειρήματα περί αποστάσεων ασφαλείας, σεβασμού των υπόλοιπων οδηγών
κι εσύ συνεχίζεις να επιμένεις με το φόβο του δικαστή.Δεκτά όλα τα λογικά επιχειρήματα. Δε διαφωνώ πουθενά. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί απορρίπτουν το άλλο μέτρο που πρότεινα στην αρχή του θέματος. Δε μπορούμε να τα κάνουμε όλα συμπληρωματικά;
Πως περιμένεις να πάρουμε το θέμα στα σοβαρά
όταν δίνεις απαντήσεις του στυλ 'δεν ξέρεις ποιος είναι αυτός στον οποίο απευθύνεσαι'.Και τι σημασία
έχει ποιος είσαι και τι κάνεις? Δε χρειάζεται να σε ξέρω επί προσωπικού.Είσαι αυτά που γράφεις. Κι αφού
εσύ ξεκίνησες αυτό το θέμα θα δεχτείς και την κριτική.Νόμιζα ότι αυτά που έγραφα δεν κόλλαγαν με την ταμπέλα 'συντηρητικός' και 'χουντικός'. Δηλ, τι διαφορά έχει να μπει κόφτης στα 140 με το νόμο - ξέρεις αυτόν που ψηφίζεται στη Βουλή και όχι με τανκς - από το να φοράμε όλοι ζώνη ασφαλείας και κράνος οι μοτοσυκλετιστές; Έλα το καλοκαίρι να φορέσεις κράνος με 40 βαθμούς στην Κηφισίας και μετά το ξανασυζητάμε αν αυτό είναι περισσότερο δημοκρατικό από το να σ΄ αφήνουν να τρέχεις με 160.
Για το συντηρητικός νομίζω πρέπει να το κρίνεις άμα με δεις στο δρόμο κι όχι απ΄ αυτά που γράφω.
Για την ταμπακιέρα (=δικαστής) υπάρχει κάποια άποψη;
Αιτιολόγησε μου λοιπόν το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων γίνονται με
ταχύτητες μικρότερες των 140χλμ.Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να ασχοληθούμε λίγο περισσότερο
με την οδηγική μας παιδεία από το να προσπαθούμε να τοποθετήσουμε ανούσια όρια στους δρόμους
και τα αυτοκίνητα?Νομίζω ότι πρέπει να σ΄ έπεισε αρκετά ο Κάβουρας.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Δηλ, τι διαφορά έχει να μπει κόφτης στα 140 με το νόμο (...) από το να φοράμε όλοι ζώνη ασφαλείας και κράνος οι μοτοσυκλετιστές; Έλα το καλοκαίρι να φορέσεις κράνος με 40 βαθμούς στην Κηφισίας και μετά το ξανασυζητάμε αν αυτό είναι περισσότερο δημοκρατικό από το να σ΄ αφήνουν να τρέχεις με 160.μη μου πεις ότι είναι το ίδιο...
Μιλάμε διαφορές μεταξύ μήλα και αχλάδια και αυτά τα 2 δεν μπορείς να τα συγκρίνεις μεταξύ τους
Αν δε θες να προστατέψεις τη ζωή σου με το πρόσχημα ότι θα ζεσταθεί το κεφάλι σου ή πάρε ΜΜΜ ή πάρε το αμάξι (οκ, αν έχεις προφανώς) ή μετά όταν σε τρακάρουν, μην γκρινιάζεις ότι χτύπησες.
Αν δεν σεβαστείς 1ος τον εαυτό σου, αν δεν προστατέψεις εσύ πρώτος τη ζωή σου παίρνοντας τα καλύτερα δυνατά μέτρα, πώς περιμένεις να το κάνουν οι άλλοι για σένα?Όταν βλέπω ξεκράνωτο 'μηχανάκια' ξαπλωμένο στην άσφαλτο με αίματα στο κεφάλι, πραγματικά μου είναι τελείως αδιάφορο το θέαμα (στενοχωριέμαι περισσότερο για τους συγγενείς και φίλους του), γιατί όταν φίλε καλοκαιράκι ή όχι, όταν μου οδηγάς στη μηχανή πάνω (που είσαι και 100% εκτεθημένος) με παντοφλίτσα-σαγιονάρα, σορτσάκι και γυαλάκι (χωρίς κράνος, χωρίς ΕΣΤΩ παντενόλι, χωρίς παπούτσια), συγνώμη κιόλας αλλά σου φταίει ο άλλος μετά αν χτυπήσεις?
Όταν 'σου' δίνουν κάτι και του κάνεις κακή χρήση, ποιός σου φταίει?
Και δεν είναι το ίδιο η ζώνη με το 'απλώς δε φοράω κράνος'.
Κάπου το είχα ξαναγράψει.Σε ένα αμάξι, υπάρχουν πάνω μπάρες προστασίας, υπάρχουν ζώνες απορρόφησης της ενέργειας, υπάρχουν αερόσακοι.Σε μία μηχανή όλα αυτά κατά κάποιον τρόπο πρέπει να τα φορέσει ο αναβάτης.Γι'αυτό μία μηχανή είναι φτηνή και ένα αμάξι ακριβό.Το αμάξι τα έχει πάνω του αυτά τα συστήματα, εσύ ως μοτοσυκλετιστής, πρέπει να τα φοράς πάνω σου κάθε φορά που οδηγείς τη μηχανή σου, είτε σου αρέσει είτε όχι.-
Τέλοσπάντων...end of offtopic.(αν θες, φτιάξε topic για ζώνη vs μηχανή/κράνος να σου απαντήσω περαιτέρω)Επιστρέφοντας στο θέμα, το πρόβλημα(?) είναι ότι και με 130-140km/h μια χαρά γίνονται θανατηφόρα.
Με τη λογική σου πρέπει όλα τα αμάξια να πάνε μέχρι 50-60km/h, γιατί ως εκεί είναι μετρημένα για να αντέχουν με ασφάλεια σε τρακαρίσματα (σε τοίχο βέβαια και όχι σε μετωπική πχ )...
Αν είναι να βάλεις όριο τελικής ταχύτητας βάλτο σωστά και όχι το '140' απλώς επειδή είναι μία ταχύτητα που είναι πλέον κοινωνικά αποδεκτή. (γιατί θυμάμαι χαρακτηριστικά που παλιότερα έλεγες ότι οδηγούσες με 140 και όλοι σε βγάζανε κοντράκια-αλητη-δολοφόνο κτλ.Οι 'παλιοί' μπορούν να με επιβεβαιώσουν)Και τέλος...η απερισκεψία σκοτώνει και όχι η ταχύτητα ούτε ο κακός δρόμος ή ο κακός φωτισμός.
Αυτά είναι απλοί παράγοντες ή δικαιολογίες ή καταλύτες του συμβάντος/ατυχήματος ΑΝ γίνει.
εγώ ποτέ δεν είπα ότι η ταχύτητα σκοτώνει.(εσύ μπορεί να το είπες ή να το υπονόησες)
Αν ο άλλος είναι ζώο, και με 50km/h να τρακάρει, σκοτώνεται. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Δηλ, τι διαφορά έχει να μπει κόφτης στα 140 με το νόμο (...) από το να φοράμε όλοι ζώνη ασφαλείας και κράνος οι μοτοσυκλετιστές; Έλα το καλοκαίρι να φορέσεις κράνος με 40 βαθμούς στην Κηφισίας και μετά το ξανασυζητάμε **αν αυτό είναι περισσότερο δημοκρατικό **από το να σ΄ αφήνουν να τρέχεις με 160.
μη μου πεις ότι είναι το ίδιο...
Δε σου λέω ότι είναι το ίδιο. Το ΄πα εγώ πουθενά;
Αυτό που είπα είναι ότι και τα 2 (μπορούν να) είναι μέτρα που θα γλύτωναν τις ζωές μας και τα λεφτά μας. Προσπάθησα να δείξω στο συνφορουμίτη ότι το κράτος καμμιά φορά παίρνει και μη-αρεστά ('χουντικά' κατά τη γνώμη του) μέτρα για να προστατέψει τους πολίτες του. Δεν είπα ότι είναι τα ίδια.
Όσον αφορά για το αν η ταχύτητα σκοτώνει ή όχι, σαφώς και δε σκοτώνει από μόνη της. Το ερώτημα όμως είναι ρητορικό γιατί ποτέ δεν υπάρχει μια μόνο αιτία για ένα δυστύχημα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να ξεκινήσουμε κάποια στιγμή να τις αντιμετωπίζουμε με σειρά προτεραιότητας. Δε νομίζω να διαφωνείς ότι η υπερβολική ταχύτητα είναι ψηλά στη λίστα, ε;
-
ΑΛΛΑ ΠΟΙΑ ΤΑΧΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ; Σίγουρα όχι αυτή που ξεπερνάει τα νούμερα στις πινακίδες, αλλά αυτή που ξεπερνάει τις δυνατότητες του δρόμου, του αυτοκινήτου και του οδηγού.'
Νίκος Δήμου
Απαγορεύονται όλα τα αυτοκίνητα με τελική > 140 χαω!