-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
κρίνοντας απο το πόσο κόστιζε το τελευταίο 'ferrari' 500 (το οποίο δεν είχε και κάτι το ιδιαίτερο πέρα απο exclusivity) δεν προβλέπεται να είναι η ευκαιρία του αιώνα@Alba
άμα το παίρνεις με 4-6 μήνες δουλειά τότε θα είναι η ευκαιρία του αιώνα
...το νούμερο της παραγωγής θα είναι μικρό....αλλά ικανοποιητικό.Η τιμή είναι πενταψήφια και ξεκινά από 4....
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ποιο κιβώτιο θα είναι αυτό; Το καινούριο με το διπλό συμπλέκτη; Θα είναι περιορισμένης παραγωγής; Αν όχι, πόσο περίπου να έχει (να παραγγείλω ένα όπως είμαι.... ).
Το κιβώτιο είναι μονού συμπλέκτη (δεν πρόκειται για το C635)....αλλά υπάρχουν πολύ περισσότερα ευγενή υλικά κάτω από το αμάξωμα
Έχεις 4 με 6 μήνες για να μαζέψεις το ποσό....που δεν θα είναι καθόλου μικρό.
...το νούμερο της παραγωγής θα είναι μικρό....αλλά ικανοποιητικό.Η τιμή είναι πενταψήφια και ξεκινά από 4....
Ε, θα περιμένω μάλλον το διπλοσύμπλεκτο, ένιωσα ξαφνικά την έλλειψη ενός συμπλέκτη, δεν μου κάνει το συγκεκριμένο.
(Τι θα γίνει ρε γαμώτ, θα το βγάλουν το ρημάδι το κιβώτιο, πρέπει κάποια στιγμή ν' αλλάξω αμάξι! Θα με ρίξουν στις αγκάλες της ΜΙΝΙ οι Ιταλοί με τις βραδυπορίες τους... )
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
500 Αbarth '695 Tributo Ferrari'
- 1.4 turbo που θα ξεπερνά ελαφρώς ....τα 180 CV
- σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων με paddles στο τιμόνι(race-derived)
- Rosso Scuderia
- εξελιγμένο στο στήσιμο και με φρένα Brembo
- 17' ζάντες με σχεδίαση αποκλειστική για το μοντέλο
- Εμφάνιση Φραγκφούρτη
Ποιο κιβώτιο θα είναι αυτό; Το καινούριο με το διπλό συμπλέκτη; Θα είναι περιορισμένης παραγωγής; Αν όχι, πόσο περίπου να έχει (να παραγγείλω ένα όπως είμαι.... ).
Εκτιμάς μάλλον ότι θα είναι η επιτομή της άνεσης ε ;
Στους άλλους μόνο ξέρεις να βγάζεις λογίδρια (γλυκοκοιτάζω έντονα το τελευταίο διάστημα την Delta 1.8 και καλώς-κακώς δε βρίσκω λόγο να ΜΗΝ την πάρω ) -
Σε μας με τα ταπεινά 1.2 θα μας πει κανείς αν έχει ηλιοροφή που να συντονίζεται και να τρίζει ελλεεινά όταν είναι ανοιχτή?? Και αν ναι έχει βρεθεί καμιά λύση??
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
500 Αbarth '695 Tributo Ferrari'- 1.4 turbo που θα ξεπερνά ελαφρώς ....τα 180 CV
- σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων με paddles στο τιμόνι(race-derived)
- Rosso Scuderia
- εξελιγμένο στο στήσιμο και με φρένα Brembo
- 17' ζάντες με σχεδίαση αποκλειστική για το μοντέλο
- Εμφάνιση Φραγκφούρτη
Κριμα κριμα. Ουτε ddc, ουτε multiair.
Αδιαφορο και με τιμη ferrari μαλλον.Ακομα περιμενω το abarth που θα φοραει mair και θα εχει το διπλοσυμπλεκτο κιβωτιο.
-
'Tributo 695' ή 'Tributo Ferrari' (ή και τα δύο; Με την τιμή που υποννόησε ο Alba, μικρή σημασία έχει...)
Λόγω ηλικίας μάλλον ( ) , θα ήθελα το 'ορίτζιναλ':
-
Το αυτοκινητάκι δεν είναι κάτι ανάλογο του courtesy car για τους αντιπροσώπους Ferrari,που είχε κατασκευαστεί σε 200 μόνο κομμάτια (τα οποία όλα έχουν πουληθεί).
Είναι μια 'υπερβολή' στην κατασκευή της οποίας εμπλέκεται και η ίδια η Ferrari.Πέραν των 180+ ίππων,η οποία επιβάλει τον επανασχεδιασμό του 80% ενός κινητήρα 1,4 λίτρων (ιδίως στον τομέα της ψύξης),το Maranello 'εμπλέκεται' στην όλη κατασκευή.....συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του βάρους.Για την ακρίβεια ήθελαν να πάνε πολύ πάνω από τα 180 άλογα....αλλά υπήρχε ο ψυχολογικός περιορισμός της έκδοσης trofeo,η οποία σταματά στα 190.Τηρουμένων των αναλογιών πρόκειται για ειδική κατασκευή σε στυλ Thema 8.32.
H τιμή μπορεί να μοιάζει υπερβολική,αλλά στην ουσία δεν είναι,καθώς λιγότερο ειδικές εκδόσεις,όπως αυτή του 500 'Da 0 A 100' ξεπερνούσαν τις 40 χιλιάδες ευρώ.Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχουν ήδη οι αγοραστές που θα ξοδέψουν ένα ποσό που θα ξεπερνά κατά πολύ τις 40 χιλιάδες ευρώ.....αλλά αυτό είναι δικό τους πρόβλημα.
Για όποιον ενδιαφέρεται πάντως, η παραγωγή θα υπερβεί τα 1000 κομμάτια....και το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις αγορές που είναι ομολογκαρισμένο το απλό 500.
Μέσα στο επόμενο 18 μηνο θα ακολουθήσουν και άλλες, λιγότερο ή περισσότερο ειδικές εκδόσεις, του 500 Abarth.
-
Πολυ σημαντικο βεβαιως, ειναι το θεμα μειωσης βαρους που αναφερθηκε, σε συνδυασμο με την δυναμη των 180ιππων. Προκειται λοιπον για την πιο 'ολοκληρωμενη'
μεχρι σημερα ειδικη εκδοση Abarth, που οντως στα 40+κ αν και σιγουρα δεν αποτελει ευκαιρια, ειναι πολυ καλυτερη περιπτωση σε σχεση με το ss Ferrari edition και το Zerocento
που κινηθηκαν περιπου στις ιδιες τιμες, κυριως με αισθητικες ομως βελτιωσεις...
Αυτο που επισης (για εμενα τουλαχιστον) αποτελει ευχαριστη εκπληξη, ειναι
οι νεοι προβολεις με λαμπες ξενον!.
Με την ελευση αληθεια των M-air, υπαρχει περιπτωση να εμπλουτιστει περαιτερω
το χρωματολογιο για την Abarth, και ειδικοτερα για το 500?
(σε μπλε μεταλλικο ας πουμε... ) -
Μια ενδιαφέρουσα έκδοση του 500αριού με τον 1.3 Multijet θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη. Ο αναβαθμισμένος αξιόλογος κινητήρας θα διαθέτει πλέον 95 ίππους/4.000 στροφές και 204 Νm στις 1.750 στροφές. Ο προδιαγραφών Euro 5 κινητήρας, με φίλτρο σωματιδίων και σύστημα start & stop, καταναλώνει σε μεικτό κύκλο ...3,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 104 gr/km διοξειδίου του άνθρακα, δίνοντας παράλληλα πολύ καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο (180 χλμ. τελική και 10,7'' στο '0-100').
Αντενδείκνυται φυσικά για τα σουφλοκρατούμενα προτεκτοράτα ...
-
Πιστευω οτι η εκδοση που θα σπασει ταμεια, και στην χωρα μας, θα ειναι
ο 900αρης turbo m-air με τα 100 αλογα.
Οταν ερθει αυτο, τα smart θα σταματησουν να πουλανε εντελως... -
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
500 Αbarth '695 Tributo Ferrari'
- 1.4 turbo που θα ξεπερνά ελαφρώς ....τα 180 CV
- σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων με paddles στο τιμόνι(race-derived)
- Rosso Scuderia
- εξελιγμένο στο στήσιμο και με φρένα Brembo
- 17' ζάντες με σχεδίαση αποκλειστική για το μοντέλο
- Εμφάνιση Φραγκφούρτη
Ποιο κιβώτιο θα είναι αυτό; Το καινούριο με το διπλό συμπλέκτη; Θα είναι περιορισμένης παραγωγής; Αν όχι, πόσο περίπου να έχει (να παραγγείλω ένα όπως είμαι.... ).
Εκτιμάς μάλλον ότι θα είναι η επιτομή της άνεσης ε ;
Στους άλλους μόνο ξέρεις να βγάζεις λογίδρια (γλυκοκοιτάζω έντονα το τελευταίο διάστημα την Delta 1.8 και καλώς-κακώς δε βρίσκω λόγο να ΜΗΝ την πάρω )Λεπτομέρειες.... Μην βαράς τόσο δυνατά όμως, Αουτς!
Ασε, έπαθα ζημιά...Μεγάλη! Προπελοειδές, δίλιτρο, ηχομονωμένο σαν χρηματοκιβώτιο έπεσε στα χέρια μου!
Τα υπόλοιπα από κοντά!
(Η Delta είναι πιο κατάλληλη για σένα, αλλά δεν είναι όμορφη σαν την Alfa...Και κάπου μπαίνει και η Στέλλα στην εξίσωση, που νομίζω είναι ένας σημαντικός λόγος... ) -
H τρέλα για το ποιός θα παράξει το ποιό extreme και ακριβό 500 συνεχίζεται.
Αυτή τη φορά είναι η σειρά του παλιού βελτιωτικού οίκου Romeo Ferraris,ο οποίος σχετίζεται με εξέλιξη αγωνιστικών αυτοκινήτων της Fiat ήδη απο τη δεκαετία του 50.Σε συνέντευξη τύπου εν όψει του προσεχούς 60ου GP d' Italia στη Monza,παρουσιάστηκε η τρέλα που ακούει στο όνομα Romeo Ferraris 500 Monza.
Προς το παρόν θα παραχθεί σε 10 αριθμημένα αντίτυπα ....ενώ τίποτα δεν αποκλείει η παραγωγή να συνεχιστεί κατόπιν παραγγελίας.
Τιμή από 60.000 ευρώ,όταν θα αποφασισθεί και η τελική του μορφή ..αλλά το πραγματικό ενδιαφέρον έχουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Ας ξεκινήσουμε από τους 260 ίππους που παράγει ο 1,4TJet!!!!http://www.motorbox.com/static/upl/5/50 ... -003-f.jpg
http://www.motorbox.com/static/upl/5/50 ... -006-f.jpg
http://www.motorbox.com/static/upl/5/50 ... -018-f.jpg
http://www.motorbox.com/static/upl/5/50 ... -020-f.jpg
http://www.motorbox.com/static/upl/5/50 ... -019-f.jpg
http://www.motorbox.com/static/upl/5/50 ... -022-f.jpg
http://www.motorbox.com/static/upl/5/50 ... -021-f.jpgTεχνικά χαρακτηριστικά από το δελτίο τύπου:
MOTORE
-Cilindrata 1368 cc
-Potenza 260 cvMECCANICA
-Centralina elettronica
-Turbina maggiorata
-Terminale omologato a doppia uscita centrale
-Filtro aria sportivoCAMBIO
-Sequenziale 6 marce
-Differenziale autobloccanteASSETTO
-Ammortizzatori regolabili
-Pneumatici Yokohama Parada 205/40 r17FRENI
-Impianto frenante anteriore Brembo maggiorato
-Dischi forati da 280mm di diametro con pinze a 4 pompanti
-Tubi freno in maglia metallica
-Set pastiglie racing anteriori e posteriori -
Για εμενα παντως δειχνει too much και too kitch, αυτη η συνολικη 'περιβολη'.
Νομιζω οτι με το 695 Tributo Ferrari εχουν αγγιξει την τελειοτητα, σχετικα με τις
δυνατοτητες και εμφανιση του μικρου ομορφου πυραυλου.
Μακαρι καποιο εστω απο τα λιγα κομματια των 695 Tributo Ferrari που θα παραχθουν να το φερει εδω η Abarth, μηπως και το πετυχουμε καποια στιγμη απο κοντα. -
Αυτο το Romeo Ferraris 500 Monza μοιαζει με κακογουστο αστειο
-
Ανταγωνίζονται ποιος θα βγάλει το πιο ακριβό 5οο ?
Πολύ '80s' στυλ χρωματάκια έχει το δευτερο...
-
Πότε ακριβώς θα βγει ρε παιδιά το Multiair, να δούμε άσπρη μέρα; Αν βγει και στα 10.000 ευρώ, θα σημαιοστολίσω με ιταλική σημαία το μπαλκόνι...
-
Τελικα ολα τα 500 πλεον εχουν πισω αντιστρεπτικη?
-
695 Τributo Ferrari
Όλα τα όργανα ελέγχου φέρουν το λογότυπο της Jaeger (ιστορικής εταιρείας που ανήκει πια στη Magneti Marelli).http://static.blogo.it/autoblog/abarth- ... rari03.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/abarth- ... rari04.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/abarth- ... rari05.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/abarth- ... rari06.jpg
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
695 Τributo Ferrari
Όλα τα όργανα ελέγχου φέρουν το λογότυπο της Jaeger (ιστορικής εταιρείας που ανήκει πια στη Magneti Marelli).http://static.blogo.it/autoblog/abarth- ... rari03.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/abarth- ... rari04.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/abarth- ... rari05.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/abarth- ... rari06.jpg
δεν πολυ γουσταρω τα fiat γιατι τα θεωρω ''πολλα λογια και ουσια λιγη'' αλλα αυτο το ''φιατ'' με ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ...........ειτε ειναι απο οικο της jaeger ειτε μαμα fiat .
-
Λόγω ηλικίας μάλλον ( ) , θα ήθελα το 'ορίτζιναλ':
[/quote]
Δεν εισαι ο μονος
FIAT 5oo 2007