Λίγο μπλέξαμε κάποια πράγματα με τις κατηγορίες και τα μοντέλα μου φαίνεται.
Το ολόφρεσκο και νεοφώτιστο Tiguan είναι πρώτο στα SUV με 14,8% ενώ το Rav είναι μόλις ...δεύτερο με 11,5% παρά τα 2.000 κυβικά του. Καθόλου άσχημα για την Τουότα θα έλεγα, πολύ καλά δηλαδή. Όλα τα άλλα πολύ πίσω.
Στα μικρά υπάρχει το almost ελεινό Aygo με κάμποσα χρονάκια στην πλάτη του και το νεοφώτιστο και upmarket, για τα δεδομένα της κατηγορίας, IQ. Σύνολο και για τα δύο 12%, εξαιρετικό νούμερο ΑΛΛΑ πίσω από την πρωτοπόρο εδώ Fiat με 24% με δύο μοντέλα.
Το παλιό Panda και το φρέσκο 500. Όλοι οι άλλοι της κατηγορίας πολύ πίσω.
Μπράβο εδώ στη Φίατ έχει μαζέψει πολύ χαρτί, το απίστευτα διαφημισμένο 500αράκι πάει περίφημα αλλά, για μένα, υποβάλλω τα σέβη μου στο Πάντα που κρατιέται πρώτο παρά τα χρονάκια του.
Στην επόμενη κατηγορία το Yaris είναι τρίτο με 10,1% με πρώτο το Fiesta με 13,35% και δεύτερο το Corsa με 11,26%. Είναι δηλαδή μπροστά από το Γιάρις με μικρές διαφορές και αμφότερα με ευρύτερη γκάμα από αυτό και πιο νέα σχεδιαστικά (το Φόρντ κυρίως). Οι υπόλοιποι πιο πίσω.
Αναφέρεις το 1.2 tsi, δηλαδή κινητήρα που δεν υπάρχει και το πιο πιθανό να μην υπάρξει φέτος και όταν θα έρθει θα μπει στο Πόλο του 3,87% ? Κάτσε να έρθει πρώτα και μετά τα λέμε τι θα κάνει και πόσα καρβέλια έχει να φάει για να πιάσει το 10,1% του Γιάρις.
Οικονομικό πλεονέκτημα ο 1.2 TSI από τον 1,33 της Τουότα λόγω μικρότερης ασφάλισης? Το αυτοκίνητο των 8 ίππων δηλαδή σε σχέση με ένα των 9? Ομιλούμε για ένα ποσό περί τα 50 ευρώ, αν είναι σοβαρό ποσό και κρίσιμο για κανέναν αυτό, πάω πάσο.
Στην επόμενη κατηγορία τα Auris/Corolla έχουν 11,42% και είναι δεύτερα πίσω από το Qasqai που έχει μόλις 11,55% και τρίτα τα Golf και Τζέτα με 11,26. Εξαιρετική επίδοση για την αντιπροσωπεία δηλαδή, σε μια κρίσιμη κατηγορία της αγοράς.
Από αυτή την κλάση και πάνω, τα υπετροφοδοτούμενα έχουν εμπορικό ενδιαφέρον.
Τα πραγματικά προβλήματα της Τουότα.
Επόμενη κλάση με το Avensis πέμπτο με 8,31%. Πρώτο το Insignia με 19,25% , δεύτερη την Mercedes C με 11,27% , τρίτη την BMW 3 με 9,31 % και τέταρτο το Passat με 8,81 %. Πρόβλημα γιατί το Αβένσις είναι ολόφρεσκο, και είχε 12,5% πριν από 5 χρόνια όντας ακόμη και πρώτο.
Πραγματικά αίτια, ΙΜΟ, ο τυφώνας της Όπελ και το αειθαλές Πασάτ. Όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας πίσω. Αναφέρεις σαν αντίπαλο το Superb. Να θυμίσω ότι έχει μόλις 4,8% δηλαδή τα μισά του Αβένσις?
Μπορεί να βοηθήσει ένας υπετροφοδοτούμενος κινητήρας. Ναι, και το ποσοστό του ΙΜΟ θα πήγαινε π.χ. στο 9,5%.Μέχρι εκεί.
Επόμενη κατηγορία τα πολυμορφικά με πρώτο το ...Mercedes A με 19,7% και δεύτερο το αειθαλές Matrix με 13,7 και τρίτο το άχρωμο Note με 9,5%. Πίσω όλα τα άλλα και χαμένο στο διάστημα το Verso με 1,43%. Μόνη παρηγοριά ότι άλλαξε μοντέλο πρόσφατα και ίσως τρέξει το 2010.
Άλλη πληγή, μικρότερη, τα Coupe/κάμπριο/roadster όπου η Τουότα είναι με επιλογή της αόρατη. Θα αλλάξει και αυτό σιγά σιγά από το 2011.
Με όλα αυτά η Τουότα είναι και φέτος πρώτη σε ταξινομήσεις, με διαφορά από όλους τους άλλους για πολλοστή συνεχόμενη χρονιά.
Όμως κάτι άλλο μετράει πιο πολύ από την μανατζερίστικη και μιντιάδικη πρωτιά. Τι κέρδη έχεις στο τέλος της κάθε χρονιάς. Εκεί θα ήταν καλό όποιος έχει στοιχεία από ICAP να τα παραθέσει για να τα δούμε και αυτά.Πιστεύω ενδιαφέρουν.