-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Στις 4/8 /09 τρακαρε στην μυκονο η ολγα φαρμακη
οδηγοντας ενα mini -bmw το αυτοκινητο σχεδον διαλυθηκε και παλι δεν ανοιξε κανενας αεροσακος ...(να μου πεις τι τους θελει τους αεροσακους αυτη εχει τους δικους της ενσωματομενους )ηταν στο νοσοκομειο με διασηση και πονο στο στηθος..
ο γκομενος της εχει ξεκινησει διαδικασια αγωγης στην bmwΔεν τράκαρε στην Μύκονο αλλά στην Αττική οδό. Από τις φωτογραφίες του αυτοκινήτου(mini cooper cabrio) δεν μου φαίνεται περίεργο που δεν άνοιξαν οι μπροστινοί αερόσακοι καθώς το σημείο που βρίσκονται οι αισθητήρες για τους αερόσακους έχει μείνει ανέπαφο.
-
Που ειδες τις φωτο????
-
Στην tv.
Μην βιαζεστε...
Το οτι το σημειο οπου ειναι οι αισθητηρες (που btw μπορει να ειναι μεσα στην καμπινα) ειναι ανεπαφο, απο μονο του δεν λεει τιποτα. Επιβραδυνση μετρανε οι αισθητηρες, αν δηλαδη εδενες το σασσι με συρματοσχοινα κ ακινητοποιουνταν το αμαξι μεσα σε ms χωρις καν να τρακαρει, δεν θα ανοιγαν? Θα ανοιγαν. Απο κει και περα:
Ειδατε το αυτοκινητο? Εγω το ειδα σε φωτο. Εχει διπλωσει ολο το καπω που εχει φτασει μεχρι το παρμπριζ, το οποιο εχει κ αυτο φαει ενα χτυπημα στις κολωνες του.
Απο κει κ κατω ομως οπως κοιτας το αμαξι (κ με εξαιρεση κατι πλαστικα καπακια κινητηρα, παγουρια πλυστικου κλπ), το αυτοκινητο κ ειδικα τα ραμφη του φαινονται αθικτα. Ή δε τραβερσα του προφυλακτηρα ΕΙΝΑΙ αθικτη.
Μηπως το σφηνωσε με λιγα χαω κατω απο κανα φορτηγο, με αποτελεσμα - σωστα - να μην ανοιξουν οι αεροσακοι, αλλα να μαζεψει το καπω μεχρι το παρμπριζ κ φαει κ τις μπροστα κολωνες?
Επισης ειπαν οτι εχει χτυπησει στο στηθος απο την επαφη στο τιμονι (=ημερα εθνικου πενθους αυτο, αλλα αλλο θεμα...). Αυτο σημαινει οτι σιγουρα δεν φοραγε ζωνη, κ ας ισχυριζεται διαφορετικα, αλλα αμα ηταν τοσο δυνατη η συγκρουση ωστε να επρεπε να ανοιξουν οι αεροσακοι, κ δεν φοραγε ζωνη, τωρα θα λεγαμε αλλα...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Που ειδες τις φωτο????http://espressonews.gr/default.asp?pid= ... 8&catID=16
Το οτι το σημειο οπου ειναι οι αισθητηρες (που btw μπορει να ειναι μεσα στην καμπινα) ειναι ανεπαφο, απο μονο του δεν λεει τιποτα. Επιβραδυνση μετρανε οι αισθητηρες, αν δηλαδη εδενες το σασσι με συρματοσχοινα κ ακινητοποιουνταν το αμαξι μεσα σε ms χωρις καν να τρακαρει, δεν θα ανοιγαν? Θα ανοιγαν. Απο κει και περα:
Ειδατε το αυτοκινητο? Εγω το ειδα σε φωτο. Εχει διπλωσει ολο το καπω που εχει φτασει μεχρι το παρμπριζ, το οποιο εχει κ αυτο φαει ενα χτυπημα στις κολωνες του.
Απο κει κ κατω ομως οπως κοιτας το αμαξι (κ με εξαιρεση κατι πλαστικα καπακια κινητηρα, παγουρια πλυστικου κλπ), το αυτοκινητο κ ειδικα τα ραμφη του φαινονται αθικτα. Ή δε τραβερσα του προφυλακτηρα ΕΙΝΑΙ αθικτη.
Μηπως το σφηνωσε με λιγα χαω κατω απο κανα φορτηγο, με αποτελεσμα - σωστα - να μην ανοιξουν οι αεροσακοι, αλλα να μαζεψει το καπω μεχρι το παρμπριζ κ φαει κ τις μπροστα κολωνες?
Επισης ειπαν οτι εχει χτυπησει στο στηθος απο την επαφη στο τιμονι (=ημερα εθνικου πενθους αυτο, αλλα αλλο θεμα...). Αυτο σημαινει οτι σιγουρα δεν φοραγε ζωνη, κ ας ισχυριζεται διαφορετικα, αλλα αμα ηταν τοσο δυνατη η συγκρουση ωστε να επρεπε να ανοιξουν οι αεροσακοι, κ δεν φοραγε ζωνη, τωρα θα λεγαμε αλλα...
Δεν είπα ότι δικαιολογώ το ότι δεν άνοιξαν οι αερόσακοι αλλά δεν μου φάνηκε και περίεργο. Ζώνη δεν νομίζω να μην φόραγε, δεν θα την είχε γλυτώσει.
-
Μαλλον θα επεσε κατω απο φορτηγο οπως το κοβω.
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Που ειδες τις φωτο????
http://espressonews.gr/default.asp?pid= ... 8&catID=16
Ουτε οι προεντατηρες δουλεψαν;
-
Οι προενατηρες δουλευουν ΑΝ φορας ζωνη...Ξαναλεω, αν φοραγε ζωνη, σε καμμια περιπτωση κ με την καμπινα τοσο ανεπαφη (ποια καμπινα, εδω η μουρη ειναι σε φουλ μηκος) δεν θα εφτανε [b]με το στηθος στο τιμονι. [/b] Οποτε παλι καλα που δεν ανοιξαν οι αεροσακοι.
Απο κει κ περα, στην πλαινη φωτογραφια μπορεις να δεις οτι ΔΟΜΙΚΑ, η μουρη του αυτοκινητου ειναι ανεπαφη, στο κανονικο της σχεδον μηκος. Δεν ηταν τρακαρισμα για αεροσακους αυτο.
Αναφερει κιολας οτι προσεκρουσε στα κιγκλιδωματα, δηλαδη οτι λεω. Περασε η μουρη απο κατω κ η μπαριερα μαζεψε το καπω μεχρι το παρμπριζ κ το καρφωσε στις κολωνες.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
@BILL33Οι προενατηρες δουλευουν ΑΝ φορας ζωνη...Ξαναλεω, αν φοραγε ζωνη, σε καμμια περιπτωση κ με την καμπινα τοσο ανεπαφη (ποια καμπινα, εδω η μουρη ειναι σε φουλ μηκος) δεν θα εφτανε [b]με το στηθος στο τιμονι. [/b] Οποτε παλι καλα που δεν ανοιξαν οι αεροσακοι.
Απο κει κ περα, στην πλαινη φωτογραφια μπορεις να δεις οτι ΔΟΜΙΚΑ, η μουρη του αυτοκινητου ειναι ανεπαφη, στο κανονικο της σχεδον μηκος. Δεν ηταν τρακαρισμα για αεροσακους αυτο.
Αναφερει κιολας οτι προσεκρουσε στα κιγκλιδωματα, δηλαδη οτι λεω. Περασε η μουρη απο κατω κ η μπαριερα μαζεψε το καπω μεχρι το παρμπριζ κ το καρφωσε στις κολωνες.
Αν δεν φορας δεν σφιγγουν;Δεν ξερω ,ρωταω.
Αν σφιγγουν πρεπει αν φοραγε να ειναι απλωμενες ,αν οχι να εχουν σφιξει μαζεμενες. -
Απο τη στιγμη που χτυπησε στο τιμονι η δεν φορουσε ζωνη η οδηγουσε σαν κλασσικη γυναικα οδηγος,δηλαδη κολλημενη πανω στο τιμονι.Επισης αφου χτυπησε στο τιμονι,αν ανοιγε ο αεροσακος ναι μεν δεν θα χτυπουσε σε τετοιο βαθμο αλλα ο αεροσακος σιγουρα θα δημιουργουσε πολυ χειροτερα προβληματα,εγκαυματα στο προσωπο,μπορει να της εσπαγε κανα λαιμο η δεν ξερω εγω τι αλλο.Το αυτοκινητο οπως φαινεται καπου χωθηκε,δεν χτυπησε μετωπικα δηλαδη οποτε οι αεροσακοι σε αυτη την περιπτωση δεν ανοιγουν.
Εχει καταντησει παντως αηδια μετα απο καποιο τροχαιο να βγαινουμε σωοι και μετα να κλαιγομαστε και να κατηγορουμε τις εταιριες γιατι δεν ανοιξαν οι αεροσακοι και αυτο λογο της ημιμαθειας(χειροτερη δηλαδη της αμαθειας) που μας χαρακτηριζει πανω σε αυτο το θεμα.Ευτυχως απ οσο λενε ειναι μια χαρα η κοπελα. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν δεν φορας δεν σφιγγουν;Δεν ξερω ,ρωταω.
Αν σφιγγουν πρεπει αν φοραγε να ειναι απλωμενες ,αν οχι να εχουν σφιξει μαζεμενες.Αν δεν ειναι κουμπωμενη η πορπη, δεν πυροδοτουνται οι προεντατηρες. Ισως να ειναι διαφορετικο το σεναριο αναλογα με το αυτοκινητο αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ισχυει το παραπανω σε ολα.
-
Ο χρήστης gre έγραψε:
Στις 4/8 /09 τρακαρε στην μυκονο η ολγα φαρμακη
οδηγοντας ενα mini -bmw το αυτοκινητο σχεδον διαλυθηκε και παλι δεν ανοιξε κανενας αεροσακος ...(να μου πεις τι τους θελει τους αεροσακους αυτη εχει τους δικους της ενσωματομενους )ηταν στο νοσοκομειο με διασηση και πονο στο στηθος..
ο γκομενος της εχει ξεκινησει διαδικασια αγωγης στην bmwΔεν τράκαρε στην Μύκονο αλλά στην Αττική οδό. Από τις φωτογραφίες του αυτοκινήτου(mini cooper cabrio) δεν μου φαίνεται περίεργο που δεν άνοιξαν οι μπροστινοί αερόσακοι καθώς το σημείο που βρίσκονται οι αισθητήρες για τους αερόσακους έχει μείνει ανέπαφο.
Eγω το διαβασα κι απο εδω ...
http://andronianoi.blogspot.com/2009/08 ... _2343.htmlΚαποιος τα λεει λαθος
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αν δεν φορας δεν σφιγγουν;Δεν ξερω ,ρωταω.
Αν σφιγγουν πρεπει αν φοραγε να ειναι απλωμενες ,αν οχι να εχουν σφιξει μαζεμενες.Αν δεν ειναι κουμπωμενη η πορπη, δεν πυροδοτουνται οι προεντατηρες. Ισως να ειναι διαφορετικο το σεναριο αναλογα με το αυτοκινητο αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ισχυει το παραπανω σε ολα.
Οι προεντατήρες στις μπροστά θέσεις πυροδοτούνται και χωρίς να φοράς ζώνη όπως ανοίγει και ο αερόσακος του συνοδηγού χωρίς να υπάρχει συνοδηγός. Το λέω εκ πείρας. Βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο.
Eγω το διαβασα κι απο εδω ...
http://andronianoi.blogspot.com/2009/08 ... _2343.htmlΚαποιος τα λεει λαθος
Πιο πιθανό είναι να τα λέει σωστά η espresso ως κουτσομπολίστικη εφημερίδα που είναι και αφού δίνει περισσότερες πληροφορίες όπως ότι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Υγεία και τις φωτογραφίες του mini cooper.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι καθένας γράφει ότι να 'ναι! -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αν δεν φορας δεν σφιγγουν;Δεν ξερω ,ρωταω.
Αν σφιγγουν πρεπει αν φοραγε να ειναι απλωμενες ,αν οχι να εχουν σφιξει μαζεμενες.Αν δεν ειναι κουμπωμενη η πορπη, δεν πυροδοτουνται οι προεντατηρες. Ισως να ειναι διαφορετικο το σεναριο αναλογα με το αυτοκινητο αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ισχυει το παραπανω σε ολα.
Δεν είναι απόλυτο αυτό... Πολλές φορές πχ οι ζώνες βρίσκονται κλειδωμένες στις κολώνες αν δεν τις φόραγαν οι επιβάτες.
-
Καλά τόσο ψηλά είναι τα κιγκλιδώματα που να χωράει από κάτω ολόκληρο το εμπρός μέρος αυτοκινήτου; Υποτίθεται ότι πρέπει να είναι στο ύψος του προφυλακτήρα για να αποτρέψουν έξοδο ανατροπή κλπ.
Κάτι δεν μυρίζει καλά σε αυτή την υπόθεση. -
http://espressonews.gr/default.asp?pid= ... 8&catID=16
Κραταω αυτο
ο αγαπημένος της, επιχειρηματίας ζητάει απαντήσεις σε καυτά ερωτήματα που αφορούν την αυτοκινητοβιομηχανία-κολοσσό. «Απ' ό,τι μας είπαν οι γιατροί, αν είχε ανοίξει ο αερόσακος, η Ολγα δεν θα είχε χτυπήσει στο στήθος. Ευτυχώς που φορούσε ζώνη ασφαλείας. Διαφορετικά, θα μπορούσε ακόμα και να είχε σκοτωθεί. Είχε άγιο το κορίτσι».
Πρωτον αν φορουσε ζωνη σε καμια περιπτωση ΔΕΝ θα χτυπουσε στο τιμονι και αυτο γιατι το τιμονι δεν ηρθε πανω της λογω παραμορφωσης του εμπρος μερους(αφου δεν παραμορφωθηκε),οποτε μαλλον δεν ηταν σωστη η θεση οδηγησης της και δευτερον πως περιμενουν να ανοιξει ο αεροσακος τη στιγμη που η μουρη ειναι αθικτη????Δηλαδη αν χωσουμε ενα αυτοκινητο κατω απο νταλικα και ξυλωθει ολος ο ουρανος οι αεροσακοι ειναι ρυθμισμενοι να ανοιξουν???
Επισης μενω και γω με την απορια πως χωθηκε στα κιγκλιδωματα. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Καλά τόσο ψηλά είναι τα κιγκλιδώματα που να χωράει από κάτω ολόκληρο το εμπρός μέρος αυτοκινήτου; Υποτίθεται ότι πρέπει να είναι στο ύψος του προφυλακτήρα για να αποτρέψουν έξοδο ανατροπή κλπ.
Κάτι δεν μυρίζει καλά σε αυτή την υπόθεση.+10000000000000
Δεν υποτίθεται ότι τα κικλιδώματα είναι για να μας προστατεύουν?
Πως χώθηκε από κάτω τους?Σε κάποια αυτοκίνητα πλέον υπάρχει αισθητήρας που καταλαβαίνει αν υπάρχει ή όχι συνοδηγός και δεν ανοίγει αν δεν υπάρχει.
Βασικά είτε αν ήταν πολύ κοντά το κάθισμα στο τιμόνι, είτε δεν φορούσε ζώνη τότε οι αερόσακοι θα τις κάνανε μεγαλύτερη ζημιά σίγουρα. Όμως ξεχνάμε μια σημαντική παράμετρο. Το μέγεθως των 'προσόντων' της. Πιθανών για αυτό να χτύπησε στο τιμόνι.
Υπάρχουν δύο αισθητήρες. Αυτοί που αρχικά δίνουν σήμα για τη σύγκρουση, και αυτοί που την επιβεβαιώνουν. Αλλά το αυτοκίνητο φαίνεται χτυπημένο αρκετά ψηλά, και πιθανώς να χτύπησε και αλλού πιο πριν πλάγια, οπότε και η ταχύτητα να μειώθηκε (οπότε και η ορμή).
Αλήθεια με πόσα ισχυρίζεται ότι πήγαινε? -
Ο χρήστης gre έγραψε:
Οι προεντατήρες στις μπροστά θέσεις πυροδοτούνται και χωρίς να φοράς ζώνη όπως ανοίγει και ο αερόσακος του συνοδηγού χωρίς να υπάρχει συνοδηγός. Το λέω εκ πείρας. Βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο.Τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα εχουν αισθητηρα στη θεση του συνοδηγου. Ετσι οταν δεν υπαρχει συνοδηγος δεν ανοιγουν οι αεροσακοι. Σε πιο εξελιγμενες εφαρμογες η χρηση ή μη της ζωνης καθοριζει και την ενταση των προεντατηρων και των αεροσακων.
.... και δευτερον πως περιμενουν να ανοιξει ο αεροσακος τη στιγμη που η μουρη ειναι αθικτη????Δηλαδη αν χωσουμε ενα αυτοκινητο κατω απο νταλικα και ξυλωθει ολος ο ουρανος οι αεροσακοι ειναι ρυθμισμενοι να ανοιξουν???
Κανονικα ναι. Οι αεροσακοι ανοιγουν περνοντας σημα απο επιταγχυσιομετρα. Αν επρεπε να χτυπηθει το εμπρος τμημα ωστε να ενεργοποιηθουν οι ζωνες παραμορφωσης τοτε στα τεστ συγκρουσης με ταρανδους δεν θα ανοιγαν ποτε.
-
O pro cossaro έχει μια συγκεκριμένη άποψη για την λειτουργία των αερόσακων και δεν ακούει τίποτα άλλο.
-
Τροχαιο στην κορινθου-πατρων στο υψος του αιγιου σημερα το πρωι με 1 νεκρο και 5 τραυματιες..
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=56986&cid=4 -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τροχαιο στην κορινθου-πατρων στο υψος του αιγιου σημερα το πρωι με 1 νεκρο και 5 τραυματιες..
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=56986&cid=4Πέρασε φίλος λίγο μετά. Το ρεύμα προς Πάτρα ήταν σχεδόν ακινητοποιημένο και το ένα αμάξι είχε διαλυθεί (απ' ότι μού είπε).
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#