Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 428
    • 429
    • 9 / 429
    Περί αυτοκίνησης
    93
    8563
    114297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gre last edited by

      Ο χρήστης citrovag έγραψε:
      Στις 4/8 /09 τρακαρε στην μυκονο η ολγα φαρμακη
      οδηγοντας ενα mini -bmw το αυτοκινητο σχεδον διαλυθηκε και παλι δεν ανοιξε κανενας αεροσακος ...(να μου πεις τι τους θελει τους αεροσακους αυτη εχει τους δικους της ενσωματομενους )ηταν στο νοσοκομειο με διασηση και πονο στο στηθος..
      ο γκομενος της εχει ξεκινησει διαδικασια αγωγης στην bmw

      Δεν τράκαρε στην Μύκονο αλλά στην Αττική οδό. Από τις φωτογραφίες του αυτοκινήτου(mini cooper cabrio) δεν μου φαίνεται περίεργο που δεν άνοιξαν οι μπροστινοί αερόσακοι καθώς το σημείο που βρίσκονται οι αισθητήρες για τους αερόσακους έχει μείνει ανέπαφο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • panos2171
        panos2171 last edited by

        Που ειδες τις φωτο????

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kacey last edited by

          Στην tv.

          Μην βιαζεστε...

          @gre

          Το οτι το σημειο οπου ειναι οι αισθητηρες (που btw μπορει να ειναι μεσα στην καμπινα) ειναι ανεπαφο, απο μονο του δεν λεει τιποτα. Επιβραδυνση μετρανε οι αισθητηρες, αν δηλαδη εδενες το σασσι με συρματοσχοινα κ ακινητοποιουνταν το αμαξι μεσα σε ms χωρις καν να τρακαρει, δεν θα ανοιγαν? Θα ανοιγαν. Απο κει και περα:

          Ειδατε το αυτοκινητο? Εγω το ειδα σε φωτο. Εχει διπλωσει ολο το καπω που εχει φτασει μεχρι το παρμπριζ, το οποιο εχει κ αυτο φαει ενα χτυπημα στις κολωνες του.

          Απο κει κ κατω ομως οπως κοιτας το αμαξι (κ με εξαιρεση κατι πλαστικα καπακια κινητηρα, παγουρια πλυστικου κλπ), το αυτοκινητο κ ειδικα τα ραμφη του φαινονται αθικτα. Ή δε τραβερσα του προφυλακτηρα ΕΙΝΑΙ αθικτη.

          Μηπως το σφηνωσε με λιγα χαω κατω απο κανα φορτηγο, με αποτελεσμα - σωστα - να μην ανοιξουν οι αεροσακοι, αλλα να μαζεψει το καπω μεχρι το παρμπριζ κ φαει κ τις μπροστα κολωνες?

          Επισης ειπαν οτι εχει χτυπησει στο στηθος απο την επαφη στο τιμονι (=ημερα εθνικου πενθους αυτο, αλλα αλλο θεμα...). Αυτο σημαινει οτι σιγουρα δεν φοραγε ζωνη, κ ας ισχυριζεται διαφορετικα, αλλα αμα ηταν τοσο δυνατη η συγκρουση ωστε να επρεπε να ανοιξουν οι αεροσακοι, κ δεν φοραγε ζωνη, τωρα θα λεγαμε αλλα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gre last edited by

            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
            Που ειδες τις φωτο????

            http://espressonews.gr/default.asp?pid= ... 8&catID=16

            @gre

            Το οτι το σημειο οπου ειναι οι αισθητηρες (που btw μπορει να ειναι μεσα στην καμπινα) ειναι ανεπαφο, απο μονο του δεν λεει τιποτα. Επιβραδυνση μετρανε οι αισθητηρες, αν δηλαδη εδενες το σασσι με συρματοσχοινα κ ακινητοποιουνταν το αμαξι μεσα σε ms χωρις καν να τρακαρει, δεν θα ανοιγαν? Θα ανοιγαν. Απο κει και περα:

            Ειδατε το αυτοκινητο? Εγω το ειδα σε φωτο. Εχει διπλωσει ολο το καπω που εχει φτασει μεχρι το παρμπριζ, το οποιο εχει κ αυτο φαει ενα χτυπημα στις κολωνες του.

            Απο κει κ κατω ομως οπως κοιτας το αμαξι (κ με εξαιρεση κατι πλαστικα καπακια κινητηρα, παγουρια πλυστικου κλπ), το αυτοκινητο κ ειδικα τα ραμφη του φαινονται αθικτα. Ή δε τραβερσα του προφυλακτηρα ΕΙΝΑΙ αθικτη.

            Μηπως το σφηνωσε με λιγα χαω κατω απο κανα φορτηγο, με αποτελεσμα - σωστα - να μην ανοιξουν οι αεροσακοι, αλλα να μαζεψει το καπω μεχρι το παρμπριζ κ φαει κ τις μπροστα κολωνες?

            Επισης ειπαν οτι εχει χτυπησει στο στηθος απο την επαφη στο τιμονι (=ημερα εθνικου πενθους αυτο, αλλα αλλο θεμα...). Αυτο σημαινει οτι σιγουρα δεν φοραγε ζωνη, κ ας ισχυριζεται διαφορετικα, αλλα αμα ηταν τοσο δυνατη η συγκρουση ωστε να επρεπε να ανοιξουν οι αεροσακοι, κ δεν φοραγε ζωνη, τωρα θα λεγαμε αλλα...

            Δεν είπα ότι δικαιολογώ το ότι δεν άνοιξαν οι αερόσακοι αλλά δεν μου φάνηκε και περίεργο. Ζώνη δεν νομίζω να μην φόραγε, δεν θα την είχε γλυτώσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Μαλλον θα επεσε κατω απο φορτηγο οπως το κοβω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης gre έγραψε:

                Που ειδες τις φωτο????

                http://espressonews.gr/default.asp?pid= ... 8&catID=16

                Ουτε οι προεντατηρες δουλεψαν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  @BILL33

                  Οι προενατηρες δουλευουν ΑΝ φορας ζωνη...Ξαναλεω, αν φοραγε ζωνη, σε καμμια περιπτωση κ με την καμπινα τοσο ανεπαφη (ποια καμπινα, εδω η μουρη ειναι σε φουλ μηκος) δεν θα εφτανε [b]με το στηθος στο τιμονι. [/b] Οποτε παλι καλα που δεν ανοιξαν οι αεροσακοι.

                  Απο κει κ περα, στην πλαινη φωτογραφια μπορεις να δεις οτι ΔΟΜΙΚΑ, η μουρη του αυτοκινητου ειναι ανεπαφη, στο κανονικο της σχεδον μηκος. Δεν ηταν τρακαρισμα για αεροσακους αυτο.

                  Αναφερει κιολας οτι προσεκρουσε στα κιγκλιδωματα, δηλαδη οτι λεω. Περασε η μουρη απο κατω κ η μπαριερα μαζεψε το καπω μεχρι το παρμπριζ κ το καρφωσε στις κολωνες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης kacey έγραψε:
                    @BILL33

                    Οι προενατηρες δουλευουν ΑΝ φορας ζωνη...Ξαναλεω, αν φοραγε ζωνη, σε καμμια περιπτωση κ με την καμπινα τοσο ανεπαφη (ποια καμπινα, εδω η μουρη ειναι σε φουλ μηκος) δεν θα εφτανε [b]με το στηθος στο τιμονι. [/b] Οποτε παλι καλα που δεν ανοιξαν οι αεροσακοι.

                    Απο κει κ περα, στην πλαινη φωτογραφια μπορεις να δεις οτι ΔΟΜΙΚΑ, η μουρη του αυτοκινητου ειναι ανεπαφη, στο κανονικο της σχεδον μηκος. Δεν ηταν τρακαρισμα για αεροσακους αυτο.

                    Αναφερει κιολας οτι προσεκρουσε στα κιγκλιδωματα, δηλαδη οτι λεω. Περασε η μουρη απο κατω κ η μπαριερα μαζεψε το καπω μεχρι το παρμπριζ κ το καρφωσε στις κολωνες.

                    Αν δεν φορας δεν σφιγγουν;Δεν ξερω ,ρωταω.
                    Αν σφιγγουν πρεπει αν φοραγε να ειναι απλωμενες ,αν οχι να εχουν σφιξει μαζεμενες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      Απο τη στιγμη που χτυπησε στο τιμονι η δεν φορουσε ζωνη η οδηγουσε σαν κλασσικη γυναικα οδηγος,δηλαδη κολλημενη πανω στο τιμονι.Επισης αφου χτυπησε στο τιμονι,αν ανοιγε ο αεροσακος ναι μεν δεν θα χτυπουσε σε τετοιο βαθμο αλλα ο αεροσακος σιγουρα θα δημιουργουσε πολυ χειροτερα προβληματα,εγκαυματα στο προσωπο,μπορει να της εσπαγε κανα λαιμο η δεν ξερω εγω τι αλλο.Το αυτοκινητο οπως φαινεται καπου χωθηκε,δεν χτυπησε μετωπικα δηλαδη οποτε οι αεροσακοι σε αυτη την περιπτωση δεν ανοιγουν.
                      Εχει καταντησει παντως αηδια μετα απο καποιο τροχαιο να βγαινουμε σωοι και μετα να κλαιγομαστε και να κατηγορουμε τις εταιριες γιατι δεν ανοιξαν οι αεροσακοι και αυτο λογο της ημιμαθειας(χειροτερη δηλαδη της αμαθειας) που μας χαρακτηριζει πανω σε αυτο το θεμα.Ευτυχως απ οσο λενε ειναι μια χαρα η κοπελα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kacey last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                        Αν δεν φορας δεν σφιγγουν;Δεν ξερω ,ρωταω.
                        Αν σφιγγουν πρεπει αν φοραγε να ειναι απλωμενες ,αν οχι να εχουν σφιξει μαζεμενες.

                        Αν δεν ειναι κουμπωμενη η πορπη, δεν πυροδοτουνται οι προεντατηρες. Ισως να ειναι διαφορετικο το σεναριο αναλογα με το αυτοκινητο αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ισχυει το παραπανω σε ολα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          citrovag last edited by

                          Ο χρήστης gre έγραψε:

                          Στις 4/8 /09 τρακαρε στην μυκονο η ολγα φαρμακη
                          οδηγοντας ενα mini -bmw το αυτοκινητο σχεδον διαλυθηκε και παλι δεν ανοιξε κανενας αεροσακος ...(να μου πεις τι τους θελει τους αεροσακους αυτη εχει τους δικους της ενσωματομενους )ηταν στο νοσοκομειο με διασηση και πονο στο στηθος..
                          ο γκομενος της εχει ξεκινησει διαδικασια αγωγης στην bmw

                          Δεν τράκαρε στην Μύκονο αλλά στην Αττική οδό. Από τις φωτογραφίες του αυτοκινήτου(mini cooper cabrio) δεν μου φαίνεται περίεργο που δεν άνοιξαν οι μπροστινοί αερόσακοι καθώς το σημείο που βρίσκονται οι αισθητήρες για τους αερόσακους έχει μείνει ανέπαφο.

                          Eγω το διαβασα κι απο εδω ...
                          http://andronianoi.blogspot.com/2009/08 ... _2343.html

                          Καποιος τα λεει λαθος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            gre last edited by

                            Ο χρήστης kacey έγραψε:

                            Αν δεν φορας δεν σφιγγουν;Δεν ξερω ,ρωταω.
                            Αν σφιγγουν πρεπει αν φοραγε να ειναι απλωμενες ,αν οχι να εχουν σφιξει μαζεμενες.

                            Αν δεν ειναι κουμπωμενη η πορπη, δεν πυροδοτουνται οι προεντατηρες. Ισως να ειναι διαφορετικο το σεναριο αναλογα με το αυτοκινητο αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ισχυει το παραπανω σε ολα.

                            Οι προεντατήρες στις μπροστά θέσεις πυροδοτούνται και χωρίς να φοράς ζώνη όπως ανοίγει και ο αερόσακος του συνοδηγού χωρίς να υπάρχει συνοδηγός. Το λέω εκ πείρας. Βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο.

                            Eγω το διαβασα κι απο εδω ...
                            http://andronianoi.blogspot.com/2009/08 ... _2343.html

                            Καποιος τα λεει λαθος

                            Πιο πιθανό είναι να τα λέει σωστά η espresso ως κουτσομπολίστικη εφημερίδα που είναι και αφού δίνει περισσότερες πληροφορίες όπως ότι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Υγεία και τις φωτογραφίες του mini cooper.
                            Το μόνο σίγουρο είναι ότι καθένας γράφει ότι να 'ναι!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ο χρήστης kacey έγραψε:

                              Αν δεν φορας δεν σφιγγουν;Δεν ξερω ,ρωταω.
                              Αν σφιγγουν πρεπει αν φοραγε να ειναι απλωμενες ,αν οχι να εχουν σφιξει μαζεμενες.

                              Αν δεν ειναι κουμπωμενη η πορπη, δεν πυροδοτουνται οι προεντατηρες. Ισως να ειναι διαφορετικο το σεναριο αναλογα με το αυτοκινητο αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ισχυει το παραπανω σε ολα.

                              Δεν είναι απόλυτο αυτό... Πολλές φορές πχ οι ζώνες βρίσκονται κλειδωμένες στις κολώνες αν δεν τις φόραγαν οι επιβάτες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Καλά τόσο ψηλά είναι τα κιγκλιδώματα που να χωράει από κάτω ολόκληρο το εμπρός μέρος αυτοκινήτου; Υποτίθεται ότι πρέπει να είναι στο ύψος του προφυλακτήρα για να αποτρέψουν έξοδο ανατροπή κλπ.
                                Κάτι δεν μυρίζει καλά σε αυτή την υπόθεση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  http://espressonews.gr/default.asp?pid= ... 8&catID=16

                                  Κραταω αυτο

                                  ο αγαπημένος της, επιχειρηματίας ζητάει απαντήσεις σε καυτά ερωτήματα που αφορούν την αυτοκινητοβιομηχανία-κολοσσό. «Απ' ό,τι μας είπαν οι γιατροί, αν είχε ανοίξει ο αερόσακος, η Ολγα δεν θα είχε χτυπήσει στο στήθος. Ευτυχώς που φορούσε ζώνη ασφαλείας. Διαφορετικά, θα μπορούσε ακόμα και να είχε σκοτωθεί. Είχε άγιο το κορίτσι».

                                  Πρωτον αν φορουσε ζωνη σε καμια περιπτωση ΔΕΝ θα χτυπουσε στο τιμονι και αυτο γιατι το τιμονι δεν ηρθε πανω της λογω παραμορφωσης του εμπρος μερους(αφου δεν παραμορφωθηκε),οποτε μαλλον δεν ηταν σωστη η θεση οδηγησης της και δευτερον πως περιμενουν να ανοιξει ο αεροσακος τη στιγμη που η μουρη ειναι αθικτη????Δηλαδη αν χωσουμε ενα αυτοκινητο κατω απο νταλικα και ξυλωθει ολος ο ουρανος οι αεροσακοι ειναι ρυθμισμενοι να ανοιξουν???
                                  Επισης μενω και γω με την απορια πως χωθηκε στα κιγκλιδωματα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pro_crossaro last edited by

                                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                    Καλά τόσο ψηλά είναι τα κιγκλιδώματα που να χωράει από κάτω ολόκληρο το εμπρός μέρος αυτοκινήτου; Υποτίθεται ότι πρέπει να είναι στο ύψος του προφυλακτήρα για να αποτρέψουν έξοδο ανατροπή κλπ.
                                    Κάτι δεν μυρίζει καλά σε αυτή την υπόθεση.

                                    +10000000000000

                                    Δεν υποτίθεται ότι τα κικλιδώματα είναι για να μας προστατεύουν?
                                    Πως χώθηκε από κάτω τους?

                                    Σε κάποια αυτοκίνητα πλέον υπάρχει αισθητήρας που καταλαβαίνει αν υπάρχει ή όχι συνοδηγός και δεν ανοίγει αν δεν υπάρχει.

                                    Βασικά είτε αν ήταν πολύ κοντά το κάθισμα στο τιμόνι, είτε δεν φορούσε ζώνη τότε οι αερόσακοι θα τις κάνανε μεγαλύτερη ζημιά σίγουρα. Όμως ξεχνάμε μια σημαντική παράμετρο. Το μέγεθως των 'προσόντων' της. Πιθανών για αυτό να χτύπησε στο τιμόνι.

                                    Υπάρχουν δύο αισθητήρες. Αυτοί που αρχικά δίνουν σήμα για τη σύγκρουση, και αυτοί που την επιβεβαιώνουν. Αλλά το αυτοκίνητο φαίνεται χτυπημένο αρκετά ψηλά, και πιθανώς να χτύπησε και αλλού πιο πριν πλάγια, οπότε και η ταχύτητα να μειώθηκε (οπότε και η ορμή).
                                    Αλήθεια με πόσα ισχυρίζεται ότι πήγαινε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      volvozeus last edited by

                                      Ο χρήστης gre έγραψε:
                                      Οι προεντατήρες στις μπροστά θέσεις πυροδοτούνται και χωρίς να φοράς ζώνη όπως ανοίγει και ο αερόσακος του συνοδηγού χωρίς να υπάρχει συνοδηγός. Το λέω εκ πείρας. Βέβαια δεν ξέρω αν ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα το ίδιο.

                                      Τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα εχουν αισθητηρα στη θεση του συνοδηγου. Ετσι οταν δεν υπαρχει συνοδηγος δεν ανοιγουν οι αεροσακοι. Σε πιο εξελιγμενες εφαρμογες η χρηση ή μη της ζωνης καθοριζει και την ενταση των προεντατηρων και των αεροσακων.

                                      .... και δευτερον πως περιμενουν να ανοιξει ο αεροσακος τη στιγμη που η μουρη ειναι αθικτη????Δηλαδη αν χωσουμε ενα αυτοκινητο κατω απο νταλικα και ξυλωθει ολος ο ουρανος οι αεροσακοι ειναι ρυθμισμενοι να ανοιξουν???

                                      Κανονικα ναι. Οι αεροσακοι ανοιγουν περνοντας σημα απο επιταγχυσιομετρα. Αν επρεπε να χτυπηθει το εμπρος τμημα ωστε να ενεργοποιηθουν οι ζωνες παραμορφωσης τοτε στα τεστ συγκρουσης με ταρανδους δεν θα ανοιγαν ποτε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        O pro cossaro έχει μια συγκεκριμένη άποψη για την λειτουργία των αερόσακων και δεν ακούει τίποτα άλλο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Τροχαιο στην κορινθου-πατρων στο υψος του αιγιου σημερα το πρωι με 1 νεκρο και 5 τραυματιες..
                                          http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=56986&cid=4

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lokatzis last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                            Τροχαιο στην κορινθου-πατρων στο υψος του αιγιου σημερα το πρωι με 1 νεκρο και 5 τραυματιες..
                                            http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=56986&cid=4

                                            Πέρασε φίλος λίγο μετά. Το ρεύμα προς Πάτρα ήταν σχεδόν ακινητοποιημένο και το ένα αμάξι είχε διαλυθεί (απ' ότι μού είπε).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 9 / 429
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr