-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Η έννοιες της πίστας και της χρονομέτρησης πάνε δίπλα δίπλα, δεν είναι παραλογισμός να επιθυμεί κάποιος να υπάρχουν χρονόμετρα στα Μέγαρα.Ακριβώς έτσι είναι και οι δικαιολογίες δεν με ικανοποιούν όταν μάλιστα χρονομέτρηση ήδη υπάρχει για όλους σε πίστα κάρτ και μάλιστα χωρίς επιπλέον έξοδο....
-
Ετσι ακριβως ειναι.....
Συμφωνω απολυτα με τους Cavallino k Onyx. -
Ο χρήστης ivan έγραψε:
Όσο για συστήματα χρονομέτρησης και... λαγούς με πετραχήλια, εδώ είναι που πρέπει να σημειώσω το: «εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι...».
Ψυχραιμία παιδιά.
N.T.καλα, ουτε pit babes για να παιρνουμε ματι ζητησαμε,
ουτε μηχανημα που να βαζει αζωτο στα λαστιχα,
ουτε πληρη νυχτερινο φωτισμο,
ουτε ασφαλτοταπητα προδιαγραφων F1,
ουτε ξενοδοχειο 5 αστερων,ενα απλο συστημα χρονομετρησης και μια παλιοτρομπα για να μετραμε τον αερα στα λαστιχα ζητησαμε!!! ΕΛΕΟΣ κυριοι της πιστας!!!!!!
Υ.Γ.
και μετα αναρωτιομαστε γιατι δε παει ο κοσμος στη πιστα... -
Πώς ή από πού μπορούμε να ενημερωνόμαστε για τίς ημέρες και τις ώρες 'κοινού' της πίστας..;
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
... Όσο για συστήματα χρονομέτρησης και... λαγούς με πετραχήλια, εδώ είναι που πρέπει να σημειώσω το: «εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι...».
Ψυχραιμία παιδιά.
N.T.Το έχω γράψει πολλές φορές σε αυτό το φόρουμ. Οι άνθρωποι δεν γουστάρουν μαζική παρουσία 'ανήσυχων' ιδιωτών στην πίστα ΤΟΥΣ (για όσο την διαχειρίζονται) και για αυτό δεν ενδιαφέρονται για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής διευκόλυνσης. Εδώ προγραμματισμένο track-day διοργάνωσε το 4Τ φόρουμ και δεν υπήρχε διαθέσιμο ούτε κομπρεσέρ αέρα.
Το θρασύτατο υπεροπτικό στυλάκι είναι γνωστό, όπως και η στερεότυπη, έκδηλη ή υποδηλούμενη, κατάληξη του: “Δεν βλέπεις τα οδηγικά χάλια σου ρε κουλέ, ζητάς και χρονομέτρηση?»
Προσωπικά δεν με ξενίζει το γεγονός, αφού πρόκειται για τυπική συμπεριφορά στελεχών οργανισμού που λειτουργεί σε πρακτικά μονοπωλιακό περιβάλλον και εξαρτά ελάχιστο ποσοστό των εσόδων του από την συγκεκριμένη δραστηριότητα. Ας υπάρξει κάποια στιγμή η εναλλακτική οργανωμένου αυτοκινητοδρόμιου, εύκολα προσπελάσιμου από την Αθήνα, και τότε τα ξαναλέμε.
Μέχρι τότε ο καθένας μας μπορεί να καταλήξει στα δικά του συμπεράσματα, και να δράσει αναλόγως.
Και ένα τελικό σχόλιο: Προσωπικά δεν ξέρω κανένα που θα τον εμπόδιζαν τα 10-15 ευρώ της διαφοράς (μεταξύ παλιάς και νέας τιμής) από το να επισκεφθεί το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, όμως ξέρω αρκετούς που επιλέγουν να μην γίνουν πελάτες του λόγω έλειψης στοιχειωδών και αυτονόητων διευκολύνσεων και υποδομών ...
Ευτύχης
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
... Όσο για συστήματα χρονομέτρησης και... λαγούς με πετραχήλια, εδώ είναι που πρέπει να σημειώσω το: «εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι...».
Ψυχραιμία παιδιά.
N.T.Το έχω γράψει πολλές φορές σε αυτό το φόρουμ. Οι άνθρωποι δεν γουστάρουν μαζική παρουσία 'ανήσυχων' ιδιωτών στην πίστα ΤΟΥΣ (για όσο την διαχειρίζονται) και για αυτό δεν ενδιαφέρονται για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής διευκόλυνσης. Εδώ προγραμματισμένο track-day διοργάνωσε το 4Τ φόρουμ και δεν υπήρχε διαθέσιμο ούτε κομπρεσέρ αέρα.
Το θρασύτατο υπεροπτικό στυλάκι είναι γνωστό, όπως και η στερεότυπη, έκδηλη ή υποδηλούμενη, κατάληξη του: ?Δεν βλέπεις τα οδηγικά χάλια σου ρε κουλέ, ζητάς και χρονομέτρηση?»
Προσωπικά δεν με ξενίζει το γεγονός, αφού πρόκειται για τυπική συμπεριφορά στελεχών οργανισμού που λειτουργεί σε πρακτικά μονοπωλιακό περιβάλλον και εξαρτά ελάχιστο ποσοστό των εσόδων του από την συγκεκριμένη δραστηριότητα. Ας υπάρξει κάποια στιγμή η εναλλακτική οργανωμένου αυτοκινητοδρόμιου, εύκολα προσπελάσιμου από την Αθήνα, και τότε τα ξαναλέμε.
Μέχρι τότε ο καθένας μας μπορεί να καταλήξει στα δικά του συμπεράσματα, και να δράσει αναλόγως.
Και ένα τελικό σχόλιο: Προσωπικά δεν ξέρω κανένα που θα τον εμπόδιζαν τα 10-15 ευρώ της διαφοράς (μεταξύ παλιάς και νέας τιμής) από το να επισκεφθεί το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, όμως ξέρω αρκετούς που επιλέγουν να μην γίνουν πελάτες του λόγω έλειψης στοιχειωδών και αυτονόητων διευκολύνσεων και υποδομών ...
Ευτύχης
Απόλυτα σωστός... Δεν πειράζει ρε παιδιά, παίζουν και τρόμπες με ρεύμα από τη μπαταρία. Και χρονόμετρο με τη βοήθεια φίλων, έστω και με σφάλμα. Εμείς να είμαστε καλά.
-
Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να επανέλθω για ένα θέμα που σίγουρα δεν είναι από τα ζωτικά της πίστας, αλλά τελικά μας αναγκάζει να αφιερώνουμε σημαντικό χρόνο, δεδομένου ότι -και πάλι δυστυχώς- ούτε υφάκι, ούτε στιλάκι έχουμε και τέλος πάντων είμαστε περισσότερο «δημοκράτες» από ότι θάπρεπε, ώστε να απαντάμε σε όποιον μας κάνει καλό/κακόπιστη κριτική για τον τρόπο διαχείρησης μιας ιδιωτικής επιχείρησης -τελικά- και όχι ενός κοινοφελούς δημόσιου έργου.
Λοιπόν αγαπητοί (δεν ενέχει ειρωνία ο χαρακτηρισμός):
-H παρούσα κατάσταση δεν επιτρέπει ευροβόρες απαιτήσεις στα Mέγαρα
-Mέσα σε 20 μήνες (από έναρξη διαχείρησης του A/M εκ μέρους των T.E.), έχουμε βελτιώσει πολλά σημεία του χώρου και κυρίως αυτά που άπτονται του βασικού λόγου ύπαρξής του, δηλαδή του ασφαλτοτάπητα και των χώρων διαφυγής.
-Kαθημερινώς στα Mέγαρα βρίσκεται ο συνάδελφος Kώστας Πανουριάς, αγωνιζόμενος, γεννημένος μέσα στα αυτοκίνητα και τους αγώνες και πάνω από όλα ευγενής και πρόθυμος να εξυπηρετήσει οποιοδήποτε επισκέπτη πέραν των βασικών του υποχρεώσεων.
-Στο χώρο των πιτς εκτός από νερό και ρεύμα υπάρχει και συμπιεστής αέρος που όμως λόγω λανθασμένης χρήσης από τους επισκέπτες πολλές φορές τίθεται εκτός λειτουργίας.
-H πίστα παρέχει κράνη (σε όσους δεν έχουν), σκουφάκι μιας χρήσης, ρυμούλκηση από την πίστα στα πιτς (αχρείαστη να σας είναι) και ποτέ κανείς δεν αρνήθηκε την χρήση των μέσων επικοινωνίας (τηλ. ή fax).
-Tο κυλικείο λειτουργεί σχεδόν όλες τις καθημερινές και απαρείτητα όλα τα Σ K, με λιγικές τιμές, αν και -είναι αλήθεια- όχι μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
-Σημαντική έλλειψη θεωρούμε την ύπαρξη επαρκούς στεγασμένου χώρου, την έλλειψη στεγασμένου και πλήρως εξοπλισμένου χώρου ενδιαίτησης, ενώ δευτερεύουσα είναι η απουσία συστήματος χρονομέτρησης. Kαι τα δυο κοστίζουν ένα «σκασμό» χρήματα που για να είμαστε συμβατοί με την πραγματικότητα δεν δικαιολογούνται να επενδυθούν σε αυτή την φάση, όταν μάλιστα αποκλείεται να αποσβεστούν (όπως φυσικά δεν θα αποσβεστούν ποτέ τα 50000 E που επενδύσαμε για την βελτίωση της πίστας αποκλειστικά και μόνο για εξυπηρέτηση των αγώνων και των όσων θέλουν να κάνουν βόλτες με τα αυτοκίνητά τους σε ασφαλές περιβάλλον) ακόμα και στην άλλη ζωή από τους ελάχιστους μεμονωμένους επισκέπτες της πίστας.
Mε όλα τα παραπάνω σας περιέγραψα την πραγματικότητα και τις σημερινές δυνατότητες του χώρου. Aυτό έχουμε, αυτό μπορούμε (τουλάχιστον στο εγγύς μέλλον) και αυτό προσφέρουμε σε τιμές μειώμένες ήδη από 35-40% σε σχέση με αυτές του παρελθόντος.
Tώρα αν κάποιοι κάνουν τις δικές τους οικονομοτεχνικές μελέτες και βρίσκουν ότι ζητάμε πολλά για αυτά τα λίγα που παρέχουμε, τι να πω;
Δεν «πιάσαμε κανένα από το λαιμό» να χρησιμοποιήσει τον χώρο.
Δεν είπαμε ποτέ ότι εκεί επικρατεί μια ιδανική κατάσταση
Δεν ζητήσαμε -δεν μπορούμε να το κάνουμε άλλωστε- χρηματική βοήθεια από κανένα δημόσιο φορέα και
προσπαθούμε -χάνοντας πολλά χρήματα το χρόνο- να διατηρούμε ανοιχτό ένα μοναδικό χώρο κοντά στο λεκανοπέδιο προκειμένου πολλοί οδηγοί να κάνουν με ασφάλεια (και ελάχιστα χρήματα) το όποιο κέφι τους.
Όσοι δεν ικανοποιούνται από τα παραπάνω έχουν -πιθανώς- να επιλέξουν τις Σέρρες ή κάποιο άλλο ευρωπαϊκό αυτοκινητοδρόμιο. Δεν αποκλείεται μάλιστα να κατασκευαστεί και ο Oρχομενός ή η Xαλανδρίτσα, αν και δεν πιστεύω ότι θα γίνει τόσο σύντομα, αλλά μακάρι να γίνει και σίγουρα χαρούμενοι θα είμαστε παρά λυπημένοι, οπότε μην μας απειλείται. Στο ίδιο στρατόπεδο είμαστε.
Aυτά, σαν προσωπική περισσότερο θέση και δεν νομίζω ότι θα επανέλθω στο ίδιο θέμα, ειδικά τώρα που έχω διαπιστώσει πως ούτε η μέχρι πρότινος δύσκολη πρόσβαση στα Mέγαρα, ούτε το εισητήριο, ήταν αληθινά άλλοθι των όσων μήνες τώρα γκρινιάζουν. -
Το post του ebotonakis μου φαίνεται πιο πειστικό. Και εγώ αισθάνομαι ότι δεν προωθείται η χρήση της πίστας από ιδιώτες, μη αγωνιζόμενους σε ατομικό επίπεδο. Αν και καλοδέχομαι την μείωση του κόστους του εισιτηρίου δεν μοιάζει να υπάρχει ενδιαφέρον προσέλκυσης τέτοιου κοινού. Καμία ενημέρωση στον ειδικό τύπο ή στο internet για τη δυνατότητα, τις διαθέσιμες μέρες κλπ.
Tου ivan το post μου είναι λιγότερο πειστικό και δεν αισθάνομαι ότι απαντάει άμεσα πουθενά.
Αυτοί που προβάλλουν σαν δικαιολογία την τιμή και την δυσκολία πρόσβασης νομίζω ότι απλά ψάχνουν για δικαιολογίες και ότι δεν ενδιαφέρονται πραγματικά οπότε κακώς ασχολείται κανένας μαζί τους. Για μένα και νομίζω τους περισσότερους εδώ μέσα η πρόσβαση ήταν η λιγότερο σημαντική δικαιολογία, η τιμή η επόμενη σημαντική, για τις ευκολίες (αέρας κλπ) οι πληροφορίες είναι ασαφείς και αφού δεν έχω ίδιαν εικόνα δεν θα εκφέρω άποψη, για όλους όμως η χρονομέτρηση μοιάζει να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και κράχτης. Και αναρωτιέμαι πώς μπορεί να την προσφέρει μια παράγκα με 10 καρτ και δεν μπορεί για 'οικονομικούς λόγους' μια πίστα σαν τα Μέγαρα! Δε μιλάω για μετρήσεις προδιαγραφών με ακρίβεια χιλιοστών και μερικούς χρόνους (Τ1, Τ2) αλλά για άτυπες συγκρίσεις, χωρίς γιγαντοοθόνες κλπ. Να κολλάει ο καθένας ένα μικρό κουτάκι στον προφυλακτήρα (να πληρώνει και εγγύηση) και μετά να βλέπει σε ένα monitor τους χρόνους του....πόσο δύσκολο ή ακριβό είναι..... -
Αγαπητε Ivan,
ουτε σε παρακαλεσε κανενας να απαντησεις, ουτε σε προκαλεσε, ουτε σε υποχρεωσε! Τωρα αν θεωρεις οτι το να γραψεις τις αποψεις σε ενα δημοσιο χωρο που διαβαζουν και συμετεχουν αναγνωστες του περιοδικου που δουλευεις (και οχι μονο), ειναι χασιμο χρονο, εγω δε θα το σχολιασω περαιτερω!Τωρα, ιδιωτικη επιχειρηση, οπως οντως ειναι, και να μην δεχεται την κριτικη (εστω και αν μερικες φορες ειναι αδικη, αν και εγω δεν το εχω διακρινει στη συγκεκριμενη περιπτωση), πρωτη φορα ακουω!!!! Ειναι πρωτοφανες, ιδιωτικη επιχειρηση να μην δεχεται κριτικη απο τους νυν (ή και εν δυναμη) πελατες της, και μαλιστα να θεωρει οτι ειναι και πολυυυ 'δημοκρατικο' να μπαινει στον κοπο να τους απαντα σε αυτα που τη ρωτουν!!!
Εγω πιστευω οτι τα Μεγαρα 'πασχουν' απο αδιαφορια και ελλειψη οργανωσης. Ναι εχουν πεσει χρηματα και λοιπον? Εννοεται οτι πρεπει να πεσουν λεφτα για να ερθει ο κοσμος εκει! Που ειναι το παραξενο? Ταυτοχρονα ομως χρειαζονται και αλλα πραγματα. Το να ριξουμε 2 χλμ ασφαλτο και να φτιαξουμε υποτυπωδη πιτς, δε σημανει οτι θα εχουμε και 3000 ατομα καθημερινα εκει περα για να κανουν το κεφι τους.
Εχετε παρεξηγησει το ποιοι θελουν να ερθουν σε μια πιστα. Δε θα παει στη πιστα ο οδηγος του Σ/Κ που βλεπει την οδηγηση σαν αγγαρια και δεν ξερει αν το αυτοκινητο του ειναι πισωκινητο ή οχι. Αυτος δεν ενδιαφερεται αν υπαρχει χρονομετρηση! Αυτοι που επιθυμουν να ερθουν στη πιστα (και θα ερχονται συχνα) ειναι ανθρωποι οι οποιοι αγαπουν την οδηγηση, αλλα ταυτοχρονα εχουν και απαιτησεις!
Ισως καποιοι απο εσας τους αποκαλεσετε 'κοντρακιδες', 'παρακμιακους' κτλ κτλ . Εγω ομως λεω, μιας και δεν ανηκω ετσι και αλλιως σε αυτην την 'ομαδα', οτι αυτοι ειναι οι εν δυναμη πελατες σας!!! Ποιους νομιζατε οτι θα εχετε πελατες, καμια 'αυτοκινητιστικη ελιτ'? Αφου τετοιοι ανθρωποι ειναι ετσι και αλλιως ελαχιστοι στην Ελλαδα διοτι πολυ απλα δεν υπαρχει αυτοκινητιστικη παιδεια στην Ελλαδα! Ακομη και γιαυτους ομως δεν υπαρχουν υποδομες!
Ο πιτσιρικας λοιπον με το Rallye με το Punto και με το Saxo θα ερθει στη πιστα για να χρονομετρηθει, να κανει το κεφι του με την παρεα του και να διασκεδασει. Ναι, θα ερθω και εγω για να δω πως παει το αυτοκινητο μου μετα την αλλαγη αναρτησεων και για να γλυστρησω σε μερικες στροφες, προκειμενου να μην το κανω σε δημοσιο δρομο και σκοτωθω. Ναι θα ερθει και ο 'γιατρος' με τη M5, το S4, τη 328GTS, αλλα ποσοι τετοιοι υπαρχουν και ποσοι απο αυτους ενδιαφερονται για το γυρολογιο τους?
Αυτη ειναι η Ελληνικη πραγματικοτητα. Λοιπον δημιουργηστε τις υποδομες και τις προυποθεσεις,** διαφημιστειτε**, και ο κοσμος θα ερθει να ειστε σιγουροι! H μοιρολατρεια, η μιζερια, τα 'αυτα μπορουμε, αυτα κανουμε', αν μη τι αλλο δε ταιριαζουν σε μια συγχρονη επιχειρηση.
Παντα φιλικα, και με προτασεις, οχι αφορισμους
Σπυρος.Υ.Γ. Οι 'Σερρες' ειναι κερδοφορες? (ρωταω, δεν υπονοω κατι!)
-
Θα συμφωνήσω με τον Σπύρο και τους προηγούμενους. Ολοι μας βλέπουμε ότι έχουν γίνει προσπάθειες και επενδύσεις αλλά πρέπει να σταματήσει εδώ ;;. Την κριτική , καλή ή κακή , πρέπει να τη δεχόμαστε και να απαντάμε. Τελικά ενδοιαφερόμαστε όλοι γιά το ίδιο πράγμα , τη βελτίωση της μοναδικής πίστας κοντά στην Αθήνα .
Η χρονομέτρηση είναι από τα βασικά μιάς πίστας όπως και το κομπρεσσέρ αέρα και δεν είναι παράλογο να τα ζητούν οι χρήστες. Καταλαβαίνω ότι ένα επαγγελματικό πιστοποιημένο σύστημα - πχ. σαν της AMB - είναι πολύ ακριβό αλλά υπάρχουν και άλλα πολύ φθηνότερα που η 'απόσβεση' τους δεν θα ήταν αδύνατη !
Προτάσεις υπάρχουν πολλές , διάθεση και προοπτική να έχουμε.Φιλικά
Βασίλης -
Προσωπικά δεν θεωρώ πειστική την επιχειρηματολογία του IVAN, μεταξύ άλλων, για τους λόγους που αναλύθηκαν παραπάνω. Παρόλαυτα πιστεύω ότι θα πρέπει να εκτιμήσουμε το γεγονός ότι, ώς ο κατ εξοχήν αρμόδιος για τα ζητήματα του αυτοκινητοδρόμιου, επέδειξε την διάθεση και την ευαισθησία να απαντήσει εν' εκτάσει και χωρίς οξύτητες στην καλόπιστη κριτική που (του) ασκήσαμε.
Από την άλλη όμως πλευρά αδυνατώ να αντιληφθώ την σκοπιμότητα των υπαινιγμών περί “υπερβολικής δημοκρατικότητας” … ίσως γιατί εργάζομαι σε ένα περιβάλλον που κυρίαρχη αξία αποτελεί το “Customer First” και που θεωρείται δεδομένο ότι αν οι δυνητικοί πελάτες μας δεν προτιμούν το όποιο προϊόν ή υπηρεσία παρέχουμε, τότε αποκλειστικά υπεύθυνοι είμαστε εμείς και οι επιλογές μας και όχι το αγοραστικό κοινό.
Για να μην θορυβούμε όμως απλά, μονίμως απευθυνόμενοι “εις ώτα μη ακουόντων”, να δυο χαμηλού (σχετικά) κόστους εναλλακτικές χρήσιμες πιστεύω σε όποιον ενθουσιώδη ιδιώτη, club (redliners, gtc, 4Tforum κτλ) ή τρελαμένες παρέες ενδιαφέρονται για τα ζητήματα μετρήσεων και είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν κατά πολύ λιγότερα από ένα “σκασμό λεφτά” :
-
Η ενδεικτική τιμή μαγνητικών συστημάτων ατομικής χρονομέτρησης όπως το alfano fun ( http://www.alfano.be/englais/default.htm ) δεν υπερβαίνει σε καμία περίπτωση (όλων των παρελκομένων συμπεριλαμβανομένων) τα 500 ευρω ανά σύστημα. Το κόστος τοποθέτησης της (μόνιμα εγκατεστημένης) μαγνητικής ταινίας στον ασφαλτοτάπητα θα μπορούσαν ίσως να το αναλάβουν οι Τ.Ε., ενώ αν αυτό δεν είναι εφικτό υπάρχει η εναλλακτική μιας λιγότερο ακριβούς μέτρησης με χρήση εξωτερικού πομπο-δέκτη υπερύθρων ο οποίος δεν απαιτεί καμία μόνιμη υποδομή.
-
Για τους περισσότερο ανήσυχους, η αγγλική race-technology θα διαθέσει εντός του αμέσως προσεχούς διαστήματος το AX-22 performance computer (με ενσωματωμένο GPS, G-Meter και Data Logger) στην τιμή των 900 περίπου ευρω ( http://www.race-technology.com/WebPage2 ... 2Home.html ). Το όργανο σε συνδυασμό με το δωρεάν διατιθέμενο λογισμικό δείχνει να έχει δυνατότητες αντίστοιχες ενός Vbox με πολύ χαμηλότερο όμως κόστος (και χαμηλότερη ακρίβεια πιθανότατα).
Προσωπικά μάλλον θα προτιμήσω το AX-22, μόλις αυτό κυκλοφορήσει, αφού το AP-22 της ίδιας εταιρείας μου έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις.
Σε περίπτωση που έχετε υπόψη σας άλλες λύσεις για το “μη ζωτικό ζήτημα” της χρονομέτρησης που δείχνει να απασχολεί άπαντες “πλην Λακεδαιμονίων” θα σας παρακαλούσα να τις δημοσιεύσετε στο φόρουμ.
Αυτοοργάνωση, νηστεία και προσευχή φίλοι μου και όλα θα πάνε καλά …
Ευτύχης
-
-
Για τους ανήσυχους
Συστήματα χρονομέτρησης και όχι μόνο , γιά όλα τα βαλάντια καθώς και online storesΕκτός αυτών που ανέφερε ο Ευτύχης
http://www.alfano.be/englais/default.htm
http://www.race-technology.com/WebPage2 ... 2Home.html.... υπάρχουν επίσης
http://www.mmdevices.fi
http://www.intercomp-racing.com/fr_miscell.htm
http://www.moteceurope.co.uk/index.mv?rsn=4
http://www.aim-technology.com/
http://www.acekart.gr/aim_sports.htm
http://www.kkckartshop.com/parts.php?ca ... vigation=4Καλή και φθηνή ατομική λύση (~ 300 ε) είναι της Φιλανδικής ΜΜ και αργότερα μπορούν να συνδοιαστούν με κεντρική μονάδα στη πίστα
Kορυφαίες επιλογές σε ατομικό επίπεδο είναι το ΑΧ22 και το
Mychrone 3 της ΑΙΜ -
Τα περί δημοκρατικότητας ατυχέστατα...
Οι ίδιοι άνθρωποι που ανέβασαν τους 4Τ και τις ΤΕ θα μπορούσαν να ανεβάσουν και την πίστα των Μεγάρων ή και το αντίθετο, αλλά από ότι φαίνεται δεν το σέβεστε αυτό.
Καλά, τα έξοδα της εγκατάστασης χρονομέτρησης και σκεπασμένων χώρων δεν μπορεί να τα αναλάβει κάποιος χορηγός? Οι χορηγίες ξεκινούν και σταματούν στο 'ΓΙΝΕ'? Στην τελική, ορίστε και την παροχή χρονομέτρησης με κάποιο αντίτιμο επιπλέον των τιμών που έχετε και κανείς δεν θα πει όχι.
Επιπλέον, Δεν μπορώ να δεχτώ ότι έχει γίνει προώθηση και διαφήμιση της πίστας και δεν απέδωσε, γιατί απλά δεν την έχω συναντήσει πουθενά. Το ξέρετε ότι όποτε έρχομαι στην πίστα παίρνω τηλέφωνο φίλους και γνωστούς να έλθουν για παρέα, να (συν)οδηγήσουν για να νιώσουν τη χαρά και την ένταση της οριακής οδήγησης (στου κάθε ενός τα όρια)? Για να τους πείσω ότι ήλθε η ώρα να δοκιμάσουν τα όρια τους? Και πολλές φορές έχουν έλθει?? Εγώ και άλλοι εδώ μέσα έχουν φέρει κόσμο στην πίστα που οι ιδιοκτήτες της δεν έχουν καταφέρει να ενημερώσει για την ύπαρξη της πίστας καν!!.
ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ???
Για πηγαίνετε σε κανένα ΤΕΙ, ΑΕΙ ή ακόμη και ΤΕΕ μηχανολόγων, ηλεκτρονικών, ηλεκτρολόγων και τεχνολογίας οχημάτων και κάνετε τους παρουσίαση της πίστας. Πείστε/προσκαλέστε τους τους να εκπονήσουν πτυχιακές με θέμα τη βελτίωση ή τη λειτουργία ή τη δομή της, τη μελέτη συμπεριφοράς αυτοκινήτων/μοτοσυκλετών με διάφορες διαμορφώσεις και καιρικές συνθήκες με 'δώρο' τη δωρεάν είσοδο σε αυτή για κάποιες φορές για ένα χρόνο ή καμία δωρεάν συνδρομή ή βόλτα με αγωνιστικό ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο τι?
Να προσεγγίσετε τις σχολές οδηγών για να τους ορίσετε ως dealer σας?
Να πάτε στις καφετέριες-στέκια και όχι μόνο και σε συνεννόηση με τους καταστηματάρχες να μοιράσετε προσφορές για είσοδο στην πίστα με παρουσίαση του ανάλογου κουπονιού?
Έλεος πια. Σας αγαπάμε αλλά δεν μας φέρεστε ανάλογα -
Το περιοδικο εχει στη διαθεση του μια πιστα για την οποια ολοι τοσα χρονια λεγαμε ποσο πολυ αναγκη την εχει η χωρα κτλ κτλ. Οπως ειπα και πριν, η πιστα πρακτικα εχει αξιοποιηθει ελαχιστα και αυτο ειναι καθαρα ευθυνη των ανθρωπων που κανουν κουμαντο εκει. Οι τελευταιοι που φταινε ειναι ο κοσμος που δεν πηγαινει εκει.
Αυτα που αναφερθηκαν περι διαφημισης ειναι σωστα. Απορω που δεν εχει γινει τιποτα πανω στο θεμα.
Εγω θα ηθελα την πιστα να γινει ενας χωρος συναντησης ανθρωπων που αγαπουν το αυτοκινητο. Θα ηθελα να μπορω τα απογευματα να παω εκει, να καθησω στην υπερυψωμενη εξεδρα (οχι κερκιδα), να παρω τον καφε μου, να συναντησω ανθρωπους απο το φορουμ, φιλους, και ταυτοχρονα να βλεπω και αυτους που οδηγουν εκεινη τη στιγμη στη πιστα. Δε λεω να γινει 'λιμανακια', πιστευω να ειμαι κατανοητος με αυτο που λεω. Καποια στιγμη λοιπον θα μπω και εγω στη πιστα θα κανω το κεφι μου (οχι απαραιτητα με το χρονομετρο στο χερι) και θα φυγω.
Εαν δεν γινει στεκι με την καλη εννοια του ορου, δε νομιζω οτι μπορει να αλλαξει κατι.
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
... Όσο για συστήματα χρονομέτρησης και... λαγούς με πετραχήλια, εδώ είναι που πρέπει να σημειώσω το: «εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι...».
Ψυχραιμία παιδιά.
N.T.Το έχω γράψει πολλές φορές σε αυτό το φόρουμ. Οι άνθρωποι δεν γουστάρουν μαζική παρουσία 'ανήσυχων' ιδιωτών στην πίστα ΤΟΥΣ (για όσο την διαχειρίζονται) και για αυτό δεν ενδιαφέρονται για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής διευκόλυνσης. Εδώ προγραμματισμένο track-day διοργάνωσε το 4Τ φόρουμ και δεν υπήρχε διαθέσιμο ούτε κομπρεσέρ αέρα.
Το θρασύτατο υπεροπτικό στυλάκι είναι γνωστό, όπως και η στερεότυπη, έκδηλη ή υποδηλούμενη, κατάληξη του: “Δεν βλέπεις τα οδηγικά χάλια σου ρε κουλέ, ζητάς και χρονομέτρηση?»
Προσωπικά δεν με ξενίζει το γεγονός, αφού πρόκειται για τυπική συμπεριφορά στελεχών οργανισμού που λειτουργεί σε πρακτικά μονοπωλιακό περιβάλλον και εξαρτά ελάχιστο ποσοστό των εσόδων του από την συγκεκριμένη δραστηριότητα. Ας υπάρξει κάποια στιγμή η εναλλακτική οργανωμένου αυτοκινητοδρόμιου, εύκολα προσπελάσιμου από την Αθήνα, και τότε τα ξαναλέμε.
Μέχρι τότε ο καθένας μας μπορεί να καταλήξει στα δικά του συμπεράσματα, και να δράσει αναλόγως.
Και ένα τελικό σχόλιο: Προσωπικά δεν ξέρω κανένα που θα τον εμπόδιζαν τα 10-15 ευρώ της διαφοράς (μεταξύ παλιάς και νέας τιμής) από το να επισκεφθεί το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, όμως ξέρω αρκετούς που επιλέγουν να μην γίνουν πελάτες του λόγω έλειψης στοιχειωδών και αυτονόητων διευκολύνσεων και υποδομών ...
Ευτύχης
σωστος.
Καλυτερα ισως οι των 4Τ να σταματησουν να απαντανε με μπουρδες γιατι εκτειθονται. Προτασεις επεσαν πολλες, λυσεις υπαρχουν.
Η' χρονος δεν υπαρχει να ασχοληθουν ή δε θελουν.
Ειναι νομιζω ξοφθαλμο αυτο.
Δε θα βρεθει ενας εξυπνος ιδιωτης? θα βρεθει.....Και τοτε θα ανακαλυψουν τον τροχο παλι, οπως ειχαν κανει για 1 τευχος με το ενθετο για βελτιωσεις αν θυμαστε. Αφου γεμισε η αγορα, τοτε θυμηθηκαν οτι τα αυτοκινητα βελτιωνονται κιολας, αλλα επειδη φαινοταν πολυ ως αντιγραφη του DRIVE, κοπηκε το ενθετο...
εδω πιστα καρτ εχει χρονομετρηση και εκτυπωση σε εξελοφυλλο. ΕΛΕΟΣ!
Ετσι μου ρχεται να κανουμε ενα ερανο να αγορασουμε ενα κομπρεσερακι αερα και να τους το κανουμε δωρο, μπας και κρυψουν το ρολεξακι στο πουκαμισο απο ντροπη.
Η' μηπως δε 'βγαινουν'??
Αν υπηρχε στοιχειωδης υποδομη κ οργανωση θα υπηρχε συνωστισμος απο αυτοκινητα οποτε ΚΑΙ εσοδα... -
Και αναρωτιέμαι πώς μπορεί να την προσφέρει μια παράγκα με 10 καρτ και δεν μπορεί για 'οικονομικούς λόγους' μια πίστα σαν τα Μέγαρα!
εδω πιστα καρτ εχει χρονομετρηση και εκτυπωση σε εξελοφυλλο. ΕΛΕΟΣ!
Στις πίστες καρτ, κάθε καρτ έχει δικό του όργανο το οποίο και κάνει αυτή τη δουλειά (προφανώς το γνωρίζετε). Άν δε κάποιος έχει δικό του καρτ, πληρώνει ο ίδιος και αγοράζει ένα Mychron και έχει και γυρολόγιο, στροφές και πολλά άλλα ... Και με 40 Ε στα Μέγαρα, θέλουμε τέτοιο πράγμα ?
Κατά τα άλλα, συμφωνώ για τον αέρα, αλλά για τη χρονομέτρηση τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και εύκολα (όχι ότι είναι απραγματοποίητα).
Τώρα κάτι που διάβασα για πρότυπα γυρολόγια, κώνους-σημάδια, σχεδιαγράμματα με αγωνιστικές γραμμές ... Μήπως να ζητήσουμε να είναι και ένας οδηγός αγώνων στην πίστα, να μας δείξει τί πώς και πότε ?
Να ζητάμε, αλλά να βλέπουμε και τί μας ζητάνε να πληρώσουμε ... -
Εγώ πάντως είχα πει ότι ΘΑ μπορούσε να προσφέρεται η επιλογή χρονομέτρησης με επιπλέον μίσθωμα.
-
Όπως γράφει ο kpsig η υπηρεσία χρονομέτρησης θα μπορούσε να διατίθεται με κάποιο πρόσθετο κόστος (πχ 15 ευρώ) που νομίζω ότι ο κάθε ενδιαφερόμενος δεν θα είχε αντίρρηση να καταβάλει. Επίσης οι ΤΕ θα μπορούσαν με ελάχιστο κόστος να προχωρήσουν τουλάχιστον στην μόνιμη εγκατάσταση μιας μαγνητικής ταινίας ή/και του απαραίτητου πομπού υπερύθρων για ένα entry-level σύστημα χρονομέτρησης της επιλογής τους (πχ Alfano ή οποιοδήποτε από εκείνα που ανέφερε νωρίτερα ο φίλος ΒΑΣΙΛΗΣ). Έτσι ο κάθε ενθουσιώδης ιδιώτης θα μπορούσε να αγοράσει το φορητό τμήμα του συστήματος (μαγνητικός ή-και υπέρυθρος δέκτης + κυρίως μονάδα) με ένα εφάπαξ κόστος 200-350 ευρώ (το 1/3 από μια καλή τετράδα λάστιχα) και χωρίς άλλη πρόσθετη επιβάρυνση (τόσο δική του για την χρήση του συστήματος, όσο και των ΤΕ για την αγορά του).
Τώρα για τα περί σήμανσης κτλ κρίνοντας βάσει όσων έχω διαβάσει σε φορουμς του εξωτερικού και βάσει όσων έχω δει στην Αγγλία, σε όλα τα οργανωμένα αυτοκινητοδρόμια υπάρχει σήμανση-οριοθέτηση για τους αρχάριους και μάλιστα πριν κάποιος αρχάριος μπεί στην πίστα του γίνεται ένα μικρό briefing (επί χάρτου ή με τον εκπαιδευτή στην θέση του συνοδηγού) για το πως θα πρέπει να κινηθεί μέσα στην πιστα. Και όλα αυτά με συγκριτικά αντίστοιχο κόστος (λόγω οικονομιών κλίμακος και μεγέθους αγοράς).
Λύσεις υπάρχουν πολλές και αναφέρθηκαν παραπάνω (χορηγίες, διαφήμιση, αγορά μέρους του εξοπλισμού από τους ιδιώτες κτλ κτλ). Όμως είπαμε ... όποιος βαριέται να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει ... το ζήτημα είναι να μην προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.
Ευτύχης
-
ΜΚIII
Γιατί βρίζεις?
Γιατί γενικεύεις και αδικείς.
Απάντησε ο υπεύθυνος της πίστας καταθέτοντας την προσωπική του άποψη μέσα από την προσωπική του εμπειρία!
Εχουν κάνει χιλιάδες πράγματα οι 4τροχοί. Αν κάπου αποτύχαμε (ναι παταγωδώς) για χίλιους δύο λόγους πρέπει να ειρωνεύεσαι και να απαξιώνεις έτσι με ελαφριά καρδιά, μία προσπάθεια 35 ετών?!
Ηρθαμε στη δουλειά σου να σου πούμε οτι λες μπούρδες?
Μην ερχεσαι στην πίστα, μην αγοράζεις περιοδικά μας, μην συμμετέχεις στο φόρουμ αφου θέλεις να βρίσεις και αφου είμαστε άχρηστοι, αλλά μέχρις εκεί!
Αν έχεις πρόταση και σε ενδιαφέρει ο χώρος που εργαζόμαστε, τότε κάνε και την κριτική σου και όπως έχουμε αποδείξει θα φέρει και αποτέλεσμα!Περί μετατροπών και βελτιώσεων τι να πω?
Μεγάλωσα με αυτά τα άρθρα των 4Τροχών. Ισως δεν ζούσες τότε. Τα αφήσαμε συνηδειτά θεωρώντας πως ο κατασκευαστής θέλει και μπορεί καλύτερα. Το ένθετο τότε δεν μας άρεσε και για αυτό δεν ξαναδοκιμάσαμε. Αποφασίσαμε να βελτιώνουμε-μετατρέπουμε κατά περίπτωση όπως το κάναμε με το Φόκους και βέβαια θα το ξακάνουμε.Στρατης Χατζηπαναγιώτου
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ???
Για πηγαίνετε σε κανένα ΤΕΙ, ΑΕΙ ή ακόμη και ΤΕΕ μηχανολόγων, ηλεκτρονικών, ηλεκτρολόγων και τεχνολογίας οχημάτων και κάνετε τους παρουσίαση της πίστας.Ξεχνάς το κόμπλεξ που έχουν πολλοί καθηγηταράδες... Άσε που οι φοιτητοτσομπάνηδες ' αριστεροί συνδικαλιστές' θα λυσσάξουν και θ'αρχίσουν να βρίζουν και να κάνουν καταλήψεις μόλις αντιληφθούν ότι ένας συνάδελφός τους πάει να κάνει ΕΡΕΥΝΑ. Στα λέω, γιατί τα ζω από μέσα.
Να προσεγγίσετε τις σχολές οδηγών για να τους ορίσετε ως dealer σας?
Απολύτως ανεφάρμοστο. Οι 'δάσκαλοι' οδήγησης δεν θέλουν να βγάζουν σωστούς οδηγούς, θέλουν απλά να παράγουν διπλώματα που στάζουν ΛΑΔΙ.
Μέγαρα για όλους!