-
Πιθανώς υπάρχουν κίνδυνοι υγείας από τα υβριδικά, σύμφωνα με άρθτρο των NY Times.
http://www.nytimes.com/2008/04/27/autom ... .html?_r=1
Υπάρχουν μεγάλα ηλεκτρομαγνητικά πεδία που δημουργούνται από τα μεγάλα ρεύματα μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και της μπαταρίας που βρίσκεται δυστυχώς στο πορτ μπαγκάζ συνήθως.
Αν ψάξετε με Hybrid Cars EMF (electromagnetic fields) θα βρείτε πολλά άρθρα και μετρήσεις που είναι πάνω από τα θεσπισμένα όρια(στις πιο πολλές χώρες είναι ως 3mg δηλαδή 3 mili gauss ενώ στην Σουηδία το όριο είναι 1 mg).
Και στο prius και στο insight υπάρχουν μετρήσεις με 60 ως 100mg σύμφωνα με αυτά που έχω βρει από ιδιώτες στο διαδίκτυο!!!Θα το ρισκάρατε να αγοράσετε υβριδικό πριν το μετρήσετε?
Εγώ όχι.
Εδωσα 120 ευρώ και πήρα έναν μετρητή(πληρεί τις εωρωπαικές προδιαγραφές). Στο test drive που έκανα στο νέο honda insight μέτρησα 15mg στο ύψος του παιδικού καθίσματος και 40 mg στο κεντρικό τούνελ των πίσω καθισμάτων.
Στην κεντρική κονσόλα κοντά στο τιμόνι 25mg.
Δεν υπήρχαν πάντα τόσο μεγάλα ηλεκτρομαγνητικά πεδία, συνήθως όταν φρέναρα ή γκάζωνα δυνατά ήταν οι μέγιστες τιμές, αλλά ειδικότερα μέσα στην πόλη συνέχεια είσαι γκάζι φρένο, συνεπώς τις έβλεπα συχνά αυτές τις τιμές.
Οι μετρήσεις μπορεί να έγιναν από μένα δηλαδή από μη εξειδικευμένους τεχνικούς και σε πίεση χρόνου( φανταστείτε την έκπληξη του έμπορου όταν έβγαλα το όργανο μέτρησης), αλλά σίγουρα δίνουν κάποια εικόνα ειδικά συγκρινόμενες με συμβατικά αμάξια.Στο fiat pundo που έχω και που έκανα μετρήσεις για να κάνω συγκρίσεις, οι τιμές ήταν συνήθως κάτω από 1mg και το μέγιστο που μέτρησα ήταν 5 mg στο πάτωμα με ταχύτητα 100+ km την ώρα, ενώ στο ύψος του γονάτου και πάνω ήταν κάτω από 1mg. Ειδικά στο ύψος του παιδικού καθίσματος ποτέ δεν ξεπέρασε το 1mg, συνήθως έδειχνε 0.1 με 0.3mg. Τα πεδία αυτά στα συμβατικά αμάξια δημιουργούνται από την γρήγορη περιστροφή των ροδών και έχουν την μέγιστη τιμή τους κοντά στις ρόδες δηλαδή στις πατούσες μας που εύλογα υποθέτω ότι δεν είναι και τόσο ευαίσθητες όπως τα διάφορα άλλα όργανα του ανθρώπου και ο εγκέφαλος.
Κατά τα άλλα το insight ήταν καλό, χωρίς καθόλου οικονομική οδήγηση(για να δω τις επιταχύνσεις του) έδειχνε 6.6 λίτρα /100km ενώ το honda civic 5d 1800 με 140 ίππους με παρόμοια οδήγηση(ίσως και λίγο πιο σκληρή λόγω των παραπάνω ίππων) έδειχνε 13.5l/100km.
Πολύ λυπάμαι, αλλά δεν θα το πάρω τελικά το insight ούτε και το prius.Τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία δημιουργούνται γύρω από το καλώδιο που συνδέει τον ηλεκτροκινητήρα με την μπαταρία καθώς και στον ίδιο τον ηλεκτροκινητήρα.
Επειδή η ένταση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου μειώνεται με το τετράγωνο της απόστασης, πρακτικά στον οδηγό και πίσω δεν φτάνει το πεδίο από τον ηλεκτροκινητήρα αλλά σχεδόν αποκλειστικά από το καλώδιο.
Αν η μπαταρία ήταν μπροστά δεν θα υπήρχαν καθόλου ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο παιδικό κάθισμα και πιθανότατα ούτε και στον οδηγό.
Δεν θέλω καν να φανταστώ πόσο ψηλες τιμές μπορεί να έχει το νεο prius που έχει παραπάνω ηλεκτρικά άλογα, πόσο μάλλον και τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα που σιγά σιγά κατασκευάζονται.Ειλικρινά λυπάμαι που οι κατασκευαστές ενώ άρχισαν να δείχνουν οικολογική συνείδηση δεν έχουν προσέξει όλες τις προδιαγραφές και τα όρια από τους οργανισμούς υγείας. Υποστηρίζω την διάσωση του περιβάλλοντος αλλά χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο την υγεία μας.
Περιμένω τις απόψεις σας και τους προβληματισμούς σας, καθώς και αντίστοιχες μετρήσεις και από άλλους.
-
Πιθανώς υπάρχουν κίνδυνοι υγείας από τα υβριδικά, σύμφωνα με άρθτρο των NY Times.
http://www.nytimes.com/2008/04/27/autom ... .html?_r=1
Υπάρχουν μεγάλα ηλεκτρομαγνητικά πεδία που δημουργούνται από τα μεγάλα ρεύματα μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και της μπαταρίας που βρίσκεται δυστυχώς στο πορτ μπαγκάζ συνήθως.
Αν ψάξετε με Hybrid Cars EMF (electromagnetic fields) θα βρείτε πολλά άρθρα και μετρήσεις που είναι πάνω από τα θεσπισμένα όρια(στις πιο πολλές χώρες είναι ως 3mg δηλαδή 3 mili gauss ενώ στην Σουηδία το όριο είναι 1 mg).
Και στο prius και στο insight υπάρχουν μετρήσεις με 60 ως 100mg σύμφωνα με αυτά που έχω βρει από ιδιώτες στο διαδίκτυο!!!Θα το ρισκάρατε να αγοράσετε υβριδικό πριν το μετρήσετε?
Εγώ όχι.
Εδωσα 120 ευρώ και πήρα έναν μετρητή(πληρεί τις εωρωπαικές προδιαγραφές). Στο test drive που έκανα στο νέο honda insight μέτρησα 15mg στο ύψος του παιδικού καθίσματος και 40 mg στο κεντρικό τούνελ των πίσω καθισμάτων.
Στην κεντρική κονσόλα κοντά στο τιμόνι 25mg.
Δεν υπήρχαν πάντα τόσο μεγάλα ηλεκτρομαγνητικά πεδία, συνήθως όταν φρέναρα ή γκάζωνα δυνατά ήταν οι μέγιστες τιμές, αλλά ειδικότερα μέσα στην πόλη συνέχεια είσαι γκάζι φρένο, συνεπώς τις έβλεπα συχνά αυτές τις τιμές.
Οι μετρήσεις μπορεί να έγιναν από μένα δηλαδή από μη εξειδικευμένους τεχνικούς και σε πίεση χρόνου( φανταστείτε την έκπληξη του έμπορου όταν έβγαλα το όργανο μέτρησης), αλλά σίγουρα δίνουν κάποια εικόνα ειδικά συγκρινόμενες με συμβατικά αμάξια.Στο fiat pundo που έχω και που έκανα μετρήσεις για να κάνω συγκρίσεις, οι τιμές ήταν συνήθως κάτω από 1mg και το μέγιστο που μέτρησα ήταν 5 mg στο πάτωμα με ταχύτητα 100+ km την ώρα, ενώ στο ύψος του γονάτου και πάνω ήταν κάτω από 1mg. Ειδικά στο ύψος του παιδικού καθίσματος ποτέ δεν ξεπέρασε το 1mg, συνήθως έδειχνε 0.1 με 0.3mg. Τα πεδία αυτά στα συμβατικά αμάξια δημιουργούνται από την γρήγορη περιστροφή των ροδών και έχουν την μέγιστη τιμή τους κοντά στις ρόδες δηλαδή στις πατούσες μας που εύλογα υποθέτω ότι δεν είναι και τόσο ευαίσθητες όπως τα διάφορα άλλα όργανα του ανθρώπου και ο εγκέφαλος.
Κατά τα άλλα το insight ήταν καλό, χωρίς καθόλου οικονομική οδήγηση(για να δω τις επιταχύνσεις του) έδειχνε 6.6 λίτρα /100km ενώ το honda civic 5d 1800 με 140 ίππους με παρόμοια οδήγηση(ίσως και λίγο πιο σκληρή λόγω των παραπάνω ίππων) έδειχνε 13.5l/100km.
Πολύ λυπάμαι, αλλά δεν θα το πάρω τελικά το insight ούτε και το prius.Τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία δημιουργούνται γύρω από το καλώδιο που συνδέει τον ηλεκτροκινητήρα με την μπαταρία καθώς και στον ίδιο τον ηλεκτροκινητήρα.
Επειδή η ένταση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου μειώνεται με το τετράγωνο της απόστασης, πρακτικά στον οδηγό και πίσω δεν φτάνει το πεδίο από τον ηλεκτροκινητήρα αλλά σχεδόν αποκλειστικά από το καλώδιο.
Αν η μπαταρία ήταν μπροστά δεν θα υπήρχαν καθόλου ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο παιδικό κάθισμα και πιθανότατα ούτε και στον οδηγό.
Δεν θέλω καν να φανταστώ πόσο ψηλες τιμές μπορεί να έχει το νεο prius που έχει παραπάνω ηλεκτρικά άλογα, πόσο μάλλον και τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα που σιγά σιγά κατασκευάζονται.Ειλικρινά λυπάμαι που οι κατασκευαστές ενώ άρχισαν να δείχνουν οικολογική συνείδηση δεν έχουν προσέξει όλες τις προδιαγραφές και τα όρια από τους οργανισμούς υγείας. Υποστηρίζω την διάσωση του περιβάλλοντος αλλά χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο την υγεία μας.
Περιμένω τις απόψεις σας και τους προβληματισμούς σας, καθώς και αντίστοιχες μετρήσεις και από άλλους.
-
Πιθανώς υπάρχουν κίνδυνοι υγείας από τα υβριδικά, σύμφωνα με άρθτρο των NY Times.
http://www.nytimes.com/2008/04/27/autom ... .html?_r=1
Υπάρχουν μεγάλα ηλεκτρομαγνητικά πεδία που δημουργούνται από τα μεγάλα ρεύματα μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και της μπαταρίας που βρίσκεται δυστυχώς στο πορτ μπαγκάζ συνήθως.
Αν ψάξετε με Hybrid Cars EMF (electromagnetic fields) θα βρείτε πολλά άρθρα και μετρήσεις που είναι πάνω από τα θεσπισμένα όρια(στις πιο πολλές χώρες είναι ως 3mg δηλαδή 3 mili gauss ενώ στην Σουηδία το όριο είναι 1 mg).
Και στο prius και στο insight υπάρχουν μετρήσεις με 60 ως 100mg σύμφωνα με αυτά που έχω βρει από ιδιώτες στο διαδίκτυο!!!Θα το ρισκάρατε να αγοράσετε υβριδικό πριν το μετρήσετε?
Εγώ όχι.
Εδωσα 120 ευρώ και πήρα έναν μετρητή(πληρεί τις εωρωπαικές προδιαγραφές). Στο test drive που έκανα στο νέο honda insight μέτρησα 15mg στο ύψος του παιδικού καθίσματος και 40 mg στο κεντρικό τούνελ των πίσω καθισμάτων.
Στην κεντρική κονσόλα κοντά στο τιμόνι 25mg.
Δεν υπήρχαν πάντα τόσο μεγάλα ηλεκτρομαγνητικά πεδία, συνήθως όταν φρέναρα ή γκάζωνα δυνατά ήταν οι μέγιστες τιμές, αλλά ειδικότερα μέσα στην πόλη συνέχεια είσαι γκάζι φρένο, συνεπώς τις έβλεπα συχνά αυτές τις τιμές.
Οι μετρήσεις μπορεί να έγιναν από μένα δηλαδή από μη εξειδικευμένους τεχνικούς και σε πίεση χρόνου( φανταστείτε την έκπληξη του έμπορου όταν έβγαλα το όργανο μέτρησης), αλλά σίγουρα δίνουν κάποια εικόνα ειδικά συγκρινόμενες με συμβατικά αμάξια.Στο fiat pundo που έχω και που έκανα μετρήσεις για να κάνω συγκρίσεις, οι τιμές ήταν συνήθως κάτω από 1mg και το μέγιστο που μέτρησα ήταν 5 mg στο πάτωμα με ταχύτητα 100+ km την ώρα, ενώ στο ύψος του γονάτου και πάνω ήταν κάτω από 1mg. Ειδικά στο ύψος του παιδικού καθίσματος ποτέ δεν ξεπέρασε το 1mg, συνήθως έδειχνε 0.1 με 0.3mg. Τα πεδία αυτά στα συμβατικά αμάξια δημιουργούνται από την γρήγορη περιστροφή των ροδών και έχουν την μέγιστη τιμή τους κοντά στις ρόδες δηλαδή στις πατούσες μας που εύλογα υποθέτω ότι δεν είναι και τόσο ευαίσθητες όπως τα διάφορα άλλα όργανα του ανθρώπου και ο εγκέφαλος.
Κατά τα άλλα το insight ήταν καλό, χωρίς καθόλου οικονομική οδήγηση(για να δω τις επιταχύνσεις του) έδειχνε 6.6 λίτρα /100km ενώ το honda civic 5d 1800 με 140 ίππους με παρόμοια οδήγηση(ίσως και λίγο πιο σκληρή λόγω των παραπάνω ίππων) έδειχνε 13.5l/100km.
Πολύ λυπάμαι, αλλά δεν θα το πάρω τελικά το insight ούτε και το prius.Τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία δημιουργούνται γύρω από το καλώδιο που συνδέει τον ηλεκτροκινητήρα με την μπαταρία καθώς και στον ίδιο τον ηλεκτροκινητήρα.
Επειδή η ένταση του ηλεκτρομαγνητικού πεδίου μειώνεται με το τετράγωνο της απόστασης, πρακτικά στον οδηγό και πίσω δεν φτάνει το πεδίο από τον ηλεκτροκινητήρα αλλά σχεδόν αποκλειστικά από το καλώδιο.
Αν η μπαταρία ήταν μπροστά δεν θα υπήρχαν καθόλου ηλεκτρομαγνητικά πεδία στο παιδικό κάθισμα και πιθανότατα ούτε και στον οδηγό.
Δεν θέλω καν να φανταστώ πόσο ψηλες τιμές μπορεί να έχει το νεο prius που έχει παραπάνω ηλεκτρικά άλογα, πόσο μάλλον και τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα που σιγά σιγά κατασκευάζονται.Ειλικρινά λυπάμαι που οι κατασκευαστές ενώ άρχισαν να δείχνουν οικολογική συνείδηση δεν έχουν προσέξει όλες τις προδιαγραφές και τα όρια από τους οργανισμούς υγείας. Υποστηρίζω την διάσωση του περιβάλλοντος αλλά χωρίς να θέτουμε σε κίνδυνο την υγεία μας.
Περιμένω τις απόψεις σας και τους προβληματισμούς σας, καθώς και αντίστοιχες μετρήσεις και από άλλους.
-
Δεν είχε πάει ποτέ το μυαλό μου σε αυτήν την παράμετρο. Μιας και δεν γνωρίζω καθόλου το θέμα, τριτοδεσμίτης γαρ, άραγε είναι βάσιμοι αυτοί οι προβληματισμοί?
Ενδιαφέρον ιδίως αν σκεφτούμε πως τα οδηγούν και ταξιτζήδες που είναι πολλές ώρες στο τιμόνι κάθε μέρα για μια ζωή. -
ενδιαφέρον θέμα και αφορά επίσης τα τρόλλευ, τα ηλεκτρικά τραίνα, το μετρό, τους σταθμούς υψηλής τάσης κοντά σε σπίτια, τα καλώδια στους τοίχους, το μαγείρεμα μπροστά σε ηλεκτρικές κουζίνες, τους υπολογιστές κ.λ.π.
θα είχε ενδιαφέρον να δούμε μερικές μετρήσεις και απο όλα αυτά -
Τα όρια ποιά είναι;;
-
Ο χρήστης tolisdriver έγραψε:
...
Εδωσα 120 ευρώ και πήρα έναν μετρητή...Στο σπίτι μέτρησες;
-
Πήρα που πήρα τον μετρητή, μέτρησα και στο σπίτι.
Γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα.
Π.χ στον απορροφητήρα που έχει πολύ, 45mg σε επαφή σχεδόν, σε εξήντα εκατοστά πέφτει στο 1mg. Συνεπώς αν δεν έχεις το κεφάλι σου κολλημένο στον απορροφητήρα δεν έχεις πρόβλημα.
Στο insight ομως τι να κάνεις, να βγεις έξω από το παράθυρο? Ή να βγάλεις το παιδικό κάθισμα στην σχάρα? -
Η επικινδυνότητα των EMF είναι και συνάρτηση της συχνότητας και όχι μόνον της ισχύος. Στις περιπτώσεις των γραμμών μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας οι συνέπειες είναι μικρές και οι δόσεις που απαιτούνται είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές του καλωδίου υψηλής τάσης ενός υβριδικού (που είναι και συνεχούς παροχής και όχι εναλλασσόμενης).
Από την άλλη φτάνει ένα Watt ισχύος στα 1800 Mhz σε μικρή απόσταση από τον εγκέφαλο για να υπάρξουν προβλήματα ειδικά για μικρά παιδιά.
Περισσότερα εδώ
http://www.who.int/mediacentre/factshee ... index.html
http://www.who.int/mediacentre/factshee ... index.html
http://www.aps.org/policy/statements/05_3.cfm
όσον αφορά τις ιατρικές επιπτώσεις έχουμε τα
http://www.icnirp.de/documents/EASD.pdf
http://www.niehs.nih.gov/health/docs/emf-02.pdf
Καθώς ο φίλος μετρά περί τα 40mg να τον ενημερώσω ότι αυτό σημαίνει 0.04 Gauss ή 0.000004 Tesla ή 4 μΤ ενώ για το ύψος του παιδικού καθίσματος είμαστε στα 1.5 μΤ. Τα 15 mg είναι αντίστοιχη ακτινοβολία με αυτή (20mg) που δέχεται ένας υπάλληλος δίπλα σε ένα εκτυπωτικό μηχάνημα (30 cm).
Πάντως καθώς το είχα ψάξει το θέμα και για τα κινητά πριν 3 έτη τα μέχρι τώρα δεδομένα (τα οποία παρουσιάζονται και στο τελευταίο pdf) καταδεικνύουν ότι και για πεδία ως και 1000 ισχυρότερα με συνεχή εκπομπή δεν έχουν καταγραφεί τουλάχιστον από χαμηλόσυχνες εκπομπές προβλήματα πόσο μάλλον για συνεχή ρεύματα.
-
Ο χρήστης tolisdriver έγραψε:
Πήρα που πήρα τον μετρητή, μέτρησα και στο σπίτι.
Γενικά δεν υπάρχει πρόβλημα.
Π.χ στον απορροφητήρα που έχει πολύ, 45mg σε επαφή σχεδόν, σε εξήντα εκατοστά πέφτει στο 1mg. Συνεπώς αν δεν έχεις το κεφάλι σου κολλημένο στον απορροφητήρα δεν έχεις πρόβλημα.
Στο insight ομως τι να κάνεις, να βγεις έξω από το παράθυρο? Ή να βγάλεις το παιδικό κάθισμα στην σχάρα?Το πεδίο πλησίον ενός ηχείου το μέτρησες? Το πεδίο πλησίον ενός σεσουάρ?
Εν πάσει περιπτώσει καθώς μιλάμε για παιδιά αν θεωρείς ότι υπάρχει κίνδυνος μαζί σου.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η επικινδυνότητα των EMF είναι και συνάρτηση της συχνότητας και όχι μόνον της ισχύος. Στις περιπτώσεις των γραμμών μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας οι συνέπειες είναι μικρές και οι δόσεις που απαιτούνται είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές του καλωδίου υψηλής τάσης ενός υβριδικού (που είναι και συνεχούς παροχής και όχι εναλλασσόμενης).στα πόσα βόλτ δουλεύουν τα υβριδικά? γιατί είναι πιο επικίνδυνο το συνεχές ρεύμα?
γιατί νομίζω οτι δέν έχει συχνότητα. -
Ο χρήστης bleriot έγραψε:
Η επικινδυνότητα των EMF είναι και συνάρτηση της συχνότητας και όχι μόνον της ισχύος. Στις περιπτώσεις των γραμμών μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας οι συνέπειες είναι μικρές και οι δόσεις που απαιτούνται είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές του καλωδίου υψηλής τάσης ενός υβριδικού (που είναι και συνεχούς παροχής και όχι εναλλασσόμενης).
στα πόσα βόλτ δουλεύουν τα υβριδικά? γιατί είναι πιο επικίνδυνο το συνεχές ρεύμα?
γιατί νομίζω οτι δέν έχει συχνότητα.η εναλλαγή της πολικότητας αλλάζει τη φορά της δύναμης που προκαλεί σχετική κίνηση με αποτέλεσμα τη συσσώρευση ενέργειας. Θεωρητικά το συνεχές ρεύμα δεν είναι επικίνδυνο καθώς θα προκαλέσει μία δύναμη σε μία διεύθυνση και με την αναίρεση του φαινομένου θα έχουμε επιστροφή πίσω στην αρχική θέση. Στην πραγματικότητα όμως αυτό δεν συμβαίνει καθώς έχουμε συνεχή ροή από και προς τους συσσωρευτές οπότε και μπορεί να θεωρηθεί ότι μιλάμε για ιδιαίτερα χαμηλόσυχνη EMF.
Τώρα ανάλογα της συχνότητας έχουμε και συντονισμό άλλων δομών. Η Ιονίζουσα ακτινοβολία είναι και αυτή EMF αλλά καθώς επηρεάζει λόγω μήκους κύματος τη δομή του DNA είναι πολύ περισσότερο επικίνδυνη από το ηλεκτρικό ρεύμα.
Στο CIVIC IMA είναι 158 Volt. Στο Lexus πάει πάνω από 200 Volt. Είναι θέμα πλήθους μπαταριών και συνδεσμολογίας.
-
Ο μετρητής μου μετράει σε χαμηλές συχνότητες 30-300Ηz και αφού έχει ενδείξεις σημαίνει ότι και τα υβριδικά δημιουργούν ηλεκτρομαγνητικά πεδία σε αυτές τις συχνότητες.
Όσο για τις μετατροπές μεταξύ gauss και tesla τις ξέρω και δεν βλέπω το νόημα γιατί τις αναφέρεις.
Για να μην κουράζεστε με μετατροπές δείτε το παρακάτω άρθρο σε mg.
Αναφέρει για διπλασιασμό της παιδικής λευχαιμίας σε 1 με 2 mg για πεδία χαμηλής συχνότητας όπως είναι και των υβριδικών.http://www.sciencenews.org/sn_arc98/1_10_98/bob1.htm
Δεν ξέρω την αξιοπιστία των ερευνών, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι για να αποδειχτεί ότι το τσιγάρο βλάπτει περάσαν εικοσαετίες.
-
και άλλο ένα
http://www.greenlivingonline.com/articl ... cell-phone
και μπορώ να βρω και ένα σωρό άλλα, και σε mg και σε μΤ.
-
Δεν ειναι κακο να πειραματιζεται κανεις και να εμπλουτιζει τις γνωσεις του.
Το κακο ερχεται μονο οταν εχει χασει τελειως την μπαλα
Η γεννηση ενος παιδιου πρεπει να μας κανει ρεαλιστές, και οχι υστερικούς και τρομολάγνους.
Για οσους δεν θελουν ρευμα και τα..υποπροϊοντα του,υπαρχουν παντα οι σπηλιες -
Θάνατος στα υβριδικά
-
Οι σπηλιές έχουν ραδόνιο
-
Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να μας πιάνουν υστερίες, δεν ήταν σκοπός μου να τρομοκρατήσω τον κόσμο, δεν μιλάμε για ραδιενέργεια, μιλάμε για ηλεκτρομαγνητικά πεδία χαμηλών συχνοτήτων(μη ιονίζουσες ακτινοβολίες) που σαφώς δεν συγκρίνονται σε επικινδυνότητα με άλλου είδους ακτινοβολίες.
Ίσως να μην έγινα αντιληπτός ότι είμαι μεγάλος υποστηρικτής των οικολογικών λύσεων και συνεπώς και των υβριδικών αυτοκινήτων. Αρκεί στα υβριδικά να λάβουν υπόψιν όλους τους παράγοντες. Όπως είπα και προηγουμένως, αν η μπαταρία ήταν μπροστά, πιθανότατα να μην υπήρχε κανένα πρόβλημα λόγω της ραγδαίας μείωσης των πεδίων με το τετράγωνο της απόστασης.
Φυσικά αυτό απαιτεί διαφορετικό σχεδιασμό και διάταξη της μηχανής και ίσως θερμομόνωση της μπαταρίας, που φυσικά κοστίζει και δεν είναι βολικό για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αν όμως γίνουν γνωστά τα προβλήματα των υβριδικών και ο κόσμος είναι ενημερωμένος ίσως να αναγκαστούν να τα σχεδιάζουν λαμβάνοντας υπόψιν και το πρόβλημα της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.Επίσης καλό είναι να γνωρίζουν όλοι τους προβληματισμούς αυτούς για τα υβριδικά και να αποφασίζουν μόνοι τους αν θεωρούν ότι υπάρχει κίνδυνος ή όχι.
Συνεπώς η προσωπική μου άποψη δεν είναι 'Θάνατος στα υβριδικά' αλλά 'Καλύτερα υβριδικά'.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η επικινδυνότητα των EMF είναι και συνάρτηση της συχνότητας και όχι μόνον της ισχύος. Στις περιπτώσεις των γραμμών μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας οι συνέπειες είναι μικρές και οι δόσεις που απαιτούνται είναι πολύ μεγαλύτερες από αυτές του καλωδίου υψηλής τάσης ενός υβριδικού (που είναι και συνεχούς παροχής και όχι εναλλασσόμενης).Από την άλλη φτάνει ένα Watt ισχύος στα 1800 Mhz σε μικρή απόσταση από τον εγκέφαλο για να υπάρξουν προβλήματα ειδικά για μικρά παιδιά.
Μα προκειμένου για υβριδικά, δεν πρόκειται για 'συνεχές ρεύμα'. Η τάση του αυξομειώνεται συνεχώς ανάλογα με τα φρεναρίσματα και άλλους παράγοντες. Και ναι μεν η πολικότητά του μπορεί να μην αλλάζει αλλά το πεδίο αυξάνει με το χρονικό ρυθμό μεταβολής του ρεύματος (τράβα μια παραγώγιση στο Νόμο του Ampere και θα δεις τι γίνεται). Κανείς δεν ξέρει ακριβώς τις συχνότητες εκπομπής ενός υβριδικού. Μόνο φασματικός αναλύτης μπορεί να κάνει αξιόπιστη μέτρηση και πάλι αυτό εξαρτάται από τις συνθήκες της οδήγησης.
-
Οι παράμετροι που παίρνουμε για την εκτίμηση σε μια μελέτη δεν είναι τόσο απόλυτοι.
Δηλαδή:
τι κάνει μεγαλύτερη ζημιά; Η παραγωγή και χρήση χ κλασσικών αυτοκινήτων ή χ υβριδικών;
Μόνο βλέποντας, το μη χείρον μπορούμε να βγάλουμε περισσότερο ασφαλή συμπεράσματα.
Κίνδυνοι υγείας από τα υβριδικά αυτοκίνητα