Καινούριο Aygo αυτόματο, βενζίνη, δεν βγαίνει σε diesel.
Στο στρώσιμο χαλαρή οδήγηση με πολλές διαδρομές εκτός και εντός Αττικής σε δρόμους χωρίς κίνηση:
27,23 λίτρα 591km = 4.61l/100km
Η ελάχιστη μέση κατανάλωση που κατάφερα ήταν από Αθήνα στη Χαλκίδα 3.9l/100km computer trip.
Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν σήμερα που λόγω βροχής άφησα τη μηχανή και πήγα με το aygo στη δουλειά, Άγιος Ελευθέριος - Πειραιά, πολύ κίνηση λόγω βροχής και κρύου, μέση κατανάλωση 5.1l/100km!!!
Περίμενα τουλάχιστον 6.5 με τόσο σταμάτα - ξεκίνα αφού εργοστασιακή κατανάλωση πόλης δίνει 5, αλλά ευτυχώς διαψεύστηκα
Latest posts made by tolisdriver
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
-
RE: Κίνδυνοι υγείας από τα υβριδικά αυτοκίνητα
Μετά από 6 χρόνια που ψάχνω και πάλι για αγορά αυτοκινήτου, είπα να δω αν υπάρχουν νέα στο θέμα της ακτινοβολίας, μπας και πάρω υβριδικό. Το πρώτο που βρήκα μου έκοψε πάλι την όρεξη για πειράματα... συμβατικό και πάλι θα πάρω.
http://witscience.org/hybrid-cars-pose- ... -confirms/
Στο υβριδικό yaris που σκεφτόμουνα η μπαταρία βρίσκεται στο πίσω κάθισμα, πάνω της δηλαδή θα καθόταν το παιδί μου...
Κρίμα γιατί υπάρχουν συστάσεις και μέθοδοι για να μειωθεί η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία αλλά καμιά αυτοβιομηχανία δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται. Παρακάτω φαίνονται κάποιες συστάσεις, μιά από αυτές αφορά την μπαταρία και την απόστασή της από τους επιβάτες.If the distance between the battery and passenger seat area is less than 200mm, steel shields should be used to separate the batteries and the seating area.
http://www.sintef.no/Projectweb/EM-Safe ... vehicles-/ -
RE: VW FORUM
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Όχι δεν είδα κούτες και τα συναφή, αυτό που είδα είναι ότι ήταν περασμένα τα ανταλλακτικά στο σύστημά τους και το είδα αυτό και στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα. Yποννοείς ότι μπορεί να περάσανε ψεύτικες εγγραφές στο σύστημά τους(που υποθέτω ότι ελέγχεται και από Γερμανία, δεν νομίζω να μας εμπιστεύονται και τόσο πολύ οι Γερμανοί) και ότι πρέπει να τσεκάρω τα serial number?
Μια ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι ότι τα νέα ανταλλακτικά (dsg7 και ο εγκέφαλός του) συνοδεύονται από διετή εγγύηση.
Βέβαια μετά από 2 χρόνια θα τρέμω μήπως συμβούν τα ίδια και χρειάζεται να πληρώσω περίπου 8000 ευρώ μαζί με τα εργατικά και το megatronic δηλαδή το κόστος αγοράς ενός μικρού αμαξιού...Είχες πριν της ζημιές συμπτώματα (πχ σκορτσάρισμα);
Όχι, όλα λειτουργούσαν τέλεια πριν τις βλάβες, δεν υπήρχε η παραμικρή ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά.
Αυτό είναι και το χειρότερο γιατί δεν υπάρχει καμιά προειδοποίηση ώστε π.χ. να μην ξεκινήσεις για ταξίδι ή διακοπές αλλά να κάνεις κάποιον έλεγχο. -
RE: VW FORUM
Όχι δεν είδα κούτες και τα συναφή, αυτό που είδα είναι ότι ήταν περασμένα τα ανταλλακτικά στο σύστημά τους και το είδα αυτό και στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα. Yποννοείς ότι μπορεί να περάσανε ψεύτικες εγγραφές στο σύστημά τους(που υποθέτω ότι ελέγχεται και από Γερμανία, δεν νομίζω να μας εμπιστεύονται και τόσο πολύ οι Γερμανοί) και ότι πρέπει να τσεκάρω τα serial number?
Μια ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι ότι τα νέα ανταλλακτικά (dsg7 και ο εγκέφαλός του) συνοδεύονται από διετή εγγύηση.
Βέβαια μετά από 2 χρόνια θα τρέμω μήπως συμβούν τα ίδια και χρειάζεται να πληρώσω περίπου 8000 ευρώ μαζί με τα εργατικά και το megatronic δηλαδή το κόστος αγοράς ενός μικρού αμαξιού... -
RE: VW FORUM
stefan147 τι εννοείς λέγοντας ' μου φαίνεται πολύ δύσκολο να παραγγέλθηκε ολόκληρο νέο dsg.'?
Στην αντιπροσωπεία στα Γιάννενα ήμουν μπροστά τους όταν κάνανε τον διαγνωστικό έλεγχο και στείλανε τα αποτελέσματα στην Γερμανία(είδα ακόμα και το πρόγραμμα που χρησιμοποιούν ακόμα και την αποστολή των αποτελεσμάτων) οι οποίοι την άλλη μέρα τους απαντήσανε ότι χρειάζεται αλλαγή ολόκληρο το DSG7 με τον εγκέφαλό του.
Νομίζεις ότι στα Γιάννενα πήρανε μόνοι τους την απόφαση τι χρειάζεται? Από ότι κατάλαβα ήτανε άσχετοι σε προβλήματα σχετικά με dsg7. Μικρή πόλη είναι, πόσοι νομίζεις πήρανε golf με dsg στα Γιάννενα ώστε να έχουνε εμπειρία? -
RE: VW FORUM
Πριν κλείσουν 3 χρόνια και στα περίπου 43000 km (πρίν κανά μήνα και ενώ ήμουνα ταξίδι στα Γιάννενα) ξαφνικά μου άναψε πρόβλημα με το ESP και πάρκαρα για να σβήσω και να ξαναανάψω τον κινητήρα μπας και σβήσει η ένδειξη.
Αλλά αντ'αυτού, δεν ξαναπήρε ποτέ μπρος η μηχανή!!!
Τώρα έδειχνε πρόβλημα με το DSG7 και δεν σε άφηνε να αλλάξεις ταχύτητα, έμενε στο μονίμως στο P και δεν άναβε ο κινητήρας.
Δυστυχώς η οδική βοήθεια δεν το έφερνε στην Αθήνα αλλά στον κοντινότερο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο στα Γιάννενα.
Εκεί μετά από διαγνωστικό έλεγχο παραγγείλανε ολόκληρο το DSG και τον εγκέφαλό του από την Γερμανία γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμος ούτε στην Αθήνα.
Μετά από 3 βδομάδες όλα ήτανε έτοιμα, ταξίδεψα ξανά στα Γιάννενα και το πήρα, όλα λειτουργούσανε άψογα... για λίγο.
Σε μια βδομάδα ξαφνικά άναβόσβηνε η ένδειξη της ταχύτητας, και δεν έμπαινε στις μονές!!!
Ξεκινούσε με 2α και αν ανέβαζε πολύ τις στροφές πήγαινε στην 4η και μετά στην 6η!!!
Για δεύτερη φορά σε έναν μήνα με κουβαλούσε οδική βοήθεια!!!
Αυτή τη φορά έχει πρόβλημα το Megatronic μου είπαν σήμερα, και θα είναι έτοιμο την Πέμπτη αν όλα πάνε καλά.
Ευτυχώς που είχα πληρώσει περίπου 350Ε αν θυμάμαι καλά για επέκταση εγκύησης στα 4 χρόνια.Αλλιώς **μόνο τα ανταλλακτικά για το DSG7 και τον εγκέφαλό του ** κοστίζουν 5100Ευρώ!!!
Χωρίς το megatronic που μου χάλασε την δεύτερη φορά και δεν ξέρω ακόμα πόσο κοστίζει.Τώρα φοβάμαι να πάω διακοπές με το καινούργιο μου αμάξι και σκέφτομαι να πάω με το Pundo που εδώ και 12 χρόνια δεν με άφησε ποτέ!!!
Άσε που η αξιοπιστία του VW έπαισε κατακόρυφα στα μάτια μου και σκέφτομαι να το πουλήσω και να πάω προς Ιάπωνες.
Το golf είναι το πρώτο Γερμανικό αμάξι που πήρα και έχω τις χειρότερες και ακριβότερες βλάβες από όλα τα αμάξια που έχω πάρει ως τώρα. -
RE: Θετικές επιστήμες-Τεχνολογία
Ο χρήστης cerngeneva έγραψε:
Προφανώς ο κλασικός ορισμός πιθανότητας (του Laplace νομίζω) ευνοϊκά αποτελέσματα δια συνολικά, δεν εφαρμόζεται εδώ, ο Penrose χρησιμοποιεί τον γενικότερο ορισμό Kolmogorov (για την ακρίβεια μια παραλλαγή αυτού από την στοχαστική ανάλυση αν θυμάμαι καλά). Σωστά επισημαίνει ο Ζώης παραπάνω πως δεν έχει νόημα επανάληψη πειράματος στο σύμπαν διότι KAI ο χρόνος δημιουργήθηκε κατά το big-bang.
Ο δικός μας χρόνος δημιουργήθηκε κατά το big-bang, ως μια διάσταση του χωροχρόνου μας, που μάλιστα δεν είναι απόλυτος και εξαρτάται από το σύστημα αναφοράς στο οποίο γίνεται η μέτρηση του, είναι δηλαδή ‘συστατικό’ του σύμπαντός μας, γεννήθηκε μαζί με το σύμπαν μας και επηρεάζεται από αυτό. Δεν μπορεί να αποκλειστεί επιστημονικά (προς το παρόν τουλάχιστον) η πιθανότητα να έχουν δημιουργηθεί και άλλα σύμπαντα με τον δικό τους χρόνο, οπότε η επανάληψη μπορεί να έχει εφαρμοστεί και να εφαρμόζεται ακόμα.
Όσο για την θεωρία big-bang έχει λύσει πολλά προβλήματα και έχει πολλούς υποστηρικτές, αλλά έχει δημιουργήσει και πολλά άλλα και φυσικά δεν θεωρείται επιβεβαιωμένη και για αυτό προκύπτουν και νεότερες θεωρίες, ακόμα και η ίδια θεωρία εξελίσσεται. Αλίμονο αν η επιστήμη επαναπαυόταν στις δάφνες της σε κάθε θεωρία που έχει κενά. Άλλωστε η ιστορία της επιστήμης έχει δείξει πολλές μεγάλες ανατροπές που το κατεστημένο της κάθε εποχής αρνούταν να τις δεχτεί (π.χ. Νευτώνεια φυσική vs Γενική θεωρία της Σχετικότητας κ.τ.λ.). Δεν υπάρχει η απόλυτη θεωρία στην επιστήμη, θεωρείται σωστή έως αποδείξεως του αντιθέτου, ή ώσπου να βρεθεί καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη θεωρία.
Για απόδειξη της ύπαρξης του Θεού κατά τη γνώμη μου είναι κάπως υπερβολικό να λέμε ότι υπάρχει, αν και πράγματι ο Γκέντελ και πολλοί άλλοι, αυτό πίστευε/πιστεύουν, προσωπικά μιλώ για arguments in favour.
Γιατί είναι πολύ μικρή μειοψηφία οι επιστήμονες που θεωρούν ότι υπάρχει απόδειξη ύπαρξης Θεού?
Δεν νομίζω να θεωρείς ότι δεν μπορούν να καταλάβουν τα μαθηματικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για αυτό το εγχείρημα, ούτε πως όλοι όσοι δεν ενστερνίζονται την άποψη αυτή είναι άθεοι.
Αντίθετα η επιστημονική κοινότητα στο μεγαλύτερο μέρος της προσπαθεί να είναι αντικειμενική. Δεν προσπαθεί ο κάθε επιστήμονας να επιβάλλει τις μεταφυσικές του προτιμήσεις χρησιμοποιώντας την επιστήμη του και κατασκευάζοντας επιστημονικοφανείς ‘αποδείξεις’.Είναι ύβρις να προσπαθεί κάποιος να βάλει τον Θεό στο μικροσκόπιο της επιστήμης.
Αν χρησιμοποιώντας άλλα θεωρήματα και άλλες προσεγγίσεις ‘αποδειχτεί’ ότι δεν υπάρχει Θεός, θα σταματήσουν αυτόματα να πιστεύουν ή θα θεωρήσουν ότι τα μαθηματικά δεν εφαρμόστηκαν σωστά?Ο φανατισμός θολώνει την κρίση και οδηγεί σε επικίνδυνα μονοπάτια(για να μην παρεξηγηθώ δεν αναφέρομαι σε σένα).
Η αλαζονεία λίγων ευτυχώς επιστημόνων που νομίζουν ότι έχουν κατανοήσει τα πάντα σε βάθος και ότι είναι αλάνθαστοι ως θεοί(πράγμα που τους δίνει το δικαίωμα να βάζουν σε εξισώσεις τον Θεό), τους έχει οδηγήσει να χτίζουν σαθρά πνευματικά οικοδομήματα που καταλήγουν σε σύγχυση και συσκότιση, χτίζουν δηλαδή το σύγχρονο πνευματικό πύργο της Βαβέλ.Θεός και η επιστήμη είναι εντελώς ανεξάρτητες έννοιες μεταξύ τους, δεν πρέπει η μία να επεμβαίνει στo έργο της άλλης.
Είναι ιεροσυλία να χρησιμοποιούνται οι θετικές επιστήμες σε θέματα θρησκείας, ή θρησκείες να καθοδηγούν την επιστήμη και να προτείνουν θεωρίες που ταιριάζουν στις συγκεκριμένες θρησκείες.Η συζήτηση αυτή είναι εντελώς OFF Topic και η γνώμη μου είναι να συνεχιστεί από όποιον ενδιαφέρεται σε πιο σχετικό topic.
-
RE: Θετικές επιστήμες-Τεχνολογία
Ο χρήστης cerngeneva έγραψε:
@mjacob
Για να κάνω το παράδειγμά σου να μοιάζει με αυτό που συζητάμε εδώ σκέψου ότι εάν ρίξεις την ζάχαρη και οι κρύσταλλοι όταν φτάσουν στο έδαφος διαταχθούν έτσι ώστε να σχηματίζουν την λέξη mjacob, σίγουρα θα προβληματιστούμε πολύ για το περί τυχαιότητας (το ενδεχόμενο αυτό φυσικά και μορεί να συμβεί με πιθανότητα πολύ μεγαλύτερη από αυτές που συζητάμε εδώ αλλά επίσης εξωπραγματικά μικρή).Αν η πιθανότητα να γραφτεί με ζάχαρη η λέξη mjacob είναι 1/Χ και ρίξουμε την ζάχαρη πολύ παραπάνω φορές π.χ. Χ εις την Χ εις την Χ το πιο πιθανό είναι να δούμε την λέξη αυτή παραπάνω από μία φορές χωρίς την ανάγκη ανώτερης παρέμβασης.
@tolisdriver
Σαφώς και δεν αποδεικνύεται η δημιουργία, αλλά το άρθρο προσφέρει ξεκάθαρα αφορμές για προβληματισμό στον αβασάνιστο (από τους περισσότερους δυστυχώς) ισχυρισμό περί τυχαιότητας. Ως επιστήμονας προσυπογράφω σίγουρα την εξής φράση (αλλά όχι μόνο φυσικά) στο άρθρο του Ζώη που είναι και η ουσία:
“Συνεπώς, αυστηρά επιστημονικά μιλώντας, και οι δύο απαντήσεις είναι πρακτικά εξίσου μη ικανοποιητικές”.Και ενώ δεν έχουμε τον χρόνο να ρίξουμε την ζάχαρη τόσες φορές, ΑΝ όντως υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας του σύμπαντος από διακυμάνσεις του κενού, αυτό μπορεί να γίνει άπειρες φορές ώστε κάθε μικρή πιθανότητα να φαίνεται μεγάλη. Κάπως έτσι έχει προκύψει και η θεωρία των παράλληλων συμπάντων, ανεπιβεβαίωτη και αυτή όπως και όλες άλλωστε, αλλά φυσικά και αυτή δεν μπορεί να αποκλειστεί. Κάποιοι επιστήμονες που υποστηρίζουν την συγκεκριμένη θεωρία, πιστεύουν ότι βρήκαν ενδείξεις ότι κάτι πολύ μεγάλο κρύβεται πέρα του κοσμικού μας ορίζοντα(άλλο σύμπαν):
http://www.physics4u.gr/news/2009/scnews3631.htmlΤο παραπάνω το πόσταρα χωρίς να υποστηρίζω την παραπάνω θεωρία, δεν έχω ιδέα πόσο αποδεκτή είναι από την επιστημονική κοινότητα, απλά για να δείξω ότι για κάθε θεωρία που υποστηρίζουμε μπορούμε να βρούμε ενδείξεις.
Φυσικά όλοι οι υποστηριχτές κάθε θεωρίας πιστεύουν ότι έχουν βρει ενδείξεις, προσωπικά δεν έχω προς το παρόν πειστεί για κάποια θεωρία παραπάνω από τις άλλες, ούτε βέβαια για αυτή που πόσταρα παραπάνω, για να μην πω ότι οι περισσότερες μου φαίνονται επιστημονική φαντασία παρόλο που στηρίζονται σε επιστημονικά στοιχεία.Όλοι μας αντιληφθήκαμε το πόσο μικρή είναι αυτή η πιθανότητα διαβάζοντας το άρθρο, αλλά είναι πολύ μεγάλη σύμφωνα με την λογική των άπειρων επαναλήψεων, συνεπώς δεν θεωρώ ότι η απάντηση αυτή είναι μη ικανοποιητική.
“Συνεπώς, αυστηρά επιστημονικά μιλώντας, και οι δύο απαντήσεις είναι πρακτικά εξίσου μη ικανοποιητικές”.
Αντίθετα εγώ πιστεύω ότι και οι δύο απαντήσεις είναι εξίσου ικανοποιητικές και η μία δεν αναιρεί την άλλη. Η μόνη διαφορά είναι ότι υπάρχει κάποια μικρή ελπίδα να αποδειχτεί κάποτε αν ισχύει ή όχι η θεωρία της τυχαίας δημιουργίας, ενώ για την θεωρία του Δημιουργού κατά την γνώμη μου δεν πρόκειται να αποδειχτεί ποτέ η εγκυρότητά της εν ζωή.Βέβαια την εγκυρότητα της δεύτερης θα την μάθουμε όλοι μας αργά η γρήγορα, και εγώ δεν βιάζομαι καθόλου...
-
RE: Θετικές επιστήμες-Τεχνολογία
Ο χρήστης cerngeneva έγραψε:
Για το ερώτημα τύχη ή δημιουργία στο σύμπαν, έχουν γραφεί χιλιάδες πράγματα, δεν υπάρχει σαφής απάντηση, δες ένα εξαιρετικό άρθρο του Ioannis Zois
http://sites.google.com/site/ipzoisscie ... eology.pdf
(που γράφει και εδώ, αν και τάσσεται σιωπηρά ίσως με ήπιο τρόπο υπερ τη δημιουργίας, τα επιστημονικά στοιχεία που επικαλείται είναι ακριβή και αντικειμενικά)Εξαιρετικό το άρθρο με πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες, με αντικειμενικά στοιχεία, αλλά θεωρώ ότι οι διαπιστώσεις του είναι υποκειμενικές.
Συγκεκριμένα αναφέρει ότι η πιθανότητα να δημιουργηθεί τυχαία το σύμπαν είναι 1/Χ όπου ο Χ είναι εξωπραγματικά μεγάλος ( δυσκολεύομαι να τον αντιγράψω στο φόρουμ) και συνεπώς είναι εξαιρετικά μικρή η πιθανότητα και καταλήγει:
Αυτές οι πιθανότητες είναι αυστηρά μιλώντας μη-μηδενικές αλλά είναι τόσο μικρές που αντιβαίνουν ακόμα και στην κοινή λογική.Αν κατάλαβα καλά ξεκινάει με την υπόθεση ότι το σύμπαν μπορεί να δημιουργείται τυχαία εκ του μηδενός(ίσως από μια γιγαντιαία διακύμανση του κενού, θεωρία που προέρχεται από ιδέες της κβαντομηχανικής) και στην συνέχεια επιχειρεί να απορρίψει την θεωρία αυτή ως εξωπραγματικά απίθανη.
Λαμβάνοντας υπόψιν ότι για **κάθε ** μεγάλο αριθμό Χ υπάρχει κάποιος πολύ μεγαλύτερος Y, τότε αν έχουν γίνει Υ τυχαίες 'προσπάθειες' δημιουργίας κάποιου σύμπαντος ή αλλιώς Υ διακυμάνσεις του κενού, ο αριθμός Χ που αναφέρει είναι πολύ λογικός ως μικρός σε σχέση με τον Υ.
Δηλαδή κάποια από τις Υ>>Χ φορές πέτυχε και είμαστε εδώ τώρα να βλέπουμε και να θαυμάζουμε το δικό μας σύμπαν.Συνεπώς θεωρώ ότι δεν απέδειξε ότι δεν μπορεί να δημιουργηθεί τυχαία το σύμπαν επειδή είναι μικρή η πιθανότητα.
-
RE: Έρευνα Κατανάλωσης
Κατέστρεψα το ωραίο 6.9 l/100km που είχα...
Κίνηση σχεδόν αποκλειστικά στην πόλη.
314,6 Km
27,21 λίτρα
28 Euro
Μέση κατανάλωση 8.6Που να μπει στο spritmonitor και το τελευταίο ταξίδι που έκανα στα Τρίκαλα το Σάββατο(δεν φούλαρα στο γυρισμό οπότε μόνο στοιχεία από το BC μπορώ να δώσω).
Προς Τρίκαλα 2 άτομα με λιγοστές αποσκευές.
Προς Αθήνα 3 άτομα πολύ φορτωμένος, με βρώσιμα και μη αντικείμενα...Οι ταχύτητες ως τη Λαμία ήτανε πολύ μεγάλες, να που χάρηκα και μια φορά που η αστυνομία δεν επιτελεί το έργο της...
Μέγιστη ταχύτητα 200+, συνηθισμένη 170-180, για χαλάρωση διαστήματα με 150 το λιγότερο.
Μέρος της διαδρομής με 30 ως 60κμ/ώρα περίπου λόγω έργων (ανοιχτή μια λωρίδα μόνο), πράγμα που μου έριξε την μέση ταχύτητα στα 130 ως τη Λαμία. Λογικά και τα διόδια και οι στάσεις ρίχνουν τη μέση ταχύτητα, γιατί το BC θεωρεί ότι κινείσαι με 0 ταχύτητα όσο η μηχανή είναι αναμμένη.
Μέση κατανάλωση BC 9.0 l/100km ως τη Λαμία που τη θεωρώ λογική για τέτοιες ταχύτητες.
Συνολική μέση κατανάλωση BC 8.6 l/100km Αθήνα-Τρίκαλα (στο Δομοκό πυκνή ομίχλη, αδύνατη η προσπέραση και κίνηση πίσω από φορτηγά με πολύ χαμηλές ταχύτητες πράγμα που αυξάνει την κατανάλωση).Μέση κατανάλωση BC 7.5 l/100km Τρίκαλα - Αθήνα με πιο λογικές ταχύτητες αλλά πάνω από τα νόμιμα όρια όπου υπήρχαν πολλές λωρίδες, πυκνή βροχή σε όλη τη διαδρομή με τους υαλοκαθαριστήρες στην μέγιστη κλίμακα και αρκετά σημεία με σχηματισμένες λιμνούλες στο δρόμο προφανώς λόγω κακοτεχνίας, στο Δομοκό που είχε αρχίσει να πιάνει χιόνι ο δρόμος πήγαινα το πολύ με 10km/h.
Ελπίζω να επαναλάβω το ταξίδι σχετικά σύντομα με πιο καλές καιρικές συνθήκες και πιο νορμάλ ταχύτητες, τώρα απλά βρήκα τα ανώτερα όρια κατανάλωσης σε αντίξοες συνθήκες και μεγάλες ταχύτητες.