-40 ίπποι και έτοιμο για κυκλοφορία
http://www.wired.com/2015/09/vw-owners- ... s-diesels/
-40 ίπποι και έτοιμο για κυκλοφορία
http://www.wired.com/2015/09/vw-owners- ... s-diesels/
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ούτε ένα δεν έχω δεί απο το Golf VII να κυκλοφορεί
πραγματικά! από πότε πουλιέται αυτό το αυτοκίνητο ρε παιδιά;
είχα opel corsa c 1.2 για 2 χρόνια και μετά πήρα corsa c 1.4 twinport.
Στο ταξίδι πολύ ξεκάθαρη η υπεροχή του 1.4 που έβγαζε + 100 χιλιόμετρα στο γέμισμα
Ο χρήστης geologist έγραψε:
Μπορείς να το παραγγείλεις και να περιμένεις ακόμη και να έρθει στο τελωνείο και τότε να κάνεις την απόσυρση.
Το σημαντικό είναι **να μη γίνει ο εκτελωνισμός **πριν ετοιμαστούν τα έγγραφα της απόσυρσης.
Το καλύτερο πάντως είναι να είσαι σε επαφή με την αντιπροσωπεία και όταν σε ενημερώσουν ότι ξεκινά η διαδικασία μεταφοράς του αυτοκινήτου για Ελλάδα (η οποία διαρκεί περίπου 20 μέρες), τότε να ξεκινήσεις την απόσυρση, ώστε να μην έχεις κι άλλη καθυστέρηση με το αμάξι να κάθεται στο τελωνείο.
είναι βεβαιο αυτό?
παρήγγειλε ένας φίλος αυτοκίνητο το οποίο ήρθε στις εγκαταστάσεις του έλληνα αντιπροσώπου και τον ειδοποίησαν. Στοι μεταξύ του βρήκα από γνωστό χαρτί απόσυρσης για μεταβίβαση. Μπορεί τώρα να κάνει κάτι? στην αντιπροσωπεία του λένε οτι εφόσον έχει εκτελωνιστεί το αυτοκίνητο δε γίνεται τίποτα...
καλό, αλλά ακόμη αρκετά περίπλοκο. Αν τυποποιηθεί το μέγεθος και το σχήμα της μπαταρίας σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
και ενσωματωθει στο σχεδιασμό η γρήγορη αλλαγή, θα μπορούσε να μπαίνει συρταρωτά, χωρίς ράμπες και ανυψωτικούς μηχανισμούς.
δεν έχει νόημα να πηγαίνεις στο 'βενζινάδικο' για να φορτίσεις τη μπαταρία σου. Όσο γρήγορα και αν γίνεται αυτό θέλει αξιοσέβαστο χρόνο.
Αντιθέτως έχει νόημα να πηγαίνεις και να αλλάζεις μπαταρία, να άφήνεις την ξεφόρτιστη και να παίρνεις μια ίδια γεμάτη και να χρεώνεσαι με τις κιλοβατώρες που έχει μέσα.
εμ εκεί είναι τα δύσκολα, να κόψεις βάρος. Θα δείξει η προσπάθεια,
στο πόλο δεν κατάφεραν και σπουδαία πράγματα
*Το μήκος του αμαξώματος του νέου Polo είναι ελαφρώς αυξημένο, συγκρινόμενο με το προηγούμενο μοντέλο κατά 36 mm, φτάνοντας πλέον τα 3,95 m, παραμένοντας έτσι οριακά κάτω από τα 4,00 m. Το ύψος του αμαξώματος είναι μειωμένο κατά 13 mm (στα 1,46 m) και το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 32 mm στα 2,47 m. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις του, το νέο Polo είναι ελαφρύτερο κατά 2%, τιμή που μεταφράζεται σε μείωση της τάξης των 20 κιλών περίπου. Η βασική του δομή είναι 7,5% ελαφρύτερη, αλλά ο επιπλέον εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας πρόσθεσαν κιλά. *
http://www.autocar.gr/index.php?option= ... &Itemid=43
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
θα είναι 120 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό (τραβηγμένο ακούγεται!)
Αυτή είναι η πιο σημαντική είδηση αν αληθεύει, όχι ο πίσω άξονας, ούτε το σχέδιο που θα είναι για άλλη μια φορά 'ευρέως αποδεκτό' δλδ βαρετό.
Για 15 χρόνια τουλάχιστον όλα τα αμάξια μεγάλωνων και βάραιναν. Σε κάθε παρουσίαση το νέο μοντέλο ήταν 2, 4, 15εκ μακρύτερο, φαρδύτερο, ψηλότερο από αυτό που αντικαθιστούσε. Το γκόλφ π.χ. από 750 κιλά έφτασε 1250 και δεν είναι όλα εξοπλισμός σφαλείας.
Το μικρότερο βάρος σημαίνει καλύτερα φρένα, καλύτερη οδική συμπεριφορά και επαρκής δύναμη απο τον 1.2 tsi
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Είναι πανάκριβα εξαιτίας του πανάκριβου ευρώ και της έλλειψης κατασκευής τους στη ζώνη Νάφτα. Το μόνο Λαικό που φτιάχνεται εκεί είναι ένα ριμπάτζ βανάκι Κράισλερ υπό το όνομα VW Routan και μάλιστα στον Καναδά.
δεν είναι και πανάκριβα! Από $17,247 ως $23,553** δολλάρια** πάει το γκόλφ με κινητήρα 2.5 It
και από $15,355 - $24,283 το ζέττα
ένα 5-10 % πρίμιουμ ζητάνε σε σχέση με τα ιαπωνικά αλλά εκεί οι καταναλωτές δεν ψήνονται
http://consumerguideauto.howstuffworks. ... rabbit.htm