-
Όπως έγραψε και ο boxer2003 είμαστε το http://www.to4x4.gr κάνουμε εκδρομές
Δωρεάν χωρίς κανένα όφελος .
Κάθε τόσο κανονίζουμε συναντήσεις για να γνωριστούμε .
Όσο για τις νυχτερινές δεν είμαι και πολύ υπέρ γιατί νύχτα είναι και
μπορεί να συμβούν πολλά .
Πολλές από τις δυνατότητες των αυτοκίνητων δεν φαίνονται ποτέ γιατί
μεγάλο ρόλο παίζει ο οδηγός .
Δεν είναι χόμπι να σπας το αμάξι , αυτό που κανείς πρέπει να το κανείς
με προσοχή .
Τα όρια τον αυτοκίνητων δύσκολα τα βλέπει κάποιος , χρειάζεται μεγάλη εμπειρία . -
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Παραπλήσια διαδρομή, με αντίθετη φορά κάναμε.
Πρέπει να ήταν και κάποια Vitara μαζί σας, μου είπαν για αυτή τη βόλτα. Είχε και κάτι ποταμάκια μέσα. Κι εμείς αργά πηγαίναμε την Παρασκευή, δεν υπήρχαν φόρες. Αυτά είχαν γίνει προ 2 εβδομάδων Κυριακή στο Κρυονέρι.
Το Μ38Α1, ήταν σκούρο μπλε και το οδηγούσε ο Φοίβος;Νομίζω ίδια φορά, αριστερόστροφα είχες πει.
Ήταν να έρθει ένα Vitara αλλά τελικά δεν ήρθε.
Είμασταν LR90 V8, RR 3,9, Cherokee, Samurai, M38, LandCruiser4,0 μακρύ. Όλοι με κοντές και mud λάστιχα και σχεδόν όλοι με ασύρματο, ?CB?.
Είχε και ποταμάκια.... και γκρεμούς και λάσπες ευτυχώς το σκάψιμο για μια κατολίσθιση το είχαν κάνει άλλη μέρα και δε χρειάστηκε μέσα στη νύχτα!
Το Μ38 μάλλον ήταν πράσινο (νύχτα ήταν....) δεν ξέρω ποιος το είχε αλλά φαντάζομαι ότι θα το είχα προσέξει το όνομα....Όπως έγραψε και ο boxer2003 είμαστε το http://www.to4x4.gr κάνουμε εκδρομές Δωρεάν χωρίς κανένα όφελος .
Με αυτούς που πήγαμε πληρώσαμε τον οδηγό διοργανωτή. Βοηθάει να υπάρχει επίσημος γνώστης όσο είσαι άσχετος....
Θα ενημερώσω τον φίλο μου για την ύπαρξη και δωρεάν διοργανώσεων εκδρομών και μάλιστα πολυπληθέστερων! -
Το SantaFe 2.7 είναι επίσης μια τίμια επιλογή. Το επέλεξα έναντι του RAV-4 λόγω των μεγαλύτερων χώρων και του μεγαλύτερου κινητήρα. Το έχω 2 χρόνια τώρα και έχω κάνει 50,000 χιλιόμετρα. Αν θέλετε παραπάνω πληροφορίες, ρωτήστε με!
-
Το Santa Fe το είδα και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα. ΤΟ πρόβλημα είναι ουσιαστικά η κατανάλωση. Επίσης περιμένω το 'νέο' hunday καθώς και τα νέα απο το μέτωπο της πετρελαιοκίνησης για να πάρω την τελική μου απόφαση.
Ευχαριστώ για τα σχόλια.
Φιλικά,
Αγγελος.
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Το Santa Fe το είδα και ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα. ΤΟ πρόβλημα είναι ουσιαστικά η κατανάλωση. Επίσης περιμένω το 'νέο' hunday καθώς και τα νέα απο το μέτωπο της πετρελαιοκίνησης για να πάρω την τελική μου απόφαση.Ευχαριστώ για τα σχόλια.
Φιλικά,
Αγγελος.
Απ' ότι είπαν γνώστες του χώρου, με συγγενείς στο Υπ. Συγκ/ων, δεν είναι και πολύ ευχάριστα...
Δηλαδή, θα επιτραπούν ουσιαστικα τα νέα μοντέλα, οπότε αποκλείονται κάτι φοβερά θηρία από την αγορά μεταχειρισμένου.
Επίσης θα έχουν υψηλότερη φορολογία ή/και τέλη κυκλοφορίας.
Θα ακριβίνει το πετρέλαιο, περίπου στην τιμή της βενζίνης, όπως Ευρώπη...., και μένει μόνο η μειωμένη ανά χιλιόμετρο κατανάλωση.
Για τα διπλοκάμπινα επαγγελματικά, είναι γνωστοί οι περιορισμοί που τα αποκλείουν ουσιαστικα....
Θα συμφέρει η αγορά πετρελαιοκίνητου, κάποιον που διανύει περισσότερα από 20.000 χλμ το χρόνο.
Πάντως , όπως και να έχει, είναι πρόοδος αυτό και καλά θα κάνεις να περιμένεις και να το ψάξεις.
Ότι είναι να γίνει , θα τελειώσει πριν την ένερξη των Ολυμπιακών αγώνων... Έστι είπαν... -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το SantaFe 2.7 είναι επίσης μια τίμια επιλογή. Το επέλεξα έναντι του RAV-4 λόγω των μεγαλύτερων χώρων και του μεγαλύτερου κινητήρα. Το έχω 2 χρόνια τώρα και έχω κάνει 50,000 χιλιόμετρα. Αν θέλετε παραπάνω πληροφορίες, ρωτήστε με!Μπορείς να μας φωτίσεις για το σύστημα τετρακίνησης και τις επιλογές που έχεις;
Δηλαδή είναι μόνιμα τετρακίνητο ή κατ' επιλογή;
Έχεις αργά;
Μπλοκέ; (πίσω , κεντρικό, κανένα?)
Εκτός δρόμου πας; (όχι σε χωματόδρομους.....) -
Συγνώμμη αλλά λόγω μετακόμισης και κάποιων υποχρεώσεων έμειναν όλα πίσω.....
Θα επανέλθω. -
Επανέρχομαι για να πω ότι ακόμα δεν προχώρησα σε τίποτα αγορές κτλ λόγω απίστευτης έλλειψης χρόνου κτλ
Το passat δεν έχει πουληθεί ακόμα μιας και δεν το κυνήγησα και ιδιαίτερα σοβαρά ομολογώ.
Με την ευκαιρία βέβαια θα περιμένω λίγο ακόμα μπας και δοκιμάσω το νέο Maverick/Tribute οπότε μετά θα έχω ολοκληρωμένη άποψη.
Απλά βλέποντας ότι το θέμα έχει μέχρι στιγμής ~3500 επισκέψεις σκέφτομαι να μην πω την τελική μου απόφαση παρα μόνο την ιστορία της αναζήτησης - που έχει και αξία εδώ που τα λέμε -.
Φιλικά,
αγγελος.
-
κοιταξε και το νεο freelader land rover που ειναι πρωτο σε πωλησεις στον κοσμο και με παραδοση στο χωρο της τερακινησης και με ισχυρη πρωσοπικοτητα .Ολα τα αλλα γιαπωνεζικα ειναι καλα ως πολυ καλα αλλα δεν εχουν το κατι παραπανω . Τωρα ειναι βεβαια και τι ζητας ? Με τι προσανατολισμο χωματινο η ασφαλτινο?
-
Τι καλύτερο έχει το freelander απο οποιοδήποτε απο τα ιαπωνικά αντίστοιχα???
Μάλλον έίνιαι το χειρότερο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τι καλύτερο έχει το freelander απο οποιοδήποτε απο τα ιαπωνικά αντίστοιχα???Μάλλον έίνιαι το χειρότερο.
FORESTER!!!!
-
Το FreeLander το έχω δεί, το έχω οδηγήσει και είναι εκτός. Τουλάχιστον για μένα.
Για άλλους μπορεί να είναι το καλύτερο.
Κατ'αρχήν είναι λίγο κλειστοφοφικό, δεν μου αρέσει η τιομή του, οι επιδόσεις του καθώς και οι χώροι που δίνει για τον οδηγό. Επείσης πολλά ακούγονται για την αναξιοπιστία και τις βλάβες που παρουσιάζει...Πέρα απο αυτό έχει θετικά στοιχεία εκτός δρόμου αλλά δεν θα το σύγκρινα σαν σύνολο για παράδειγμα ούτε με το X-Trail ούτε με το Forester.
Και μιας που μπήκα για να γράψω στο Drive 4x4 αναφέρεται ένα αρκετά κκό σχόλιο για το VSC (Vechicle Stability Control ?) του RAV. Λέτε να είναι ΄τοσο χάλια? Υποτίθετε ότι έρχεται απο το Land Cruiser η τεχνολογία....
-
Παντως για δευτερο η για την συζυγο για τα ψωνια η τα καλυντικα ενα ειναι jimny για τις λακουβες της πολης και για ευκολο παρκαρισμα μισο μετρο .Το μονο προβλημα ειναι οπως λεει η γυναικα μου το τσικ τσικ στο ντουλαπακι Τωρα ειναι και τι θες .Αν νομιζεις οτι πχ το Φορεστερ ειναι 4χ4 τοτε και γω ειμαι ο παπας της ρωμης . Ειναι τι θελεις εσυ και τι θα το κανεις το 4χ4 .Δεν παιρνεις το ΤUAREG που ειναι κοντα στην μαρκα σου.
-
παιδια 8α ηθελα να ρωτησω εαν γνωριζει καιοιος τι ισχυει για την περιπτωση τζιπ diesel με πινακιδες ΑΜ.Ειχα ακουσει οτι το ειχαν επαναφερει ξανα. ευχαριστω
-
Ο χρήστης discoman έγραψε:
Παντως για δευτερο η για την συζυγο για τα ψωνια η τα καλυντικα ενα ειναι jimny για τις λακουβες της πολης και για ευκολο παρκαρισμα μισο μετρο .Το μονο προβλημα ειναι οπως λεει η γυναικα μου το τσικ τσικ στο ντουλαπακι Τωρα ειναι και τι θες .Αν νομιζεις οτι πχ το Φορεστερ ειναι 4χ4 τοτε και γω ειμαι ο παπας της ρωμης . Ειναι τι θελεις εσυ και τι θα το κανεις το 4χ4 .Δεν παιρνεις το ΤUAREG που ειναι κοντα στην μαρκα σου.Για να διατηρήσουμε τις αναλογίες όπως δεν πρόκειται να πάρω ναταλίκα για να πάω στο SuperMarket έτσι δεν θα πάρω και τρακτέρ για το βουνό.
αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχουν τα SUV. Πρόκειται για μια ιστορία 'συμβιβασμού' η οποία οδηγεί σε ένα αποτέλεσμα που για να σε ικανοποιήσει πρέπει να είναι όσο το δυνα΄τον πιο κοντά σε αυτό που έχεις εσυ σαν 'χρήση'.Η Land Rover σαν Εταιρία δεν το συζητάμε ότι έχει απίστευτη εμπειρία στο θέμα 4χ4. Πιστεύω ότι το freelander όταν πρωτοκυκλογόρησε ήταν ένα πολύ καλό σύνολο. Αυτός είναι και ο λόγος που πούλησε σαν τρελλό.
Σήμερα όμως? Το σημερινό μοντέλο δεν άλλαξε και πολλά πράγματα. Και για να είμαι πιο συγκεκριμένος αναφέρω τι μου άρεσε και τι όχι.
Μου άρεσε η φάτσα του (ειδικά το παλιότερο μοντέλο) και το εσωτερικό του. Το ύψος στο οποίο κάθονται οι επιβάτες είναι πολύ καλό - εώς αρχοντικό...- Έχει μόνιμη τερακίνηση με τον έξυπνο τρόπο που ανακάλυψαν οι μηχανικοί της Land Rover. Ουσιαστικά δίνει κίνηση 5/95% και άρα μπορείς να έχεις σχεδόν ακαριαία μεταφορά ροπής. Εχει 'κοντή' 1η και άρα τραβάει καλά. Έχει έλεγχο στην ταχύτητα κατάβασης (μέσω του ABS) Θωράκιση μπροστά.
Δεν μου άρεσε καθόλου το ότι το ύψος του κεφαλιού μου απο τον ουρανό είναι ελάχιστο. αυτό με ενοχλεί πραγματικά. Μάλιστα μου έκανε εντύπωση το ότι η θέση ΔΕΝ ρυθμιζότανε κατ'ύψος. Οι χώροι δεν είναι ότι καλύτερο αλλά αυτό μπορώ να το ξεπεράσω.
Ο κινητήρας του (1800κε) είναι ανίκανος να το κινήσει όπως εγώ θέλω.
Είναι ακριβό και κάνει αρκετή 'φασαρία'.Για εμένα λοιπόν ουσιαστικά το αυτοκίνητο είναι όμορφο, με αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός, αλλά αργό. Αυτό όμως που με απωθεί απο την αγορά του, είναι οι ιστορίες αναξιοπιστίας που έχω ακούσει απο πολλούς.
Κατα τ'άλλα υπάρχουν πάρα πολλά καλά αυτοκίνητα όπως το XTrail, Forester,Sorento τα οποία για μένα είναι καλύτερα.
Επίσης όπως έχω πεί περιμένω να δω το νεο Maverick και βλέπουμε.... -
Απο αυτα που εγραψες θα προτιμουσα το XTRAIL ειναι εξυπνη κατασκευη στο θεμα τετρακινησης [ μπροστοκινητο που γινεται 50 50 με ενα κουμπι και ψιλομπλοκε πισω .Εχει χωρους αξιοπιστια και ειναι δηλαδη ασφαλτινο με δυνατοτητες [μετριες]στο χωμα για τον πολυ κοσμο .οκ. Αυτο που δεν μου αρεσει ειναι οτι τα japan στερουνται σχεδιασης και πρωσοπικοτητας και οτι σε λιγα χρονια θα εχεις παλαιο μοντελο. Το freelader ειτε μεσα ειτε εξω ξεχωριζει και δεν ειναι ενα απλο suv .Θετει νεα κατασταση και υψηλοτερα τον πηχη στον ανταγωνισμο με ολα τα ηλεκτρονικα που προαναφερες και με το νεο ατσαλινο πλαισιο και ενισχυμενο και αν μη τι αλλο ποιος θα τα καταφερνε καλυτερα απο τους πρωτοπορους στο ειδος. Οσον για τις παιδικες ασθενειες στο δευτερο μοντελο εχουν εκλειψει Εξαλλου εδω αν μπεις στα site 4x4 θα δεις οτι και γιαπωνεζικα παρουσιαζουν προβληματα πχ vitara jimny forester κλπ.Σιγουρα εχεις ακουσει και για αλλα .Παντως οτι αποφασισεις νοικιασε το για ενα τριημερο και θα βρεις αυτο που σου ταιριαζει.
-
Το θέμα με το freelander ειναι ότι υπάρχουν παρα πολλά παγκόσμια φορουμ για το συγκεκριμενο αυτ/το, αλλά και γενικα για τα LR, μέσα απο τα οποία φαίνονται τα προβλήματα αξιοπιστίας του,αφου οι κατοχοί τους τα συζητούν.( το αρχικο μοντελο ειχε 125 προβληματικά σημεία όπως έγραψε τοτε αγγλικο περιοδικο σε ερευνά του, τα οποια με τη παροδο του χρόνου άλλα επιλυθησαν, άλλα παρέμειναν, σ αυτο βέβαια συνετελεσαν τα φορουμ, αλλα πιστεύω να μηδενιστηκαν στο μοντελο 2004)
Αν υπήρχαν φόρουμ και για αλλα αυτ/τα το ιδιο αποτελεσμα θα είχαμε, όπως τελικα κατέληξα να πιστεύω, βλέποντας άλλα φόρουμ, όπως π.χ. για τα προβλήματα που παρουσιαζει το maverick:
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=549 -
Ο χρήστης kxr3 έγραψε:
Το θέμα με το freelander ειναι ότι υπάρχουν παρα πολλά παγκόσμια φορουμ για το συγκεκριμενο αυτ/το, αλλά και γενικα για τα LR, μέσα απο τα οποία φαίνονται τα προβλήματα αξιοπιστίας του,αφου οι κατοχοί τους τα συζητούν.( το αρχικο μοντελο ειχε 125 προβληματικά σημεία όπως έγραψε τοτε αγγλικο περιοδικο σε ερευνά του, τα οποια με τη παροδο του χρόνου άλλα επιλυθησαν, άλλα παρέμειναν, σ αυτο βέβαια συνετελεσαν τα φορουμ, αλλα πιστεύω να μηδενιστηκαν στο μοντελο 2004)
Αν υπήρχαν φόρουμ και για αλλα αυτ/τα το ιδιο αποτελεσμα θα είχαμε, όπως τελικα κατέληξα να πιστεύω, βλέποντας άλλα φόρουμ, όπως π.χ. για τα προβλήματα που παρουσιαζει το maverick:
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=549Στο ίδιο Forum υπάρχουν περισσότερα θέματα που αποδεικνυούν πόσο καλή επιλογή είναι το Maverick. Αρα λοιπόν επειδή δεν υπάρχει το τέλειο αυτοκίνητο υπάρχουν για όλα προβλήματα.
Για ποιο λόγο επιλεγείς Maverick
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=770Very Happy
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=763http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=254
-
Σας αναφέρω σαν ενδιαφέρουσα παρατήρηση από πρόσφατη εκπομπή αυτοκινήτου στην Αγγλία όπου γινόταν σύγκριση κάποιου Xtrail και κάποιου RAV4 (δυστυχώς όμως δεν μπορώ να ξερω κατά πόσο είναι αντικειμενική αφού την εκπομπή την πρόλαβα στο τέλος οπότε δεν ξέρω ποια μοντέλα ήταν ούτε τι καύσιμο έκαιγαν ούτε τι λάστιχα φορούσαν). Σε συγκεκριμένη λασπερή ανηφορίτσα το RAV4 δεν μπορούσε να ανέβει ενώ το άλλο ανέβαινε χωρίς δυσκολία....
Το παραπάνω δεν το αναφέρω σαν αποφασιστικό και αντικειμενικό στοιχείο απλά ελπίζω κάποιος που να έχει περισσότερα υπόψη του ή είδε όλη την εκπομπή να μας πει περισσότερα... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σας αναφέρω σαν ενδιαφέρουσα παρατήρηση από πρόσφατη εκπομπή αυτοκινήτου στην Αγγλία όπου γινόταν σύγκριση κάποιου Xtrail και κάποιου RAV4 (δυστυχώς όμως δεν μπορώ να ξερω κατά πόσο είναι αντικειμενική αφού την εκπομπή την πρόλαβα στο τέλος οπότε δεν ξέρω ποια μοντέλα ήταν ούτε τι καύσιμο έκαιγαν ούτε τι λάστιχα φορούσαν). Σε συγκεκριμένη λασπερή ανηφορίτσα το RAV4 δεν μπορούσε να ανέβει ενώ το άλλο ανέβαινε χωρίς δυσκολία....
Το παραπάνω δεν το αναφέρω σαν αποφασιστικό και αντικειμενικό στοιχείο απλά ελπίζω κάποιος που να έχει περισσότερα υπόψη του ή είδε όλη την εκπομπή να μας πει περισσότερα...Τωρα αυτο που λες ειναι καπως περιεργο γιατι και ταδυο οχηματα εχουν περιπου τα ιδια συστηματα τετρακινησης
Αγορά SUV!