Το θέμα με το freelander ειναι ότι υπάρχουν παρα πολλά παγκόσμια φορουμ για το συγκεκριμενο αυτ/το, αλλά και γενικα για τα LR, μέσα απο τα οποία φαίνονται τα προβλήματα αξιοπιστίας του,αφου οι κατοχοί τους τα συζητούν.( το αρχικο μοντελο ειχε 125 προβληματικά σημεία όπως έγραψε τοτε αγγλικο περιοδικο σε ερευνά του, τα οποια με τη παροδο του χρόνου άλλα επιλυθησαν, άλλα παρέμειναν, σ αυτο βέβαια συνετελεσαν τα φορουμ, αλλα πιστεύω να μηδενιστηκαν στο μοντελο 2004)
Αν υπήρχαν φόρουμ και για αλλα αυτ/τα το ιδιο αποτελεσμα θα είχαμε, όπως τελικα κατέληξα να πιστεύω, βλέποντας άλλα φόρουμ, όπως π.χ. για τα προβλήματα που παρουσιαζει το maverick:
http://www.off-road.gr/modules.php?op=m ... opic&t=549
Latest posts made by kxr3
-
RE: Αγορά SUV!
-
RE: Αγορά SUV!
To ESP δεν υποκαθιστά το κεντρικο διαφορικό.
Θεωρητικά υποκαθιστά τα μηχανικά μπλοκέ διαφορικά μπροστά-πίσω σε ποσοστό 100%.
Δηλαδή ρυθμίζει την κατανομη ροπής αριστερά-δεξιά. Οταν σπινάρει ο αριστερός τροχός στέλνει την ροπή στον απέναντι δεξιό και αντίστροφα.
Παρόμοιο σύστημα εχει και το freelander, το οποίο σε ολισθηρες συνθήκες στο συγκεκριμένο αυτ/το δουλεύει καλα.
Στο X-TRAIL, ειχαν γράψει παλιά οι 4τροχοι, δεν προσδίδει σ αυτό μεγαλύτερες ικανότητες εκτός δρόμου απ αυτές που ηδη υπάρχουν και ειναι μεγαλες, αφου σε δοκιμασία με ενα τροχο να εχει πρόσφυση, δεν κινούνταν το αυτ/το. Το DRIVE ειχε γράψει ότι του προσδίδουν καποιες δυνατότητες,αφού σε ιδια δοκιμασία αρχισε σιγα-σιγα να κινειται.
Παντως αν θελει καποιος δυνατότητες εντος δρόμου εχει να διαλέξει με τα ιδια χρηματα τοσα επιβατικά με εξαιρετικές δυνατότητες (οδικη συμπεριφορά κλπ),γιατι να αγορασει ενα SUV. Αν θέλει δυνατότητες εκτός δρόμου παίρνει ενα καθαρόαιμο οπως π.χ.το terrano με τα ιδια χρηματα (31.000 eyrw 3θυρο πετρελαιο-οικονομια).Γιατί εξ άλλου να αγοράσει ένα τζιπ? -
RE: Nissan X-Trail MY2004
Φίλε IKE,
εγώ δεν ειμαι μηχανολόγος για να γνωρίζω πως ακριβώς μεταφέρεται μόνιμα στο πίσω διαφορικό το ποσοστό ροπής 5%. Δηλαδή το freelander έχει μικρότερης διαμέτρου τροχούς πίσω?
Δεν είναι από μόνο του το συστημα τετρακίνησης που το κάνει ικανότερο, αλλά ο συνδιασμός αυτού με τα ηλεκτρονικά συστήματα, με την μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης απο τα άλλα SUV, με την πιό κοντή πρώτη σχέση.
-Εγώ ναι θα θυσίαζα τη συμπεριφορά στην άσφαλτο, η οποία είναι λίγο χειρότερη από άλλα SUV, για να πάρω τις καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από άλλα SUV και την ασφαλέστερη συμπεριφορά σε ολισθηρές συνθήκες, εφόσον ήταν πιο αξιόπιστο.
Και αναφέρομαι στα μέχρι 2003 μοντέλα freelander, γιατι το νεο 2004 δεν δοκιμάστηκε και δεν ερεύνησα σχετικά.
-Προσωπικά πιστεύω ότι αν είναι κάποιος να αγοράσει τζιπ, καλύτερα να πάρει ενα με κοντές σχέσεις, για πιο λόγο άλωστε να αγοράζει τζιπ. -
RE: Nissan X-Trail MY2004
-Το freelander το έβγαζαν κορυφαίο SUV της κατηγορίας του την περίοδο 98-01 και αυτη την 3ετια είχε τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
- Mέχρι πέρισυ το έβγαζαν κορυφαίο των SUV στην εκτός δρόμου κίνηση και όχι συνολικά όπου κρίνεται περισσότερο η εντός δρόμου κίνηση (το μοντέλο 2004 δεν εχει δοκιμαστεί ακόμα,θα υπάρχει και πιο χαμηλωμένο σε σπορ έκδοση).
- Καμμιά σχέση με την τετρακίνηση του Honda. Στο freelander ένα ποσοστό ροπής 5% πάει μόνιμα στο πίσω διαφορικό (διαφορετικό βήμα μετάδοσης μπροστά και πισω διαφορικών)και ετσι εχουμε αμεση εμπλοκή της τετρακίνησης.
- Επί πλέον εχει α) το HDC που υποκαθιστά την πρωτη κοντή, αλλά μονο σε κατωφέρεια και β) το ETC (ηλεκτρονικο σύστημα πρόσφυσης), το οποίο στέλνει τη ροπή αριστερά-δεξιά στους τροχούς, που υποκαθιστά θεωρητικά τα μπλοκέ διαφορικά μπροστά-πίσω, συστήματα τα οποία έχουν και τα υπόλοιπα 3 μοντέλα της Landrover.
-
RE: Nissan X-Trail MY2004
Ας μου πεί κάποιος 1 (ενα) τομέα στον οποίο υπερισχύει το freelander του x-trail.
Στις εκτός δρόμου δυνατότητες , λόγω και των ηλεκτρονικών συστηματων που διαθέτει για την κατάβαση και έλεγχο πρόσφυσης τροχών, τα οποία στο συγκεκριμένο αυτ/το αποδίδουν πολύ καλά.
Και οι εκτός δρόμου δυνατότητές του freelander βρίσκονται ανάμεσα αυτών των SUV και των καθαρόαιμων 4χ4. Και μιλάμε για το 1.8 γιατί το 2.0 ντίζελ kai 2.5 συναγωνίζονται πολλά καθαρόαιμα (κατω 33.000 ευρώ).
Τουλάχιστον ότι είναι κορυφαίο των SUV έκτός δρόμου ολοι το παραδέχονται (περιοδικά κλπ)
Επίσης έχει μεταπωλητική αξία μιας BMW, αν και τα αρχικά μοντέλα (1998-00) είχαν προβληματα αξιοπιστίας (124 προβληματικά σημεία σε έρευνα τότε περιοδικού στο εξωτερικό). Με την αννανεωση του μοντέλου το 2001 κατά 40% ( 1,8 ) και κατά 60% (2.5) βελτιώθηκε η αξιοπιστία του, αλλά και πάλι υπήρξαν προβλήματα.Τώρα με την νέα έκδοση 2004 θα δούμε.
Σε ερευνα αξιοπιστίας 4χ4 αγγλικου περιοδικού πέρισυ, τελευταίο βγήκε το freelander, πίσω από το disco.
Πάντως τώρα με την σημαντική μείωση των τιμών στα πραγματικά τζιπ μεγαλου κυβισμού, η αγορά του Nissan terranoII 2.7 DISSEL 3θυρου με πλήρη εξοπλισμό ειναι ευκαιρία (31800 ευρώ περίπου με το κλειδί συν οικονομια καυσίμου), για κάποιον που θα διαθέσει τα ιδια χρήματα για την αγορά ενός SUV.-