-
Θα ήθελα να ρωτήσω τους φίλους του forum κάποιες πληροφορίες σχετικά με το νεό Nissan X-Trail. Συγκεκριμένα:
a) Γνωρίζει κανείς κάποια σελίδα με αξιολόγηση του και ιδιαίτερα της έκδοσης Sport ή Comfort 2.0 2004;
b) Δυστυχώς το νέο μοντέλο δεν παίρνει το σύστημα ESP+ που δεχόταν σαν option το παλαιό. Νομίζετε ότι είναι σημαντικό μειονέκτημα αυτό για κάποιον που θέλει το αυτοκίνητο κυρίως για χρήση σε άσφαλτο και περιστασιακά off-road;
c) Γνωρίζει κάποιος κάτοχος αν σε υψηλές ταχύτητες (πχ 160-170 χλμ/ώρα) ο θόρυβος μέσα στην καμπίνα είναι πολύ δυνατός στο συγκεκριμένο μοντέλο;
d) Φαντάζομαι ότι η κατανάλωση 12 λίτρων/100 χλμ για μοντέλο 2000 κ.ε. φαίνεται κάπως υψηλή για κίνηση μέσα στην πόλη. Ποιές είναι οι εντυπώσεις σας; Είναι πολυέξοδο από καύσιμα;
e) Ποιές είναι οι απόψεις σας για το service και τα ανταλλακτικά της Nissan του δικτύου Θεοχαράκης (κόστος, εξυπηρέτηση κλπ.); Στα πόσα χιλιόμετρα κάνετε συνήθως το πρώτο service;
f) Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της Nissan το νέο βενζινοκίνητο μοντέλο εξακολουθεί να πληρεί τις προδιαγραφές EURO 3 και όχι EURO 4 (όπως π.χ. το νέο RAV 4). Αυτό μακροπρόθεσμα αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα (από πλευρά φορολογίας κλπ.);
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τους φίλους του forum κάποιες πληροφορίες σχετικά με το νεό Nissan X-Trail. Συγκεκριμένα:
a) Γνωρίζει κανείς κάποια σελίδα με αξιολόγηση του και ιδιαίτερα της έκδοσης Sport ή Comfort 2.0 2004;
b) Δυστυχώς το νέο μοντέλο δεν παίρνει το σύστημα ESP+ που δεχόταν σαν option το παλαιό. Νομίζετε ότι είναι σημαντικό μειονέκτημα αυτό για κάποιον που θέλει το αυτοκίνητο κυρίως για χρήση σε άσφαλτο και περιστασιακά off-road;
c) Γνωρίζει κάποιος κάτοχος αν σε υψηλές ταχύτητες (πχ 160-170 χλμ/ώρα) ο θόρυβος μέσα στην καμπίνα είναι πολύ δυνατός στο συγκεκριμένο μοντέλο;
d) Φαντάζομαι ότι η κατανάλωση 12 λίτρων/100 χλμ για μοντέλο 2000 κ.ε. φαίνεται κάπως υψηλή για κίνηση μέσα στην πόλη. Ποιές είναι οι εντυπώσεις σας; Είναι πολυέξοδο από καύσιμα;
e) Ποιές είναι οι απόψεις σας για το service και τα ανταλλακτικά της Nissan του δικτύου Θεοχαράκης (κόστος, εξυπηρέτηση κλπ.); Στα πόσα χιλιόμετρα κάνετε συνήθως το πρώτο service;
f) Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της Nissan το νέο βενζινοκίνητο μοντέλο εξακολουθεί να πληρεί τις προδιαγραφές EURO 3 και όχι EURO 4 (όπως π.χ. το νέο RAV 4). Αυτό μακροπρόθεσμα αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα (από πλευρά φορολογίας κλπ.);
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τους φίλους του forum κάποιες πληροφορίες σχετικά με το νεό Nissan X-Trail. Συγκεκριμένα:
a) Γνωρίζει κανείς κάποια σελίδα με αξιολόγηση του και ιδιαίτερα της έκδοσης Sport ή Comfort 2.0 2004;
b) Δυστυχώς το νέο μοντέλο δεν παίρνει το σύστημα ESP+ που δεχόταν σαν option το παλαιό. Νομίζετε ότι είναι σημαντικό μειονέκτημα αυτό για κάποιον που θέλει το αυτοκίνητο κυρίως για χρήση σε άσφαλτο και περιστασιακά off-road;
c) Γνωρίζει κάποιος κάτοχος αν σε υψηλές ταχύτητες (πχ 160-170 χλμ/ώρα) ο θόρυβος μέσα στην καμπίνα είναι πολύ δυνατός στο συγκεκριμένο μοντέλο;
d) Φαντάζομαι ότι η κατανάλωση 12 λίτρων/100 χλμ για μοντέλο 2000 κ.ε. φαίνεται κάπως υψηλή για κίνηση μέσα στην πόλη. Ποιές είναι οι εντυπώσεις σας; Είναι πολυέξοδο από καύσιμα;
e) Ποιές είναι οι απόψεις σας για το service και τα ανταλλακτικά της Nissan του δικτύου Θεοχαράκης (κόστος, εξυπηρέτηση κλπ.); Στα πόσα χιλιόμετρα κάνετε συνήθως το πρώτο service;
f) Σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές της Nissan το νέο βενζινοκίνητο μοντέλο εξακολουθεί να πληρεί τις προδιαγραφές EURO 3 και όχι EURO 4 (όπως π.χ. το νέο RAV 4). Αυτό μακροπρόθεσμα αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα (από πλευρά φορολογίας κλπ.);
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
-
http://www.channel4.com/apps26/4car/jsp ... viewid=830
TAKE A LOOK
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
http://www.channel4.com/apps26/4car/jsp/main.jsp?lnk=231_2&reviewid=830Ευχαριστώ για το link.
Χμμμ...'Unless you simply must have one, forget the 2.0-litre. It's unchanged from the 2001 model, which is neither very smooth nor really powerful (138bhp, 0-62mph 11.3sec) - but is quite thirsty (30.3mpg). Άραγε συμφωνούν με την άποψη αυτή οι ήδη κάτοχοι του μοντέλου των 2000 κ.ε.;
Επίσης '...from individual tests, we'd say that the Freelander tackles the dirt best; then it's the X-Trail, then CR-V or RAV4'. Καλύτερο off-road το Freelander...(φαντάζομαι θα εννοεί το 1.8 )???
Μήπως θα είχε κάποιος την καλοσύνη να απαντήσει και στις άλλες ερωτήσεις;
-
Το freelander είναι το καλύτερο της κατηγορίας του όπως και το MGTF είναι το καλύτερο της κατηγορίας του επίσης.
Τα παραπάνω ισχύουν αν είσαι άγγλος δημοσιογράφος, στον πραγματικό κόσμο το freelander όπως και το MGTF είναι παρωχημένα, προβληματικά και πανάκριβα.
Θυμηθείτε πως οι άγγλοι σε μερικά χρόνια που θα έχει βγεί το επόμενο freelander θα θάβουνε αγρίως το τωρινό (όπως κάνουνε τώρα με το προηγούμενο range rover που κάποτε εκθείαζαν)
Ας μου πεί κάποιος 1 (ενα) τομέα στον οποίο υπερισχύει το freelander του x-trail.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το freelander είναι το καλύτερο της κατηγορίας του όπως και το MGTF είναι το καλύτερο της κατηγορίας του επίσης.Τα παραπάνω ισχύουν αν είσαι άγγλος δημοσιογράφος, στον πραγματικό κόσμο το freelander όπως και το MGTF είναι παρωχημένα, προβληματικά και πανάκριβα.
Θυμηθείτε πως οι άγγλοι σε μερικά χρόνια που θα έχει βγεί το επόμενο freelander θα θάβουνε αγρίως το τωρινό (όπως κάνουνε τώρα με το προηγούμενο range rover που κάποτε εκθείαζαν)
Ας μου πεί κάποιος 1 (ενα) τομέα στον οποίο υπερισχύει το freelander του x-trail.
Το τι λένε οι Άγγλοι για βρετανικά αυτοκίνητα δεν του προσδίδω ποτέ βαρύτητα.
-
Μόλις βρήκα ένα πολύ ωραίο video (στα γαλλικά) για το νέο Χ-Trail:
-
Ας μου πεί κάποιος 1 (ενα) τομέα στον οποίο υπερισχύει το freelander του x-trail.
Στις εκτός δρόμου δυνατότητες , λόγω και των ηλεκτρονικών συστηματων που διαθέτει για την κατάβαση και έλεγχο πρόσφυσης τροχών, τα οποία στο συγκεκριμένο αυτ/το αποδίδουν πολύ καλά.
Και οι εκτός δρόμου δυνατότητές του freelander βρίσκονται ανάμεσα αυτών των SUV και των καθαρόαιμων 4χ4. Και μιλάμε για το 1.8 γιατί το 2.0 ντίζελ kai 2.5 συναγωνίζονται πολλά καθαρόαιμα (κατω 33.000 ευρώ).
Τουλάχιστον ότι είναι κορυφαίο των SUV έκτός δρόμου ολοι το παραδέχονται (περιοδικά κλπ)
Επίσης έχει μεταπωλητική αξία μιας BMW, αν και τα αρχικά μοντέλα (1998-00) είχαν προβληματα αξιοπιστίας (124 προβληματικά σημεία σε έρευνα τότε περιοδικού στο εξωτερικό). Με την αννανεωση του μοντέλου το 2001 κατά 40% ( 1,8 ) και κατά 60% (2.5) βελτιώθηκε η αξιοπιστία του, αλλά και πάλι υπήρξαν προβλήματα.Τώρα με την νέα έκδοση 2004 θα δούμε.
Σε ερευνα αξιοπιστίας 4χ4 αγγλικου περιοδικού πέρισυ, τελευταίο βγήκε το freelander, πίσω από το disco.
Πάντως τώρα με την σημαντική μείωση των τιμών στα πραγματικά τζιπ μεγαλου κυβισμού, η αγορά του Nissan terranoII 2.7 DISSEL 3θυρου με πλήρη εξοπλισμό ειναι ευκαιρία (31800 ευρώ περίπου με το κλειδί συν οικονομια καυσίμου), για κάποιον που θα διαθέσει τα ιδια χρήματα για την αγορά ενός SUV.- -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το freelander είναι το καλύτερο της κατηγορίας του όπως και το MGTF είναι το καλύτερο της κατηγορίας του επίσης.Τα παραπάνω ισχύουν αν είσαι άγγλος δημοσιογράφος, στον πραγματικό κόσμο το freelander όπως και το MGTF είναι παρωχημένα, προβληματικά και πανάκριβα.
Θυμηθείτε πως οι άγγλοι σε μερικά χρόνια που θα έχει βγεί το επόμενο freelander θα θάβουνε αγρίως το τωρινό (όπως κάνουνε τώρα με το προηγούμενο range rover που κάποτε εκθείαζαν)
Ας μου πεί κάποιος 1 (ενα) τομέα στον οποίο υπερισχύει το freelander του x-trail.
Στις επισκέψεις στα συνεργεία σίγουρα!!!!!
-
Κάτι ελαφρώς off-topic: σε όποιον αρέσει το τραγούδι από το spotaki του Χ-ΤRAIL με τους μαραθωνοδρόμους μπορεί να το κατεβάσει εδώ http://www.leetspace.net/medford/Tejo - Quem Que Caguetou.zip
-
Το οτι το xtrail μπορεί να κλειδώσει σε 50-50 υπερκαλύπτει το HDC του freelander και με το παραπάνω, άλλωστε μερικές εκδόσεις του nissan έχουν kai ESP που μπορεί να κάνει πάνω κάτω την ίδια δουλειά με το HDC (και καλύτερα ίσως).
Το freelander έχει μια μέτρια τετρακίνηση (εφάμιλλη των honda) και ουσιαστικά ενα σύστημα antispin, τωρα γιατί είναι το 'κορυφαίο' suv της κατηγορίας του για εμένα παραμένει μυστήριο.
-
-Το freelander το έβγαζαν κορυφαίο SUV της κατηγορίας του την περίοδο 98-01 και αυτη την 3ετια είχε τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
- Mέχρι πέρισυ το έβγαζαν κορυφαίο των SUV στην εκτός δρόμου κίνηση και όχι συνολικά όπου κρίνεται περισσότερο η εντός δρόμου κίνηση (το μοντέλο 2004 δεν εχει δοκιμαστεί ακόμα,θα υπάρχει και πιο χαμηλωμένο σε σπορ έκδοση).
- Καμμιά σχέση με την τετρακίνηση του Honda. Στο freelander ένα ποσοστό ροπής 5% πάει μόνιμα στο πίσω διαφορικό (διαφορετικό βήμα μετάδοσης μπροστά και πισω διαφορικών)και ετσι εχουμε αμεση εμπλοκή της τετρακίνησης.
- Επί πλέον εχει α) το HDC που υποκαθιστά την πρωτη κοντή, αλλά μονο σε κατωφέρεια και β) το ETC (ηλεκτρονικο σύστημα πρόσφυσης), το οποίο στέλνει τη ροπή αριστερά-δεξιά στους τροχούς, που υποκαθιστά θεωρητικά τα μπλοκέ διαφορικά μπροστά-πίσω, συστήματα τα οποία έχουν και τα υπόλοιπα 3 μοντέλα της Landrover.
-
Αμα δηλαδή βάλεις σε ένα CRV τροχούς λίγο μικρότερης διαμέτρου πίσω θα αποκτήσει και αυτό τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες του Freelander.
Ο συνεκτικός συμπλέκτης με το γρανάζωμα ωστε να βλέπει 'μόνιμη' ολίσθηση του πίσω άξονα είναι ίσως ελάχιστα καλύτερος (?) απο τον νορμάλ της Honda αλλα προφανώς υστερεί απο το σύστημα τετρακίνησης όλων των άλλων SUV.Μεγαλύτερο ύψος απο το έδαφος δεν έχει, γενικά δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο εκτος απο το antispin και υστερεί σχεδόν σε όλους τους άλλους τομείς.
Τώρα αν εσύ θα θυσίαζες την συμπεριφορά στην άσφαλτο για να αποκτήσεις μια μετριότατη εκτός δρόμου απόδοση φαντάζομαι θα το προτιμούσες.
-
Φίλε IKE,
εγώ δεν ειμαι μηχανολόγος για να γνωρίζω πως ακριβώς μεταφέρεται μόνιμα στο πίσω διαφορικό το ποσοστό ροπής 5%. Δηλαδή το freelander έχει μικρότερης διαμέτρου τροχούς πίσω?
Δεν είναι από μόνο του το συστημα τετρακίνησης που το κάνει ικανότερο, αλλά ο συνδιασμός αυτού με τα ηλεκτρονικά συστήματα, με την μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης απο τα άλλα SUV, με την πιό κοντή πρώτη σχέση.
-Εγώ ναι θα θυσίαζα τη συμπεριφορά στην άσφαλτο, η οποία είναι λίγο χειρότερη από άλλα SUV, για να πάρω τις καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από άλλα SUV και την ασφαλέστερη συμπεριφορά σε ολισθηρές συνθήκες, εφόσον ήταν πιο αξιόπιστο.
Και αναφέρομαι στα μέχρι 2003 μοντέλα freelander, γιατι το νεο 2004 δεν δοκιμάστηκε και δεν ερεύνησα σχετικά.
-Προσωπικά πιστεύω ότι αν είναι κάποιος να αγοράσει τζιπ, καλύτερα να πάρει ενα με κοντές σχέσεις, για πιο λόγο άλωστε να αγοράζει τζιπ. -
Ο χρήστης kxr3 έγραψε:
Φίλε IKE,
εγώ δεν ειμαι μηχανολόγος για να γνωρίζω πως ακριβώς μεταφέρεται μόνιμα στο πίσω διαφορικό το ποσοστό ροπής 5%. Δηλαδή το freelander έχει μικρότερης διαμέτρου τροχούς πίσω?
Δεν είναι από μόνο του το συστημα τετρακίνησης που το κάνει ικανότερο, αλλά ο συνδιασμός αυτού με τα ηλεκτρονικά συστήματα, με την μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης απο τα άλλα SUV, με την πιό κοντή πρώτη σχέση.
-Εγώ ναι θα θυσίαζα τη συμπεριφορά στην άσφαλτο, η οποία είναι λίγο χειρότερη από άλλα SUV, για να πάρω τις καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου από άλλα SUV και την ασφαλέστερη συμπεριφορά σε ολισθηρές συνθήκες, εφόσον ήταν πιο αξιόπιστο.
Και αναφέρομαι στα μέχρι 2003 μοντέλα freelander, γιατι το νεο 2004 δεν δοκιμάστηκε και δεν ερεύνησα σχετικά.
-Προσωπικά πιστεύω ότι αν είναι κάποιος να αγοράσει τζιπ, καλύτερα να πάρει ενα με κοντές σχέσεις, για πιο λόγο άλωστε να αγοράζει τζιπ.Δέν έχει μικρότερους τροχούς πίσω, απλά λίγο μικρότερη τελική σχέση στο πίσω διαφορικό σε σύγκριση με το εμπρός. Αυτό είναι γεγονός, όπως γεγονός είναι ότι όποτε συνάντησα το συγκεκριμμένο SUV σε ήπιες πάντα εκτός δρόμου διαδρομές, μόλις σκούραιναν τα πράγματα, δούλευαν οι ιμάντες. Όσο για τα ηλεκτρονικά αντισπίν, ESP κλπ, καλύτερα μή τα χρησιμοποιείτε σάν βοηθήματα για εκτός δρόμου κίνηση, ή κίνηση σε χιόνια - πάγο γιατί λειτουργούν μάλλον παλαβά και πέρα από τις απαιτήσεις των συνθηκών αυτών. Σκεφθείτε να πρέπει να κατευθύνετε με το γκάζι στο χιόνι το τετρακίνητό σας και ενώ προσπαθείτε να το ισορροπήσετε, τα περίφημα ηλεκτρονικά να αποφασίζουν να αναστείλουν την παροχή ροπής στο τάδε τροχό ή τον δείνα άξονα.... Δράμα..
-
Μα δεν είπα πως το freelander έχει μικρότερους τροχούς πίσω! Εχει διαφορετικό γρανάζωμα ωστε ο συνεκτικός συμπλέκτης να 'βλέπει' πάντα διαφορά ταχύτητας απο τους πίσω και να έχει ενα ποσοστό εμπλόκής. Τα ηλεκτρονικά γενικά μπορούνε να δώσουνε τεράστιες δυνατότητες αλλα συνήθως εφαρμόζονται με μέτριο τρόπο και για να μπαλώσουνε κενά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μα δεν είπα πως το freelander έχει μικρότερους τροχούς πίσω! Εχει διαφορετικό γρανάζωμα ωστε ο συνεκτικός συμπλέκτης να 'βλέπει' πάντα διαφορά ταχύτητας απο τους πίσω και να έχει ενα ποσοστό εμπλόκής. Τα ηλεκτρονικά γενικά μπορούνε να δώσουνε τεράστιες δυνατότητες αλλα συνήθως εφαρμόζονται με μέτριο τρόπο και για να μπαλώσουνε κενά.Διαφορετικό 'βήμα' εμπρός-πίσω! Δηλ. σε ευθεία επίπεδη διαδρομή, πχ. στον αυτοκινητόδρομο, οι εμπρός και πίσω τροχοί περιστρέφονται με διαφορετικές ταχύτητες ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μα δεν είπα πως το freelander έχει μικρότερους τροχούς πίσω! Εχει διαφορετικό γρανάζωμα ωστε ο συνεκτικός συμπλέκτης να 'βλέπει' πάντα διαφορά ταχύτητας απο τους πίσω και να έχει ενα ποσοστό εμπλόκής. Τα ηλεκτρονικά γενικά μπορούνε να δώσουνε τεράστιες δυνατότητες αλλα συνήθως εφαρμόζονται με μέτριο τρόπο και για να μπαλώσουνε κενά.
Διαφορετικό 'βήμα' εμπρός-πίσω! Δηλ. σε ευθεία επίπεδη διαδρομή, πχ. στον αυτοκινητόδρομο, οι εμπρός και πίσω τροχοί περιστρέφονται με διαφορετικές ταχύτητες ?
¨
Όχι φυσικά. Αλλά λόγω διαφορετικού γραναζώματος (σχέσης μετάδοσης) οι δύο κεντρικοί άξονες (ο εμπρός και ο πίσω) περιστρέφονται με διαφορετικές ταχύτητες, οπότε ο συνεκτικός συμπλέκτης νομίζει ότι αυτός που κινείται ταχύτερα 'χάνει' και μεταβιβάζει ανάλογο ποσοστό ροπής στον άλλο. Πολύ ευρηματικό και έξυπνο, όχι όμως αντίστοιχο κατά τη γνώμη μου ενός κεντρικού διαφορικού. -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Μα δεν είπα πως το freelander έχει μικρότερους τροχούς πίσω! Εχει διαφορετικό γρανάζωμα ωστε ο συνεκτικός συμπλέκτης να 'βλέπει' πάντα διαφορά ταχύτητας απο τους πίσω και να έχει ενα ποσοστό εμπλόκής. Τα ηλεκτρονικά γενικά μπορούνε να δώσουνε τεράστιες δυνατότητες αλλα συνήθως εφαρμόζονται με μέτριο τρόπο και για να μπαλώσουνε κενά.
Διαφορετικό 'βήμα' εμπρός-πίσω! Δηλ. σε ευθεία επίπεδη διαδρομή, πχ. στον αυτοκινητόδρομο, οι εμπρός και πίσω τροχοί περιστρέφονται με διαφορετικές ταχύτητες ?
¨
Όχι φυσικά. Αλλά λόγω διαφορετικού γραναζώματος (σχέσης μετάδοσης) οι δύο κεντρικοί άξονες (ο εμπρός και ο πίσω) περιστρέφονται με διαφορετικές ταχύτητες, οπότε ο συνεκτικός συμπλέκτης νομίζει ότι αυτός που κινείται ταχύτερα 'χάνει' και μεταβιβάζει ανάλογο ποσοστό ροπής στον άλλο. Πολύ ευρηματικό και έξυπνο, όχι όμως αντίστοιχο κατά τη γνώμη μου ενός κεντρικού διαφορικού.Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πως γίνεται αυτό.
Εστω πως έχουμε ίδιας διαμέτρου τροχούς εμπρός-πίσω. Και έστω πως το εμπρός διαφορικό έχει σχέση 4,1:1 και το πίσω 4:1 (τυχαία νούμερα, απλά το πίσω να είναι λίγο 'μακρύτερο' για να περιστρέφεται ο πίσω άξονας γρηγορότερα). Οπότε, σε επίπεδη ευθεία κίνηση με σταθερή ταχύτητα και σχέση 1:1 στο κιβώτιο (πχ. κάποια 4η), αν οι εμπρός-πίσω τροχοί κάνουν 100 στροφές ανά λεπτό (τυχαίο νούμερο), η είσοδος του εμπρός διαφορικού θα κάνει 4000 στροφές ανά λεπτό και η είσοδος του πίσω διαφορικού (άξονας μετάδοσης) θα κάνει 4100 σ.α.λ. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως, δεδομένης της απουσίας κεντρικού διαφορικού, το οποίο επιτρέπει διαφορά ταχύτητας περιστροφής στις δύο εξόδους του, είναι δυνατό αυτό.
Nissan X-Trail MY2004