Φίλοι θέλουμε να νοικιάσουμε αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης. Έχει κανείς εμπειρία με εταιρίες που σε παραλαμβάνουν και σε μεταφέρουν στον χώρο τους για την παραλαβή του οχήματος (SurPrice, Caldera, Rhodium κλπ); Είναι εύκολη η όλη διαδικασία ή εφιάλτης; Δυστυχώς όλες οι μεγάλες (Hertz, Sixt...) που έχουν τα οχήματα στο αεροδρόμιο χρεώνουν τέλη και οι τιμές εκτοξεύονται. Επίσης διαπιστώσαμε ότι αν βάλεις διαφορετικό τόπο κατοικίας στις μηχανές αναζήτησης οι τιμές μειώνονται αισθητά σε σχέση με Ελλάδα. Με δεδομένο ότι κατοικούμε για κάποιο διάστημα σε χώρα εξωτερικού, αν κάνουμε κράτηση online δηλώνοντας ξένη διεύθυνση αλλά κατά την παραλαβή του οχήματος δείξουμε ελληνική ταυτότητα και άδεια οδήγησης θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
Latest posts made by spiros_k
-
Ενοικίαση αυτοκινήτου
-
RE: Ενοικίαση αυτοκινήτου
Φίλοι θέλουμε να νοικιάσουμε αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης. Έχει κανείς εμπειρία με εταιρίες που σε παραλαμβάνουν και σε μεταφέρουν στον χώρο τους για την παραλαβή του οχήματος (SurPrice, Caldera, Rhodium κλπ); Είναι εύκολη η όλη διαδικασία ή εφιάλτης; Δυστυχώς όλες οι μεγάλες (Hertz, Sixt...) που έχουν τα οχήματα στο αεροδρόμιο χρεώνουν τέλη και οι τιμές εκτοξεύονται. Επίσης διαπιστώσαμε ότι αν βάλεις διαφορετικό τόπο κατοικίας στις μηχανές αναζήτησης οι τιμές μειώνονται αισθητά σε σχέση με Ελλάδα. Με δεδομένο ότι κατοικούμε για κάποιο διάστημα σε χώρα εξωτερικού, αν κάνουμε κράτηση online δηλώνοντας ξένη διεύθυνση αλλά κατά την παραλαβή του οχήματος δείξουμε ελληνική ταυτότητα και άδεια οδήγησης θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
-
RE: Τιμες μεταχειρισμενων
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
10k ζητάνε, αλλά εγώ βρίσκω πιο ρεαλιστική τιμή κάπου στα 8-8,5.
άμα μάθεις για διαδικασία εξαγωγής πες και εδώ, αλλά συνήθως αυτοί σε στέλνουν σε κάποιον που αγοράζει μετρητοίς απο εσένα σε τιμή χώμα(1-2κ κάτω απο όσο θα το έδινες εδώ ανάλογα και τη περίπτωση), και εξάγει μετά μόνος του.Αν είναι έτσι δεν συμφέρει...ρωτάω γιατί ακούω από διάφορους αλλά είδα και στην TV αναφορά σε πωλήσεις μεταχειρισμένων στο εξωτερικό μέσω μεσάζοντα σε υψηλότερες τιμές από ότι στην Ελλάδα με κέρδος για τον ιδιοκτήτη και απόρεσα...
-
RE: Τιμες μεταχειρισμενων
Παιδιά μερικές ερωτήσεις: ένα XTRAIL 2000κ.ε. μοντέλο 2005 με 73000χλμ βενζινοκίνητο πλήρες εξοπλισμένο, ποιά είναι η ανώτερη τιμή που μπορεί να πουληθεί αυτή τη στιγμή κατά την άποψή σας; Επίσης η πιθανότητα εξαγωγής και πώλησης στο εξωτερικό συμφέρει; Γνωρίζει κανείς κάποιον αξιόπιστο μεσάζοντα στην περιοχή Θράκης-Θεσσαλονίκης;
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Παιδιά θα μπορούσε να σκανάρει και να ανεβάσει κάποιος την διευκρινιστική εγκύκλιο του ΥΜΕ με αριθμό 48030/3348 (3/9/08) για την τοποθέτηση μεμβρανών;
-
RE: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ Ε.Ε.
Είχε αναφερθεί το εξής:
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Απο τον Σεπτέμβριο να περιμένετε 'καλά' νέα. Αρχες Οκτομβρίου θα γίνει η τρίτη και τελευταία εκδίκαση της Ελλάδας για τα μεταχειρισμένα εξωτερικού. Αυτή την φορά θα μας ακαγκάσουν να πληρώσουμε 280εκ Ευρώ και επίσης ο κάθε Έλληνας πολίτης που έχει αναγκαστεί να πληρώσει ύπερογκα πρόστιμα στο Ελληνικό δημόσια θα μπορέσει να ζητήσει αποζημίωση.Τελειώνουν πια τα ψέματα...
Ρωτάω λοιπόν τον φίλο Antiriad από που έχει αντλήσει την πληροφορία περί 'τελευταία εκδίκαση της Ελλάδας τον Οκτώβριο' αφού δεν υπάρχει πουθενά στο Διαδίκτιο (συμπεριλαμβανομένων και των σελίδων της Ε.Ε.);
Η τελευταία εξέλιξη στο θέμα έχει να κάνει με το παρακάτω δημοσίευμα:
**ΤΟ ΒΗΜΑ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 ΑΥΓ 2004
Δεύτερη κάρτα από την ΕΕ στην Ελλάδα για τα τρυκ που ανεβάζουν τη φορολογία
'Μειώστε τώρα τους φόρους στα μεταχειρισμένα ΙΧ'
Το υπουργείο Οικονομικών κρατάει ψηλά τις τιμές στα αυτοκίνητα ηλικίας άνω των 5 ετώνΤη δεύτερη κατά σειράν προειδοποιητική επιστολή νια το ελληνικό καθεστώς φορολόγησης αυτοκίνητων απέστειλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα υπουργεία Οικονομίας, Οικονομικών και Εξωτερικών, υποστηρίζοντας ότι η Ελλάδα δεν εφαρμόζει σωστά τον τύπο υπολογισμού της αξίας των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ανεβάζει έτσι τους φόρους.
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έχει ήδη καταδικάσει μια φορά την Ελλάδα για τη μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων της για τον υπολογισμό του ειδικού φόρου κατανάλωσης και του εφάπαξ Πρόσθετου Ειδικού Τέλους (ΕΠΕΤ) στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Σύμφωνα με την Επιτροπή η Ελλάδα ακολουθεί το εξής «τρυκ»:
- Για να υπολογίσει τη φορολογητέα αξία των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μειώνει κατά 5% για κάθε χρόνο παλαιότητας του αυτοκινήτου την τιμή ομοειδών καινούργιων αυτοκίνητων αλλά έχει βάλει οροφή στη μείωση το 20%, που σημαίνει ότι για τα αυτοκίνητα ηλικίας άνω των 5 ετών δεν κάνει πραγματικές εκπτώσεις.
Νέα προειδοποιητική επιστολή για το ελληνικό καθεστώς φορολόγησης αυτοκινήτων απέστειλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή
Τι πρέπει να γίνει
Απαιτείται αρκετά γρήγορη κλίμακα απομείωσης της αξίας που να καλύπτει όλα τα αυτοκίνητα. Με βάση την κοινή εμπειρία, μια σταθερή απομείωση της αξίας κατά 7% για αυτοκίνητα μεταξύ έξι μηνών και ενός έτους ή 14% για αυτοκίνητα ενός έτους δεν μπορεί να θεωρηθεί ρεαλιστική προσέγγιση της πραγματικής απώλειας της αξίας του αυτοκινήτου σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις.
Έτσι, η κλίμακα που εφαρμόζει η Ελληνική Δημοκρατία δεν παρέχει τον απαιτούμενο βαθμό ακρίβειας προκειμένου η σταθερή κλίμακα να αντικατοπτρίζει την πραγματική απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου. Επομένως, δεν διασφαλίζει ότι το ποσό του οφειλόμενου φόρου δεν υπερβαίνει, ακόμη και σε λίγες περιπτώσεις, το ποσό του υπολειπόμενου φόρου που ενσωματώνεται στην αξία ομοειδών αυτοκινήτων τα οποία έχουν ήδη ταξινομηθεί στο οικείο κράτος-μέλος.
(Αναλυτικότερα):
Νέα (δεύτερη κατά σειράν σε λίγους μήνες) προειδοποιητική επιστολή για το ελληνικό καθεστώς φορολόγησης αυτοκινήτων απέστειλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών και Εξωτερικών, υποστηρίζοντας ότι η Ελλάδα δεν εφαρμόζει σωστά τον υπολογισμό της αξίας των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Η Ελλάδα έχει ήδη καταδικαστεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και στη συνέχεια της έχουν διαβιβαστεί μία Αιτιολογημένη Γνώμη (τον Απρίλιο του 2004) και δύο προειδοποιητικές επιστολές. Υπενθυμίζεται ότι το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έχει ήδη καταδικάσει την Ελλάδα για τη μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων της, προσδιορίζοντας για την εφαρμογή του ειδικού φόρου κατανάλωσης και του εφάπαξ Πρόσθετου Ειδικού Τέλους (ΕΠΕΤ) τη φορολογητέα αξία των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με βάση τη μείωση της τιμής ομοειδών καινούργιων αυτοκινήτων κατά 5% για κάθε έτος ηλικίας των αυτοκινήτων αυτών, με μέγιστη κατά κανόνα μείωση 20%.Όπως αναφέρεται στη νέα προειδοποιητική επιστολή, παρά το γεγονός ότι το 1999 με τον Ν. 2682/1999 μετεβλήθη το σύστημα φορολογίας των αυτοκινήτων, ο τρόπος υπολογισμού της βάσης του «φόρου ταξινόμησης» για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εξακολουθούσε να αντιβαίνει στην κοινοτική νομοθεσία, αφού η μείωση της φορολογητέας αξίας των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθορίστηκε στο 14% (για τα αυτοκίνητα ηλικίας ενός ή δύο ετών), ενώ κατά κανόνα η μέγιστη επιτρεπόμενη μείωση είναι 67% για τα αυτοκίνητα ηλικίας άνω των 10 ετών. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν συμφωνεί με τη ρύθμιση αυτή, υποστηρίζοντας ότι η Ελλάδα περιορίζει τη μείωση της αξίας των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στα πρώτα 10 χρόνια κυκλοφορίας, «ενώ στην πραγματικότητα η αξία κάθε αυτοκινήτου εξακολουθεί να μειώνεται και μετά το δέκατο έτος κυκλοφορίας του».
Επίσης η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαφωνεί με την ελληνική ρύθμιση σύμφωνα με την οποία δεν αναγνωρίζεται καμία απομείωση της αξίας των αυτοκινήτων τους πρώτους 12 μήνες κυκλοφορίας τους. Ύστερα από αυτό, το υπουργείο Οικονομικών γνωστοποίησε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το 2001, ότι θα τροποποιηθεί η ελληνική νομοθεσία ώστε να συνάδει με το κοινοτικό δίκαιο. Έτσι το υπουργείο επέκτεινε την κλίμακα απομείωσης της αξίας από τα 10 έτη στα 15 και από 67% σε 80% της τιμής των αντίστοιχων καινούργιων αυτοκινήτων, και παράλληλα αναγνώρισαν την απομείωση της αξίας των αυτοκινήτων κατά 7% για το πρώτο έτος κυκλοφορίας τους. Δηλαδή ενώ η νέα ρύθμιση ήταν «πιο κοντά» στην κοινοτική νομοθεσία δεν έλυσε το θέμα, αφού η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν ενδιαφέρεται σε παρόμοιες περιπτώσεις παρά για την ακριβή και πλήρη ενσωμάτωση του κοινοτικού δικαίου στην ελληνική νομοθεσία.
Στην πολυσέλιδη νέα προειδοποιητική επιστολή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπενθυμίζει ότι το 2002 η Ελλάδα αναγνώρισε το αυτονόητο, δηλαδή ότι έχει υποχρέωση να προσαρμόσει τη νομοθεσία της στο κοινοτικό δίκαιο και ότι στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης και του εκσυγχρονισμού του φορολογικού συστήματος θα επέλθουν σημαντικές αλλαγές στη φορολογία αυτοκινήτων. Ωστόσο αυτό έγινε διότι δεν μετεβλήθη η εφαρμογή της φορολογικής κλίμακας για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, αφού εξακολουθεί να βασίζεται στο μοναδικό κριτήριο της απομείωσης της αξίας, δηλαδή τον αριθμό των ετών χρήσης των αυτοκινήτων, «γεγονός που επικρίθηκε στην Αιτιολογημένη Γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της 24ης Απριλίου 2004».
ΔΙΟΝ. ΣΤΑΜΠΟΓΛΗΣ**
Η διαδικασία της Ε.Ε. σε αυτές τις περιπτώσεις είναι η εξής:
**Νομική διαδικασία
Το άρθρο 226 της συνθήκης εξουσιοδοτεί την Επιτροπή να προβεί σε νομικές ενέργειες κατά κράτους μέλους που δεν τηρεί τις οικείες υποχρεώσεις (Όχληση).
Σε περίπτωση που η Επιτροπή κρίνει ότι ενδέχεται να έχει σημειωθεί παράβαση της κοινοτικής νομοθεσίας που δικαιολογεί την δρομολόγηση διαδικασίας επί παραβάσει, απευθύνει 'επίσημη προειδοποιητική επιστολή' (πρώτη γραπτή προειδοποίηση) στο συγκεκριμένο κράτος μέλος, ζητώντας από αυτό να της διαβιβάσει τα σχόλιά του εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, συνήθως δίμηνης.
Βάσει της απαντήσεως, ή ελλείψει απαντήσεως, από το συγκεκριμένο κράτος μέλος, η Επιτροπή έχει το δικαίωμα να αποφασίσει να απευθύνει «αιτιολογημένη γνώμη» (δεύτερη και τελική γραπτή προειδοποίηση) στο συγκεκριμένο κράτος μέλος. Εκεί προσδιορίζονται σαφώς και ρητά οι λόγοι για τους οποίους θεωρεί ότι έχει σημειωθεί παράβαση της νομοθεσίας ΕΕ και καλεί το κράτος μέλος να συμμορφωθεί εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, συνήθως δίμηνης.
Σε περίπτωση που το κράτος μέλος δεν συμμορφωθεί με την αιτιολογημένη γνώμη, η Επιτροπή δύναται να αποφασίσει την παραπομπή της υπόθεσης στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Εάν το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο κρίνει ότι έχει σημειωθεί παράβαση της Συνθήκης, το υπεύθυνο κράτος μέλος καλείται να προβεί στην λήψη των αναγκαίων μέτρων συμμόρφωσης.
Το άρθρο 228 της συνθήκης εξουσιοδοτεί την Επιτροπή να ενεργήσει κατά κράτους μέλους που δεν συμμορφώνεται με προηγούμενη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, απευθύνοντας, εκ νέου, πρώτη γραπτή προειδοποίηση («επίσημη προειδοποιητική επιστολή») και στη συνέχεια δεύτερη και τελική γραπτή προειδοποίηση («αιτιολογημένη γνώμη»). Το άρθρο εξουσιοδοτεί την Επιτροπή να ζητήσει από το Δικαστήριο την επιβολή χρηματικού προστίμου στο συγκεκριμένο κράτος μέλος.**
Άρα λοιπόν Όχληση, Προειδοποιητική Επιστολή-Αιτιολογημένη Γνώμη-Προσφυγή στο Ευρωπαικό Δικαστήριο-Επιβολή προστίμου. Τώρα είμαστε στο 'τρίτο' στάδιο. ΠΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ; ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΤΑ ΤΕΛΩΝΕΙΑ; Δυστυχώς ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ αναφορά δεν υπήρξε από τον πρωθυπουργό στην ΔΕΘ για μείωση ή κατάργηση των τελών ταξινόμησης...Φαίνεται ότι 'όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη' (ανεξαρτήτου κυβερνήσεως)...Μας τα φόρτωσε η προηγούμενη τα συνεχίζει η νυν..
-
RE: Πληροφοριες περι pajero pinin 1.8
Φίλε Νέστωρα,
πολλές αγορές βλέπω...χαλαρά γιατί το καλοκαίρι θα έχει τελωνείο ! Α, αν έχεις βρει κάποια άκρη για τη διαδικασία (ξέρεις πια..) στείλε pm σε παρακαλώ! Έχεις πολλούς χαιρετισμούς από τον άλλο Σπύρο (με το Aero, κατάλαβες...)
-
RE: Αγορά SUV!
Ο χρήστης anemar έγραψε:
Εχω διαβασει πολλα αρθρα που επαινουν το διττο χαρακτηρα του X-Trail(καλο και στην ασφαλτο και στο χωμα).Παντα βεβαια με το ESP+(που περιλαμβανει το ABLSD).Το θεμα ειναι ομως συνολικα πως εκριναν τα αυτοκινητα...Επισης φιλε vasdari να συμφωνησω μαζι σου πως το X-Trail χωρις το ESP+ ειναι κατι σαν το CRV με οτι αυτο συνεπαγεται για τις εκτος δρομου δυνατοτητες του.Προσθιοκινητο στο οποιο αυτοματα οταν χαθει η προσφυση στους εμπρος τροχους μεταφερεται ροπη στον πισω αξονα μεχρι 50-50.Οταν υπαρχει το ESP+(δηλ. και το ABLSD)τοτε υπαρχει η δυνατοτητα κλειδωματος(ηλεκτρονικου) στο 57-43(εμπρος-πισω)γεγονος που εξασφαλιζει και αξιοπρεπεις επιδοσεις off-road.Είσαι λάθος σε αυτά που γράφεις...Χωρίς το ESP+ το Χ-Trail δεν έχει σε καμία περίπτωση επιδόσεις ίδιες με του CRV εκτός δρόμου (λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα πολλών δοκιμών που αναφέρουν ότι το σύστημα τετρακίνησης του δευτέρου είναι πολύ απλό και υπολείπεται του μέσου όρου της κατηγορίας)! Χωρίς το σύστημα οι επιδόσεις είναι ήδη εξαιρετικές και με το ESP+ γίνονται ακόμα καλύτερες (κάνει το τεστ αυτή την εξομοίωση έτσι όπως την γράφεις; Πολύ αμφιβάλλω...). Όπως επισήμανε ο φίλος Onyx είσαι λάθος στο 50-50 αφού υπάρχουν τρεις επιλογές ανεξαρτήτως ESP (ALL-ROAD σύστημα): εμπροσθοκίνητο, auto και 57-43. Με το ESP+ απλά είναι ακόμα μια κλάση παραπάνω από την υπόλοιπη κατηγορία αφού αποκτά και TRC και LSD (δηλαδή συνολικά 6 συστήματα μαζί με ABS, EBD και NBAS). Επίσης διάβασες πουθενά τον vasdari να υποστηρίζει ότι το X-Trail είναι εφάμμιλο του CRV χωρίς το ESP (γιατί έτσι γράφεις); Για το πως επέλεξα το δικό μου, γιατί το πήρα, τι ζητώ από αυτό κλπ αν κάνεις μία αναδρομή στα μηνύματα προς τα πίσω θα βρεις απαντήσεις οπότε να μην τα ξαναναφέρω. Αν με ρωτήσεις πιο θεωρώ ότι έχει τις καλύτερες μηχανικές αποδόσεις (και μόνο) θα έλεγα το Forester XT. Όμως ένα αυτοκίνητο είναι σύνολο πολλών πραγμάτων και σε πολλά το Forester XT υπολείπεται. Συνοψίζοντας θέλω να τονίσω ότι χωρίς να έχεις εξετάσει εις βάθος τις δυνατότητες άλλων μοντέλων (όπως τις δυνατότητες του συστήματος τετρακίνησης του X-Trail) το υποβαθμίζεις βασιζόμενος σε μία αξιολόγηση και μόνο (λες και δεν υπάρχουν άλλες) από την οποία αναφέρεις μόνο ορισμένα σημεία που κατά το δοκούν θεωρείς ότι πρέπει να αναφερθούν. Φυσικά σε forum είμαστε μπορείς να υποστηρίζεις ότι θέλεις αλλά να μην περιμένεις να θεωρούν άλλοι την κριτική σου ως 'δίκαια' ή 'αντικειμενική'. Επιφυλάσσομαι να ξανασχολιάσω σημεία σου όταν θεωρήσω ότι απαιτηθεί χωρίς φυσικά να έχω κάτι μαζί σου (είμαστε και από την ίδια πόλη).
-
RE: Αγορά SUV!
Ο χρήστης anemar έγραψε:
Μαλλον δεν διαβασες καλα αυτα που εγραψα.Να ξεκαθαρισω οτι τα μετεφερα αυτουσια απο τους 4τροχους οποτε ειναι κρισεις ειδικων δημοσιογραφων του χωρου και οχι δικες μου 'αυθαιρετες'.......Καταρχήν τα διάβασα καλά μην ανησυχείς..Δεύτερον αν και είμαι σε forum των 4Τ δεν θεωρώ σε καμία περίπτωση το συγκεκριμένο περιοδικό εξιδικευμένο σε θέματα off-roading και από πλευράς μου μπορώ να ψάξω και να σου βρω πολλά παραδείγματα από διεθνείς αξιολογήσεις που υποστηρίζουν και τεκμηριώνουν το αντίθετο από αυτά που υποστηρίζουν οι 4Τ. Με δύο λόγια δεν θεωρώ τους 4Τ ως Βίβλο ή κάτι παρόμοιο για να παίρνουμε τις θέσεις τους ως απαραβίαστες ή απολύτως δεδομένες.
Αν λοιπον διαβαζες καλα θα εβλεπες οτι το ESP+ στην περιπτωση του X-Trail υποτιθεται οτι παιζει το ρολο του κεντρικου μπλοκε διαφορικου που διαθετουν τα μοντελα Forester,RAV4,Outlander ενω αυτο ΟΧΙ.Και γραφουν, οι ειδικοι παντα,οτι σε ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν μπορει το ηλεκτρονικο ESP να συγκριθει με το μηχανικο μπλοκε διαφορικο και να παιξει τον ιδιο ρολο.Προφανως βαρεθηκες να διαβασεις ολοκληρη τη δημοσιευση.Επισης αναφερουν οτι:Τα μοντελα με πραγματικη τετρακινηση(3 διαφορικα)ειναι σε αλλη κατηγορια.Να μην γραψω αυτα που διαβασα?Σε ενοχλησαν?'
Καταρχήν οι 'ειδικοί' που αναφέρεις είναι οι αξιολογητές των 4Τ, επομένως συγκεκριμενοποιησέ το για να μην δίνονται λανθασμένες εντυπώσεις πως μιλάμε για όλους του ειδικούς. Πλην των 4Τ υπάρχουν παραδείγματα που να υποστηρίζουν ότι το ESP+ δεν δίνει δυνατότητες στο Χ-Trail εφάμιλλες των 3 διαφορικών (για να μην πω καλύτερες); Τώρα συγκεκριμένα αν το RAV 4, επειδή απλά έχει 3 διαφορικά, είναι σε άλλη κλάση σε σχέση με το Χ-Trail καλύτερα ας μείνει ασχολίαστο...Αυτά που διάβασες γράψτα, τα προσωπικά όμως σχόλια περί ESP ή για απόρριψη μοντέλων δεν θα μπορούσαν να μείνουν ασχολίαστα...
Και εγω συμφωνω οτι το ESP ειναι καλο και βοηθαει στον περιορισμο της ολισθησης των τροχων.Αλλα μη συγκρινουμε ανομοια πραγματα.Φυσικα και θα ηθελα να εχω και ESP αλλα πρωτα απο ολα με ενδιαφερει να εχω πραγματικη τετρακινηση.
Πολύ ωραία, διευκρίνησε λοιπόν ότι τα συμπεράσματά που προανέφερες βασίστηκαν κυρίως στην προσωπική σου επιθυμία για μόνιμη τετρακίνηση με τρία διαφορικά ΧΩΡΙΣ φυσικά αυτό να σημαίνει ότι στην πραγματικότητα τα μοντέλα αυτά έχουν τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία...
Ως πραγματικη τετρακινηση θεωρειται απο τους ειδικους του χωρου αυτη που αποτελειται απο 3 διαφορικα.Τετοια διαθετουν επαναλαμβανω τα Forester,Outlander,RAV4.Και τα 3 εχουν μπλοκε το μεσαιο ενω οπως εγραψα τα RAV και Forester εχουν και το πισω.Τα χει γραψει και ο φιλος boxer2003 που φαινεται γνωστης.Το ESP+ δεν μπορει εκ θαυματος να το βαφτισουμε ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
Και πάλι υπενθυμίζω να μην γενικεύονται απόψεις που αναφέρονται από συγκεκριμένο τεστ ως απόψεις όλων των 'ειδικών'. Τώρα για τον φίλο boxer2003, χωρίς να έχω μαζί του τίποτα, θέλω να ρωτήσω: τόσες απόψεις διατυπώθηκαν, δηλαδή μόνο όσοι πλησιάσουν ή ταυτίζονται με αυτά που εσύ υποστηρίζεις (έστω και μέσω της συγκεκριμένης αξιολόγησης των 4Τ) είναι οι γνώστες και οι υπόλοιποι οι αδαείς;
Σε καμια περιπτωση δεν θεωρω την δικη μου επιλογη ως την ενδεδειγμενη για αλλους.Εγραψα οτι ανεφερα το σκεπτικο της επιλογης μου ωστε να βοηθησω μελλοντικους αγοραστες,γιατι θεωρω οτι εψαξα καλα την αγορα.
Και εγώ το ίδιο θέλω, να βοηθησω μελλοντικούς αγοραστες. Ωστόσο, επειδή και εγώ αλλά και πολλοί άλλοι φίλοι κάναμε μελέτη έρευνα αγοράς μηνών, δεν θα μπορούσαν να μην σχολιάζονται σημεία που 'χρωματίζουν' τις δυνατότητες κάποιων μοντέλων ή που απορρίπτουν άλλα με βάση υποκειμενικά κριτήρια.
Και αυτο φαινεται απο το γεγονος οτι θεωρω ως καλυτερο το Forester.Αφου ειναι τι να κανω?Να μην το πω?Να μην πω σε εναν φιλο που ενδιαφερεται για το X-Trail οτι δεν εχει τις ρεπριζ που εχουν τα RAV,Outlander,Forester και εχει διαφορες που φτανουν και τα 5 δευτερολεπτα????Να μην πω για τις εκτος δρομου δυνατοτητες που οι ειδικοι λενε οτι τα αυτοκινητα με 3 διαφορικα ειναι σε αλλη κατηγορια?
Οπως βλεπεις λοιπον η αλεπου δε χρειαζεται να προσπαθησει να φτασει καπου......Εδώ λοιπόν βρίσκεται η κεντρική ιδέα και η 'αντικειμενικότητα' της αξιολόγησης των μοντέλων που παράθεσες. Παίρνεις λοιπόν ως δεδομένα κάποια σημεία που εσύ θέλεις, τα γενικεύεις ως απόψεις ειδικών και μετα βάζεις το 'κερασάκι' με το Forester Χ για το οποίο έχει προηγηθεί τόσος διάλογος...Δεν νομίζω με αυτό τον τρόπο να πείθεις ή να μειώνεις την ανωτερότητα κάποιων μοντέλων που σχεδόν άκριτα απορρίπτεις...Επομένως ισχύει το 'όσα δεν φτάνει η αλεπού...'
-
RE: Αγορά SUV!
Ο χρήστης anemar έγραψε:
Συνεχιζω ακαθεκτος.Ψαχνοντας λοιπον για αυτοκινητο και διαβαζοντας το παραπανω τεστ,οντας κολλημενος με τους 4τροχους και δειχνοντας εμπιστοσυνη στα γραφομενα τους (που τα εξηγουν αναλυτικα απο τεχνικης αποψεως και δε λενε 'αυτο ειναι πιο καλο απο το αλλο' κτλ.και τελειωσαν)απερριψα κατευθειαν τα αυτοκινητα με τα 2 διαφορικα και εμεινα να επιλεξω(στα λεφτα που ειχα)αναμεσα σε:(RAV4,Forester,Outlander).Αφού λοιπόν ήταν επιθυμία σου να απορρίψεις όλα τα μοντέλα που έχουν δύο διαφορικά και προχωράς σε θέματα υποκειμενικών απόψεων δεν σημαίνει ότι η επιλογή σου είναι για όλους και η πιο ενδεδειγμένη. Θα ήταν προτιμότερο απλά να παραθέσεις τα στοιχεία και να αφήσεις τον υποψήφιο/ους αγοραστές να κάνουν τις επιλογές τους χωρίς να προκαταβάλονται. Όσον αφορά το ESP+ συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο vasdari ότι είναι απαραίτητο και τείνει να καθιερωθεί σαν βασικός εξοπλισμός. Εξάλλου πόσα μοντέλα της κατηγορίας που συζητάμε το έχουν σαν βασικό εξοπλισμό ή σαν option; 1 ή 2 μεταξύ 1.800-2.000 κ.ε. Είναι όμως στοιχείο του βασικού εξοπλισμού σχεδόν σε όλα τα SUV της ανώτερης κλάσης. Άρα να θεωρήσουμε ότι και εκεί το ESP είναι περιττό; Σίγουρα δίνει περαιτέρω δυνατότητες στο SUV που το έχει. Όμως μάλλον για ακόμα μία φορά δείχνει να επιβεβαιώνεται η ρήση 'όσα δεν πιάνει η αλεπού...'