-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οι καταναλώσεις νορμάλ μου φαίνονται εμένα πάντως...Η καμμένη λάμπα από πότε είναι πρόβλημα;
+1
εγω ΠΡΙΝ την κρίση πήρα 550€ έκπτωση+συναγερμό(300€)..
Αν νομίζεις ότι ο συναγερμός που σου βάλανε κοστίζει 300Ε σε γελάσανε... Το πολύ 30 Ε να κόστισε μιας και ο ρόλος του είναι πιο πολύ διακοσμητικός (εκνευρεστικός είναι πιο κατάληλη λέξη) παρά ουσιώδες.. Εφόσον όμως μου τον βάλανε τσάμπα δεν μπορώ να τους πω και τιποτα βλεπετε (μα γιατι δεν χτυπάει όταν με ανοιχτά παράθυρα παραβιάζω το αμάξι! το βάζω μπρός ! φευγω! ενώ το λαμπάκι δείχνει ενεργοποιημένο! )
Όσο για τη συζήτηση περί προγραμμάτων επειδή με ενδιαφέρει θα ήθελα λεπτομέρειες απο κάποιους που το έχουν ψάξει
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Αν νομίζεις ότι ο συναγερμός που σου βάλανε κοστίζει 300Ε σε γελάσανε... Το πολύ 30 Ε να κόστισε μιας και ο ρόλος του είναι πιο πολύ διακοσμητικός (εκνευρεστικός είναι πιο κατάληλη λέξη) παρά ουσιώδες.. Εφόσον όμως μου τον βάλανε τσάμπα δεν μπορώ να τους πω και τιποτα βλεπετε (μα γιατι δεν χτυπάει όταν με ανοιχτά παράθυρα παραβιάζω το αμάξι! το βάζω μπρός ! φευγω! ενώ το λαμπάκι δείχνει ενεργοποιημένο! )
Όσο για τη συζήτηση περί προγραμμάτων επειδή με ενδιαφέρει θα ήθελα λεπτομέρειες απο κάποιους που το έχουν ψάξει
γιατί κάνει τίποτα όσο το πουλάνε? εδω έχει φτάσει το πιτόγυρο στην πλατεία εξαρχείων να κάνει 2.20(ασχετο!)
ωστώσο για να τον έβαζα τότε τόσο τον πουλάγανε οπότε τόσο τον κοστολογώ..δε γίνεται αλλιώς...
όσο για προγράμματα σου προτείνω να ψάξεις στο punto club.. στο φόρουμ τους υπάρχει πολύ υλικό για την βελτίωση του t-jet(42 σελίδες θέμα!).. άλλο μέρος είναι το fiat performance club..
-
αρχιζω και σκεφτομαι σοβαρα την αγορα ενος μπραβο 150 ειδα και την λαντσια αλλα ειναι πολυ ακριβη.
καλα ρε τι γκολφ και αηδιες ρε ,το φιατ ειναι κορυφη το εσωτερικο του,καθισματαρες ,ωραιο τιμονι,ωραιο καντραν και ταμπλο,ποιοτητα κατασκευης.
ακομα βεβαια δεν το οδηγησα αλλα ειμαι στο να παω να οδηγησω ενα. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αρχιζω και σκεφτομαι σοβαρα την αγορα ενος μπραβο 150 ειδα και την λαντσια αλλα ειναι πολυ ακριβη.
καλα ρε τι γκολφ και αηδιες ρε ,το φιατ ειναι κορυφη το εσωτερικο του,καθισματαρες ,ωραιο τιμονι,ωραιο καντραν και ταμπλο,ποιοτητα κατασκευης.
ακομα βεβαια δεν το οδηγησα αλλα ειμαι στο να παω να οδηγησω ενα.Εμ τι σου λέμε τόσο καιρό βρε ιταλάκια???
Τσίμπα Bravaki σε Blue Polarized 150άρι sport....γαμώ τα αμαξάκια
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αρχιζω και σκεφτομαι σοβαρα την αγορα ενος μπραβο 150 ειδα και την λαντσια αλλα ειναι πολυ ακριβη.
καλα ρε τι γκολφ και αηδιες ρε ,το φιατ ειναι κορυφη το εσωτερικο του,καθισματαρες ,ωραιο τιμονι,ωραιο καντραν και ταμπλο,ποιοτητα κατασκευης.
ακομα βεβαια δεν το οδηγησα αλλα ειμαι στο να παω να οδηγησω ενα.το εσωτερίκο του μπράβο είναι γαμάτο..
για οδήγησε να πείς εντυπωσεις..
πάντως η δ που έχεις είναι κορυφαίο μοντέλο με τρομερή γεωμετρία και τιμόνι.. το μπράβο είναι ενα κλικ πιο κάτω στο πρώτο(λόγο βάρους κυριως) και 2 κλικ στο δευτερο (εκτός αν είσαι στο σπορ πρόγραμμα)
-
εγω ειδα το κοκκινο αλλα μαλλον για μαυρο με βλεπω.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σημερα πηγα σε μια εκθεση και μπηκα σε μια δελτα και ενα μπραβο. -
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
σημερα πηγα σε μια εκθεση και μπηκα σε μια δελτα και ενα μπραβο.
γραφτο ρε φιλε αν εχεις αρχιδια,τι σφυρας δλδ.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σημερα πηγα σε μια εκθεση και μπηκα σε μια δελτα και ενα μπραβο.
γραφτο ρε φιλε αν εχεις αρχιδια,τι σφυρας δλδ.
Και εγω σημερα πηγα στη λαικη, ενδιαφερει κανεναν; Αν ελεγα πηγα στη λαικη αγορασα ραπανακια ισως καποιον να ενδιαφερε και να ρωτουσε τη τιμη.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
σημερα πηγα σε μια εκθεση και μπηκα σε μια δελτα και ενα μπραβο.
γραφτο ρε φιλε αν εχεις αρχιδια,τι σφυρας δλδ.
Και εγω σημερα πηγα στη λαικη, ενδιαφερει κανεναν; Αν ελεγα πηγα στη λαικη αγορασα ραπανακια ισως καποιον να ενδιαφερε και να ρωτουσε τη τιμη.
ρε γραφτο ρε και ασε τις εξυπναδες σε μενα
-
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω το μενος προς τον ιταλακια, δεν εκανε και τιποτα κακο ισα ισα πηγε και ειδε ιταλικα αμαξια .Επειδη δεν ειπε την αντιπροσωπια σιγα το κακο...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω το μενος προς τον ιταλακια, δεν εκανε και τιποτα κακο ισα ισα πηγε και ειδε ιταλικα αμαξια .Επειδη δεν ειπε την αντιπροσωπια σιγα το κακο...απλως ο ανθρωπος ειπε να κανει λιγο τον εξυπνακια
-
Ο χρήστης johnmand έγραψε:
χαιρετω και εγω την παρέα. Πρώτη φορά είδα το post αν και μπαίνω καθημερινά σε άλλες κατηγορίες όμως.
Είμαι ένας ευτυχης κάτοχος ένος Bravo 150 dynamic μαύρο με ηλιοροφή. Έχω ηδη 40.000χλμ (εταιρικο) και κακά τα ψέματα του πίνω το αίμα. Μόνο ζέσταμα και κρύωμα του κάνω και τίποτα άλλο. Τώρα θα αλλάξω και λάστιχα για 2η φορά. Όλα καλά μόνο η κατανάλωση είναι μεγάλη ρε παιδιά... μέσα στην πόλη ποτέ δεν έχω καταφέρει να πέσω κάτω από τα 9λίτρα. Σε ταξίδι έχω δει 6,9!!! (Αθήνα -Θεσ/νικη 4,5ώρες) αλλά και 17,8!!!!!!! από Θεσ/νικη -Αθήνα σε 3 ωρες και 1 τεταρτο (μεση ωριαία υπολογιστή 155χλμ) με μία στάση στην Λαμία για καύσιμα. Το μόνο που έχει βγάλει σαν πρόβλημα είναι μία καμμένη λάμπα μπροστά. Α... και κάτι ακόμα η ηλιοροφή μετά τα 180 σφυρίζει και στα 2 service που έκανα με κοιταζαν περίεργα και μου είπαν ότι την έφτιαξαν αλλά τίποτα.
Αυτά τα ολίγα...τι μάρκα λάστιχα είχε όταν το πήρες?? τι λάστιχα έβαλες στην συνέχεια, και με τι κόστος??
όπως έχεις καταλάβει είσαι το 'τεστ μακράς διαρκείας' μας, με τα χιλιόμετρα που έχεις γράψει μου ανέβασες το ηθικό και την πίστη μου στο 150αρι, μιας και το έχω, και πάντα ήμουν περίεργος ποιός έχει κάνει τόσα χλμ όσα εσύ περίπου για να μας πεις εντυπώσεις και ότι τυχόν προβλήματα σου 'χει βγάλει. αλλά ευτυχώς μιλάμε για μια...λάμπα, ως πρόβλημα!!
απο τριγμούς στο εσωτερικό πως τα πας?? ξεκίνησαν, υπήρχαν, υπάρχουν???
λάδια 'τσιμπάει' με τόσο σκίσημο που το κάνεις??
όσο για την κατανάλωση, συμφωνω απόλυτα μαζί σου!! αν και μιλάμε για τις ακραίες καταστάσεις οδήγησης!
σε νορμαλ οδήγηση στην εθνική, δλδ με μ.ο. 140-160χλμ/ωρα έχω 10,5-11,5 περίπου.
που για την ιπποδύναμη του κινητήρα είναι νορμάλ.σου εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις απροβλημάτιστα χιλιόμετρα και να μας ενημερώνεις!
Θα πάω αύριο στην έκθεση να δω τι θα μου πει και πωλητής και θα πράξω ανάλογα...
Ελπίζω σύντομα να μπω στο group σας!
καλή επιτυχία!
σε διαφώτισαν οι μπραβίστες, σε περιμένουμε στο group!! αντε με το καλό!
αρχιζω και σκεφτομαι σοβαρα την αγορα ενος μπραβο 150 ειδα και την λαντσια αλλα ειναι πολυ ακριβη.
καλα ρε τι γκολφ και αηδιες ρε ,το φιατ ειναι κορυφη το εσωτερικο του,καθισματαρες ,ωραιο τιμονι,ωραιο καντραν και ταμπλο,ποιοτητα κατασκευης.
ακομα βεβαια δεν το οδηγησα αλλα ειμαι στο να παω να οδηγησω ενα.ακόμα το σκέφτεσαι?? αμα το οδηγήσεις θα κολλήσεις, και θα το παραγγείλεις!!
-
Έδω και λίγο καιρό έχω παρατηρήσει στο κιβώτιο ταχυτήτων εκεί που έχει μια ένωση υπάρχουν έντονα ίχνη λαδιού (βαλβολίνες). Από κάτω δεν έχω λεκέδες λαδιού αλλά στην ένωση φαίνονται. Θα ήθελα να μου πουν μερικοί που το έχουν το αμάξι αν έχουν παρατηρήσει το ίδιο φαινόμενο. Πήγα μια βόλτα από αντιπροσωπεία και μου λέει ότι είναι κάτι νορμαλ... . Υποτίθεται ότι εκεί στην ένωση έχει κόλλα (φλαντζόκολλα) πως είναι δυνατόν να περνάει λάδι?
-
Χθες επέστρεψα από το πρώτο σύντομο ταξιδάκι στη Χαλκιδική και έχω αισίως 550χλμ. στο
κοντέρ. (700 στην πραγματικότητα,γιατί στα 150χλμ. το κοντέρ μηδενίστηκε .Ρώτησα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν να το παρακολουθήσω και βλέπουμε και ότι ίσως είναι κάποια ρύθμιση απ'το εργοστάσιο .Μέχρι στιγμής όλα καλά).
Το αμάξι στο ταξίδι είναι σκέτη κα@λα!!!
Τι να πρωτοθυμηθώ? Τη ροπάκλα στις ανηφόρες και τις προσπεράσεις(και με γλυκό γκαζάκι,καθ'ότι
ακόμη το νταντεύω ), την απίστευτη αίσθηση να πηγαίνεις με 140 με 6η και περίπου 3.500 στροφές
(με 7λ/100 κατανάλωση ), τα κρατήματα?
Ένα έχω να πω: ανυπομονώ να κάνω προσπέραση με το γκάζι στο πάτωμα
Στα πόσα χλμ. λέτε όμως να είναι σωστό να επιχειρίσω κανα ανοιγματάκι? 1000-1500-2000? -
Πάντως 40000χλμ αντέχει παιδιά... και με πολύ σκίσιμο... όσο για τα λάδια από 15000-30000χλμ έκαψε περίπου 1/2 λίτρο ούτε εγω δεν το πίστευα. Από τριξίματα δεν έχει ιδιαίτερα (έως καθόλου) μόνο η οροφή μου σπάει τα νεύρα που σφιρίζει σαν audi της δεκαετίας ΄80. Τα αμορτισέρ έχουν πέσει λίγο αλλά κρατάνε ακόμα. Την άλλη εβδομάδα θα παει μία καταδρομική (αυθημερόν) Ιωάννινα και μία Καλαμάτα οπότε θα δούμε καταναλώσεις. Πάντως σαν αυτοκίνητο δεν ειναι το καλύτερο απλά είναι τίμιο
-
Ο χρήστης johnmand έγραψε:
Πάντως 40000χλμ αντέχει παιδιά... και με πολύ σκίσιμο... όσο για τα λάδια από 15000-30000χλμ έκαψε περίπου 1/2 λίτρο ούτε εγω δεν το πίστευα. Από τριξίματα δεν έχει ιδιαίτερα (έως καθόλου) μόνο η οροφή μου σπάει τα νεύρα που σφιρίζει σαν audi της δεκαετίας ΄80. Τα αμορτισέρ έχουν πέσει λίγο αλλά κρατάνε ακόμα. Την άλλη εβδομάδα θα παει μία καταδρομική (αυθημερόν) Ιωάννινα και μία Καλαμάτα οπότε θα δούμε καταναλώσεις. Πάντως σαν αυτοκίνητο δεν ειναι το καλύτερο απλά είναι [u]τίμιο[/u]Εννοείται ότι δεν είναι το καλύτερο,αλοίμονο! Συνάρτηση της αξίας είναι όλα. Όταν τα ανταγωνιστικά
τουρμπάτα στοιχίζουν από 1500 εώς 4000φεύγα ευρώ ακριβότερα....
ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο
και απ'ότι δείχνουν τα πράγματα και αξιόπιστο
Ούτε που μπορούσα να διανοηθώ πριν κάποια χρόνια πως με τόσα λεφτά θα έπαιρνα τέτοια αμαξάρα
Περιμένουμε καταναλώσεις -
εγω πάντως κοντέυω τα 9.000χλμ και η κατανάλωση έχει σταθεροποιηθεί στο 9.2λ/100..
πολύ ευχαριστημένος καθώς πέρα απο 3 ταξίδια σε πήλιο-μονεμβασιά-κρήτη τα υπόλοιπα είναι σε αθήνα (οχι σε κίνηση πάντως)
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Πάντως 40000χλμ αντέχει παιδιά... και με πολύ σκίσιμο... όσο για τα λάδια από 15000-30000χλμ έκαψε περίπου 1/2 λίτρο ούτε εγω δεν το πίστευα. Από τριξίματα δεν έχει ιδιαίτερα (έως καθόλου) μόνο η οροφή μου σπάει τα νεύρα που σφιρίζει σαν audi της δεκαετίας ΄80. Τα αμορτισέρ έχουν πέσει λίγο αλλά κρατάνε ακόμα. Την άλλη εβδομάδα θα παει μία καταδρομική (αυθημερόν) Ιωάννινα και μία Καλαμάτα οπότε θα δούμε καταναλώσεις. Πάντως σαν αυτοκίνητο δεν ειναι το καλύτερο απλά είναι [u]τίμιο[/u]
Εννοείται ότι δεν είναι το καλύτερο,αλοίμονο! Συνάρτηση της αξίας είναι όλα. Όταν τα ανταγωνιστικά
τουρμπάτα στοιχίζουν από 1500 εώς 4000φεύγα ευρώ ακριβότερα....
ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο
και απ'ότι δείχνουν τα πράγματα και αξιόπιστο
Ούτε που μπορούσα να διανοηθώ πριν κάποια χρόνια πως με τόσα λεφτά θα έπαιρνα τέτοια αμαξάρα
Περιμένουμε καταναλώσεις+1
Μια μικρή ιστορία οδήγησης. Μετά από 5 μήνες και 8.000 χλμ. συνειδητοποιώ πως με απογοήτευσε για πρώτη φορά το Bravo το τριήμερο της πρωτομαγιάς. Πήγαμε με την κοπέλα μου Πύργο - Ναύπλιο. Στο πήγαινε το πρωί, είχε κίνηση στις στροφές στα βουνά, οπότε πηγαίναμε καροτσάδα και δε μπορούσα να τρέξω. Στις -λίγες- ευθείες που μπορούσα έτρεχα και ήμουν ευτυχισμένος. Στο γυρισμό όμως αλλάξανε τα πράγματα. Ήταν αργά βράδυ και δεν είχε καθόλου κίνηση. Μαύρο σκοτάδι με στροφιλίκια για πάρα πολλά χλμ. Ε, δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου: δε μπορούσα να πάω καθόλου γρήγορα για τα στανταρ του αυτοκινήτου. Μονίμως δεν ήξερα αν πατάω καλά, με άγχωνε συνεχώς και δε μπορούσα να το πατήσω λίγο να το ευχαριστηθώ. Τότε μόνο συνειδητοποίησα πως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΤΙΜΟΝΙ . Και είναι κρίμα, γιατί με τις λαστιχάρες και το στήσιμο που έχει θα μπορούσε να είναι κ@υλ@.
Το άλλο που συνειδητοποίησα από τον τρόπο που πήγαιναν πάνω στα βουνά είναι πως κάποια αυτοκίνητα είναι σε πολύ καλύτερα... Ήταν κάτι BMW και AUDI! Ε, ναι, αν είναι να συγκρινόμαστε με κάτι τέτοια αυτοκίνητα, τελικά έχουμε πάρει καλύτερο απ'ότι περιμέναμε τελικά!!! -
Τι να σου πώ εμένα πάντως μου άρεσε πολύ και το στησιμό του αλλα και η αίσθηση στο τιμόνι με το sport αναμένο. Έχει πολύ σίγουρο πάτημα στα πολλά σε ανοιχτές καμπές, και επίσης σου είναι πολύ προβλέψιμο στο όριο.
Fiat Bravο 2007