Λοιπόν η καθιερωμένη αναφορά μετά από 60000χλμ (άραγε έχω τα περισσότερα???? )
- αλλαγή τακάκια εμπρός πίσω
- γενικό service
- το πρόβλημα με την οροφή παραμένει (σφυριζει σαν τον ΚΑΚΟ σε ντέρμπυ)
- το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ένα τρέμουλο μετά τα 80 μέχρι τα 140+ το οποίο άρχισε σιγά-σιγά και μετά μεχρι και ο καφές ετρεχε από το ποτήρι!!! ούτε ζυγοστάθμιση, ούτε ευθυγράμμιση, ούτε αμορτισέρ τίποτα από όλα. Τελικά παρατηρήθηκε ότι το κάνει μόνο όταν πατάς γκάζι και όχι όταν ρολάρει οπότε το πρόβλημα πήγε βαθύτερα... διαφορικό... ο μέσα μπιλιοφόρος έχει τζόγο. οκ εγγυηση υπάρχει αλλά ανταλλακτικό πουθενά!!! ούτε Ελλάδα ούτε Ιταλία ούτε ο προμηθευτής της ΦΙΑΤ έχει στοκ!!! οπότε περιμένουμε να προμηθευτεί η ΦΙΑΤ ΙΤΑΛΙΑΣ να μπορέσει να πάρει η ΦΙΑΤ εδώ το ανταλλακτικό. έχει περάσει ήδη ένας μήνας και ακόμα περιμένω. Το καλό είναι ότι οδηγώντας πλέον χαλαρά η κατανάλωση έχει πέσει στα 7,8 λίτρα.
πάντως το αυτοκίνητο στο Immitos-ring στρίβει χαλαρά παντού με 150+ αρκεί να πηγαίνεις με τα νερά του...
αυτά τα ολίγα ...