Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 377
    • 378
    • 379
    • 380
    • 381
    • 1326
    • 1327
    • 379 / 1327
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    26522
    156986
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      4.4-litre twin-turbo V8 555hp
      678Nm at 1,500 and 5,650rpm

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        professeur last edited by

        Ο χρήστης MANGO έγραψε:
        Εγω παντως δεν θα μπερδευα τα Μ μοντελα της BMW οπως τα Μ3,Μ5,Μ6 με τα μοντελα που βελτιωνονται απο το τμημα Μ, νομιζω οτι 'άλλα' αμαξια ειναι οι Μ3-Μ5 και άλλα η Ζ4 Μ και τα Χ5 Μ κλπ..
        Νικολααακη και λοιποι αντι-suv-ακηδες οπως πχ ο προφ. ! μετα τη βολτα με ενα V8 Χ5 θα αναθεωρησεις... το νομισμα εχει παντα 2 οψεις!
        ...

        Διαφωνώ εν μέρει! Το Ζ4Μ (ειδικά το κουπέ) ήταν ΣΑΦΩΣ ένα γνήσιο Μ Car όπως ήταν/είναι η Μ3 (και λιγότερο η Μ5). Η ντιβανοκασέλα Χ5Μ κλπ αηδίες ΣΑΦΩΣ και ΔΕΝ είναι Μ Car παρά μόνο δημιούργημα του μαρκετινγκ. Βρήκα μετά από πολύ ψάξιμο το τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους όταν σχεδίαζαν αυτά τα οχήματα...

        Εντωμεταξύ τι διαβάζω ?? 'Ψήνεσαι' για Μ3 με DCT ?? Δεν έχει ροπή, πεταμένα λεφτά, δεν πάει μία πιστεύω! Με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις ένα Χ6 335 που είναι superhyperultra zmpor αυτοκίνητο (για τα δικά μου μέτρα και σταθμά πάντοτε) !!
        Me 75+ θεωρώ πάντως ότι το παίρνεις αύριο κιόλας. Κόβανε περίπου 8+ χιλιάρικα άλλα 8-10 η μείωση του τέλους οπότε 93-16(18)= 75 (χοντρικά). Όλα αυτά στην θεωρία. Όπως ξέρεις φαντάζομαι από κοντά και στην εποχή μας γίνεται χαμός με τις όποιες εκπτώσεις. Το θέμα είναι πόσες ετοιμοπαράδοτες Μ3 DCT υπάρχουν αυτή τη στιγμή.

        Βόλτα με ψαροκάικα πηγαίνω κάθε καλοκαίρι στα νησιά, τα οποία και λόγω ντίζελ έχουν πολύ μεγάλη ροπή οπότε με Χ5Μ δεν καίγομαι ιδιαίτερα να πάω ! Τι παραπάνω να μού δώσει από την 'Παναγιά Παντάνασσα' του καπετάν Γιώργη που με πάει από παραλία σε παραλία ??

        :lipsealed:

        4.4-litre twin-turbo V8 555hp
        678Nm at 1,500 and 5,650rpm

        Aυτά είναι τα επίσημα νούμερα της Χ5Μ ? Αν ναι, μόνο ψαρώτικα δεν είναι !
        Όταν η Μ5 έχει τα επόμενα νούμερα εδώ και 3 χρόνια περίπου :

        Maximum power 507 PS (500.0 bhp) (372.9 kW) @ 7750 rpm
        Specific output 100 bhp/litre
        Maximum torque 520.0 Nm (384 ft·lb) (53 kgm)@ 6100 rpm

        Το ότι έχει κτηνώδη ροπή από τις 1500 δεν έχει να πει και σπουδαία πράγματα τη στιγμή που θα ζυγίζει τουλάχιστον 2200 κιλά δηλαδή περίπου 400 παραπάνω από τη Μ5. 50 άλογα και 15 κιλά αρκούν? Μάλλον όχι. Επίσης το ότι αποδίδει τη ροπή χαμήλα επίσης δεν έχει να πει και πολλά αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι τα Μ αυτοκίνητα δεν απευθύνονται σε νοικοκυρές και μοδίστρες. Αλλά ξέχασα, τη ροπή την θέλουν όχι για να είναι γλήγορα αλλά για να ξεκολλάνε στις πλαγιές της Κρήτης που θα πηγαίνουν βόλτα με τα Κρι Κρι !

        Άλλο ένα κτηνοsuv δίχως λόγο ύπαρξης και δυστυχώς αυτή τη φορά από το Μ. Προσωπικά την κατατάσσω στις μεγαλύτερες μ@λακίες τουλάχιστον της τελευταίας 20έτιας στην αυτοκίνηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kovathe last edited by

          Ο χρήστης Professeur έγραψε:

          Άλλο ένα κτηνοsuv δίχως λόγο ύπαρξης και δυστυχώς αυτή τη φορά από το Μ. Προσωπικά την κατατάσσω στις μεγαλύτερες μ@λακίες τουλάχιστον της τελευταίας 20έτιας στην αυτοκίνηση.

          +1

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Μα δεν μιλάμε ότι η Χ5 Μ είναι μεμονωμένο περιστατικό. Αν βάλλεις και το μεγάλο Cayenne αλλά και τα ML55 και 63 AMG, Τουαρέγκ W12 θα δούμε ότι είναι ολόκληρη τάση. Και μάλιστα κόντρα στο ρεύμα της εποχής που είναι κρίση, περιβαντολλογική ευαισθησία και ακριβά καύσιμα (πέρισυ τουλάχιστον).
            Παρόλα αυτά ο χορός καλά κρατάει και διατείνομαι ότι απλά ο ένας παρασύρει τον άλλο και για να φανεί ότι είναι 'καλύτερος' πάει ακόμη πιο μακριά τη βαλίτσα, άσχετα αν αυτό που προσφέρει δεν έχει ουσιώδη, αυτοκινητιστικά τουλάχιστον, λόγο ύπαρξης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mivec_power last edited by

              από την άλλη όμως μ'αρέσουν πολύ αυτά τα τούρμπο στις 335, Χ5Μ γιατί τόσο καιρό η bmw προσπαθούσε να μας πείσει ότι τα απόλυτα μηχανήματα οδήγησης ήταν, είναι και θα μείνουν ατμοσφαιρικά..

              ομηρικοί καβγάδες με bmwκηδες όταν άκουγαν για τούρμπο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Μην ανησυχείς.
                Το άοκνο και πανταχού παρών τμήμα μάρκετινγκ του εργοστασίου, θα δώσει στο ποίμνιό του όλες τις δικαιολογίες και τις απαντήσεις που χρειάζονται, για να αποδεχθούν το τούρμπο ως τον νέο μεσσία εξ΄ουρανού.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                  από την άλλη όμως μ'αρέσουν πολύ αυτά τα τούρμπο στις 335, Χ5Μ γιατί τόσο καιρό η bmw προσπαθούσε να μας πείσει ότι τα απόλυτα μηχανήματα οδήγησης ήταν, είναι και θα μείνουν ατμοσφαιρικά..

                  ομηρικοί καβγάδες με bmwκηδες όταν άκουγαν για τούρμπο

                  Ναι, γιατί αντικαταστάθηκε ο μάγκας διευθυντής του M Division που έλεγε ότι μια Μ πρέπει να έιναι ατμοσφαιρική, πολύστροφη και πισωκίνητη από έναν παπάρα που τα μάμησε την μάνα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pad last edited by

                    https://www.m-power.com/_fifo/popProjec ... athAdd=../

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Ο χρήστης neten έγραψε:
                      Ο κολλητός μου πήρε 320 coupe από Σπανό πριν 20 ημέρες, 37.000. Του είπαν ότι η τιμή, έκπτωση 4.000 ίσχυε μόνο για ετοιμοπαράδοτο και το πήρε.

                      Δηλαδή τώρα έχεις και άλλο ένα 4Κ από το τέλος ταξινόμησης? και πάμε 33-34?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        karas last edited by

                        H έκπτωση σαν κίνητρο να πουλήσουν ήταν γιατί ήδη οι έμποροι έπρεπε να πωλήσουν το τελευταίο διάστημα με ζημιά για να καλύψουν άλλες υποχρεώσεις .Τώρα το ίδιο το κράτος δίνει κίνητρο για πωλήσεις,και λογικά θα επανέρθουν πάλι οι εκπτώσεις να γίνονται μόνο σε ότι δεν φεύγει.Εξάλλου πάντα λένε οι διαφημίσεις ισχύει για περιορισμένο αριθμό αμαξιών κλπ.

                        Η μεγάλη εκπτωση κατά πόσο αξίζει,είναι υποκειμενικό στο καθένα,γιατί υπάρχει πολύ στοκαρισμένη σαβούρα στην αγορά.Παίζει ρόλο ο εξοπλισμός,το χρώμα,πόσο καιρό ήταν στοκ κλπ που θα τα βρείς μπροστά σε τυχόν μεταπώληση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          volvozeus last edited by

                          Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                          από την άλλη όμως μ'αρέσουν πολύ αυτά τα τούρμπο στις 335, Χ5Μ γιατί τόσο καιρό η bmw προσπαθούσε να μας πείσει ότι τα απόλυτα μηχανήματα οδήγησης ήταν, είναι και θα μείνουν ατμοσφαιρικά..

                          ομηρικοί καβγάδες με bmwκηδες όταν άκουγαν για τούρμπο

                          +10000

                          Μην ανησυχείς.
                          Το άοκνο και πανταχού παρών τμήμα μάρκετινγκ του εργοστασίου, θα δώσει στο ποίμνιό του όλες τις δικαιολογίες και τις απαντήσεις που χρειάζονται, για να αποδεχθούν το τούρμπο ως τον νέο μεσσία εξ΄ουρανού.

                          +1000000000000000000000000000

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Πολλά γράφτηκαν εν τη απουσία μου το ΣΚ, οπότε ας πω και εγώ το μακρύ και το κόντό μου για τα θέματα που μας απασχόλησαν:

                            1. Χ6 Μ: Μου αρέσει...!!! Ξέρω είμαι από τους ελάχιστους, αλλά εμένα μου αρέσει. Τρελλή ροπή, δύναμη και βάρος που θα είναι κάτω από 2 τόννους, σύμφωνα με το press release που διάβασα.

                            2. Εκπτώσεις: Αυτή τη στιγμή ισχύει η έκτπτωση 20% για τα αυτοκίνητα σε στοκ και πάντα πάνω στην αξία προ φόρων. Την Πέμπτη που ρώτησα υπήρψαν 4 //Μ3 σε στοκ (δνε ξέρω με ποιο κιβώτιο) και η τιμή ήταν €80.000. Εάν ισχύσει η έκπτωση 50% για το ΕΤΤ, δεν ξέρουν ακόμα εάν θα συνεχιστεί η έκπτωση 20% η όχι. Σημειωτέον, η έκπτωση 20% δίνεται από την BMW Hellas και όχι από τους εμπόρους, οι οποίο έχουν δυνατότητα να κάνουν μια επιπλέον έκπτωση (μικρό ποσοστό, περίπου 5%)

                            Γενικά, είναι καλή εποχή για όποιον θέλει να πάρει αυτοκίνητο > 2.000cc είτε καινούργιο΄είτε μεταχειρισμένο από το εξωτερικό. Για τα μικρά κυβικά το κέρδος είναι αμελητέο και το μέτρο το θεωρώ ηλίθιο!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              karas last edited by

                              Η μείωση του φόρου για 1800cc επίσης συμφέρει καθώς φτάνει 3500 ευρώ,ενώ στα 1600cc 1600ευρώ
                              Ύπάρχουν όμως προυποθέσεις για προβεί κανείς σε αγορά νέου αυτοκινήτου:

                              -Χρηματοδότιση (που έχει σταματήσει καθώς οι περισσότεροι είναι χρεωμένοι αλλού )
                              -Πώληση τυχόν παλιού,ανταλλαγή (που έχουν επίσης περιοριστεί σαν μη συμφέρουσες),απόσυρση παλιού (που δεν γίνεται όμως με τρόπο να συμφέρει αγορά νέου)
                              -Κόστος χρήσης (ασφαλιστρα, νέα μέτρα που έρχονται όπως γράφτηκε,service κλπ)
                              -Κορεσμός της αγοράς, καθώς οι περισσότεροι έχουν πλέον 1-2 αμάξια.
                              -Αλλαγές προδιαγραφών αυτοκινήτων από το 2010 (Εuro5 αντί Εuro4),οπότε το παλιό στοκ από τις αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να προωθηθεί αλλά και δεν θα μπορεί να μεταπωλήσει κανείς σε καλή τιμή στο μέλλον ότι πάρει τώρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mivec_power last edited by

                                έχει κανείς από εδώ εμπειρίες από 330i Ε90 να μας πει εντυπώσεις?
                                ο κινητήρας της είναι Εuro4 ή Εuro5?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pik last edited by

                                  τι κανεις τωρα ξυνεις πληγες;

                                  οδηγησα μια 330ι πριν περιπου 2 με τρια χρονια...
                                  φαντασου το θυμαμαι σαν χθες...
                                  ειναι Euro 4 μου φαινεται.αυτο που οδηγησα εγω ηταν 4.

                                  εντυπωσεις....τι να λεμε...ο καλυτερος κινητηρας πιστευω για την 3...
                                  βελουδο με δυναμη,τραβηγμα...και ενας ηχος ποιηση...
                                  το αμαξι ειναι λιγο πιο βαρυ μπροστα σε σχεση με το δικο μου 320 γιατι ειναι μεγαλυτερος ο κινητηρας αλλα αυτο με λιγο γκαζακι πεταει...
                                  το αμαξι που ειχα οδηγησει ειχε 18αρες χωρις ομως ΡανΦλατ και κενταγε.

                                  η καταναλωση τοτε δεν πηγε πανω απο τα 12λιτρα σε πολη και κινηση.(Κερκυρα το Πασχα αν αυτο σου λεει κατι... )

                                  ενα θα πω....αν δεν αλλαξει το αμαξι και ολα πανε καλα τοτε θα του βαλω αυτον τον κινητηρα.

                                  ΥΓ.καλο πασχα παω Κερκυρα και μαλλον δεν θα μπαινω τοσο συχνα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mivec_power last edited by

                                    ρωτάω γιατί με τις προσφορές bmw+μείωση ΕΤΤ κατεβαίνει απειλητικά η τιμή του...
                                    στάνταρ έχει runflat?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pik last edited by

                                      εννοειται....

                                      εγω αν ειχα τωρα αυτα που χαλασα πριν 4 χρονακια....θα την ειχα κανει....

                                      330 δεν ειναι αστειο οχημα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitris60 last edited by

                                        Παρακαλω βγαλτε το Μ...

                                        Η ονομασια iS κακη ηταν?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Πραγματικά!

                                          Έλεος δηλαδή!

                                          Είναι άκρως απαράδεχτο αυτό το αυτοκίνητο!

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                            Πραγματικά! ,,,Έλεος δηλαδή!
                                            Είναι άκρως απαράδεχτο αυτό το αυτοκίνητο!

                                            Εϊναι θέμα γούστου βέβαια αλλά ειδικά εσύ που πήρες την σειρά 1 με το επίπεδο καπώ και την βαριά κομένη ουρά που μοιάζει με Kia ίσως δεν θα έπρεπε να μιλάς !!
                                            Μπορεί κι εγώ να διαφωνώ με αυτό το είδος ογκωδών και βαριών οχημάτων (αποφεύγω και να τα πω αυτοκίνητα...) που φοράνε μεγάλους κινητήρες μεγάλης απόδοσης και τετρακίνηση για να μετακινηθούν οι συνήθως 1-2 επιβάτες τους στην άσφαλτο.... αλλά η Χ6 στα μάτια μου είναι όμορφη (αν και στις φωτό δεν φαίνεται) και δεν με χαλάει το να φτιάξουν και μια έκδοση με 555 ή 800 ή 1555 άλογα εφόσον χρειάζεται στην αγορά και εφόσον υπάρχουν άνθρωποι να τα αγοράσουν. Το κέρδος σε αυτές τις κατηγορίες είναι πολύ μεγάλο και θα επιτρέψει την εταιρεία να επιβιώσει ώστε να μπορεί να πουλάει τις μικρές σειρές με τους τετρακύλινδρους κινητήρες της με μικρότερα περιθώρια κέρδους σε καλύτερες τιμές σε όλους εμάς τους κοινούς θνητούς!
                                            Το πρόβλημα είναι ότι θα προτιμούσαμε να μην το λένε Μ αλλά τι να κάνουμε... έτσι είναι η σκληρή ζωή. Ίσως γιατί πλέον πολλοί καταλάβανε ότι άλλο αυτοκίνητο μικρό και ελαφρύ θέλεις για την πίστα και άλλο για την καθημερινή ζωή στους όχι πια άδειους και ελεύθερους δρόμους οπότε παίρνεις και τα δύο αφού το ένα δεν φτάνει. Ίσως η αξίες Μ να πρέπει να αλλάξουν ίσως και να αλλοτριωθούν προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της εποχής. Άλλωστε το ίδιο κάνουν για να επιβιώσουν όλοι οι βελτιωτικοί οίκοι οι προσκολλημένοι σε εταιρείες. Ονόματα που ξεκίνησαν από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό καταλήγουν να βγάζουν χλιδάτα αξεσουάρ και ειδικές εκδόσεις από δίτοννα 'σπορ(?)' αυτοκίνητα... Προτιμώ μια Μ μεγάλη δυνατή κι ας βγάζει και φουσκωτό με εξωλέμβια παρά μια Μ ανύπαρκτη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 1326
                                            • 1327
                                            • 379 / 1327
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr