-
4.4-litre twin-turbo V8 555hp
678Nm at 1,500 and 5,650rpm -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Εγω παντως δεν θα μπερδευα τα Μ μοντελα της BMW οπως τα Μ3,Μ5,Μ6 με τα μοντελα που βελτιωνονται απο το τμημα Μ, νομιζω οτι 'άλλα' αμαξια ειναι οι Μ3-Μ5 και άλλα η Ζ4 Μ και τα Χ5 Μ κλπ..
Νικολααακη και λοιποι αντι-suv-ακηδες οπως πχ ο προφ. ! μετα τη βολτα με ενα V8 Χ5 θα αναθεωρησεις... το νομισμα εχει παντα 2 οψεις!
...Διαφωνώ εν μέρει! Το Ζ4Μ (ειδικά το κουπέ) ήταν ΣΑΦΩΣ ένα γνήσιο Μ Car όπως ήταν/είναι η Μ3 (και λιγότερο η Μ5). Η ντιβανοκασέλα Χ5Μ κλπ αηδίες ΣΑΦΩΣ και ΔΕΝ είναι Μ Car παρά μόνο δημιούργημα του μαρκετινγκ. Βρήκα μετά από πολύ ψάξιμο το τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους όταν σχεδίαζαν αυτά τα οχήματα...
Εντωμεταξύ τι διαβάζω ?? 'Ψήνεσαι' για Μ3 με DCT ?? Δεν έχει ροπή, πεταμένα λεφτά, δεν πάει μία πιστεύω! Με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις ένα Χ6 335 που είναι superhyperultra zmpor αυτοκίνητο (για τα δικά μου μέτρα και σταθμά πάντοτε) !!
Me 75+ θεωρώ πάντως ότι το παίρνεις αύριο κιόλας. Κόβανε περίπου 8+ χιλιάρικα άλλα 8-10 η μείωση του τέλους οπότε 93-16(18)= 75 (χοντρικά). Όλα αυτά στην θεωρία. Όπως ξέρεις φαντάζομαι από κοντά και στην εποχή μας γίνεται χαμός με τις όποιες εκπτώσεις. Το θέμα είναι πόσες ετοιμοπαράδοτες Μ3 DCT υπάρχουν αυτή τη στιγμή.Βόλτα με ψαροκάικα πηγαίνω κάθε καλοκαίρι στα νησιά, τα οποία και λόγω ντίζελ έχουν πολύ μεγάλη ροπή οπότε με Χ5Μ δεν καίγομαι ιδιαίτερα να πάω ! Τι παραπάνω να μού δώσει από την 'Παναγιά Παντάνασσα' του καπετάν Γιώργη που με πάει από παραλία σε παραλία ??
:lipsealed:
4.4-litre twin-turbo V8 555hp
678Nm at 1,500 and 5,650rpmAυτά είναι τα επίσημα νούμερα της Χ5Μ ? Αν ναι, μόνο ψαρώτικα δεν είναι !
Όταν η Μ5 έχει τα επόμενα νούμερα εδώ και 3 χρόνια περίπου :Maximum power 507 PS (500.0 bhp) (372.9 kW) @ 7750 rpm
Specific output 100 bhp/litre
Maximum torque 520.0 Nm (384 ft·lb) (53 kgm)@ 6100 rpmΤο ότι έχει κτηνώδη ροπή από τις 1500 δεν έχει να πει και σπουδαία πράγματα τη στιγμή που θα ζυγίζει τουλάχιστον 2200 κιλά δηλαδή περίπου 400 παραπάνω από τη Μ5. 50 άλογα και 15 κιλά αρκούν? Μάλλον όχι. Επίσης το ότι αποδίδει τη ροπή χαμήλα επίσης δεν έχει να πει και πολλά αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι τα Μ αυτοκίνητα δεν απευθύνονται σε νοικοκυρές και μοδίστρες. Αλλά ξέχασα, τη ροπή την θέλουν όχι για να είναι γλήγορα αλλά για να ξεκολλάνε στις πλαγιές της Κρήτης που θα πηγαίνουν βόλτα με τα Κρι Κρι !
Άλλο ένα κτηνοsuv δίχως λόγο ύπαρξης και δυστυχώς αυτή τη φορά από το Μ. Προσωπικά την κατατάσσω στις μεγαλύτερες μ@λακίες τουλάχιστον της τελευταίας 20έτιας στην αυτοκίνηση.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Άλλο ένα κτηνοsuv δίχως λόγο ύπαρξης και δυστυχώς αυτή τη φορά από το Μ. Προσωπικά την κατατάσσω στις μεγαλύτερες μ@λακίες τουλάχιστον της τελευταίας 20έτιας στην αυτοκίνηση.
+1
-
Μα δεν μιλάμε ότι η Χ5 Μ είναι μεμονωμένο περιστατικό. Αν βάλλεις και το μεγάλο Cayenne αλλά και τα ML55 και 63 AMG, Τουαρέγκ W12 θα δούμε ότι είναι ολόκληρη τάση. Και μάλιστα κόντρα στο ρεύμα της εποχής που είναι κρίση, περιβαντολλογική ευαισθησία και ακριβά καύσιμα (πέρισυ τουλάχιστον).
Παρόλα αυτά ο χορός καλά κρατάει και διατείνομαι ότι απλά ο ένας παρασύρει τον άλλο και για να φανεί ότι είναι 'καλύτερος' πάει ακόμη πιο μακριά τη βαλίτσα, άσχετα αν αυτό που προσφέρει δεν έχει ουσιώδη, αυτοκινητιστικά τουλάχιστον, λόγο ύπαρξης. -
από την άλλη όμως μ'αρέσουν πολύ αυτά τα τούρμπο στις 335, Χ5Μ γιατί τόσο καιρό η bmw προσπαθούσε να μας πείσει ότι τα απόλυτα μηχανήματα οδήγησης ήταν, είναι και θα μείνουν ατμοσφαιρικά..
ομηρικοί καβγάδες με bmwκηδες όταν άκουγαν για τούρμπο
-
Μην ανησυχείς.
Το άοκνο και πανταχού παρών τμήμα μάρκετινγκ του εργοστασίου, θα δώσει στο ποίμνιό του όλες τις δικαιολογίες και τις απαντήσεις που χρειάζονται, για να αποδεχθούν το τούρμπο ως τον νέο μεσσία εξ΄ουρανού. -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
από την άλλη όμως μ'αρέσουν πολύ αυτά τα τούρμπο στις 335, Χ5Μ γιατί τόσο καιρό η bmw προσπαθούσε να μας πείσει ότι τα απόλυτα μηχανήματα οδήγησης ήταν, είναι και θα μείνουν ατμοσφαιρικά..ομηρικοί καβγάδες με bmwκηδες όταν άκουγαν για τούρμπο
Ναι, γιατί αντικαταστάθηκε ο μάγκας διευθυντής του M Division που έλεγε ότι μια Μ πρέπει να έιναι ατμοσφαιρική, πολύστροφη και πισωκίνητη από έναν παπάρα που τα μάμησε την μάνα!
-
https://www.m-power.com/_fifo/popProjec ... athAdd=../
-
Ο χρήστης neten έγραψε:
Ο κολλητός μου πήρε 320 coupe από Σπανό πριν 20 ημέρες, 37.000. Του είπαν ότι η τιμή, έκπτωση 4.000 ίσχυε μόνο για ετοιμοπαράδοτο και το πήρε.Δηλαδή τώρα έχεις και άλλο ένα 4Κ από το τέλος ταξινόμησης? και πάμε 33-34?
-
H έκπτωση σαν κίνητρο να πουλήσουν ήταν γιατί ήδη οι έμποροι έπρεπε να πωλήσουν το τελευταίο διάστημα με ζημιά για να καλύψουν άλλες υποχρεώσεις .Τώρα το ίδιο το κράτος δίνει κίνητρο για πωλήσεις,και λογικά θα επανέρθουν πάλι οι εκπτώσεις να γίνονται μόνο σε ότι δεν φεύγει.Εξάλλου πάντα λένε οι διαφημίσεις ισχύει για περιορισμένο αριθμό αμαξιών κλπ.
Η μεγάλη εκπτωση κατά πόσο αξίζει,είναι υποκειμενικό στο καθένα,γιατί υπάρχει πολύ στοκαρισμένη σαβούρα στην αγορά.Παίζει ρόλο ο εξοπλισμός,το χρώμα,πόσο καιρό ήταν στοκ κλπ που θα τα βρείς μπροστά σε τυχόν μεταπώληση.
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
από την άλλη όμως μ'αρέσουν πολύ αυτά τα τούρμπο στις 335, Χ5Μ γιατί τόσο καιρό η bmw προσπαθούσε να μας πείσει ότι τα απόλυτα μηχανήματα οδήγησης ήταν, είναι και θα μείνουν ατμοσφαιρικά..ομηρικοί καβγάδες με bmwκηδες όταν άκουγαν για τούρμπο
+10000
Μην ανησυχείς.
Το άοκνο και πανταχού παρών τμήμα μάρκετινγκ του εργοστασίου, θα δώσει στο ποίμνιό του όλες τις δικαιολογίες και τις απαντήσεις που χρειάζονται, για να αποδεχθούν το τούρμπο ως τον νέο μεσσία εξ΄ουρανού.+1000000000000000000000000000
-
Πολλά γράφτηκαν εν τη απουσία μου το ΣΚ, οπότε ας πω και εγώ το μακρύ και το κόντό μου για τα θέματα που μας απασχόλησαν:
-
Χ6 Μ: Μου αρέσει...!!! Ξέρω είμαι από τους ελάχιστους, αλλά εμένα μου αρέσει. Τρελλή ροπή, δύναμη και βάρος που θα είναι κάτω από 2 τόννους, σύμφωνα με το press release που διάβασα.
-
Εκπτώσεις: Αυτή τη στιγμή ισχύει η έκτπτωση 20% για τα αυτοκίνητα σε στοκ και πάντα πάνω στην αξία προ φόρων. Την Πέμπτη που ρώτησα υπήρψαν 4 //Μ3 σε στοκ (δνε ξέρω με ποιο κιβώτιο) και η τιμή ήταν €80.000. Εάν ισχύσει η έκπτωση 50% για το ΕΤΤ, δεν ξέρουν ακόμα εάν θα συνεχιστεί η έκπτωση 20% η όχι. Σημειωτέον, η έκπτωση 20% δίνεται από την BMW Hellas και όχι από τους εμπόρους, οι οποίο έχουν δυνατότητα να κάνουν μια επιπλέον έκπτωση (μικρό ποσοστό, περίπου 5%)
Γενικά, είναι καλή εποχή για όποιον θέλει να πάρει αυτοκίνητο > 2.000cc είτε καινούργιο΄είτε μεταχειρισμένο από το εξωτερικό. Για τα μικρά κυβικά το κέρδος είναι αμελητέο και το μέτρο το θεωρώ ηλίθιο!
-
-
Η μείωση του φόρου για 1800cc επίσης συμφέρει καθώς φτάνει 3500 ευρώ,ενώ στα 1600cc 1600ευρώ
Ύπάρχουν όμως προυποθέσεις για προβεί κανείς σε αγορά νέου αυτοκινήτου:-Χρηματοδότιση (που έχει σταματήσει καθώς οι περισσότεροι είναι χρεωμένοι αλλού )
-Πώληση τυχόν παλιού,ανταλλαγή (που έχουν επίσης περιοριστεί σαν μη συμφέρουσες),απόσυρση παλιού (που δεν γίνεται όμως με τρόπο να συμφέρει αγορά νέου)
-Κόστος χρήσης (ασφαλιστρα, νέα μέτρα που έρχονται όπως γράφτηκε,service κλπ)
-Κορεσμός της αγοράς, καθώς οι περισσότεροι έχουν πλέον 1-2 αμάξια.
-Αλλαγές προδιαγραφών αυτοκινήτων από το 2010 (Εuro5 αντί Εuro4),οπότε το παλιό στοκ από τις αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να προωθηθεί αλλά και δεν θα μπορεί να μεταπωλήσει κανείς σε καλή τιμή στο μέλλον ότι πάρει τώρα. -
έχει κανείς από εδώ εμπειρίες από 330i Ε90 να μας πει εντυπώσεις?
ο κινητήρας της είναι Εuro4 ή Εuro5? -
τι κανεις τωρα ξυνεις πληγες;
οδηγησα μια 330ι πριν περιπου 2 με τρια χρονια...
φαντασου το θυμαμαι σαν χθες...
ειναι Euro 4 μου φαινεται.αυτο που οδηγησα εγω ηταν 4.εντυπωσεις....τι να λεμε...ο καλυτερος κινητηρας πιστευω για την 3...
βελουδο με δυναμη,τραβηγμα...και ενας ηχος ποιηση...
το αμαξι ειναι λιγο πιο βαρυ μπροστα σε σχεση με το δικο μου 320 γιατι ειναι μεγαλυτερος ο κινητηρας αλλα αυτο με λιγο γκαζακι πεταει...
το αμαξι που ειχα οδηγησει ειχε 18αρες χωρις ομως ΡανΦλατ και κενταγε.η καταναλωση τοτε δεν πηγε πανω απο τα 12λιτρα σε πολη και κινηση.(Κερκυρα το Πασχα αν αυτο σου λεει κατι... )
ενα θα πω....αν δεν αλλαξει το αμαξι και ολα πανε καλα τοτε θα του βαλω αυτον τον κινητηρα.
ΥΓ.καλο πασχα παω Κερκυρα και μαλλον δεν θα μπαινω τοσο συχνα!
-
ρωτάω γιατί με τις προσφορές bmw+μείωση ΕΤΤ κατεβαίνει απειλητικά η τιμή του...
στάνταρ έχει runflat? -
εννοειται....
εγω αν ειχα τωρα αυτα που χαλασα πριν 4 χρονακια....θα την ειχα κανει....
330 δεν ειναι αστειο οχημα....
-
Παρακαλω βγαλτε το Μ...
Η ονομασια iS κακη ηταν?
-
Πραγματικά!
Έλεος δηλαδή!
Είναι άκρως απαράδεχτο αυτό το αυτοκίνητο!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πραγματικά! ,,,Έλεος δηλαδή!
Είναι άκρως απαράδεχτο αυτό το αυτοκίνητο!Εϊναι θέμα γούστου βέβαια αλλά ειδικά εσύ που πήρες την σειρά 1 με το επίπεδο καπώ και την βαριά κομένη ουρά που μοιάζει με Kia ίσως δεν θα έπρεπε να μιλάς !!
Μπορεί κι εγώ να διαφωνώ με αυτό το είδος ογκωδών και βαριών οχημάτων (αποφεύγω και να τα πω αυτοκίνητα...) που φοράνε μεγάλους κινητήρες μεγάλης απόδοσης και τετρακίνηση για να μετακινηθούν οι συνήθως 1-2 επιβάτες τους στην άσφαλτο.... αλλά η Χ6 στα μάτια μου είναι όμορφη (αν και στις φωτό δεν φαίνεται) και δεν με χαλάει το να φτιάξουν και μια έκδοση με 555 ή 800 ή 1555 άλογα εφόσον χρειάζεται στην αγορά και εφόσον υπάρχουν άνθρωποι να τα αγοράσουν. Το κέρδος σε αυτές τις κατηγορίες είναι πολύ μεγάλο και θα επιτρέψει την εταιρεία να επιβιώσει ώστε να μπορεί να πουλάει τις μικρές σειρές με τους τετρακύλινδρους κινητήρες της με μικρότερα περιθώρια κέρδους σε καλύτερες τιμές σε όλους εμάς τους κοινούς θνητούς!
Το πρόβλημα είναι ότι θα προτιμούσαμε να μην το λένε Μ αλλά τι να κάνουμε... έτσι είναι η σκληρή ζωή. Ίσως γιατί πλέον πολλοί καταλάβανε ότι άλλο αυτοκίνητο μικρό και ελαφρύ θέλεις για την πίστα και άλλο για την καθημερινή ζωή στους όχι πια άδειους και ελεύθερους δρόμους οπότε παίρνεις και τα δύο αφού το ένα δεν φτάνει. Ίσως η αξίες Μ να πρέπει να αλλάξουν ίσως και να αλλοτριωθούν προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της εποχής. Άλλωστε το ίδιο κάνουν για να επιβιώσουν όλοι οι βελτιωτικοί οίκοι οι προσκολλημένοι σε εταιρείες. Ονόματα που ξεκίνησαν από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό καταλήγουν να βγάζουν χλιδάτα αξεσουάρ και ειδικές εκδόσεις από δίτοννα 'σπορ(?)' αυτοκίνητα... Προτιμώ μια Μ μεγάλη δυνατή κι ας βγάζει και φουσκωτό με εξωλέμβια παρά μια Μ ανύπαρκτη...
BMW FORUM