-
πολυ πιο ασφαλη.
-
Tα παντα ολα θα πουμε σημερα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πολυ πιο ασφαλη.εισαι αυθεντικος ανθρωπος, γιαυτο σε παω!
-
Βάσει ποιου σκεπτικού ήταν πιο ασφαλή τα οχήματα το 1950??? Το μόνο σκεπτικό που θα μπορούσα να φανταστώ είναι το γεγονός ότι οι μετωπικές την εποχή εκείνη ήταν σπάνιο φαινόμενο καθώς και τα οχήματα ήταν σπάνια.
Η αλήθεια πάντως είναι ότι κάποτε ο Tucker πήγε να σπάσει το κατεστημένο με το Tucker Torpedo αλλά λόγοι που δεν είναι του παρόντος δεν επέτρεψαν πράγματα που σήμερα είναι αυτονόητα όπως η ζώνη ασφαλείας να καθιερωθούν για περίπου 20 χρόνια με αποτέλεσμα μερικές εκατοντάδες χιλιάδες παραπάνω νεκρούς και εκατομύρια τραυματίες.
-
Ο χρήστης g47 έγραψε:
Tα παντα ολα θα πουμε σημερα.Μαθε λιγη μπαλιτσα λεμε
-
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πολυ πιο ασφαλη.εισαι αρχοντας
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
A δηλαδη το '50 ηταν πιο ασφαλη τα αυτοκινητα απ οτι το '70 ή το '80?Όντως, την δεκαετία του 80 η παθητική ασφάλεια έφτασε στο ναδίρ. Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
To '60 ήταν επίσης χάλια...
Το '50 όμως ήταν η χρυσή δεκαετία στο τομέα της παθητικής ασφάλειας! Ποιός χρειαζόταν ζώνες ασφαλείας όταν είχες 2,5 τόννους σκαρί να σε προστατεύει;
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
A δηλαδη το '50 ηταν πιο ασφαλη τα αυτοκινητα απ οτι το '70 ή το '80?
Όντως, την δεκαετία του 80 η παθητική ασφάλεια έφτασε στο ναδίρ. Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
To '60 ήταν επίσης χάλια...
Το '50 όμως ήταν η χρυσή δεκαετία στο τομέα της παθητικής ασφάλειας! Ποιός χρειαζόταν ζώνες ασφαλείας όταν είχες 2,5 τόννους σκαρί να σε προστατεύει;
Δε τίθεται θέμα για το πότε τα αυτοκίνητα ήταν ασφαλέστερα, το πρώτο βίντεο όμως είναι με 100 μίλια την ώρα, ενώ το δεύτερο μόλις με 30. Δε ξέρω τι θα γινόταν αν ήταν και αυτό με 100 μίλια.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
A δηλαδη το '50 ηταν πιο ασφαλη τα αυτοκινητα απ οτι το '70 ή το '80?
Όντως, την δεκαετία του 80 η παθητική ασφάλεια έφτασε στο ναδίρ. Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
To '60 ήταν επίσης χάλια...
Το '50 όμως ήταν η χρυσή δεκαετία στο τομέα της παθητικής ασφάλειας! Ποιός χρειαζόταν ζώνες ασφαλείας όταν είχες 2,5 τόννους σκαρί να σε προστατεύει;
Δε τίθεται θέμα για το πότε τα αυτοκίνητα ήταν ασφαλέστερα, το πρώτο βίντεο όμως είναι με 100 μίλια την ώρα, ενώ το δεύτερο μόλις με 30. Δε ξέρω τι θα γινόταν αν ήταν και αυτό με 100 μίλια.
Kάτι παρόμοιο θα γινόταν, ίσως λίγο λιγότερο φυσαρμόνικα αλλά σίγουρα με όλους τους επιβάτες νεκρούς.
Παρατηρήστε άλλωστε στο πρώτο βίντεο ότι πρώτα καταστρέφεται το εμπρός μέρος με τον κλωβό σχετικά ανέπαφο και μετά καταρρέει ο κλωβός. Η σχεδίαση δηλαδή έχει τη βασική αρχή του μαλακό εμπρός μέρος με αναλογικά άκαμπτο κλωβό επιβατών. -
-
Aυτο θα το συγκρινεις με ενα σημερινο lexus Ls 600,Mercedes S-Class,BMW 7 series και οχι με ενα καθημερινο αυτοκινητο.Οσο γερο ηταν εκεινο για την εποχη του αλλο τοσο γερα ειναι τα σημερινα αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας.
-
Πολύ γερά αμάξια ήταν και οι Mercedes σειρά 126.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
προσθεσε σε αυτο 4 αεροσακους και αφαιρεσε τους απο ενα καινουριο και μετα θα δουμε ποσα αστερια παιρνει το ενα και ποσα το αλλο.
ειτε εχει, ειτε δεν εχει ενα τετοιο αμαξι αεροσακους... δεν κανει καμια διαφορα! Παλι με το κεφαλι εξαρθρωμενο θα σε βρουν...
Γενικα αγαπητε Ιταλακια, χωρις να θελω να σε θιξω αλλα αγνοεις πολλα πραγματα περι κατασκευης αμαξιων, περι φυσικης και οχι μονο... Τις αποψεις αυτες περιμενω να τις τις ακουσω μονο απο 'μπαρμπαδες'!
Γενικως, γνωμη μου ειναι να αφησεις τα δογματα και να αρχισεις να διαβαζεις τα γεγονοτα!
btw... αν θες απαντας... τι ηλικια εχεις?
-
δυστιχως ειμαι αγυριστο κεφαλι σε ορισμενα πραγματα
οσο για την ηλικια μου
31 ετων
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Γενικα αγαπητε Ιταλακια, χωρις να θελω να σε θιξω αλλα αγνοεις πολλα πραγματα περι κατασκευης αμαξιων, περι φυσικης και οχι μονο... Τις αποψεις αυτες περιμενω να τις τις ακουσω μονο απο 'μπαρμπαδες'!Γενικως, γνωμη μου ειναι να αφησεις τα δογματα και να αρχισεις να διαβαζεις τα γεγονοτα!
btw... αν θες απαντας... τι ηλικια εχεις?Εγώ αρχίζω να σκέφτομαι σοβαρά ότι τρολάρει εσκεμμένα...
-
Καλημέρα και σε σένα edit mod mirage
-
Απλή φυσική και διατήρηση ενέργειας.
Καλύτερα μαλακό όχημα και εγώ οκ, παρά σκληρό όχημα, με λίγες ζημιές και εγώ με ρίξη όλων των ζωτικών μου οργάνων. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πολυ πιο ασφαλη.φιλε ιταλακια εδω εχεις αδικο..... η παραμορφωση των εξωτερικων μερων εχει ως βασικο κανονα εναν κανονα της φυσικης που ονομαζεται μεταφορα ενεργειας..... σκεψου με την φαντασια σου οτι βρισκεσαι σε ενα τρενακι του λουνα παρκ που τρεχει σαν τρελο και μπροστα σου ξαφνικα βλεπεις εναν τοιχο. δεν θα προτιμουσες το τρενακι μπροστα του να εχει πανω του ενα μεγαλο σφουγκαρι η να εχει κατι πολυ σκληρο για να τρυπησεις τον τοιχο!!! σκεψου σε καθε περιπτωση το τρανταγμα και την δυναμη που θα μεταφερθει στο σωμα σου.... που στην πρωτη περιπτωση αυτη η δυναμη θα παει στο σφουγκαρι.ενω στην δευτερη ......στα κοκαλα σου!!!
-
Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap