-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η Prisma είναι τόσο Lancia όσο AR ήταν το ARNA.H Prisma ήταν τόσο πολύ Lancia,όσο ακριβώς και η Delta.Ούτε γραμμάριο λιγότερο ή περισσότερο.Για να είμαστε και ακριβοδίκαιοι... εμφανίστηκε και ένα χρόνο νωρίτερα από το Regata,ενώ αντιθέτως η Delta ακολούθησε το Ritmo.Από την άλλη,σαν τυπολογία αμαξώματος, τόσο η Prisma όσο και η Dedra ήταν πιο κοντά στις πρακτικές της Lancia να προτιμά τα αμαξώματα τριών όγκων στην μεσαία κατηγορία.Υπήρξε δε τέραστια εμπορική επιτυχία (η Dedra ακόμα περισσότερο),καθώς μολονότι έμεινε στην παραγωγή συνολικά 6 χρόνια λιγότερο από την Delta,πούλησε αναλογικά πολύ περισσότερο από αυτήν.
Η Lancia πάντως της λειψής γκάμας, τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σταθερά εμπρός σε πωλήσεις από την Alfa Romeo,γιατί μολονότι δεν έχει την αναγνωρισιμότητα και το appeal που έχει ανά τον κόσμο το brand της τελευταίας,εντούτοις έχει παραδοσιακά και σταθερά μεγαλύτερη πελατειακή βάση στην ιταλική αγορά.
Η Delta III έχει μέχρι τέλος Φεβρουαρίου πραγματοποιήσει λίγο πάνω από 24.000 παραδόσεις στην ευρωπαϊκή αγορά.Το πόσο θα την επηρεάσει η ύφεση θα φανεί στους επόμενους μήνες.Υπολογίζεται πάντως ότι θα κινηθεί σε ένα ποσοστό της τάξης του 15% κάτω από τις αρχικές προβλέψεις των 70.000 μονάδων.
-
Εστιάζοντας στην HF ξεχνάμε κάτι πολύ σημαντικό. Ότι η μαμά Φίατ έχει αποτρέψει την Λάντσια να βγάζει εδώ και χρόνια μοντέλα που την έκαναν διάσημη,έστω και σε κάποιους, αντίθετα εστιάζει στα οικογενειακά. Να θυμηθούμε τα κουπέ Φούλβια, Μπέτα, Στράτος, Ραλλύ? Πότε ήταν η τελευταία φορά που πρόσφερε κάτι τέτοιο?
Να θυμηθούμε τη σειρά δ HF? Πότε ήταν η τελευταία φορά που προσέφερε τετρακίνητα στην αγορά? Μήπως κάτι σε καμπριολέ?Να δούμε την παρούσα γκάμα της?
Υ πόλης,
Μούσα οικογενειακό πολυμορφικό,
Δέλτα οικογενειακό,
Φαίδρα οικογενειακό πολυμορφικό,
Θέσις μεγάλο σεντάν πολυτελείας (αιωνία η μνήμη του, πάει και αυτό).Βλέπετε κάτι σε κουπέ ή hot τετρακίνητο σε αυτά? Νταξ να αφήσουμε τις Φούλβια, Μπέτα, Πρίσμα. Γιατί όμως να εστιάσουμε σε ένα μοντέλο της δεκαετίας του '80 και μόνο, στην HF Intregrale δηλαδή και η οποία στο φινάλε δεν πούλησε τίποτε στη χώρα μας, και όχι στην εντελώς οικογενειακή και με δόσεις πολυτέλειας πρόσφατη 15ετία της?
Γιατί δεν βλέπετε τι ρόλο επιφυλάσσει η μαμά Φίατ στην φίρμα τα τελευταία 15 χρόνια, συνεχώς? Κάποτε έτρεχε και σε αγώνες για όσους θυμούνται, και δεν εννοώ τα ράλλυ μόνο. Αυτά ήταν τα πιο πρόσφατα. -
Παιδιά το Gruppo έχει ξεκάθαρη στρατηγική και ίσως καλά κάνει στην τελική. H Ferrari βγάζει τα supersport, η Maserati τα GT, η Alfa Romeo τα σπορτίβικα, η Lancia τα πολυτελή, η Fiat τα καθημερινά και η Abarth τις βελτιωμένες εκδόσεις των Fiat. Simple as that. Ξεχάστε τις HF κτλ.
-
+100!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παιδιά το Gruppo έχει ξεκάθαρη στρατηγική και ίσως καλά κάνει στην τελική. H Ferrari βγάζει τα supersport, η Maserati τα GT, η Alfa Romeo τα σπορτίβικα, η Lancia τα πολυτελή, η Fiat τα καθημερινά και η Abarth τις βελτιωμένες εκδόσεις των Fiat. Simple as that. Ξεχάστε τις HF κτλ.ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
-
-
-
Λευτεριά στους Ινδιάνους
-
Δυστηχώς έχει δίκιο .
Α! πως όμως να την ξεχάσω την HF! ? Τρομερή αίσθηση . Πριν κανα μήνα ήταν δίπλα μου μία πειραγμένη προφανός . Αυτό το κροτάλισμα στα πρίμα στις τελιωμένες 2-3ες ................. πωπωπωπω.
ΑΧ κρίμα ! -
Χτες κυριακη περναγα εξω απο την αντιπροσωπεια που εχω παραγγειλει την Δελτα και ειπα να κοιταξω στο παρκινγκ, ετσι μπας και δω κατι. Οντως εκει ηταν μια χρυσαφι Δελτα, που πρεπει να ειναι αυτη που εχω παραγγειλει. Το αυτοκινητο ηταν απεριποιητο.
Ειδα κατι που με ξενερωσε. Οι ζαντες δεν ειχαν τα πλαστικα καπακια των μπουλονιων. Στον εμπρος αριστερο τροχο, στην τρυπα που καταλήγει ο άξονας, αναμεσα απο τα μπουλονια υπηρχε πολλη σκουρια. Καποιο ελασμα ειχε σκουριασει και ειχε γεμισει σκουρια την τρυπα.
Με ζωνουν λοιπόν τα φιδια... τι ειναι αυτο που σκουριασε? Ποσο καιρο ηταν αποθηκευμενο για να προλαβει να σκουριασει αυτο το πραγμα? Και κυριως, σε τι συνθηκες?
Φανταστειτε την εκπληξη του πωλητη, οταν θα παω να το παραλαβω και θα με δει να βγαζω τα καπακια απο τις ροδες... -
Ουπς! Μάλιστα...
Πραγματικά...μου την σπάει να βλέπω ειδικά σε εκθέσεις αυτοκινήτων μή προσεγμένα αυτοκίνητα... είναι σαν να γράφουν κανονικά στα παλιά τους τα παπούτσια όλους εμάς τους πελάτες τους... Τέλος πάντων...μιάς και το θέμα είναι για την Δέλτα... θα πώ ότι μου αρέσει πραγματικά πολύ σαν αυτοκίνητο... δεν την αγόρασα γιατί ήθελα μία κατηγορία παραπάνω σε μέγεθος (πήρα Insignia)... αλλά βλέπω ρε παιδί μου μία κάθε μέρα και πιάνεται η καρδιά μου... είναι το test drive αυτοκίνητο μίας έκθεσης από την οποία περνάω καθημερινά για να πάω στην δουλειά μου... Το αυτοκίνητο είναι παρατημένο στην άκρη του δρόμου... έχει να πληθεί δεν ξέρω και εγώ πόσο καιρό... ειδικά μετά τις πρόσφατες βροχές έχει και ένα τόνο λάσπη επάνω λες και έχει τρέξει σε ράλλυ (από εκεί περνάνε λεοφορεία και οι λάσπες πήγαιναν βροχή!)... επίσης βλέπω τα λάστιχα κάπως 'πατημένα'... μα καλά... πώς περιμένουν να πάει να το κάνει άνθρωπος test drive αυτό το αυτοκίνητο στην κατάσταση που είναι;Δεν τα προσέχουν καθόλου; Είναι η βιτρίνα της εταιρείας! Κρίμα και πάλι κρίμα! -
Aπλα για αποφυγη παρεξηγήσεων να πω οτι το αυτοκινητο ηταν οπως εχει ερθει απο την αποθήκη, με τα προστατευτικα αυτοκολλητα, ταινιες κλπ. και ηταν απλυτο. Προφανως δεν ειχε γινει η προετοιμασια παραδοσης στον πελατη, άλλωστε μου εχουν πει οτι θα το παραλαβω σε 15 εργασιμες και εχουν περασει μονο οι 5 (μια εβδομαδα δηλαδη).
ισως και να μην ειναι το δικο μου, ποιος ξερει.
Επισης μου εκανε εντυπωση οτι ο χωρος που ηταν το αυτοκινητο ηταν εντελως αφυλακτος και μπορουσες να μπεις ελευθερα. Ουτε καν μια πορτα ετσι, για τα ματια του κοσμου... -
Υπομονή! Μόλις το παραλάβεις και το οδηγήσεις θα τα ξεχάσεις όλα
Και την βρόμα και τη σκουριά (η οποία πιθανόν να είναι κάτι επιφανειακό και να μην είναι τίποτα...ελπιζω και σου το εύχομαι τουλάχιστον ...γιατί διαφορετικά... αν έχουν κάνει τέτοια ...πρέπει να τους το φέρεις στο κεφάλι)
Δεν το τράβαγες και εσύ μία φωτό με το κινητό σου να την ποστάρεις εδώ να δούμε και από πρώτο χέρι τι εννοείς; -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παιδιά το Gruppo έχει ξεκάθαρη στρατηγική και ίσως καλά κάνει στην τελική. H Ferrari βγάζει τα supersport, η Maserati τα GT, η Alfa Romeo τα σπορτίβικα, η Lancia τα πολυτελή, η Fiat τα καθημερινά και η Abarth τις βελτιωμένες εκδόσεις των Fiat. Simple as that. Ξεχάστε τις HF κτλ.Ακριβώς.
Είναι περίεργο πάντως που ενω η lancia εκμεταλλεύτηκε τον θρύλο της δ στους αγώνες, η citroen με τόσα συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα δεν έχει μπορέσει να κάνει το ίδιο....
-
-
Αν δείξουμε σε κάποιον τρίτο αυτά τα δυο αυτοκίνητα αποκλείεται να μαντέψει ότι βλέπει τη γιαγιά και την εγγονή! Η κλασική Delta HF Turbo σχεδόν δεν έχει καμπύλες, αν αφαιρέσουμε τους τροχούς είναι ένα λατρεμένο σχήμα γεμάτο ακμές. Η νέα Delta έχει μια από τις εξυπνότερες διαμορφώσεις που βλέπουμε στο σύγχρονο αυτοκίνητο, χωρίς καμιά ευθεία γραμμή.
Τεράστια η διαφορά και στα μεγέθη, αφού η κλασική Delta δείχνει μικρή δίπλα στη νέα παρότι χάρις στις καμπύλες της ο όγκος της δείχνει μικρότερος, και φυσικά δεν έχουν ούτε τους ίδιους χώρους.
Τις χωρίζουν επίσης 25 χρόνια, 100kgr και 15Ps, όλα υπέρ της νέας. Αν υπολογίσουμε και τη σκληρότερη ανάρτηση της κλασικής Delta εύκολα μπορούμε να πούμε πως όταν οι στροφές έρχονται, η HF Turbo φεύγει! Το τιμόνι έχει καλύτερη αίσθηση, ο κινητήρας έχει περισσότερο lag μα λόγω της έλλειψης βάρους δείχνει πολύ δυνατότερος, η ανάρτηση συγκρατεί καλά το αμάξωμα αλλά το κιβώτιο είναι χειρότερο... Στρίβει σωστά και έχει καλές επιδόσεις, όμως τα 20 χρόνια διαφοράς φαίνονται σε πολλούς τομείς -ένας από αυτούς είναι πως η μέση ταχύτητα στο ταξίδι έχει ανέβει κατά πολύ, και πλέον μιλάμε για ρυθμό 140klm/h στο cruise control. Εδώ η κλασική Delta απέχει πολύ από τη νέα, βεβαίως και στον τομέα της άνεσης.
Υπάρχει όμως ένα σημείο κοινό και για τις δυο Lancia: είναι μοναδικές και το δείχνουν, έχουν χαρακτήρα και το δηλώνουν ξεκάθαρα.απο το περιοδικο evomagazine.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
http://hereticautoblog-gr.blogspot.com/2008/12/iv.html+daily mirror
-
@ alkis_ita
Σε ποια αντιπροσωπεία αναφέρθηκες; -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Αυτός ο κινητήρας και το 6άρι αυτόματο σίγουρα θα ενδιαφέρει πάρα πολύ τον πατέρα μου. Άντε να δούμε πότε θα μας έρθει από εδώ!Οι ευχές σου εισακούσθηκαν,καθώς η Fiat αποφάσισε να....κάνει δώρο στον πατέρα σου το κιβώτιο C635 και μάλιστα στην DDC έκδοση του και στην Delta 1,4TJet Mair (135 και 165 ίππων).
Αιτία είναι η σταδιακή απεξάρτηση από τη χρήση του εξαιρετικού κατά τα άλλα JV κιβωτίου M32 (που εξόπλιζε ως χειροκίνητο μέχρι τώρα τις 159,GPunto Abarth,Mito,και ως selespeed τα Bravo & Delta 1,6MJet).Ανακεφαλαιώνοντας το C635 DDC θα εξοπλίζει όλα τα μοντέλα του gruppo με κινητήρες 1,4TJet Mair,1,8Di και 2,0JTDm (μόνο στην έκδοση με τα 140 άλογα).Πρώτο μοντέλο που θα εφοδιαστεί με το κιβώτιο αυτό,είναι η MiTo 1,4ΤJet Mair 135 ίππων στα τέλη του 2009.
-
Τι ειναι το DDC κιβωτιο?
Lancia Delta 2008