-
Ήδη οι Γάλλοι (Αuto-journal) ανακοίνωσαν νέο κινητήρα 1.6 Hdi για το Peugeot 407, με ίδια ιπποδύναμη (110 άλογα) αλλά μειωμένους ρύπους (129 γρ. C02), που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και μάλλον θα μπει οσονούπω και στην 'αδερφή' C5. Πλέον και ο 1.6 και ο 2.0 του γκρουπ PSA είναι Euro 5 αλλά στο Ελλάντα......
Το περασμένο Σαββατοκύριακο φιλοξένησα έναν Ιταλό για επαγγελματικούς λόγους στην Θεσσαλονίκη, όταν πήγε η συζήτηση στα αυτοκίνητα μου είπε ότι έχει ένα Lancia Lybra 1.9 Turbo Diesel και δεν πίστευε στα αυτιά του όταν του ανέφερα ότι στην Ελλάδα τα diesel απαγορεύονται για περιβαντολλογικούς λόγους σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Επί λέξη η αντίδρασή του ήταν: 'Μα αφού τώρα τα diesel είναι πιο καθαρά από τα βενζίνης γιατί τα απαγορεύουν;' -
Πιο καθαρά δεν είναι, μη τρελαθούμε κιόλας. Τα diesel εκλύουν λιγότερο CO2 (λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης) το οποίο είναι ακίνδυνο για τον άνθρωπο, αλλά σε όλους του βλαβερούς για τον άνθρωπο ρύπους (NOX, μικροσωματίδια κλπ) οι εκπομπές των diesel είναι πολλαπλάσιες των βενζινοκινήτων. Έχει κάποια βάση η πετρελαιοαπαγόρευση. Το μεγάλο πρόβλημα είναι τα φορτηγά κα ιτα λεωφορεία όμως.
-
Μα όλη η φασαρία γίνεται για το διοξείδιο του άνθρακα και τις καταστροφικές επιπτώσεις του στο περιβάλλον, βλέπεις ότι είναι η βασική παράμετρος για να χαρακτηριστεί ένας κινητήρας Euro 3, 4, ή 5 και λέμε ότι δεν είναι επιβλαβές για τον άνθρωπο; Δεν αντιλέγω τα μικροσωματίδια είναι άμεσα βλαβερά, αλλά και για αυτά τα καινούργια diesel έχουν εφεύρει τα φίλτρα συγκράτησης. Συμφωνώ για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, αλλά τι σύγκριση μπορεί να γίνει ανάμεσα σ΄αυτούς τους πεπαλαιωμένους κινητήρες και τους diesel Euro 5 που επιμένω ότι είναι οι καθαρότεροι που κυκλοφορούν σήμερα (ανεξαρτήτως εταιρείας παραγωγής) εξαιρώ φυσικά ηλεκτροκίνητα, υβριδικά κ.λ.π
-
Προ μηνών είχα νοικιάσει στο Βέλγιο laguna 1.6 Diesel με 110PS. Μέση κατανάλωση για 2.500Κμ 6.6λιτ/100κμ
Οσο για το πως τράβαγε , αστο καλύτερα...Πήγαινες με 140 και μόλις πάταγες το γκάζι επιτάχυνε ΑΝΕΤΑ. Με 6η δε ,είχες 80κμ και μόλις πατούσες το γκάζι μέχρι τα 120 επιτάχυνε σαν καλό δίλιτρο. Τον ερωτευτηκα τον diesel..... -
@deep purple
Γίνεται πολύ φασαρία για το αδρανές αέριο του θερμοκηπίου που λέγεται CO2, το οποίο είναι άσχετο με τα NOx ή τα PM, και το οποίο σε ένα μέσο πετρελαιοκίνητο είναι περί το 15% μειωμένο σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Το διοξείδιο του άνθρακα δεν υπάρχει καν σαν παράμετρος στα όρια εκπομπών τοξικών ρύπων τα οποία καθορίζονται από τα euro 1/2/3/4/5 κ.ο.κ., σε πλήρη αντιδιαστολή με τα άλλα δύο που προαναφέρθηκαν.
Για να δώσω μια εικόνα πόσο ρυπογόνο για τον άνθρωπο είναι ένα μέσο πετρελαιοκίνητο ΙΧ, αρκεί να σου πω ότι εκπέμπει περί τις 8 με 10 φορές παραπάνω ΝΟχ σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο (έως και 30 σε ακραίες περιπτώσεις) και 300 - 500 (τριακόσσιες με πεντακόσσιες ολογράφως) φορές παραπάνω μικροσωματίδια ΡΜ (έως και χίλιες σε ακραίες περιπτώσεις).
Η βιομηχανία προβάλλοντας το διοξείδιο του άνθρακα ως το μέγιστο πρόβλημα που πρέπει να χειριστεί, και μη δημοσιεύοντας τα τελευταία χρόνια τις εκπομπές των υπόλοιπων ρύπων ανά όχημα, πέτυχε εσχάτως να θεωρούνται τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ ως ''φιλικά'' για το περιβάλλον, σε πολλές χώρες της ευρώπης.
Εννοείται ότι αυτό δεν συμβαίνει στις χώρες που οι πολίτες είναι ενημερωμένοι ή ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον, όπως συμβαίνει σε Ελβετία, Σουηδία, Φινλανδία, Ιαπωνία, Ισλανδία, ΗΠΑ, Καναδά. Στην χώρα μας τα πετρελαιοκίνητα απαγορεύτηκαν γιά εισπρακτικούς λόγους και μόνο, οι περιβαντολλογικές ευαισθησίες είναι κάλυψη, απόκρυψη , παραλλαγή για τους διοικούντες και το ολιγοπώλιο των διυλιστηρίων, μη χαίρεστε άδικα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
@deep purpleΓίνεται πολύ φασαρία για το αδρανές αέριο του θερμοκηπίου που λέγεται CO2, το οποίο είναι άσχετο με τα NOx ή τα PM, και το οποίο σε ένα μέσο πετρελαιοκίνητο είναι περί το 15% μειωμένο σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Το διοξείδιο του άνθρακα δεν υπάρχει καν σαν παράμετρος στα όρια εκπομπών τοξικών ρύπων τα οποία καθορίζονται από τα euro 1/2/3/4/5 κ.ο.κ., σε πλήρη αντιδιαστολή με τα άλλα δύο που προαναφέρθηκαν.
Για να δώσω μια εικόνα πόσο ρυπογόνο για τον άνθρωπο είναι ένα μέσο πετρελαιοκίνητο ΙΧ, αρκεί να σου πω ότι εκπέμπει περί τις 8 με 10 φορές παραπάνω ΝΟχ σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο (έως και 30 σε ακραίες περιπτώσεις) και 300 - 500 (τριακόσσιες με πεντακόσσιες ολογράφως) φορές παραπάνω μικροσωματίδια ΡΜ (έως και χίλιες σε ακραίες περιπτώσεις).
Η βιομηχανία προβάλλοντας το διοξείδιο του άνθρακα ως το μέγιστο πρόβλημα που πρέπει να χειριστεί, και μη δημοσιεύοντας τα τελευταία χρόνια τις εκπομπές των υπόλοιπων ρύπων ανά όχημα, πέτυχε εσχάτως να θεωρούνται τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ ως ''φιλικά'' για το περιβάλλον, σε πολλές χώρες της ευρώπης.
Εννοείται ότι αυτό δεν συμβαίνει στις χώρες που οι πολίτες είναι ενημερωμένοι ή ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον, όπως συμβαίνει σε Ελβετία, Σουηδία, Φινλανδία, Ιαπωνία, Ισλανδία, ΗΠΑ, Καναδά. Στην χώρα μας τα πετρελαιοκίνητα απαγορεύτηκαν γιά εισπρακτικούς λόγους και μόνο, οι περιβαντολλογικές ευαισθησίες είναι κάλυψη, απόκρυψη , παραλλαγή για τους διοικούντες και το ολιγοπώλιο των διυλιστηρίων, μη χαίρεστε άδικα.Ακριβώς! Και μεταξύ δικού μας καρκίνου σε 5 χρόνια λόγω πετρελαίου ή υπερθέρμανσης του πλανήτη μετά από μερικές χιλιάδες χρόνια λόγω βενζίνης προτιμώ το δεύτερο! Όσο για το τράβηγμα... συγκρίνετε ένα turbodiesel δίλιτρο με ένα turbo δίλιτρο βενζίνης και δείτε πόση σκόνη θα φάει το λαδάμαξο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
@deep purple
Γίνεται πολύ φασαρία για το αδρανές αέριο του θερμοκηπίου που λέγεται CO2, το οποίο είναι άσχετο με τα NOx ή τα PM, και το οποίο σε ένα μέσο πετρελαιοκίνητο είναι περί το 15% μειωμένο σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Το διοξείδιο του άνθρακα δεν υπάρχει καν σαν παράμετρος στα όρια εκπομπών τοξικών ρύπων τα οποία καθορίζονται από τα euro 1/2/3/4/5 κ.ο.κ., σε πλήρη αντιδιαστολή με τα άλλα δύο που προαναφέρθηκαν.
Για να δώσω μια εικόνα πόσο ρυπογόνο για τον άνθρωπο είναι ένα μέσο πετρελαιοκίνητο ΙΧ, αρκεί να σου πω ότι εκπέμπει περί τις 8 με 10 φορές παραπάνω ΝΟχ σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο (έως και 30 σε ακραίες περιπτώσεις) και 300 - 500 (τριακόσσιες με πεντακόσσιες ολογράφως) φορές παραπάνω μικροσωματίδια ΡΜ (έως και χίλιες σε ακραίες περιπτώσεις).
Η βιομηχανία προβάλλοντας το διοξείδιο του άνθρακα ως το μέγιστο πρόβλημα που πρέπει να χειριστεί, και μη δημοσιεύοντας τα τελευταία χρόνια τις εκπομπές των υπόλοιπων ρύπων ανά όχημα, πέτυχε εσχάτως να θεωρούνται τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ ως ''φιλικά'' για το περιβάλλον, σε πολλές χώρες της ευρώπης.
Εννοείται ότι αυτό δεν συμβαίνει στις χώρες που οι πολίτες είναι ενημερωμένοι ή ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον, όπως συμβαίνει σε Ελβετία, Σουηδία, Φινλανδία, Ιαπωνία, Ισλανδία, ΗΠΑ, Καναδά. Στην χώρα μας τα πετρελαιοκίνητα απαγορεύτηκαν γιά εισπρακτικούς λόγους και μόνο, οι περιβαντολλογικές ευαισθησίες είναι κάλυψη, απόκρυψη , παραλλαγή για τους διοικούντες και το ολιγοπώλιο των διυλιστηρίων, μη χαίρεστε άδικα.Ακριβώς! Και μεταξύ δικού μας καρκίνου σε 5 χρόνια λόγω πετρελαίου ή υπερθέρμανσης του πλανήτη μετά από μερικές χιλιάδες χρόνια λόγω βενζίνης προτιμώ το δεύτερο! Όσο για το τράβηγμα... συγκρίνετε ένα turbodiesel δίλιτρο με ένα turbo δίλιτρο βενζίνης και δείτε πόση σκόνη θα φάει το λαδάμαξο...
+10000 και στους δυο, και να προσθεσω και την κακη ποιοτητα πετρελαιου που διατιθετε στη χωρα μας
-
λοιπον μολις γυρισα απο το test drive της c5 1800. το αμξι ειναι απλα φοβερο,σε κερδιζει με το που το βλεπεις.μπαινεις μεσα κ νιωθεις ασφαλεια.απο πλευρας κινητηραα)οποιος παει μεχρι 140 -150 σε εθνικες το αμαξι τραβαει (ενταξει δεν σε κολλαει στο καθισμα ) αλλα νιωθεις την δυναμη.β)επιταχυνσεις νορμαλ γ)φοβερη ηχομονωση δ)με ανοιχτο τον κλιματισμο και 130 το αμαξι ουτε που εκανε κιχ δ)στις ανηφορες αργουσε λιγο να ανταποκριθει το γκαζι αλλα σε εβγαζε αξιοπρεπως.καθολη την κινηση μου ηταν αναμενος ο κλιματισμος.ειχε 17 αρες ζαντες.αυτα.βασικα επελεξα το 1800 ως μετρο συγκρισης με το diesel 1600.opote πιστευω οτι αφου εμεινα ικανοποιημενος με 17 κιλα ροπη φααντασου με 24-26 κιλα ροπη.
-
μιλας για βενζινη 1.8 ετσι?
-
Επειδή έχω οδηγήσει το 1.8 ....δεν τραβάει ΚΑΘΟΛΟΥ. Είναι τάφος κυριολεκτικά. Εδώ το 2λιτρο και έχει θέμα. Μακρυά από το 1.8. Απλά σκέψου το φορτωμένο με κλίμα ανοικτό....δεν περιγράφω άλλο.
-
Αν ανέβαζες στροφές το βενζινοκίνητο είναι πιο γρήγορο.
Και τα δύο κινούνται ικανοποιητικά και έχουν μεγάλη τελική ταχύτητα.
Το αργό αμάξι θα σου προσφέρει την απόλαυση της χαμηλής κατανάλωσης.Ισχύει η προσφορά της Σιτροέν, το παίρνει πίσω σε δύο χρόνια;
-
αμα οδηγας λες κ εχεις στα χερια σου τουρμπατο βεβαια δεν τραβαει.αμα το ανοιξεις σταδιακα το αμαξι κ ηρεμα θα δεις την δυναμη του να την βγαζει εκει που θες. τεσπα. προσωπικα μου αρεσε.και κατι αλλο αν πας για κοντρες με το c5 θα σε κρεμασει, υποτιθεται οτι εχεις οικογενεια κ πας βολτα.ποσο θα το πατησεις?αμα πας μαυτο το σκεπτικο να το οδηγησεις θα δεις οτι το αμαξι δεν σε κρεμαει πουθενα.
-
Ο χρήστης ALES έγραψε:
αμα οδηγας λες κ εχεις στα χερια σου τουρμπατο βεβαια δεν τραβαει.αμα το ανοιξεις σταδιακα το αμαξι κ ηρεμα θα δεις την δυναμη του να την βγαζει εκει που θες. τεσπα. προσωπικα μου αρεσε.και κατι αλλο αν πας για κοντρες με το c5 θα σε κρεμασει, υποτιθεται οτι εχεις οικογενεια κ πας βολτα.ποσο θα το πατησεις?αμα πας μαυτο το σκεπτικο να το οδηγησεις θα δεις οτι το αμαξι δεν σε κρεμαει πουθενα.οσο για το κλιμα εαν διαβασες γραφω οτι το εκαν τεστ ντραιβ με το κλιμα ανοιχτο παντα.
-
Ο χρήστης ALES έγραψε:
αμα οδηγας λες κ εχεις στα χερια σου τουρμπατο βεβαια δεν τραβαει.αμα το ανοιξεις σταδιακα το αμαξι κ ηρεμα θα δεις την δυναμη του να την βγαζει εκει που θες. τεσπα. προσωπικα μου αρεσε.και κατι αλλο αν πας για κοντρες με το c5 θα σε κρεμασει, υποτιθεται οτι εχεις οικογενεια κ πας βολτα.ποσο θα το πατησεις?αμα πας μαυτο το σκεπτικο να το οδηγησεις θα δεις οτι το αμαξι δεν σε κρεμαει πουθενα.
οσο για το κλιμα εαν διαβασες γραφω οτι το εκαν τεστ ντραιβ με το κλιμα ανοιχτο παντα.
Εχω Τσιτροέν 110 αλόγων 1600 ...δεν είμαι μαθημένος σε τουρμπάτα.
το C5 1.8 έχει 11.8 κιλά ανα ίππο ...ενδεικτικά το C4 έχει 11.3 που είναι ήδη αργό.
-
C5 1,8 και επαρκείς επιδόσεις δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση.- Όταν το ίδιο μοτέρ ήταν απλά επαρκές στο 406 των 1200 κιλών, τότε με +250 κιλά τουλάχιστον (άδειο ε, μην ξεχνάτε) είναι τραγικό. Και εννοείται ότι σε πορεία των 130 χλμ/ωρα δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα, ακόμα και με το 6βαλβιδο polo με τον 1,2 που έρχεται εντός ολίγου. Αλλά έχει πλάκα η αντίληψη πως αμάξι που παίρνει τα πόδια του=αμάξι για κόντρες.
-
καλημερα καταρχην. εγω πιστευω οτι σαν οικογενειακο ειναι απ τα καλθτερα της κατηγοριας.το αμαξι δεν ειναι για κοντρες ειναι για μεγαλα ταξιδια και για να χορταινεις βολτα το ξαναειπα νομιζω . εχουμε κανει την κοντρα απολυτο κριτηριο αξιολογησης αυτοκινητων.τεσπα αυτη ειναι η γνωμη μου πολυ απλα και με βασει τα δεδομενα αυτα, γραφω αυτα που γραφω .κ οπως ανεφερα κ παραπανω για να μην βγαινουμε απ το θεμα πιστευω οτι το 1600 hdi θα ειναι τρελα α και ευχαριστω για την βοηθεια απτο φορουμ ως προς το να σχηματισω μια αποψη για το diesel kinhthιρα.εψαχνα παντου κ βρηκα μολις 2 αναφορες για τον 1600αρι. μια εδω κ μια σε ενα αγγλικο site.
-
Kόντρα είναι δηλ το αμάξι να έχει την στοιχειώδη δύναμη να μπορεί να κουνηθεί; Γιατί η Ελλάδα δεν είναι Αμερικα με τα highways. Οταν θα έχεις την οικογένεια σου μέσα με τα μπαγκάζια σας καλοκαιράκι και θέλεις σε επαρχιακό δρόμο να προσπεράσεις νταλίκα ή φορτηγό έλα να μου μιλήσεις για ΚΟΝΤΡΑ.
Είμαι Σιτροενάκιας 12 χρόνια αλλά δεν μπορώ να εθελοτυφλώ στην έλλειψη δύναμης των ατμοσφαιρικών μοτέρ της 1.8 & 2.0. Εάν τοποθετούνταν ο 1.6Τ με την ροπάκλα του και τα 150 άλογα του πιστεύω ότι θα γίνονταν το καλύτερο πακέτο. Αλλά με αυτούς τους κινητήρες...NOWAY! για αυτό κ δεν πουλά...
-
δεν εθελοτυφλω το οδηγησα χθες (για να δω πως ηταν, στοχευοντας στο 1600diesel).ξαναλεω με κλιματισμο φουλ σε ανηφορα σε κλειστα κομματια σε ανηφορες κτλ κ δεν με κρεμασε.τεσπα για να μην κουραζω.βεβαιως ειναι καλοδεχουμενο το πακετακι 1600 τυρβο 150 αλλα.....δεν θα χρειαζοταν καθολου test drive
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Kόντρα είναι δηλ το αμάξι να έχει την στοιχειώδη δύναμη να μπορεί να κουνηθεί; Γιατί η Ελλάδα δεν είναι Αμερικα με τα highways. Οταν θα έχεις την οικογένεια σου μέσα με τα μπαγκάζια σας καλοκαιράκι και θέλεις σε επαρχιακό δρόμο να προσπεράσεις νταλίκα ή φορτηγό έλα να μου μιλήσεις για ΚΟΝΤΡΑ.Είμαι Σιτροενάκιας 12 χρόνια αλλά δεν μπορώ να εθελοτυφλώ στην έλλειψη δύναμης των ατμοσφαιρικών μοτέρ της 1.8 & 2.0. Εάν τοποθετούνταν ο 1.6Τ με την ροπάκλα του και τα 150 άλογα του πιστεύω ότι θα γίνονταν το καλύτερο πακέτο. Αλλά με αυτούς τους κινητήρες...NOWAY! για αυτό κ δεν πουλά...
+1
Βέβαια αν του φίλου του φαίνεται οκ από πλευράς δύναμης, τότε καλορίζικο να πούμε
-
Οδήγησε πχ ένα passat 1,4ΤSI και θα σου πω αν το αμάξι είναι για κόντρες. Εφόσον δεν έχεις μέτρο σύγκρισης προφανώς, μην εκφράζεις απόλυτες απόψεις, όπως πχ ότι ένα στοιχειωδώς σβέλτο αμάξι όταν φορτώνεται (γιατί αν δεν φορτώνεις την C5 τότε μάλλον κοιτάς σε λάθος αμάξι) και αρκετά σβέλτο αφόρτωτο είναι για κόντρες.
Το αμάξι προφανώς δεν είναι για ντράγκστερ, αλλά μεγάλο ταξίδι και άγχος για το αν θα σου κόψουν τη φόρα δεν είναι απόλαυση, για να μην μιλήσω για την κατανάλωση. Είπαμε, άλλο πράγμα η εκλογίκευση του παραλόγου και άλλο η παραδοχή του.
Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;