Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    104
    405
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      deep-purple last edited by

      Ήδη οι Γάλλοι (Αuto-journal) ανακοίνωσαν νέο κινητήρα 1.6 Hdi για το Peugeot 407, με ίδια ιπποδύναμη (110 άλογα) αλλά μειωμένους ρύπους (129 γρ. C02), που πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 και μάλλον θα μπει οσονούπω και στην 'αδερφή' C5. Πλέον και ο 1.6 και ο 2.0 του γκρουπ PSA είναι Euro 5 αλλά στο Ελλάντα......
      Το περασμένο Σαββατοκύριακο φιλοξένησα έναν Ιταλό για επαγγελματικούς λόγους στην Θεσσαλονίκη, όταν πήγε η συζήτηση στα αυτοκίνητα μου είπε ότι έχει ένα Lancia Lybra 1.9 Turbo Diesel και δεν πίστευε στα αυτιά του όταν του ανέφερα ότι στην Ελλάδα τα diesel απαγορεύονται για περιβαντολλογικούς λόγους σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Επί λέξη η αντίδρασή του ήταν: 'Μα αφού τώρα τα diesel είναι πιο καθαρά από τα βενζίνης γιατί τα απαγορεύουν;'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Πιο καθαρά δεν είναι, μη τρελαθούμε κιόλας. Τα diesel εκλύουν λιγότερο CO2 (λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης) το οποίο είναι ακίνδυνο για τον άνθρωπο, αλλά σε όλους του βλαβερούς για τον άνθρωπο ρύπους (NOX, μικροσωματίδια κλπ) οι εκπομπές των diesel είναι πολλαπλάσιες των βενζινοκινήτων. Έχει κάποια βάση η πετρελαιοαπαγόρευση. Το μεγάλο πρόβλημα είναι τα φορτηγά κα ιτα λεωφορεία όμως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          deep-purple last edited by

          Μα όλη η φασαρία γίνεται για το διοξείδιο του άνθρακα και τις καταστροφικές επιπτώσεις του στο περιβάλλον, βλέπεις ότι είναι η βασική παράμετρος για να χαρακτηριστεί ένας κινητήρας Euro 3, 4, ή 5 και λέμε ότι δεν είναι επιβλαβές για τον άνθρωπο; Δεν αντιλέγω τα μικροσωματίδια είναι άμεσα βλαβερά, αλλά και για αυτά τα καινούργια diesel έχουν εφεύρει τα φίλτρα συγκράτησης. Συμφωνώ για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, αλλά τι σύγκριση μπορεί να γίνει ανάμεσα σ΄αυτούς τους πεπαλαιωμένους κινητήρες και τους diesel Euro 5 που επιμένω ότι είναι οι καθαρότεροι που κυκλοφορούν σήμερα (ανεξαρτήτως εταιρείας παραγωγής) εξαιρώ φυσικά ηλεκτροκίνητα, υβριδικά κ.λ.π

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stathispap last edited by

            Προ μηνών είχα νοικιάσει στο Βέλγιο laguna 1.6 Diesel με 110PS. Μέση κατανάλωση για 2.500Κμ 6.6λιτ/100κμ
            Οσο για το πως τράβαγε , αστο καλύτερα...Πήγαινες με 140 και μόλις πάταγες το γκάζι επιτάχυνε ΑΝΕΤΑ. Με 6η δε ,είχες 80κμ και μόλις πατούσες το γκάζι μέχρι τα 120 επιτάχυνε σαν καλό δίλιτρο. Τον ερωτευτηκα τον diesel.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              @deep purple

              Γίνεται πολύ φασαρία για το αδρανές αέριο του θερμοκηπίου που λέγεται CO2, το οποίο είναι άσχετο με τα NOx ή τα PM, και το οποίο σε ένα μέσο πετρελαιοκίνητο είναι περί το 15% μειωμένο σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
              Το διοξείδιο του άνθρακα δεν υπάρχει καν σαν παράμετρος στα όρια εκπομπών τοξικών ρύπων τα οποία καθορίζονται από τα euro 1/2/3/4/5 κ.ο.κ., σε πλήρη αντιδιαστολή με τα άλλα δύο που προαναφέρθηκαν.
              Για να δώσω μια εικόνα πόσο ρυπογόνο για τον άνθρωπο είναι ένα μέσο πετρελαιοκίνητο ΙΧ, αρκεί να σου πω ότι εκπέμπει περί τις 8 με 10 φορές παραπάνω ΝΟχ σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο (έως και 30 σε ακραίες περιπτώσεις) και 300 - 500 (τριακόσσιες με πεντακόσσιες ολογράφως) φορές παραπάνω μικροσωματίδια ΡΜ (έως και χίλιες σε ακραίες περιπτώσεις).
              Η βιομηχανία προβάλλοντας το διοξείδιο του άνθρακα ως το μέγιστο πρόβλημα που πρέπει να χειριστεί, και μη δημοσιεύοντας τα τελευταία χρόνια τις εκπομπές των υπόλοιπων ρύπων ανά όχημα, πέτυχε εσχάτως να θεωρούνται τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ ως ''φιλικά'' για το περιβάλλον, σε πολλές χώρες της ευρώπης.
              Εννοείται ότι αυτό δεν συμβαίνει στις χώρες που οι πολίτες είναι ενημερωμένοι ή ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον, όπως συμβαίνει σε Ελβετία, Σουηδία, Φινλανδία, Ιαπωνία, Ισλανδία, ΗΠΑ, Καναδά. Στην χώρα μας τα πετρελαιοκίνητα απαγορεύτηκαν γιά εισπρακτικούς λόγους και μόνο, οι περιβαντολλογικές ευαισθησίες είναι κάλυψη, απόκρυψη , παραλλαγή για τους διοικούντες και το ολιγοπώλιο των διυλιστηρίων, μη χαίρεστε άδικα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                @deep purple

                Γίνεται πολύ φασαρία για το αδρανές αέριο του θερμοκηπίου που λέγεται CO2, το οποίο είναι άσχετο με τα NOx ή τα PM, και το οποίο σε ένα μέσο πετρελαιοκίνητο είναι περί το 15% μειωμένο σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
                Το διοξείδιο του άνθρακα δεν υπάρχει καν σαν παράμετρος στα όρια εκπομπών τοξικών ρύπων τα οποία καθορίζονται από τα euro 1/2/3/4/5 κ.ο.κ., σε πλήρη αντιδιαστολή με τα άλλα δύο που προαναφέρθηκαν.
                Για να δώσω μια εικόνα πόσο ρυπογόνο για τον άνθρωπο είναι ένα μέσο πετρελαιοκίνητο ΙΧ, αρκεί να σου πω ότι εκπέμπει περί τις 8 με 10 φορές παραπάνω ΝΟχ σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο (έως και 30 σε ακραίες περιπτώσεις) και 300 - 500 (τριακόσσιες με πεντακόσσιες ολογράφως) φορές παραπάνω μικροσωματίδια ΡΜ (έως και χίλιες σε ακραίες περιπτώσεις).
                Η βιομηχανία προβάλλοντας το διοξείδιο του άνθρακα ως το μέγιστο πρόβλημα που πρέπει να χειριστεί, και μη δημοσιεύοντας τα τελευταία χρόνια τις εκπομπές των υπόλοιπων ρύπων ανά όχημα, πέτυχε εσχάτως να θεωρούνται τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ ως ''φιλικά'' για το περιβάλλον, σε πολλές χώρες της ευρώπης.
                Εννοείται ότι αυτό δεν συμβαίνει στις χώρες που οι πολίτες είναι ενημερωμένοι ή ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον, όπως συμβαίνει σε Ελβετία, Σουηδία, Φινλανδία, Ιαπωνία, Ισλανδία, ΗΠΑ, Καναδά. Στην χώρα μας τα πετρελαιοκίνητα απαγορεύτηκαν γιά εισπρακτικούς λόγους και μόνο, οι περιβαντολλογικές ευαισθησίες είναι κάλυψη, απόκρυψη , παραλλαγή για τους διοικούντες και το ολιγοπώλιο των διυλιστηρίων, μη χαίρεστε άδικα.

                Ακριβώς! Και μεταξύ δικού μας καρκίνου σε 5 χρόνια λόγω πετρελαίου ή υπερθέρμανσης του πλανήτη μετά από μερικές χιλιάδες χρόνια λόγω βενζίνης προτιμώ το δεύτερο! Όσο για το τράβηγμα... συγκρίνετε ένα turbodiesel δίλιτρο με ένα turbo δίλιτρο βενζίνης και δείτε πόση σκόνη θα φάει το λαδάμαξο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  volvozeus last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                  @deep purple

                  Γίνεται πολύ φασαρία για το αδρανές αέριο του θερμοκηπίου που λέγεται CO2, το οποίο είναι άσχετο με τα NOx ή τα PM, και το οποίο σε ένα μέσο πετρελαιοκίνητο είναι περί το 15% μειωμένο σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
                  Το διοξείδιο του άνθρακα δεν υπάρχει καν σαν παράμετρος στα όρια εκπομπών τοξικών ρύπων τα οποία καθορίζονται από τα euro 1/2/3/4/5 κ.ο.κ., σε πλήρη αντιδιαστολή με τα άλλα δύο που προαναφέρθηκαν.
                  Για να δώσω μια εικόνα πόσο ρυπογόνο για τον άνθρωπο είναι ένα μέσο πετρελαιοκίνητο ΙΧ, αρκεί να σου πω ότι εκπέμπει περί τις 8 με 10 φορές παραπάνω ΝΟχ σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο (έως και 30 σε ακραίες περιπτώσεις) και 300 - 500 (τριακόσσιες με πεντακόσσιες ολογράφως) φορές παραπάνω μικροσωματίδια ΡΜ (έως και χίλιες σε ακραίες περιπτώσεις).
                  Η βιομηχανία προβάλλοντας το διοξείδιο του άνθρακα ως το μέγιστο πρόβλημα που πρέπει να χειριστεί, και μη δημοσιεύοντας τα τελευταία χρόνια τις εκπομπές των υπόλοιπων ρύπων ανά όχημα, πέτυχε εσχάτως να θεωρούνται τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ ως ''φιλικά'' για το περιβάλλον, σε πολλές χώρες της ευρώπης.
                  Εννοείται ότι αυτό δεν συμβαίνει στις χώρες που οι πολίτες είναι ενημερωμένοι ή ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον, όπως συμβαίνει σε Ελβετία, Σουηδία, Φινλανδία, Ιαπωνία, Ισλανδία, ΗΠΑ, Καναδά. Στην χώρα μας τα πετρελαιοκίνητα απαγορεύτηκαν γιά εισπρακτικούς λόγους και μόνο, οι περιβαντολλογικές ευαισθησίες είναι κάλυψη, απόκρυψη , παραλλαγή για τους διοικούντες και το ολιγοπώλιο των διυλιστηρίων, μη χαίρεστε άδικα.

                  Ακριβώς! Και μεταξύ δικού μας καρκίνου σε 5 χρόνια λόγω πετρελαίου ή υπερθέρμανσης του πλανήτη μετά από μερικές χιλιάδες χρόνια λόγω βενζίνης προτιμώ το δεύτερο! Όσο για το τράβηγμα... συγκρίνετε ένα turbodiesel δίλιτρο με ένα turbo δίλιτρο βενζίνης και δείτε πόση σκόνη θα φάει το λαδάμαξο...

                  +10000 και στους δυο, και να προσθεσω και την κακη ποιοτητα πετρελαιου που διατιθετε στη χωρα μας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    ales last edited by

                    λοιπον μολις γυρισα απο το test drive της c5 1800. το αμξι ειναι απλα φοβερο,σε κερδιζει με το που το βλεπεις.μπαινεις μεσα κ νιωθεις ασφαλεια.απο πλευρας κινητηραα)οποιος παει μεχρι 140 -150 σε εθνικες το αμαξι τραβαει (ενταξει δεν σε κολλαει στο καθισμα ) αλλα νιωθεις την δυναμη.β)επιταχυνσεις νορμαλ γ)φοβερη ηχομονωση δ)με ανοιχτο τον κλιματισμο και 130 το αμαξι ουτε που εκανε κιχ δ)στις ανηφορες αργουσε λιγο να ανταποκριθει το γκαζι αλλα σε εβγαζε αξιοπρεπως.καθολη την κινηση μου ηταν αναμενος ο κλιματισμος.ειχε 17 αρες ζαντες.αυτα.βασικα επελεξα το 1800 ως μετρο συγκρισης με το diesel 1600.opote πιστευω οτι αφου εμεινα ικανοποιημενος με 17 κιλα ροπη φααντασου με 24-26 κιλα ροπη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adis4gr last edited by

                      μιλας για βενζινη 1.8 ετσι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Επειδή έχω οδηγήσει το 1.8 ....δεν τραβάει ΚΑΘΟΛΟΥ. Είναι τάφος κυριολεκτικά. Εδώ το 2λιτρο και έχει θέμα. Μακρυά από το 1.8. Απλά σκέψου το φορτωμένο με κλίμα ανοικτό....δεν περιγράφω άλλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Αν ανέβαζες στροφές το βενζινοκίνητο είναι πιο γρήγορο.
                          Και τα δύο κινούνται ικανοποιητικά και έχουν μεγάλη τελική ταχύτητα.
                          Το αργό αμάξι θα σου προσφέρει την απόλαυση της χαμηλής κατανάλωσης.

                          Ισχύει η προσφορά της Σιτροέν, το παίρνει πίσω σε δύο χρόνια;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            ales last edited by

                            αμα οδηγας λες κ εχεις στα χερια σου τουρμπατο βεβαια δεν τραβαει.αμα το ανοιξεις σταδιακα το αμαξι κ ηρεμα θα δεις την δυναμη του να την βγαζει εκει που θες. τεσπα. προσωπικα μου αρεσε.και κατι αλλο αν πας για κοντρες με το c5 θα σε κρεμασει, υποτιθεται οτι εχεις οικογενεια κ πας βολτα.ποσο θα το πατησεις?αμα πας μαυτο το σκεπτικο να το οδηγησεις θα δεις οτι το αμαξι δεν σε κρεμαει πουθενα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              ales last edited by

                              Ο χρήστης ALES έγραψε:
                              αμα οδηγας λες κ εχεις στα χερια σου τουρμπατο βεβαια δεν τραβαει.αμα το ανοιξεις σταδιακα το αμαξι κ ηρεμα θα δεις την δυναμη του να την βγαζει εκει που θες. τεσπα. προσωπικα μου αρεσε.και κατι αλλο αν πας για κοντρες με το c5 θα σε κρεμασει, υποτιθεται οτι εχεις οικογενεια κ πας βολτα.ποσο θα το πατησεις?αμα πας μαυτο το σκεπτικο να το οδηγησεις θα δεις οτι το αμαξι δεν σε κρεμαει πουθενα.

                              οσο για το κλιμα εαν διαβασες γραφω οτι το εκαν τεστ ντραιβ με το κλιμα ανοιχτο παντα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης ALES έγραψε:

                                αμα οδηγας λες κ εχεις στα χερια σου τουρμπατο βεβαια δεν τραβαει.αμα το ανοιξεις σταδιακα το αμαξι κ ηρεμα θα δεις την δυναμη του να την βγαζει εκει που θες. τεσπα. προσωπικα μου αρεσε.και κατι αλλο αν πας για κοντρες με το c5 θα σε κρεμασει, υποτιθεται οτι εχεις οικογενεια κ πας βολτα.ποσο θα το πατησεις?αμα πας μαυτο το σκεπτικο να το οδηγησεις θα δεις οτι το αμαξι δεν σε κρεμαει πουθενα.

                                οσο για το κλιμα εαν διαβασες γραφω οτι το εκαν τεστ ντραιβ με το κλιμα ανοιχτο παντα.

                                Εχω Τσιτροέν 110 αλόγων 1600 ...δεν είμαι μαθημένος σε τουρμπάτα.

                                το C5 1.8 έχει 11.8 κιλά ανα ίππο ...ενδεικτικά το C4 έχει 11.3 που είναι ήδη αργό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  C5 1,8 και επαρκείς επιδόσεις δεν μπαίνουν στην ίδια πρόταση.- Όταν το ίδιο μοτέρ ήταν απλά επαρκές στο 406 των 1200 κιλών, τότε με +250 κιλά τουλάχιστον (άδειο ε, μην ξεχνάτε) είναι τραγικό. Και εννοείται ότι σε πορεία των 130 χλμ/ωρα δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα, ακόμα και με το 6βαλβιδο polo με τον 1,2 που έρχεται εντός ολίγου. Αλλά έχει πλάκα η αντίληψη πως αμάξι που παίρνει τα πόδια του=αμάξι για κόντρες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    ales last edited by

                                    καλημερα καταρχην. εγω πιστευω οτι σαν οικογενειακο ειναι απ τα καλθτερα της κατηγοριας.το αμαξι δεν ειναι για κοντρες ειναι για μεγαλα ταξιδια και για να χορταινεις βολτα το ξαναειπα νομιζω . εχουμε κανει την κοντρα απολυτο κριτηριο αξιολογησης αυτοκινητων.τεσπα αυτη ειναι η γνωμη μου πολυ απλα και με βασει τα δεδομενα αυτα, γραφω αυτα που γραφω .κ οπως ανεφερα κ παραπανω για να μην βγαινουμε απ το θεμα πιστευω οτι το 1600 hdi θα ειναι τρελα α και ευχαριστω για την βοηθεια απτο φορουμ ως προς το να σχηματισω μια αποψη για το diesel kinhthιρα.εψαχνα παντου κ βρηκα μολις 2 αναφορες για τον 1600αρι. μια εδω κ μια σε ενα αγγλικο site.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Kόντρα είναι δηλ το αμάξι να έχει την στοιχειώδη δύναμη να μπορεί να κουνηθεί; Γιατί η Ελλάδα δεν είναι Αμερικα με τα highways. Οταν θα έχεις την οικογένεια σου μέσα με τα μπαγκάζια σας καλοκαιράκι και θέλεις σε επαρχιακό δρόμο να προσπεράσεις νταλίκα ή φορτηγό έλα να μου μιλήσεις για ΚΟΝΤΡΑ.

                                      Είμαι Σιτροενάκιας 12 χρόνια αλλά δεν μπορώ να εθελοτυφλώ στην έλλειψη δύναμης των ατμοσφαιρικών μοτέρ της 1.8 & 2.0. Εάν τοποθετούνταν ο 1.6Τ με την ροπάκλα του και τα 150 άλογα του πιστεύω ότι θα γίνονταν το καλύτερο πακέτο. Αλλά με αυτούς τους κινητήρες...NOWAY! για αυτό κ δεν πουλά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        ales last edited by

                                        δεν εθελοτυφλω το οδηγησα χθες (για να δω πως ηταν, στοχευοντας στο 1600diesel).ξαναλεω με κλιματισμο φουλ σε ανηφορα σε κλειστα κομματια σε ανηφορες κτλ κ δεν με κρεμασε.τεσπα για να μην κουραζω.βεβαιως ειναι καλοδεχουμενο το πακετακι 1600 τυρβο 150 αλλα.....δεν θα χρειαζοταν καθολου test drive

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dark_side last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                          Kόντρα είναι δηλ το αμάξι να έχει την στοιχειώδη δύναμη να μπορεί να κουνηθεί; Γιατί η Ελλάδα δεν είναι Αμερικα με τα highways. Οταν θα έχεις την οικογένεια σου μέσα με τα μπαγκάζια σας καλοκαιράκι και θέλεις σε επαρχιακό δρόμο να προσπεράσεις νταλίκα ή φορτηγό έλα να μου μιλήσεις για ΚΟΝΤΡΑ.

                                          Είμαι Σιτροενάκιας 12 χρόνια αλλά δεν μπορώ να εθελοτυφλώ στην έλλειψη δύναμης των ατμοσφαιρικών μοτέρ της 1.8 & 2.0. Εάν τοποθετούνταν ο 1.6Τ με την ροπάκλα του και τα 150 άλογα του πιστεύω ότι θα γίνονταν το καλύτερο πακέτο. Αλλά με αυτούς τους κινητήρες...NOWAY! για αυτό κ δεν πουλά...

                                          +1

                                          Βέβαια αν του φίλου του φαίνεται οκ από πλευράς δύναμης, τότε καλορίζικο να πούμε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Οδήγησε πχ ένα passat 1,4ΤSI και θα σου πω αν το αμάξι είναι για κόντρες. Εφόσον δεν έχεις μέτρο σύγκρισης προφανώς, μην εκφράζεις απόλυτες απόψεις, όπως πχ ότι ένα στοιχειωδώς σβέλτο αμάξι όταν φορτώνεται (γιατί αν δεν φορτώνεις την C5 τότε μάλλον κοιτάς σε λάθος αμάξι) και αρκετά σβέλτο αφόρτωτο είναι για κόντρες.

                                            Το αμάξι προφανώς δεν είναι για ντράγκστερ, αλλά μεγάλο ταξίδι και άγχος για το αν θα σου κόψουν τη φόρα δεν είναι απόλαυση, για να μην μιλήσω για την κατανάλωση. Είπαμε, άλλο πράγμα η εκλογίκευση του παραλόγου και άλλο η παραδοχή του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr