Ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας ακόμα και για την ειρωνεία περί
Golf III... Το ξέρω ότι ακούγεται πολύ ανώριμο το να πάρει κανείς το παλιό μοντέλο λόγω εξοπλισμού, τιμής και άτοκων δόσεων αλλά το σκεπτικό μου είναι ότι δεν μπορώ να ξεφύγω οικονομικά για το 1.6, οπότε μένω στην σύγκριση των 1.4 τα οποία έχουν ίδιο κινητήρα. Ναι
έχει χώρους, φρένα, πίσω ανάρτηση και είναι σαφώς καινούργιο αλλά
το βασικότερο στοιχείο δεν είναι ο κινητήρας? που παραμένει ο ίδιος
(φαντάζομαι ότι όταν βγεί ο 1.4 fsi θα μπεί πρώτα στο Α2,ενώ θα αυξήσει
και το κόστος)
-
Από ότι έχω διαβάσει στο forum όποιο και να είναι το θέμα πάντα εμπλέκεται και ένα golf μέσα.! Γι αυτό λοιπόν πιστεύω ότι θα βρώ κάποια απάντηση στο ερώτημα μου και να μην οδηγηθεί πάλι σε ιταλογερμανικό πόλεμο. Είμαι ανάμεσα στο παλιό golf (IV) και το καινούργιο (V), στις σπορ εκδόσεις τους του 1.4 (με τις ζάντες, δερμάτινα, clima κλπ). Το δίλλημα μου είναι καθαρά οικονομικό καθώς τα δύο τα χωρίζουν 1800 € αλλά και το θέμα των άτοκων δόσεων, που συνολικά κάνει μεγάλη την οικονομική διαφορά τους. Καθώς ο κινητήρας είναι ο ίδιος να θεωρήσω ότι η βασική διαφορά είναι η πίσω ανάρτηση και οι δυό παραπάνω airbags (αισθητικά το παλιό μου αρέσει πιό πολύ)? Τα υπόλοιπα της κατηγορίας μπορεί να υπερέχουν σε κάποιο τομέα (από το παλιό, ώς πιο πρόσφατα) αλλά μοιάζουν πολύ με εταιρικά αυτοκίνητα. Αν υπάρχει κανείς με το golf ΙV περιμένω την γνώμη του. Επίσης ένα αυτοκίνητο με 75 ίππους (ντάξει πιο πολλούς στο δυν.) είναι εύκολο να κινηθεί με τέτοιες ζάντες
-
Από ότι έχω διαβάσει στο forum όποιο και να είναι το θέμα πάντα εμπλέκεται και ένα golf μέσα.! Γι αυτό λοιπόν πιστεύω ότι θα βρώ κάποια απάντηση στο ερώτημα μου και να μην οδηγηθεί πάλι σε ιταλογερμανικό πόλεμο. Είμαι ανάμεσα στο παλιό golf (IV) και το καινούργιο (V), στις σπορ εκδόσεις τους του 1.4 (με τις ζάντες, δερμάτινα, clima κλπ). Το δίλλημα μου είναι καθαρά οικονομικό καθώς τα δύο τα χωρίζουν 1800 € αλλά και το θέμα των άτοκων δόσεων, που συνολικά κάνει μεγάλη την οικονομική διαφορά τους. Καθώς ο κινητήρας είναι ο ίδιος να θεωρήσω ότι η βασική διαφορά είναι η πίσω ανάρτηση και οι δυό παραπάνω airbags (αισθητικά το παλιό μου αρέσει πιό πολύ)? Τα υπόλοιπα της κατηγορίας μπορεί να υπερέχουν σε κάποιο τομέα (από το παλιό, ώς πιο πρόσφατα) αλλά μοιάζουν πολύ με εταιρικά αυτοκίνητα. Αν υπάρχει κανείς με το golf ΙV περιμένω την γνώμη του. Επίσης ένα αυτοκίνητο με 75 ίππους (ντάξει πιο πολλούς στο δυν.) είναι εύκολο να κινηθεί με τέτοιες ζάντες
-
Από ότι έχω διαβάσει στο forum όποιο και να είναι το θέμα πάντα εμπλέκεται και ένα golf μέσα.! Γι αυτό λοιπόν πιστεύω ότι θα βρώ κάποια απάντηση στο ερώτημα μου και να μην οδηγηθεί πάλι σε ιταλογερμανικό πόλεμο. Είμαι ανάμεσα στο παλιό golf (IV) και το καινούργιο (V), στις σπορ εκδόσεις τους του 1.4 (με τις ζάντες, δερμάτινα, clima κλπ). Το δίλλημα μου είναι καθαρά οικονομικό καθώς τα δύο τα χωρίζουν 1800 € αλλά και το θέμα των άτοκων δόσεων, που συνολικά κάνει μεγάλη την οικονομική διαφορά τους. Καθώς ο κινητήρας είναι ο ίδιος να θεωρήσω ότι η βασική διαφορά είναι η πίσω ανάρτηση και οι δυό παραπάνω airbags (αισθητικά το παλιό μου αρέσει πιό πολύ)? Τα υπόλοιπα της κατηγορίας μπορεί να υπερέχουν σε κάποιο τομέα (από το παλιό, ώς πιο πρόσφατα) αλλά μοιάζουν πολύ με εταιρικά αυτοκίνητα. Αν υπάρχει κανείς με το golf ΙV περιμένω την γνώμη του. Επίσης ένα αυτοκίνητο με 75 ίππους (ντάξει πιο πολλούς στο δυν.) είναι εύκολο να κινηθεί με τέτοιες ζάντες
-
Έχουμε στην οικογένεια δύο 4ης γενιάς. Το ένα είναι 1400 τελείως απλό με μόνο έξτρα το A/C, το άλλο είναι 1600 Πασίφικ.
Το 1400 είναι παλιότερης 'κοπής' με μηχανικό γκάζι (ντίζα), ενώ το άλλο έχει τον ηλεκτρονικό ΒΡΑΧΝΑ. Τελικά παρόλες τις ζαντάρες με τα 205 και το ηλεκτρονικό γκάζι, το 1600 είναι ταχύτερο από το 1400, αλλά σε νευριάζει περισσότερο λόγω της υστέρησης, ακόμα κι ας είναι τελικά ταχύτερο... Αν τώρα στο 1400 που έχουμε έβαζα βάρος λόγω του Πασίφικ εξοπλισμού, έβαζα ηλεκτρονικό γκάζι και τις υπερβολικές ζάντες του Πασίφικ αμφιβάλλω αν θα κατάφερνα να μην το πουλήσω γρήγορα...
Οπότε σου συνιστώ να πας σε μια 1600 έκδοση, έστω και αν πάρεις λιγότερο εξοπλισμό, είτε πάρεις την 4η γενιά, είτε την 5η, που πρέπει να είναι και ακόμα βαρύτερη...
Όσο για την οδική συμπεριφορά, καλύτερα να ασχοληθούμε με το τραγούδι... Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, με την μούρη να μην πατάει κάτω καθόλου καλά. Θα υποστρέψει πολλές φορές ακόμα και με το χειρόφρενο (αν επιμείνεις να το κρατάς σηκωμένο και δεν κάνεις έβγα τελικά θα πετάξει κώλο). Ακριβώς επειδή δεν υπερστρέφει είναι κατάλληλο για κάποιον εντελώς άσχετο - φοβητσιάρη οδηγό, αλλά προσωπικά το βρίσκω με πολύ κουτσουρεμένη την ενεργητική του ασφάλεια, ακριβώς λόγω των εξαιρετικά χαμηλών ορίων του εμπρός μέρους. Τώρα αν η 5η γενιά έχει καλύτερο πίσω και το ίδιο εμπρός δεν μπορώ να καταλάβω σε τι έγινε καλύτερη...
Αν τελικά αποφασίσεις Γκολφ και όχι κάτι σε πιο... αυτοκίνητο (δεν ξέρεις πόσες φορές σκέφτηκε πόσο δίκιο είχε η διαφήμιση 'ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ή Γκόλφ'), τότε μην πάρεις το 4ης γενιάς, και όχι 1400. Αν μη τι άλλο το καινούριο θα έχει κάπως μοντέρνη σχεδίαση για μερικούς μήνες ακόμη...
-
Η διαφορές είναι πολλές. Περισσότεροι χώροι, μεγαλύτερη
άνεση πιο αποτελεσματικά φρένα, λιγότερος θόρυβος κ.α.Εφόσον έχεις τα λεφτά αυτά γιατί να πας να τα δώσεις σε
δέρματα και clima (το αιρκοντίσιον κάνει την ίδια δουλεία
απλά πρέπει να παίξεις λίγο παραπάνω με τους διακόπτες)
και δεν παίρνεις το 1.6 με τα 115 άλογα ώστε να έχεις και
ενεργητική ασφάλεια (πέρα από την παθητική...)????Πάντως τα 1800 ευρώ διαφορά στις 13000 είναι πολλά από
την μία αλλά ίσως (λέω ίσως) να μην αξίζει το κόπο να πάρεις
το απερχόμενο μοντέλο (για το GOLF).... -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Εφόσον έχεις τα λεφτά αυτά γιατί να πας να τα δώσεις σε
δέρματα και clima (το αιρκοντίσιον κάνει την ίδια δουλεία
απλά πρέπει να παίξεις λίγο παραπάνω με τους διακόπτες)
και δεν παίρνεις το 1.6 με τα 115 άλογα ώστε να έχεις και
ενεργητική ασφάλεια (πέρα από την παθητική...)????...
Σωστός...!!!
Μην ξεχνάς ότι αγοράζεις αυτοκίνητο **όχι **εξοπλισμό.
Eαν..... GOLF τότε μόνον το V και το 1.6 χωρίς τον εξτρά εξοπλισμό είναι σαφώς καλύτερο από το 1.4 με clima και ζαντολάστιχα και και και... -
το παλιο 1ον ειναι παλιο και 2ον οδηγικα δεν ελεγε και πολλα. Το καινουργιο με τα μπουνια, και καλυτερο ειναι και καλυτερη μεταπωλητικη αξια. δεν θα μιλησω για αλλα μοντελα στην κατηγορια, μιας κι εισαι αποφασισμενος για γκολφ. Και παντα να προτιμω να δινω τα λεφτα για κινητηρα παρα για εξοπλισμο. εναλλακτικα περιμενε τον 1.4fsi.
-
Δεν νομίζω ότι αξίζει να πας στο παλιό πλέον, εκτός αν το βρεις σε εξαιρετική τιμή προσφοράς που να μοιάζει το θέμα με κλοπή.
Το καινούργιο είναι καλύτερα στημένο, πιο σύγχρονο σε σχεδίαση και οι κινητήρες είναι πολύ καλύτεροι.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχει ούτε καν κάποιους μήνες στην αγορά, με αναμενόμενα κάποια προβλήματα νεότητας.
Αν μπορείς να περιμένεις μερικούς μήνες και να μαζέψεις κάποια επιπλέον χρήματα, θα έλεγα να πας στο 1.6 κατευθείαν.
-
Μάλλον εννοείς διαφορά του Golf V sportline με το Golf IV Pacific στα 1.4 λίτρα και τα δύο. Το καινούργιο δεν έχει εξάρι κιβώτιο και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω?
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν μη τι άλλο το καινούριο θα έχει κάπως μοντέρνη σχεδίαση για μερικούς μήνες ακόμη...Καλό!
-
Μήπως να έψαχνες και για Golf III ?? Μπορεί να έχει 60 άλογα αλλα είναι ακόμα (!) πιο όμορφο
-
Με κλειστα τα ματια το V! Σημαντικα καλυτερο απο τεχνικη σκοπια, ποιο ομορφο απο το 'κουτενιο-τετραγωνο' IV, ποιο ποιοτικο... και θα εχεις και συντομα την επιλογη για 1.4 FSI, καλυτεροι χωροι κλπ κλπ....
Παντως καλο θα ηταν να κοιταξεις λιγο λιγοτερο εξοπλισμο και να πας για τον πολυ καλο 1.6 FSI
-
Το Golf V είναι πιο ασφαλές, πιο ευρύχωρο, πιο φρέσκο και όμορφο, με καλύτερα φρένα και καλύτερη οδική συμπεριφορά από το προηγούμενο και κατά τη γνώμη μου δεν τίθεται θέμα επιλογής. Σίγουρα το νέο μοντέλο αξίζει τα παραπάνω ευρώ και έτσι κι αλλιώς δεν αξίζει να δώσεις τόσα λεφτά για να πάρεις 'παλιό' αμάξι!
Όλα τα παραπάνω ισχύουν στην περίπτωση που θέλεις σώνει και καλά Golf.
Σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχουν πολλές εναλλακτικές επιλογές σ'αυτά τα λεφτά. Για παράδειγμα με 16980 ευρώ παίρνεις το FIAT Stilo 100 Dynamic που και ζάντες έχει και clima που θες(δεν έχει μόνο δερμάτινα) και σίγουρα θα κινείται αξιοπρεπέστερα από οποιοδήποτε 1400σάρι ή αν θες οπωσδήποτε 1,4 με 14990 παίρνεις το PEUGEOT 307 1.4 XS(με τους 90 ίππους). -
Ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας ακόμα και για την ειρωνεία περί
Golf III... Το ξέρω ότι ακούγεται πολύ ανώριμο το να πάρει κανείς το παλιό μοντέλο λόγω εξοπλισμού, τιμής και άτοκων δόσεων αλλά το σκεπτικό μου είναι ότι δεν μπορώ να ξεφύγω οικονομικά για το 1.6, οπότε μένω στην σύγκριση των 1.4 τα οποία έχουν ίδιο κινητήρα. Ναι
έχει χώρους, φρένα, πίσω ανάρτηση και είναι σαφώς καινούργιο αλλά
το βασικότερο στοιχείο δεν είναι ο κινητήρας? που παραμένει ο ίδιος
(φαντάζομαι ότι όταν βγεί ο 1.4 fsi θα μπεί πρώτα στο Α2,ενώ θα αυξήσει
και το κόστος) -
martin δεν σε ειρωνεύομαι απλώς μου φαίνεται παράλογο και το να συζητάς ενα τέτοιο θέμα, ΠΡΟΦΑΝΩΣ το V είναι η καλύτερη επιλογή.
-
εξαρτάται με τι κριτήρια αγοράζεις αυτοκίνητο:
το Γκολφ 4 υπερτερεί σε: 1) Εξωτερική-εσωτερική σχεδίαση (για την εσωτερική δε νομίζω να διαφωνεί κανείς) 2) σιγουρα σε επιδοσεις σε σχέση με το σημερινόν 1400 Από εκεί και πέρα, το Γκολφ 5 είναι ριζικά βελτιωμένο σε όλους τους τομείς (με κάποια ερωτηματικά στην ηχομόνωση), αλλά σαν να παραχόντρυνε και δεν δείχνει καθόλου ωραίο σε σκούρα χρώματα.Έχει καλύτερες αναρτήσεις,μεγαλύτερους χώρους (για τους σωματώδεις) και ο 1.6 είναι τεχνολογικά προηγμένος αλλά μάλλον θορυβώδης. Το θέμα είναι ότι το σημερινό Γκολφ(μακάρι να μην του πέφτουν τα παράθυρα!!! ) είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά ΄σε κάποια σημεία έγινε πολύ προχειροδουλειά. Εμένα το εσωτερικό με απογοήτευσε τουλάχιστον(και η εξωτερική του εμφάνιση). Δεν έχει αυτό το κάτι...Στη θέση σου θα στρεφόμουν προς Α3 που είναι πολύ ωριμότερη δουλειά, προς 147 ή προς 316ti Compact.
-
Επανέρχομαι...
Εαν δεν θέλεις να ξεπεράσεις τα 15.000 ευρω για μικρομεσαίο , πιστεύω ότι τα STILO 1.4 16v 95ps 3D , 307 XR 1.4 16v 90ps 3D-5D , MAZDA 3 1.4 16v 75ps είναι καλύτερες επιλογές από το GOLF IV γιατί :
α : έχουν καλύτερo value for money ... (ειδικά το STILO)
β : είναι το ίδιο ή και πιο αξιόπιστα ... (ειδικά το MAZDA)
γ : είναι πιο οικονομικά στη συντήρηση-χρήση ... (ειδικά το STILO)
δ : είναι πιο fun to drive ... (ειδικά το MAZDA)
ε : είναι πιο καινούργια μοντέλα ... ΟΛΑΕαν πάλι επιμένεις GOLF τότε V έστω και στη φθηνότερη - φτωχότερη έκδοση του.
Υ.Γ. Εκανα edit γιατί δεν ξέρω αν έχει αρχίσει η διάθεση του MAZDA 3 1.4
Δεύτερο edit γιατί μόλις είδα ότι στο καινούργιο τεύχος των 4Τ έχει συγκριτικό τεστ μεταξύ STILO 1.4 16v και 307 1.4 16v ...αν σε ενδοιαφέρουν -
To 3 1.4 αν δεν κάνω λάθος, ακόμα δεν έχει παρουσιαστεί, οπότε η διάθεσή του θα αργήσει αρκετά...
-
Ρωτήστε και κανέναν που έχει το Γκόλφ V 1.4 75hp!!!!!
Λοιπόν εγω σαν κάτοχος εδω και 2 μήνες του 1.4 Trendline δηλώνω ευχαριστημένος απο:
Τους τεράστιους χώρους επιβατών (καμιά σχέση με το προηγούμενο)
Την άνεση της ανάρτησης
ΤΟ κράτημα
Την ησυχία στο εσωτερικό
ΤΑ φρένα.
Οσο για τις επιδόσεις:
Είναι όντως μέτριες,αλλά αποδεκτές μέχρι τα 140 km/h.
Μέσα στην πόλη η πολύ καλή ροπή κρύβει το βάρος και κινείσαι ξεκούραστα.Το μοτέρ μέχρι τις 5000 στροφές ανοίγει ικανοποιητικά και δεν σε αφήνει ξεκρέμαστο.Απο εκεί και πάνω όμως τελειώνει και δεν έχει νόημα να το ζορίζει κανείς.
Για μένα δεν τίθεται θέμα με το προηγούμενης γενιάς GOLF.
Το απέδειξα εμπράκτως άλλωστε... -
Γιώργο δεν είναι καιρός να γράψεις πιο εκτεταμένες παρατηρήσεις στο thread 'σου'?