Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    martin

    @martin

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    martin Unfollow Follow

    Latest posts made by martin

    • RE: VW GOLF V 1.4 75HP trendline...πρώτες εντυπώσεις.

      Τελικά ο θόρυβος ακούγεται ακόμα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • ατμοσφαιρικό Leon 1.8

      Ξέρει κανείς τίποτα για το ατμοσφαιρικό Leon 1.8.? O κινητήρας είναι αυτός που έμπαινε στο Golf το 1.8? Αξίζει κανείς να πάει στο 1.8 αντί του 1.6?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • RE: ατμοσφαιρικό Leon 1.8

      Ξέρει κανείς τίποτα για το ατμοσφαιρικό Leon 1.8.? O κινητήρας είναι αυτός που έμπαινε στο Golf το 1.8? Αξίζει κανείς να πάει στο 1.8 αντί του 1.6?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • impreza 1.6 Sportswagon

      Γειά σε όλους. Ενδιαφέρομαι για το 1.6 Sportwagon το οποίο έχει και κοντές σχέσεις, και για λόγους αξιοπιστίας όχι τα turbo των 150 και 180 ίππων αλλα το βασικό των 95. Υπάρχει κανείς που το έχει οδηγήσει για να μου πεί κατά πόσο είναι υπερβολικά αργό ή απλά αξιοπρεπές και κατά πόσο βοηθούν οι κοντές σχέσεις που δεν είναι και τόσο κοντές και μπαίνουν εν κινήσει. Εχουν στόχο την υποβοήθηση σε ανωφέρειες και ρυμούλκηση ή είναι πραγματικά αργές σχέσεις.... Ο προβληματισμός μου αφορά kai την κίνηση σε εδαφη με χιόνι και πάγο.
      Επίσης ξέρει τίποτα κανείς για αλλγή μοντέλου?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • GOLF V 1.4 FSI

      Παρότι δεν είμαι πολύ καιρό μέλος θέλω να θέσω κάποια θέματα. Καθώς
      ήθελα ένα αυτοκίνητο «πολυσουγιά» βολιδοσκοπούσα το ignis 4χ4. Η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας και ο ασαφής χρόνο παράδοσης (έχει θιχτεί σε άλλο thread) και η «αύξηση» της τιμής κατά 2.500 € από τον οκτώβριο με απομάκρυναν.
      Ερώτημα 1ο : δεν λειτουργεί το block exemption ώστε κάποιος τρίτος να εισήγαγε το ignis ή το πανομοιότυπο (xg03 νομίζω) της Subaru? -Φαντάζομαι ότι η ίδια η Subaru δεν θέλει να το εισάγει για να μήν έρθει σε ευθεία αντιπαράθεση με την αδελφή εταιρεία.
      Μετά από αυτά κινούμαι προς το golf V θυσιάζοντας τα εκτός δρόμου. Λόγω ιπποδύναμης αλλά και περιορισμού χρημάτων περιμένω το 1.4 FSI με τους 90 ίππους.
      Ερώτημα 2ο : Γνωρίζει κανείς το πότε θα έρθει και το γιατί δεν έχει έρθει? Με το block exemption πάλι τι γίνεται? Παρατηρώ το εξής: το focus δίνει προσφορά 1200€, το corolla 1000€, το πεντάθυρο astra θα είναι 2.000 € περίπου πιο φθηνό από το πεντάθυρο golf.Εχω υποψιαστεί ότι θα αναγκαστούν να εισάγουν το 1.4 FSI και θα δώσουν δωρεάν το ESP.
      Και το θέμα μου είναι: το esp ήταν στάνταρ εώς τον Δεκέμβριο και ξαφνικά έγινε οptional χωρίςαλλαγή στην αρχική τιμή του αυτοκινήτου.
      Sorry που το mail είναι μεγάλο και ίσως τα ψηρίζω τα θέματα αλλά τελικά έχουμε κανένα δικαίωμα ως καταναλωτές?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • RE: GOLF V 1.4 FSI

      Παρότι δεν είμαι πολύ καιρό μέλος θέλω να θέσω κάποια θέματα. Καθώς
      ήθελα ένα αυτοκίνητο «πολυσουγιά» βολιδοσκοπούσα το ignis 4χ4. Η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας και ο ασαφής χρόνο παράδοσης (έχει θιχτεί σε άλλο thread) και η «αύξηση» της τιμής κατά 2.500 € από τον οκτώβριο με απομάκρυναν.
      Ερώτημα 1ο : δεν λειτουργεί το block exemption ώστε κάποιος τρίτος να εισήγαγε το ignis ή το πανομοιότυπο (xg03 νομίζω) της Subaru? -Φαντάζομαι ότι η ίδια η Subaru δεν θέλει να το εισάγει για να μήν έρθει σε ευθεία αντιπαράθεση με την αδελφή εταιρεία.
      Μετά από αυτά κινούμαι προς το golf V θυσιάζοντας τα εκτός δρόμου. Λόγω ιπποδύναμης αλλά και περιορισμού χρημάτων περιμένω το 1.4 FSI με τους 90 ίππους.
      Ερώτημα 2ο : Γνωρίζει κανείς το πότε θα έρθει και το γιατί δεν έχει έρθει? Με το block exemption πάλι τι γίνεται? Παρατηρώ το εξής: το focus δίνει προσφορά 1200€, το corolla 1000€, το πεντάθυρο astra θα είναι 2.000 € περίπου πιο φθηνό από το πεντάθυρο golf.Εχω υποψιαστεί ότι θα αναγκαστούν να εισάγουν το 1.4 FSI και θα δώσουν δωρεάν το ESP.
      Και το θέμα μου είναι: το esp ήταν στάνταρ εώς τον Δεκέμβριο και ξαφνικά έγινε οptional χωρίςαλλαγή στην αρχική τιμή του αυτοκινήτου.
      Sorry που το mail είναι μεγάλο και ίσως τα ψηρίζω τα θέματα αλλά τελικά έχουμε κανένα δικαίωμα ως καταναλωτές?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • RE: GOLF IV PACIFIC vs V PACIFIC 1.4

      Ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας ακόμα και για την ειρωνεία περί
      Golf III... Το ξέρω ότι ακούγεται πολύ ανώριμο το να πάρει κανείς το παλιό μοντέλο λόγω εξοπλισμού, τιμής και άτοκων δόσεων αλλά το σκεπτικό μου είναι ότι δεν μπορώ να ξεφύγω οικονομικά για το 1.6, οπότε μένω στην σύγκριση των 1.4 τα οποία έχουν ίδιο κινητήρα. Ναι
      έχει χώρους, φρένα, πίσω ανάρτηση και είναι σαφώς καινούργιο αλλά
      το βασικότερο στοιχείο δεν είναι ο κινητήρας? που παραμένει ο ίδιος
      (φαντάζομαι ότι όταν βγεί ο 1.4 fsi θα μπεί πρώτα στο Α2,ενώ θα αυξήσει
      και το κόστος)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • RE: GOLF IV PACIFIC vs V PACIFIC 1.4

      Από ότι έχω διαβάσει στο forum όποιο και να είναι το θέμα πάντα εμπλέκεται και ένα golf μέσα.! Γι αυτό λοιπόν πιστεύω ότι θα βρώ κάποια απάντηση στο ερώτημα μου και να μην οδηγηθεί πάλι σε ιταλογερμανικό πόλεμο. Είμαι ανάμεσα στο παλιό golf (IV) και το καινούργιο (V), στις σπορ εκδόσεις τους του 1.4 (με τις ζάντες, δερμάτινα, clima κλπ). Το δίλλημα μου είναι καθαρά οικονομικό καθώς τα δύο τα χωρίζουν 1800 € αλλά και το θέμα των άτοκων δόσεων, που συνολικά κάνει μεγάλη την οικονομική διαφορά τους. Καθώς ο κινητήρας είναι ο ίδιος να θεωρήσω ότι η βασική διαφορά είναι η πίσω ανάρτηση και οι δυό παραπάνω airbags (αισθητικά το παλιό μου αρέσει πιό πολύ)? Τα υπόλοιπα της κατηγορίας μπορεί να υπερέχουν σε κάποιο τομέα (από το παλιό, ώς πιο πρόσφατα) αλλά μοιάζουν πολύ με εταιρικά αυτοκίνητα. Αν υπάρχει κανείς με το golf ΙV περιμένω την γνώμη του. Επίσης ένα αυτοκίνητο με 75 ίππους (ντάξει πιο πολλούς στο δυν.) είναι εύκολο να κινηθεί με τέτοιες ζάντες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • GOLF IV PACIFIC vs V PACIFIC 1.4

      Από ότι έχω διαβάσει στο forum όποιο και να είναι το θέμα πάντα εμπλέκεται και ένα golf μέσα.! Γι αυτό λοιπόν πιστεύω ότι θα βρώ κάποια απάντηση στο ερώτημα μου και να μην οδηγηθεί πάλι σε ιταλογερμανικό πόλεμο. Είμαι ανάμεσα στο παλιό golf (IV) και το καινούργιο (V), στις σπορ εκδόσεις τους του 1.4 (με τις ζάντες, δερμάτινα, clima κλπ). Το δίλλημα μου είναι καθαρά οικονομικό καθώς τα δύο τα χωρίζουν 1800 € αλλά και το θέμα των άτοκων δόσεων, που συνολικά κάνει μεγάλη την οικονομική διαφορά τους. Καθώς ο κινητήρας είναι ο ίδιος να θεωρήσω ότι η βασική διαφορά είναι η πίσω ανάρτηση και οι δυό παραπάνω airbags (αισθητικά το παλιό μου αρέσει πιό πολύ)? Τα υπόλοιπα της κατηγορίας μπορεί να υπερέχουν σε κάποιο τομέα (από το παλιό, ώς πιο πρόσφατα) αλλά μοιάζουν πολύ με εταιρικά αυτοκίνητα. Αν υπάρχει κανείς με το golf ΙV περιμένω την γνώμη του. Επίσης ένα αυτοκίνητο με 75 ίππους (ντάξει πιο πολλούς στο δυν.) είναι εύκολο να κινηθεί με τέτοιες ζάντες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • RE: Η ταλαιπωρία της παραγγελίας ενός Suzuki Ignis

      Τελικά τι έκανες? Το αγόρασες, σου φέραν αυτό που ήθελες? Είμαι έτοιμος να
      Πάω να το πάρω και εγώ και επειδή έχω ακούσει ότι γενικά φέρνουν στο τέλος του
      Μήνα αυτοκίνητα αναρωτιέμαι τι θα γίνει .... Παρεπιπτόντως μ’ηπως γνωρίζεις
      Στο πόσο είναι κλειδωμένη η τετρακίνηση?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      martin
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr