-
Τελικά τι έκανες? Το αγόρασες, σου φέραν αυτό που ήθελες? Είμαι έτοιμος να
Πάω να το πάρω και εγώ και επειδή έχω ακούσει ότι γενικά φέρνουν στο τέλος του
Μήνα αυτοκίνητα αναρωτιέμαι τι θα γίνει .... Παρεπιπτόντως μ’ηπως γνωρίζεις
Στο πόσο είναι κλειδωμένη η τετρακίνηση? -
Τελικά το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε, κυρίως γιατί στο μέγεθός του δεν υπάρχει άλλο ψηλό τετρακίνητο και αυτό κέντρισε από την αρχή τη μητέρα μου. Η μοναδική έκδοση 4x4 που διατίθεται πλέον είναι η HIGH με το ακριβό Radio-CD της Blaupunkt που συνολικά βγαίνει στα 16.000 ευρώ με χρώμα και πινακίδες. Πολύ ακριβό για 1.300, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι το απλό δικίνητο ξεκινάει από 12.000 περίπου.
Αυτό που μας έχουν πει είναι ότι το αυτοκίνητο θα έρθει το νωρίτερο αρχές Απριλίου, με την αιτιολογία ότι έχει μεγάλη ζήτηση σε όλη την Ευρώπη. Για ακόμα μια φορά δεν υπάρχει δέσμευση μέχρι πότε να περιμένουμε, και η προκαταβολή που ζητάνε (50 ευρώ) είναι συμβολική, ώστε να μην έχουν κάποια υποχρέωση απέναντι στον πελάτη. Βέβαια, στην πρώτη μας παραγγελία (αρχές Ιανουαρίου), μας έλεγαν ότι κάνουν παραλαβές στα τέλη κάθε μήνα, όπως λέει ο φίλος martin, αλλά επίσης ότι δε μπορούν να ξέρουν αν στις παραλαβές αυτές θα είναι μέσα το αυτοκίνητο που παραγγείλαμε .
Για τις απαλλακτικές ρήτρες, φυσικά και υπάρχουν . Τελικά, κατάφερε να περάσει το δικό τους, και να παραγγείλουμε αυτοκίνητο με εξοπλισμό που δεν τον θέλουμε και τον χρυσοπληρώνουμε, επειδή - όπως λένε - μόνο αυτό παράγεται πια. Όταν έλεγα σε έναν υπάλληλο της αντιπροσωπείας ότι 'είμαστε δυσαρεστημένοι με τη συμπεριφορά αυτή και θα φροντίσουμε να γίνει γνωστή', η απάντηση ήταν 'και πόσοι θα σε ακούσουν;' . Ο υπάλληλος με τον οποίο κλείσαμε την παραγγελία οφείλω να πω ότι ήταν εξυπηρετικός και ευγενικός, αλλά αναποτελεσματικός ('δε μπορώ να κάνω τίποτα'), για το οποίο μάλλον δεν ευθύνεται αυτός αλλά η άνωθεν στάση. Η κυρία της εξυπηρέτησης πελατών του Σφακιανάκη ήταν επίσης ευγενική αλλά δεν καταλήξαμε κάπου πέρα από το ότι το αυτοκίνητο που παραγγείλαμε δεν υπάρχει πια και ότι ή ακυρώνουμε ή παίρνουμε κάτι άλλο.
Επίσης, δεν έχω καταφέρει να βρω τρόπο επικοινωνίας με τη Suzuki κάπου στο εξωτερικό ώστε να αναφέρω το πρόβλημά μου...
Περιμένουμε τώρα να έρθει το αυτοκίνητο για να κλείσει αυτό το κεφάλαιο, θα σας ενημερώσω αν τελικά ήρθε στην ώρα του (αρχές Απριλίου) και το πώς έγινε η διαδικασία, ελπίζοντας να σας ενδιαφέρει.
martin, για την τετρακίνηση, το μόνο που γνωρίζω είναι ότι είναι απλή με δύο ελεύθερα διαφορικά. Φαντάζομαι ότι μάλλον είναι 50-50.
-
Κατ'αρχην το Ιγκνις δεν τουμπαρει ετσι απλα, δεν ειναι καθολου στενο. εχει ιδιο μηκος και πλατος με το ραλλυ της πεζο. Το προβλημα που εχει ειναι με τα αμοριτσερ που πεφτουν παρα πολυ γρηγορα και ισως οι ιδιοκτητες δεν το αντιλαμβανονται (περιπου στα 10000 χλμ) οποτε και χανουν τον ελεγχο ξαφνικα.
Φιλε μου δυχτυχως οι αντιπροσωπιες δεν ειναι παντα δικαιες. Εμας μας ηρθε λαθος Τρανσιτ ενω δυο φορες μας εχουν αργησει να μας φερουν Νισσαν για τρεις μηνες. Αντιθετα ενος φιλου μου του ειπαν για αλμερα τρεις μηνς και το ειχε σε δεκα μερες αλλα δεν ξερω που το βρηκαν γιατι ειναι το μοναδικο ιαπωνικο οχημα που εχ δει να τριζει τοσο.Απειλησε οτι δεν το θελεις καθολου αυτο πιανει συνηθως
-
Η τετρακινηση του ειναι μονιμη 50 50 τυπου Φεργιουσον αν και τον τελευταιο μαλλον δεν τον ξερουν οι ανιπροσωποι. Διαφορικο εμπρος, διαφορικο πισω και στη μεση σιλικονουχο διαφορικο για να αποφευγονται οι φθορες και οχι για εναλλαγη της ροπης η οποια ειναι μονιμα 50 50. το παλιο και πιο κοντο σε μηκος που εχω περναει πολλα εμποδια με σστο χειρισμο παντως ιδιαιτερα αν του βαλεις και λαστιχα για χωμα η μ+ς
-
Πήγα χτες και το είδα και όπως την πρώτη φορά με προβλημάτισε κάτι πάρα πολύ: στο ταμπλό του η κονσόλα με τις ενδείξεις και με το χώρο για to στέρεο, με ένα απλό κούνημα μου έμεινε στο χέρι. Δεν είχε το εργοστασιακό στέρεο που ίσως του δίνει λίγο βάρος, αλλά το ίδιο μου έχει γίνει και σε άλλη αντιπροσωπία. Ο πωλητής μου λέει ότι αυτό το καπάκι κουμπόνει και αν δεν το πειράξεις δεν βγαίνει, αλλά τι θα γίνεται με τριγμούς αν βγείς παραέξω? Μου είπε βέβαια τα γνωστά που είπατε όλοι σας, ότι βγαίνει μόνο το high με χρόνο παράδοσης 2-3 μήνες αλλά γενικά δεν τον είδα να πολυνοιάζεται. Ξέρει κανείς τίποτα για την autoprofit στην Συγγρού που εμπορεύεται και Suzuki και δίνει φθηνότερα τα GV και τα Jimny. Μηπως να δοκιμάζες και από εκεί.
-
Ο χρήστης 456 έγραψε:
...στο ταμπλό του η κονσόλα με τις ενδείξεις και με το χώρο για to στέρεο, με ένα απλό κούνημα μου έμεινε στο χέρι [...] Ο πωλητής μου λέει ότι αυτό το καπάκι κουμπόνει και αν δεν το πειράξεις δεν βγαίνει, αλλά τι θα γίνεται με τριγμούς αν βγείς παραέξω?...Ξέρει κανείς τίποτα για την autoprofit στην Συγγρού που εμπορεύεται και Suzuki και δίνει φθηνότερα τα GV και τα Jimny. Μηπως να δοκιμάζες και από εκεί.
Η παραγγελία μας έγινε ακριβώς σε αυτό το κατάστημα της Συγγρού. Τα Vitara και Jimny που είναι έξω είναι μεταχειρισμένα απ' ό,τι κατάλαβα, καλή ευκαιρία (αλλά δεν ενδιαφερόμαστε για κάτι τέτοιο)
Κι εγώ το είδα αυτό που λες, έχει ενα μπλε απλό Ignis στην έκθεση της Συγγρού με ακριβώς αυτό το πρόβλημα στην κονσόλα, και μου είπαν το ίδιο πράγμα. Φαντάζομαι ότι η έκδοση με το ακριβό ραδιοCD που πιάνει όλο τον κενό χώρο θα έχει διαφορετική κατασκευή.Το ότι δεν τον έιδες να πολυνοιάζεται δε μου προκαλεί εντύπωση, η νοοτροπία τους είναι 'δε σε έχουμε ανάγκη, πουλάμε έτσι κι αλλιώς' - όχι μόνο στην Autofit, γενικότερα.
-
Είναι απαράδεκτοι πριν από μερικές μέρες, επικοινωνήσαμε με την αντιπροσωπεία και μάθαμε ότι 'το αυτοκίνητο έχει φορτωθεί και θα έρθει στα μέσα του μήνα'.
Σήμερα επικοινώνησε μαζί μας ο υπάλληλος από την αντιπροσωπεία, για να μας πει ότι
τα αυτοκίνητα που θα έρθουν αυτό το μήνα στο μοντέλο και το χρώμα που παραγγείλαμε, μόλις που καλύπτουν τις παραγγελίες που έγιναν πριν τα Χριστούγεννα.
Έλεος πια! Αισθανόμαστε τελείως απροστάτευτοι στον αντιεπαγγελματισμό του Σφακιανάκη, και δεν ξέρω τι άλλο μπορούμε να κάνουμε!! Μας έχει βγει ξινό αυτό το αυτοκίνητο πριν καν το πάρουμε!
Μήπως γνωρίζει κανείς τις διευθύνσεις (ηλεκτρονικές ή μη) της SUZUKI στην Ευρώπη και την Ιαπωνία; Έχω προσπαθήσει να βρω στοιχεία μέσω internet, αλλά δεν τα έχω καταφέρει.
-
....τελικα....? Σούβλισες με ignis ή χωρίς?
-
To Ignis ήρθε, την Παρασκευή πριν την εβδομάδα του Πάσχατος. Το χρώμα ήταν αυτό που παραγγείλαμε, αν και μας το πέρασαν σα να μας κάνουν χάρη ('παίξαμε μπουνιές με το κατάστημα του Αλίμου για να σας το φέρουμε') - ουσιαστικά το πήραν από κάποιον άλλον και τον άφησαν δυσαρεστημένο.
Μέχρι στιγμής έχει γράψει 500 χλμ., κυρίως στην πόλη. Λίγο άνοιγμα στη Συγγρού και στην Ε.Ο. για να μάθει και τις μεγαλύτερες ταχύτητες και φορτία στον κινητήρα. Όλα βαίνουν καλώς, δεν έχει χρειαστεί να έρθουμε σε επαφή με το service προς το παρόν, το μόνο που τους ρώτησα είναι τον τύπο λαδιών, γιατί το φυλλάδιο αναφέρει 0W-30 - εδώ βάζουν τελικά 10W-40, ημισυνθετικά. Το μόνο πρόβλημα είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι από τις ράγες οροφής πάνω από τα 80χαω, σχετικά μικρό νούμερο μου φαίνεται για να το κάνει αυτό. Επίσης, μια μικρή απροθυμία στις χαμηλές στροφές, και ο σχετικά σκληρός επιλογέας, αλλά αυτά περιμένω να στρώσουν με τον καιρό.
Με το αυτοκίνητο δε θα έχω πολλές επαφές, απλά το οδηγώ κάποιες φορές τώρα γιατί ξέρω ότι η μητέρα μου και η αδερφή μου δεν ανεβάζουν πάνω από 3000σαλ.
Αν ενδιαφέρεται κάποιος να μάθει εμπειρίες από τη συμβίωση στο μέλλον, μπορεί να μου στείλει ΡΜ, θα χαρώ να τον βοηθήσω** Δεν ήθελα να ξαναφέρω από μόνος μου το θέμα στην επιφάνεια, γι' αυτό και δεν έγραψα σχετικά όταν το πήραμε. Ευχαριστώ που ασχοληθήκατε με αυτό
Η ταλαιπωρία της παραγγελίας ενός Suzuki Ignis