Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αlfa Romeo Brera/Spider
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αlfa Romeo Brera/Spider
    • 1
    • 2
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 153
    • 154
    • 145 / 154
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    3075
    4677
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Δυστυχως σε κειμενο καποιες φορες δεν ειναι ευκολο (για εμενα τουλαχιστον)
      να καταλαβεις αν καποιος μιλαει σοβαρα ή αν κανει πλακα , μαυρο χιουμορ κλπ, παντα...
      Αν ειναι δηλαδη καλοπροαιρετο απλα για πλακα. Τωρα πλεον πιστευω οτι ετσι ηταν.
      Αυτα και sorry για το off topic.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • giuseppe-busso
        giuseppe-busso last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Μπόμπα... ειδικά με αυτή τη ζάντα κάνει πολύ ζημιά.
          Μια ασημογαλάζια με μπλε κουκούλα για μένα πληζ........

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            morpheus last edited by

            H Spider είναι κατα τη γνώμη μου η ομορφότερη Alfa που μπορεί κανείς να αγοράσει σήμερα. (δεν μπορώ να πω το ίδιο και για τη brera)
            Καλοτάξιδη!

            @Qsisvts
            Η μεταλλική οροφή έχει αρκετά πλεονεκτήματα στην πράξη, όπως καλύτερη ακαμψία (σημείο που πονάνε τα cabrio), καλύτερη ηχομόνωση (έχεις ταξιδέψει ποτέ με soft-top και ταυτόχρονα να ρίχνει καρέκλες...? χωρίς τα ponstan ανα χείρας δεν πας πουθενά!), καλύτερη ασφάλεια κλπ...
            Έχει όμως και ένα πολύ σημαντικό μειονέκτημα, το βάρος.

            @drdino

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              Stergios
              Απλά πανέμορφη...Να τη χαίρεσαι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stergios-7k last edited by

                Σ' ευχαριστω πολυ φιλε kostis20! Προς το παρον τη χαιρομαστε μαζι με τον πατερα μου, το αμαξι πραγματικα ειναι αλλού...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sprsk
                  sprsk last edited by

                  Κουκλί .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eddie_147 last edited by

                    Για να μην ξεχνιόμαστε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by

                      Μια πολύ ειδική έκδοση της Spider συνολικής παραγωγής μόλις 11 μονάδων, που σκοπό έχει να υπενθυμίσει και με τον τρόπο της να τιμήσει τις ισάριθμες νίκες της ιταλικής εταιρείας στο φημισμένο αγώνα «Μille Miglia» από το 1928 έως το 1947.

                      Η Alfa Romeo Spider «Mille Miglia Special Edition» εκτός από το περίφημο τετράφυλλο τριφύλι, σήμα κατατεθέν του αγωνιστικού της πνεύματος, θα είναι βαμμένη με το κλασικό «rosso 8» χρώμα του Ιταλού κατασκευαστή. Όσο για τον κινητήρα της, δε θα είναι άλλος από τον V6 των 3.2 λίτρων, ισχύος 260 ίππων.

                      Επ'ευκαιρία
                      ΟΙ ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑLFA ROMEO ΣΤΟ MILLE MIGLIA
                      1928: G. Campari –G. Ramponi, 6C 1500 Sport
                      1929: G. Campari –G. Ramponi, 6C 1750 SS Spider Zagato
                      1930: T. Nuvolari –B. Guidotti, 6C 1750 GS Spider Zagato
                      1932: B. Borzacchini –A. Bignami, 8C 2300 Spider Touring
                      1933: T. Nuvolari –D. Compagnoni, 8C 2300 Spider Zagato
                      1934: A. Varzi –A. Bignami, 8C 2600 Monza Spider Brianza
                      1935: C. Pintacuda –A. Della Stufa, 2900 Tipo B
                      1936: A. Brivio –C. Ongaro, 8C 2900 A
                      1937: C. Pintacuda –P. Mambelli, 8C 2900 A
                      1938: C. Biondetti –A. Stefani, 8C 2900 B Spider MM Touring
                      1947: C. Biondetti –E. Romano, 8C 2900 B Berlinetta Touring

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eddie_147 last edited by

                        Απροπό, ο 1750 θα μπεί σε Brera-Spider;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          morpheus last edited by

                          brera, spider, 159 & Delta

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Και MITO GTA

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                morpheus last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Και MITO GTA

                                Λέμε γι'αυτά που θα μπεί άμεσα... (και σίγουρα)...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stratospuma last edited by

                                  από δελτίο τύπου
                                  http://www.fiatautopress.com/download/G ... ST_GBR.pdf

                                  Alfa Romeo Brera
                                  Engine - Characteristics 1.75 LITER TURBO GASOLINE
                                  No. of cylinders, arrangement Twin camshaft, 4 in line, transversal, front
                                  Bore x stroke (mm) 83.0 x 80.5
                                  Capacity (cm3) 1742
                                  Compression ratio 9.5: 1
                                  Max output CE: kW (HP) 147 (200)
                                  at rpm 5000
                                  Max torque CE: Nm (kgm) 320 (32.7)
                                  at rpm 2000
                                  Timing (spark ignition) Timing belt, tappets with roller finger
                                  Fuel supply Turbocharger

                                  ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
                                  η Brera βρήκε το μοτέρ που τής αξίζει. Ίσως το επόμενό μου αυτοκίνητο(με selespeed το θέλω)!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
                                    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
                                    η Brera βρήκε το μοτέρ που τής αξίζει. Ίσως το επόμενό μου αυτοκίνητο(με selespeed το θέλω)!

                                    Προς το παρόν θα διατεθεί με το 6άρι Μ40 320Nm(αν δε με απατά η μνήμη μου), ενώ από το Νοέμβριο του 09 θα διατίθεται με το C635 σε DDCT αλλά σε χειροκίνητη έκδοση από το Σεπτέμβριο. Πρόκειται για το νέο 350Nm αντοχής κιβώτιο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      eddie_147 last edited by

                                      Κι εγώ τώρα αν είχα 45.000 πιο πιθανό να έπαιρνα μια SLK αλλά το βράδυ θα ονειρευόμουνα τη Spider...

                                      Άκυρον...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stergios-7k last edited by

                                        Πολυ καλη και σοφη επιλογη της ΑR να τοποθετησει και στη Brera & Spider τον 1.75 με τα 200ps, την κανει πλεον ανταγωνιστικοτερη!
                                        Mε 32 κιλα ροπης απο τουρμπο και σιγουρα πιο ελαφρυ αμαξωμα μου μυριζει 'εμφυλιος' με τον 3.2 και τα 32.6 κιλα ροπης...οχι σε απολυτες επιδοσεις αλλα σε συνολικη αισθηση...τα μεθεπωμενα τεστ θα δειξουν!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Ο 3,2 έχει ήδη μπει στα προς κατάργηση αφού θα αντικατασταθεί από τη νέα γενιά V6 της εταιρείας. Εννοείται πως δεν έχει νόημα η προσφορά του αφού ο 1,8 θα φτάσει τα 240 άτια.
                                          Ο 1,75 θα προσφέρεται με Q2;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stergios-7k last edited by

                                            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                                            Ο 1,75 θα προσφέρεται με Q2;

                                            Λογικα με τοσα κιλα ροπης θα τοποθετηθει και το Q2 προς οφελος της οδηγικης συμπεριφορας...απο τη στιγμη που τοποθετειται και στην μικροτερη mito..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 145 / 154
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr