-
Δυστυχως σε κειμενο καποιες φορες δεν ειναι ευκολο (για εμενα τουλαχιστον)
να καταλαβεις αν καποιος μιλαει σοβαρα ή αν κανει πλακα , μαυρο χιουμορ κλπ, παντα...
Αν ειναι δηλαδη καλοπροαιρετο απλα για πλακα. Τωρα πλεον πιστευω οτι ετσι ηταν.
Αυτα και sorry για το off topic. -
-
Μπόμπα... ειδικά με αυτή τη ζάντα κάνει πολύ ζημιά.
Μια ασημογαλάζια με μπλε κουκούλα για μένα πληζ........ -
H Spider είναι κατα τη γνώμη μου η ομορφότερη Alfa που μπορεί κανείς να αγοράσει σήμερα. (δεν μπορώ να πω το ίδιο και για τη brera)
Καλοτάξιδη!@Qsisvts
Η μεταλλική οροφή έχει αρκετά πλεονεκτήματα στην πράξη, όπως καλύτερη ακαμψία (σημείο που πονάνε τα cabrio), καλύτερη ηχομόνωση (έχεις ταξιδέψει ποτέ με soft-top και ταυτόχρονα να ρίχνει καρέκλες...? χωρίς τα ponstan ανα χείρας δεν πας πουθενά!), καλύτερη ασφάλεια κλπ...
Έχει όμως και ένα πολύ σημαντικό μειονέκτημα, το βάρος. -
Stergios
Απλά πανέμορφη...Να τη χαίρεσαι! -
Σ' ευχαριστω πολυ φιλε kostis20! Προς το παρον τη χαιρομαστε μαζι με τον πατερα μου, το αμαξι πραγματικα ειναι αλλού...
-
Κουκλί .
-
Για να μην ξεχνιόμαστε...
-
Μια πολύ ειδική έκδοση της Spider συνολικής παραγωγής μόλις 11 μονάδων, που σκοπό έχει να υπενθυμίσει και με τον τρόπο της να τιμήσει τις ισάριθμες νίκες της ιταλικής εταιρείας στο φημισμένο αγώνα «Μille Miglia» από το 1928 έως το 1947.
Η Alfa Romeo Spider «Mille Miglia Special Edition» εκτός από το περίφημο τετράφυλλο τριφύλι, σήμα κατατεθέν του αγωνιστικού της πνεύματος, θα είναι βαμμένη με το κλασικό «rosso 8» χρώμα του Ιταλού κατασκευαστή. Όσο για τον κινητήρα της, δε θα είναι άλλος από τον V6 των 3.2 λίτρων, ισχύος 260 ίππων.
Επ'ευκαιρία
ΟΙ ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑLFA ROMEO ΣΤΟ MILLE MIGLIA
1928: G. Campari –G. Ramponi, 6C 1500 Sport
1929: G. Campari –G. Ramponi, 6C 1750 SS Spider Zagato
1930: T. Nuvolari –B. Guidotti, 6C 1750 GS Spider Zagato
1932: B. Borzacchini –A. Bignami, 8C 2300 Spider Touring
1933: T. Nuvolari –D. Compagnoni, 8C 2300 Spider Zagato
1934: A. Varzi –A. Bignami, 8C 2600 Monza Spider Brianza
1935: C. Pintacuda –A. Della Stufa, 2900 Tipo B
1936: A. Brivio –C. Ongaro, 8C 2900 A
1937: C. Pintacuda –P. Mambelli, 8C 2900 A
1938: C. Biondetti –A. Stefani, 8C 2900 B Spider MM Touring
1947: C. Biondetti –E. Romano, 8C 2900 B Berlinetta Touring -
Απροπό, ο 1750 θα μπεί σε Brera-Spider;
-
brera, spider, 159 & Delta
-
Και MITO GTA
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και MITO GTAΛέμε γι'αυτά που θα μπεί άμεσα... (και σίγουρα)...
-
από δελτίο τύπου
http://www.fiatautopress.com/download/G ... ST_GBR.pdfAlfa Romeo Brera
Engine - Characteristics 1.75 LITER TURBO GASOLINE
No. of cylinders, arrangement Twin camshaft, 4 in line, transversal, front
Bore x stroke (mm) 83.0 x 80.5
Capacity (cm3) 1742
Compression ratio 9.5: 1
Max output CE: kW (HP) 147 (200)
at rpm 5000
Max torque CE: Nm (kgm) 320 (32.7)
at rpm 2000
Timing (spark ignition) Timing belt, tappets with roller finger
Fuel supply TurbochargerΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
η Brera βρήκε το μοτέρ που τής αξίζει. Ίσως το επόμενό μου αυτοκίνητο(με selespeed το θέλω)! -
Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
η Brera βρήκε το μοτέρ που τής αξίζει. Ίσως το επόμενό μου αυτοκίνητο(με selespeed το θέλω)!Προς το παρόν θα διατεθεί με το 6άρι Μ40 320Nm(αν δε με απατά η μνήμη μου), ενώ από το Νοέμβριο του 09 θα διατίθεται με το C635 σε DDCT αλλά σε χειροκίνητη έκδοση από το Σεπτέμβριο. Πρόκειται για το νέο 350Nm αντοχής κιβώτιο
-
Κι εγώ τώρα αν είχα 45.000 πιο πιθανό να έπαιρνα μια SLK αλλά το βράδυ θα ονειρευόμουνα τη Spider...
Άκυρον...
-
Πολυ καλη και σοφη επιλογη της ΑR να τοποθετησει και στη Brera & Spider τον 1.75 με τα 200ps, την κανει πλεον ανταγωνιστικοτερη!
Mε 32 κιλα ροπης απο τουρμπο και σιγουρα πιο ελαφρυ αμαξωμα μου μυριζει 'εμφυλιος' με τον 3.2 και τα 32.6 κιλα ροπης...οχι σε απολυτες επιδοσεις αλλα σε συνολικη αισθηση...τα μεθεπωμενα τεστ θα δειξουν! -
Ο 3,2 έχει ήδη μπει στα προς κατάργηση αφού θα αντικατασταθεί από τη νέα γενιά V6 της εταιρείας. Εννοείται πως δεν έχει νόημα η προσφορά του αφού ο 1,8 θα φτάσει τα 240 άτια.
Ο 1,75 θα προσφέρεται με Q2; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ο 1,75 θα προσφέρεται με Q2;
Λογικα με τοσα κιλα ροπης θα τοποθετηθει και το Q2 προς οφελος της οδηγικης συμπεριφορας...απο τη στιγμη που τοποθετειται και στην μικροτερη mito..
Αlfa Romeo Brera/Spider