-
Ας μην βιαζόμαστε, κρίνοντας από μερικά νούμερα... Το θέμα είναι να δούμε πως δουλεύει στην πράξη το μοτέρ, καμπύλες ισχύος-ροπής, lag κ.λπ.
Καλώς ή κακώς ο TFSI 265-272 έχει θέσει ψηλά τον πήχυ στα δυο υπερτροφοδοτούμενα λίτρα.
-
Και καταναλώσεις
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
To point μου ήταν ότι ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ο τροχός στη προκειμένη περίπτωση όπως τρανώς αποδείχθηκε με τόσα μοτέρ που έχουν βγει.
Άρα επαναλαμβάνω...ΩΡΑΙΟ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ Ο ΤΡΟΧΟΣ!
Δεν ειδα κανενα να λεει οτι ανακαλυφθηκε ο τροχος η οτι τετραγωνιστηκε ο κυκλος.
Αντιθετως ειδα καποιον να υπερηφανευεται υπερ του 1.8Τ που για την εποχη του ηταν πολυ καλος προσπαθωντας να τον αντιπαραβαλλει με τον 1.75Τ,ΠΡΑΓΜΑ ΟΥΤΟΠΙΚΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ POINT ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ.O καθένας 'διαβάζει' ο,τι θέλει ή ότι του αρέσει.
Ουσιαστικά έγραψα ότι τέτοια μοτέρ υπήρξαν και παλιά. Καλό μοτέρ, σούπερ μοτέρ, πολύ καλή κίνηση, αλλά άργησε να βγει.
-
Παντως μια Brera με 1,8 τουρμπο αρχιζει και εχει μια λογικη στην αγορα της σε λιγο χαμηλοτερη τιμη !
Μαλλον θα ελεγα οτι εχει παρα πολυ λογικη ! ! !
Αλλα καλα λεει ο Νικος, αργησε μεχρι αηδιας αυτη η κινηση.. Και ερχεται και πανω σε δυσκολες στιγμες παγκοσμια!
-
Για εμένα το σημαντικό είναι ότι είναι κατά πολύ καλύτερος του 1.8 TFSI του VAG...και το σημαντικότερο είναι τα 6.5 κιλά ροπής επιπλέον!
-
Ε καλα καινουριο προιον ειναι ! αυτο ελειπε να ειναι υποδεεστερο απο μοτερ 2-3 ετων παλιο!
Αλλα και παλι λιγο πουσαρισμενο για πρωτη φορα δεν ακουγεται ?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και καταναλώσειςΓια βενζίνες έχουμε λεφτά.
Αρκεί να το αξίζουν.
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Ε καλα καινουριο προιον ειναι ! αυτο ελειπε να ειναι υποδεεστερο απο μοτερ 2-3 ετων παλιο!Αλλα και παλι λιγο πουσαρισμενο για πρωτη φορα δεν ακουγεται ?
Για το πρώτο που λες έτσι θα έπρεπε γενικά να είναι αλλά δεν ισχύει πάντα και τα παραδείγματα πολλά σε διάφορους τομείς οπότε δεν πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο.
Εδώ από 1400 κ.ε. έχουμε 160 και 170 ίππους...με 200 ίππους από 1800 κ.ε. και διπλό τούρμπο μάλλον το μοτέρ κοιμάται.
-
αφιερωμενο στην ιερη κοντρα των βαρβαρων..
viewtopic.php?p=1448041#p1448041
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Ε καλα καινουριο προιον ειναι ! αυτο ελειπε να ειναι υποδεεστερο απο μοτερ 2-3 ετων παλιο!
Αλλα και παλι λιγο πουσαρισμενο για πρωτη φορα δεν ακουγεται ?
Για το πρώτο που λες έτσι θα έπρεπε γενικά να είναι αλλά δεν ισχύει πάντα και τα παραδείγματα πολλά σε διάφορους τομείς οπότε δεν πρέπει να το θεωρούμε δεδομένο.
Εδώ από 1400 κ.ε. έχουμε 160 και 170 ίππους...με 200 ίππους από 1800 κ.ε. και διπλό τούρμπο μάλλον το μοτέρ κοιμάται.
Γιατι ποιος σου ειπε οτι ειναι biturbo το 1.8 που θα βγαλει η alfa?
-
Καλα πως ειναι δυνατον να ξερουμε οτι ειναι καλυτερο το μοτερ απο αυτο του VAG?
Ενα press release με καποια χαρακτηριστικα βγηκε...καθιστε να το δουμε πρωτα....ακομα δεν τον ειδαμε Γιαννη τον βαφτισαμε.... -
στο δυναμομετρο θα φανει η αληθεια! αν και οι ιταλοι πρεπει να παραδεχτουμε οτι γενικα ειναι τιμιοι σε αυτα που υποσχονται (αφου βγουν γιατι μεχρι να βγουν ακους διαφορα σεναρια επιστημονικης φαντασιας )
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τώρα για την 159. Το 2,0 TFSI Passat είναι στα ίδια από άποψη επιτάχυνσης. Η C 200 αρκετά πιο αργή και το Α4 με τον νέο 2,0 TFSI λίγο πιο γρήγορο (λίγο πάνω από 7').
Ξαφνικά η 159 έγινε αργή γιατί; Επειδή υπάρχουν τα T5 τα οποία στην τελική άντε να είναι λίγο πιο γρήγορα από το Α4 πχ;Καλά τα λές συμφωνώ. ( αν και θα έπρεπε να διαφωνήσω για να είμαι στο κλίμα )
Πολύ έξυπνο...
Δηλαδή να χρεωθεί κάποιος στην καμπούρα του ένα μοτέρ 2.500 κυβικών με ό,τι αυτό συνεπάγεται αντί να προτιμήσει ένα 1.800 που αποδίδει λίγο χειρότερα αλλά (αναμενόμενα) με μια μικρή βελτίωση μπορεί να αποδώσει το ίδιο;
Έκανε η μύγα κώλο θα λεγα εγώ...Και εδώ θα συμφωνήσω αλλά στα μισά .
ΟΚ να μην πάρεις 2,5 που δεν έχει διαφορά ουσιαστικα απο το 2,0 αλλά αν είναι να κάνουμε σύγκριση ¨γυαλινης σφαίρας' να βάλουμε τα σωστα ' moteria ' στο line up .
το μελλοντικό 1,7 με τα μελλοντικά 200 της Alfa.
το μελλοντικό 2.0 με τα μελλοντικά 272 της Volvo .ε! εδώ να σε δώ ...... οχι απάντα αν μπορείς σε παρόντα όμως χρόνο.
Πάντος τα 1742 θα έχουν ένα πλεονέκτιμα αν δεν αλλάξει το φορολογικό .
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Και εδώ θα συμφωνήσω αλλά στα μισά .
ΟΚ να μην πάρεις 2,5 που δεν έχει διαφορά ουσιαστικα απο το 2,0 αλλά αν είναι να κάνουμε σύγκριση ¨γυαλινης σφαίρας' να βάλουμε τα σωστα ' moteria ' στο line up .
το μελλοντικό 1,7 με τα μελλοντικά 200 της Alfa.
το μελλοντικό 2.0 με τα μελλοντικά 272 της Volvo .ε! εδώ να σε δώ ...... οχι απάντα αν μπορείς σε παρόντα όμως χρόνο.
Καταρχην....το 2.5 ειναι μοτερ που υπαρχει στην αγορα εδω και 10 χρονια...στην τελευταια του μορφη παρουσιαστηκε το 2004...5 χρονια πριν...αρα εξορισμου δεν παιζει συγκριση...κι αν παιξει ειναι μαλλον προς τιμην του! Το 2000 ειχε 260 αλογα και στο R εχει 300 απο το 2002...υπηρξε και μια εκδοση που προοριζοταν για το C30R με 350, ομως τελικα με πιο light tune βγαινει στο καινουριο RS παλι με 300...
Δευτερον...διαφορα απο αυτα που ανακοινωνει η Αλφα εχει και μεγαλη...το ενα οταν και εφοσον βγει θα εχει 7.7 το αλλο εχει 6.8 δηλαδη κοντα 1 δευτερολεπτο στα 100 και μετα αποκλειετε με λιγοτερα κυβικα να μαζευετε η διαφορα μαλλον αυξανετε, οπως πολλακοις εχω διαπιστωση συγκριτικα και με τον TFSi....και δεν νομιζω η αλφα να ειναι πιο βαρια απο το S40.
Τριτον....αν πιασουμε τις βελτιωσεις υπαρχουν ηδη δοκιμασμενα κιτ που πανε τον Τ5 στα 450 αλογα....βεβαια ειναι κατι που δεν ειναι ενδεικτικο ουτε με απασχολει στην αξιολογηση ενος μοτερ
Και τεταρτον....το turbo ειναι καλη λυση για πολλα αλογα σε μικρα κυβικα, ειναι ομως πολυ καλυτερη σε πολλα πολυκυλινδρα κυβικα...οταν λοιπον βγαλει η Αλφα ενα 3.0 inline 6 με μεταβλητης γεωμετριας turbo οπου χωρις direct injection ακομα, αποδιδει 350hp και 450Nm (το DI αναμενετε τον Ιουνιο) τοτε συγκρινουμε τα μοτερ των δυο εταιρειων.Η ουσια ειναι (και αυτο που υποστηριξα) οτι..η αλφα αργησε να επανελθει σε δυνατα προσιτα μοτερ, και οτι δεν ειναι σωστο να κανουμε κρισεις υπεροχης του απο την στιγμη που ακομα δεν εχει καλα καλα παραχθει...αν αυτο ειναι παραλογο....τι να πω!
τελος τωρα ολοι οι Αλφιστι μπορειτε να πεσετε να με φατε....
-
Επειδή αναφέρθηκε νωρίτερα η ειδική ισχύς, στην περίπτωση της τοπ έκδοσης του 1750 (230) έχουμε 131ps/lt... ο παλιός 1.8Τ20V απέδιδε 240ps (ΤΤmkI) ήτοι 133ps/lt... ο 2.0TFSI στα 272 αποδίδει 136ps/lt... και ο upcoming 2500T (330ps) 132ps/lt για αρχή (γιατί ακολουθεί και δυνατότερη έκδοση)...
Μ'αυτά και μ'αυτά θέλω να πω πως οι ειδικές αποδόσεις είναι παραπλήσιες και το 'ποιός την έχει μεγαλύτερη' παίζεται στον πόντο, στις καμπύλες και στην κατανάλωση (άντε και στους ρύπους)...
Πιστεύω πάντως πως ο 1750 θα είναι ένας πολύ καλός κινητήρας και σίγουρα είναι αυτό που λείπει απο την Alfa... εξάλλου είθισται όποιος μπαίνει ετεροχρονισμένα στο παιχνίδι, να μπορεί, πατώντας στα (όποια) λάθη των άλλων, να παρουσιάσει ένα καλύτερο προϊόν...
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Ποιος μίλησε για ανακάλυψη του τροχού;To VAG ανακάλυψε τους ΤSi πριν από τη Lancia , δηλαδή; Aπλά τους εφάρμοσε μαζικά και μάλιστα με επιτυχία.Η επιτυχία δεν είναι μόνο να εφεύρεις μία καινούρια τεχνολογία. Είναι εξίσου σημαντική επιτυχία να καταφέρεις να την περάσεις στη μαζική παραγωγή και αυτό είναι που έχει καταφέρει το VAG group με μεγάλη επιτυχία χωρίς μάλιστα να έχει σημαντική συμμετοχή σε αγώνες. Για παράδειγμα εγώ θα περίμενα από το gruppo να δώσει πρώτο στο 'λαό' τα σειριακά κιβώτια.
Ο καινούριος κινητήρας ακούγεται πολύ ενδιαφέρον. Φορολογικό πλεονέκτημα δεν υπάρχει παρά μόνο φθηνότερα ασφάλιστρα κατά μερικά ευρώ το χρόνο. Αν η κατανάλωσή του είναι σε λογικά πλαίσια και τιμολογηθούν σωστά τα μοντέλα που θα τον 'φορέσουν' μπορεί να έχουμε σημαντικά εμπορικά οφέλη για το gruppo και για τον καταναλωτή. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Επειδή αναφέρθηκε νωρίτερα η ειδική ισχύς, στην περίπτωση της τοπ έκδοσης του 1750 (230) έχουμε 131ps/lt... ο παλιός 1.8Τ20V απέδιδε 240ps (ΤΤmkI) ήτοι 133ps/lt... ο 2.0TFSI στα 272 αποδίδει 136ps/lt... και ο upcoming 2500T (330ps) 132ps/lt για αρχή (γιατί ακολουθεί και δυνατότερη έκδοση)...Μ'αυτά και μ'αυτά θέλω να πω πως οι ειδικές αποδόσεις είναι παραπλήσιες και το 'ποιός την έχει μεγαλύτερη' παίζεται στον πόντο, στις καμπύλες και στην κατανάλωση (άντε και στους ρύπους)...
Πιστεύω πάντως πως ο 1750 θα είναι ένας πολύ καλός κινητήρας και σίγουρα είναι αυτό που λείπει απο την Alfa... εξάλλου είθισται όποιος μπαίνει ετεροχρονισμένα στο παιχνίδι, να μπορεί, πατώντας στα (όποια) λάθη των άλλων, να παρουσιάσει ένα καλύτερο προϊόν...
Το θέμα είναι ότι άργησε και πόσο 'χώρο' έχει ακόμα η αγορά μιας και έχει γεμίσει ο κόσμος με 2.0Τ και 1.8Τ Α4. Άντε να πάρει από τη 3άρα μερίδιο...και άντε να πάρει λίγο...δύσκολο το βλέπω να πουλάει ο κόσμος το Α4 του για 159...
-
εγω ανετα θα σκεφτομουνα μια 159 στα 200 αλογα, ειδικα αν η τιμη ειναι καλη.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Επειδή αναφέρθηκε νωρίτερα η ειδική ισχύς, στην περίπτωση της τοπ έκδοσης του 1750 (230) έχουμε 131ps/lt... ο παλιός 1.8Τ20V απέδιδε 240ps (ΤΤmkI) ήτοι 133ps/lt... ο 2.0TFSI στα 272 αποδίδει 136ps/lt... και ο upcoming 2500T (330ps) 132ps/lt για αρχή (γιατί ακολουθεί και δυνατότερη έκδοση)...
Μ'αυτά και μ'αυτά θέλω να πω πως οι ειδικές αποδόσεις είναι παραπλήσιες και το 'ποιός την έχει μεγαλύτερη' παίζεται στον πόντο, στις καμπύλες και στην κατανάλωση (άντε και στους ρύπους)...
Πιστεύω πάντως πως ο 1750 θα είναι ένας πολύ καλός κινητήρας και σίγουρα είναι αυτό που λείπει απο την Alfa... εξάλλου είθισται όποιος μπαίνει ετεροχρονισμένα στο παιχνίδι, να μπορεί, πατώντας στα (όποια) λάθη των άλλων, να παρουσιάσει ένα καλύτερο προϊόν...
Το θέμα είναι ότι άργησε και πόσο 'χώρο' έχει ακόμα η αγορά μιας και έχει γεμίσει ο κόσμος με 2.0Τ και 1.8Τ Α4. Άντε να πάρει από τη 3άρα μερίδιο...και άντε να πάρει λίγο...δύσκολο το βλέπω να πουλάει ο κόσμος το Α4 του για 159...
Χώρος για ένα καλό σύνολο υπάρχει πάντα... και σίγουρα περισσότερος απ'οτι με τους απερχόμενους 1.9 & 2.2...
Εννοείται πως άργησαν, αλλά αυτό σύντομαι θα είναι ιστορία...
Το μόνο που περιμένω να δω απο το συγκεκριμένο μοτερ, είναι το πως θα τα πηγαίνει στα ψηλά... με αυτά που διαβάζω για μέγιστη ιπποδύναμη στις 4800σαλ φοβάμαι μήπως πήγαν στην άλλη άκρη... και δεν θα ταίριαζε στο προφίλ της εταιρίας κάτι τέτοιο... -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Της Μercedes βγάζει 184 άλογα στην δυνατή παραλλαγή του και ο BMW είναι ατμοσφαιρικός, ακόμα και με 177 δεν μπορεί να συγκριθεί με τους υπερτροφοδοτούμενους.
204 στην νέα E-Class
*238 με την έλευση του Diesotto
Τι ειπες τωρα??
ΑLFA ROMEO FORUM