Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τώρα για την 159. Το 2,0 TFSI Passat είναι στα ίδια από άποψη επιτάχυνσης. Η C 200 αρκετά πιο αργή και το Α4 με τον νέο 2,0 TFSI λίγο πιο γρήγορο (λίγο πάνω από 7').
Ξαφνικά η 159 έγινε αργή γιατί; Επειδή υπάρχουν τα T5 τα οποία στην τελική άντε να είναι λίγο πιο γρήγορα από το Α4 πχ;
Καλά τα λές συμφωνώ. ( αν και θα έπρεπε να διαφωνήσω για να είμαι στο κλίμα )
Πολύ έξυπνο...
Δηλαδή να χρεωθεί κάποιος στην καμπούρα του ένα μοτέρ 2.500 κυβικών με ό,τι αυτό συνεπάγεται αντί να προτιμήσει ένα 1.800 που αποδίδει λίγο χειρότερα αλλά (αναμενόμενα) με μια μικρή βελτίωση μπορεί να αποδώσει το ίδιο;
Έκανε η μύγα κώλο θα λεγα εγώ...
Και εδώ θα συμφωνήσω αλλά στα μισά .
ΟΚ να μην πάρεις 2,5 που δεν έχει διαφορά ουσιαστικα απο το 2,0 αλλά αν είναι να κάνουμε σύγκριση ¨γυαλινης σφαίρας' να βάλουμε τα σωστα ' moteria ' στο line up .
το μελλοντικό 1,7 με τα μελλοντικά 200 της Alfa.
το μελλοντικό 2.0 με τα μελλοντικά 272 της Volvo .
ε! εδώ να σε δώ ...... οχι απάντα αν μπορείς σε παρόντα όμως χρόνο.
Πάντος τα 1742 θα έχουν ένα πλεονέκτιμα αν δεν αλλάξει το φορολογικό .