-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Σημαντική προσθήκη βάσει του http://www.seatcupra.net είναι η δυνατότητα επιλογής του 1.8TSI με το DSG.
καλο αυτο
τιμουλινι θα μας πουνε?
βαλε οσο εχει τωρα το 1,8 συν 1500-1700, μειον την εκπτωση, αρα σχεδον οσο εχει τωρα το 1,8 χειροκινητο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
βαλε οσο εχει τωρα το 1,8 συν 1500-1700, μειον την εκπτωση, αρα σχεδον οσο εχει τωρα το 1,8 χειροκινητοΤο DSG κοστίζει περί των 2000€. (στην Audi έκανε 2400€ )
Άρα πόσο κάνει το 1.8Τ τώρα?βάλε άλλα 2000€ και είσαι μέσαΥΓ:Εντάξει...εκπτωσούλες πάντα θα υπάρχουν.Εμείς πρέπει να μιλάμε με τιμές καταλόγων...Αν ο άλλος έχει και μπάρμπα τον αντιπρόσωπο, δε μας νοιάζει...
ΥΓ2:που εμένα θα με νοιάξει αλλά πάμε παρακάτω. -
Ο χρήστης toympano έγραψε:
Προσωπικα δεν μου αρεσει γενικα το λεον 2 αλλα απο κοντα θα καταλαβουμε πολλες διαφορες!
Αν θα το επερνα θα το εκανα για τον κινητηρα που ειναι πολυ στροφατος κ βελτιωσιμος!Για τον 1,6 MPi λες,ε ; Καταργήθηκε αυτός, ε;
Ειναι ο 1,6 βελτιωσιμος κ στροφατος κινητηρας;
Δεν νομιζω φιλε μου, εγω ελεγα για τον διλιτρο .....βλεπεις εχω τον 20 vt κ δεν θα επεφτα σε κυβικα σε περιπτωση αλλαγης αυτοκινητου!Εντάξει, κυβικά του λείπουν (α ρε και να έβγαινε ξανά ο 1.8αρης ο 8βάλβιδος με τα 90 άλογα), αλλά το στροφάρισμα εκεί ψηλά στις 3.000 σ.α.λ. δεν παιζόταν. Χώρια που ακόμα και εδώ στην Ελλάδα άνετα με λίγο tweaking έφτανε και τους 115 ίππους.
Και εγώ έχω τον 20VT, αλλά σε κατανάλωση και σε ρεπρίζ λόγω κοντών σχέσεων και έλλειψης turbo lag, πολλές φορές βλαστήμησα που δεν είχα τον 1.6αρη.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Σημαντική προσθήκη βάσει του http://www.seatcupra.net είναι η δυνατότητα επιλογής του 1.8TSI με το DSG.
ρε λες να γίνουμε 'συνάδελφοι'?
Το σκέφτεσαι δηλαδή?
Αν βγει και το 1.8Τ με DSG, την δική μου την άποψη την ξέρεις...δαγκωτό!!Ψήνομαι υπερβολικά
Υπομονή λοιπόν μέχρι την παρουσίασή του και την ανακοίνωση τιμών.
-
ελεος με αυτή τη κεντρική κονσόλα. Αντί να τη βελτιώσουν, βάλαν αυτό το τεράστιο φιλέτο και τη απογ#@%σν τελείως.
Αυτό το αμάξι, οκ για αγορά από γυναίκα δεν παίρνει με τίποτα!Επίσης, το πίσω τζάμι, δεν υπήρχε λόγος να μεγαλώσει και να μοιαζει με πολυμορφικό το αμάξι
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
βαλε οσο εχει τωρα το 1,8 συν 1500-1700, μειον την εκπτωση, αρα σχεδον οσο εχει τωρα το 1,8 χειροκινητο
Το DSG κοστίζει περί των 2000€. (στην Audi έκανε 2400€ )
Άρα πόσο κάνει το 1.8Τ τώρα?βάλε άλλα 2000€ και είσαι μέσαΥΓ:Εντάξει...εκπτωσούλες πάντα θα υπάρχουν.Εμείς πρέπει να μιλάμε με τιμές καταλόγων...Αν ο άλλος έχει και μπάρμπα τον αντιπρόσωπο, δε μας νοιάζει...
ΥΓ2:που εμένα θα με νοιάξει αλλά πάμε παρακάτω.Στο leon fr το dsg6 εχει 1000 ευρω επιπλεον.
Λογικα το dsg7 θα το δινει σε λιγο καλυτερη τιμη η seat, απο οτι η skoda και η vw, πιστευω κανενα 1500 με esp και hill assist που πανε πακετο με το dsg. -
'Las principales novedades son un motor de 2,0 l TSI de 211 CV para la versión FR del León. Este motor es nuevo en SEAT, aunque ya lo llevan algunos modelos de** Audi**. Además, la versión con el motor 1,8 l TSI de 160 CV, podrá tener un cambio automático DSG con accionamiento desde el volante.'
http://www.km77.com/00/seat/leon/2009/t01.asp
Αν ισχύει αυτό περί του νέου δίλιτρου της Audi στο Leon FR τότε μιλάμε για το σημαντικότερο νεωτερισμό που θα επιφέρει το facelift.
-
ποτε ερχεται αυτο το ρημαδι??
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To ναβιγκάτορ δεν έμπαινε χαμηλότερα, ε;Έλα ντε.Άντε να δει ο οδηγός την οθόνη εκεί κάτω.
-
στα ...Αγγλικα.
The powerful 211 hp 2.0 TSI engine steals the spotlight in the petrol engine range, while the great novelty among the Diesel choices is the arrival of common rail technology to the 170 hp 2.0 TDI engine. Furthermore, all the versions equipped with the DSG automatic sequential gearbox, now also available on the seven-speed 160 hp 1.8 TSI, feature shift paddles on the steering wheel.
http://www.seatcupra.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1055&Itemid=1
-
19500 χωρίς σήμα, τράπεζα, επέκταση εγγύησης κτλ το 1.800 stylance (χωρίς esp)
παρόλαυτα, αν με τις πωλήσεις της σεατ σίγουρα άλλο ένα χιλιάρικο κάτω βρίσκεται -
Αυτή η απομίμηση ασημί κονσόλα είναι για κλάματα. Το ανέφεραν και στους 4Τ.
Κατα τα άλλα, όμορφο με απ' όλα. Go for it! -
ποτε θα κυκλοφορησει περιπου στην αγορα μαθαμε? θα υπαρξει καμια εκπτωση αραγε στο παλιο?
-
Η κεντρική κονσόλα είναι τελείως άγουστη...
κρίμα κρίμα κρίμα.... -
συμφωνω, εκει επρεπε να γινει ολικη αλλαγη...
-
αποτι βλεπω το φορουμ δε παει καθολου στα σεατ... μηπως δε λενε και πολλα τελικα?
-
αναλογα τα κεφια μωρε!
-
Πράγματι η Seat έχει πολλές αντιπάθειες εδώ.
-
Νομίζω πως ξεφέυγουμε από το θέμα. Το λεόν είναι ένα καλό σπορτίφ αυτοκίνητο, άνετο και ευχάριστο οδηγικά. Η νέα έκδοση facelift προσδίδει μία πινελιά αλλαγής προς το καλύτερο ίσως από άποψη σχεδιαστική. Θα διαφωνήσω γενικά με όσους επικεντρώνονται στη κεντρική κονσόλα και στο ασημί χρώμα της. Μάλλον ξεχνάτε ότι το αυτοκίνητο αυτό βγήκε και μάλιστα με διαφορά πρώτο και στα δύο ελληνικά COTY. Επίσης πολλοί δείχνουν να ξεχνούν ότι ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η κονσόλα και το 'ναβιγκάτορ' στο οποίο πολλοί έδωσαν σημασία χωρίς λόγο. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό κύρίως στον οδηγικό τομέα υστερεί λίγο στο εσωτερικό αλλά όχι και τόσο ώστε να υφίσταται τέτοια απαξίωση. (Και ναι, οδηγικά και μόνο, είναι καλύτερο από γκολφ.)
Τώρα η Seat είναι μια αξιοπρεπέστατη εταιρία η οποία δυστυχώς 'νοσεί' από την ίδια τη μάρκα και το όνομά της. Σου λέει ο άλλος σιγά μη πάρω seat.. Τα αυτοκίνητα της εταιρίας είναι πολύ καλά και απόψεις του αέρα περί κακής μάρκας είναι τουλάχιστον προσβλητικές. Επίσης οι 4Τ και η πλειοψηφία των συντακτών του έγκυρου περιοδικού αλλά και άλλων περιοδικών έχουν εκφραστεί με τα καλύτερα λόγια για τα αυτοκίνητά της. Αυτά για τους 4 τελευταίους. Σας προτείνω λοιπόν εσάς τους φορουμίτες που πάντα έχετε ένα λόγο να πείτε να ψάχνεστε λίγο περισσότερο για όλες τις μάρκες (όχι μόνο για τη Seat) και να αρχίσετε εάν δε το έχετε κάνει όσα χρόνια ασχολείστε με τα αυτοκίνητα να τα βλέπετε με άλλο μάτι. Έχουμε ξεφύγει από την αυτοκινητιστική νοοτροπία και την απόλαυση της οδήγησης και αυτό που ζητάμε είναι τα full extra και τα ωραία χρώματα.... -
Ο χρήστης YAMA έγραψε:
Μάλλον ξεχνάτε ότι το αυτοκίνητο αυτό βγήκε και μάλιστα με διαφορά πρώτο και στα δύο ελληνικά COTY. (....) Επίσης πολλοί δείχνουν να ξεχνούν ότι ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η κονσόλα και το 'ναβιγκάτορ' στο οποίο πολλοί έδωσαν σημασία χωρίς λόγο.Έχεις δίκιο, αφού βγήκε στο 'ελληνικό' COTY (sic) πρώτο , πρέπει να είναι αντίστοιχα καλό πχ με το KIA Ceed (άλλη μια φοβερη πρωτιά... ), αν και νομίζω πως το Honda Jazz τους ρίχνει στ' αυτιά και των δύο...
(Αν θέλεις, ψάξε λίγο πως πήρε τον τίτλο το Ceed πχ και μετά ξαναέλα να τα πούμε για τον ελληνικό -και όχι μόνον...- 'ειδικό' τύπο... ).
Όσο για την κονσόλα, σαφώς και ένα αυτοκίνητο δεν είναι ΜΟΝΟΝ η κονσόλα... Αλλά και ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνον ο κινητήρας, όπως και ένα αυτοκίνητο δεν πρέπει απαραίτητα να ταλαιπωρεί εαυτόν και αλλήλους με μια θεόσκληρη ανάρτηση στους καρόδρομους των ελληνικών πόλεων... Και θα μπορούσα να συνεχίσω, αλλά θα γίνω κουραστικός...
Seat Leon II Facelift