Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon II Facelift
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon II Facelift
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    91
    199
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

      Σημαντική προσθήκη βάσει του http://www.seatcupra.net είναι η δυνατότητα επιλογής του 1.8TSI με το DSG.

      καλο αυτο

      τιμουλινι θα μας πουνε?

      βαλε οσο εχει τωρα το 1,8 συν 1500-1700, μειον την εκπτωση, αρα σχεδον οσο εχει τωρα το 1,8 χειροκινητο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης spiros έγραψε:
        βαλε οσο εχει τωρα το 1,8 συν 1500-1700, μειον την εκπτωση, αρα σχεδον οσο εχει τωρα το 1,8 χειροκινητο

        Το DSG κοστίζει περί των 2000€. (στην Audi έκανε 2400€ )
        Άρα πόσο κάνει το 1.8Τ τώρα?βάλε άλλα 2000€ και είσαι μέσα

        ΥΓ:Εντάξει...εκπτωσούλες πάντα θα υπάρχουν.Εμείς πρέπει να μιλάμε με τιμές καταλόγων...Αν ο άλλος έχει και μπάρμπα τον αντιπρόσωπο, δε μας νοιάζει...
        ΥΓ2:που εμένα θα με νοιάξει αλλά πάμε παρακάτω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Ο χρήστης toympano έγραψε:

          Προσωπικα δεν μου αρεσει γενικα το λεον 2 αλλα απο κοντα θα καταλαβουμε πολλες διαφορες!
          Αν θα το επερνα θα το εκανα για τον κινητηρα που ειναι πολυ στροφατος κ βελτιωσιμος!

          Για τον 1,6 MPi λες,ε ; Καταργήθηκε αυτός, ε;

          Ειναι ο 1,6 βελτιωσιμος κ στροφατος κινητηρας;
          Δεν νομιζω φιλε μου, εγω ελεγα για τον διλιτρο .....βλεπεις εχω τον 20 vt κ δεν θα επεφτα σε κυβικα σε περιπτωση αλλαγης αυτοκινητου!

          Εντάξει, κυβικά του λείπουν (α ρε και να έβγαινε ξανά ο 1.8αρης ο 8βάλβιδος με τα 90 άλογα), αλλά το στροφάρισμα εκεί ψηλά στις 3.000 σ.α.λ. δεν παιζόταν. Χώρια που ακόμα και εδώ στην Ελλάδα άνετα με λίγο tweaking έφτανε και τους 115 ίππους.

          Και εγώ έχω τον 20VT, αλλά σε κατανάλωση και σε ρεπρίζ λόγω κοντών σχέσεων και έλλειψης turbo lag, πολλές φορές βλαστήμησα που δεν είχα τον 1.6αρη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lokatzis last edited by

            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

            Σημαντική προσθήκη βάσει του http://www.seatcupra.net είναι η δυνατότητα επιλογής του 1.8TSI με το DSG.

            ρε λες να γίνουμε 'συνάδελφοι'?
            Το σκέφτεσαι δηλαδή?
            Αν βγει και το 1.8Τ με DSG, την δική μου την άποψη την ξέρεις...δαγκωτό!!

            Ψήνομαι υπερβολικά

            Υπομονή λοιπόν μέχρι την παρουσίασή του και την ανακοίνωση τιμών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chemic last edited by

              ελεος με αυτή τη κεντρική κονσόλα. Αντί να τη βελτιώσουν, βάλαν αυτό το τεράστιο φιλέτο και τη απογ#@%σν τελείως.
              Αυτό το αμάξι, οκ για αγορά από γυναίκα δεν παίρνει με τίποτα!

              Επίσης, το πίσω τζάμι, δεν υπήρχε λόγος να μεγαλώσει και να μοιαζει με πολυμορφικό το αμάξι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                axibde last edited by

                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                βαλε οσο εχει τωρα το 1,8 συν 1500-1700, μειον την εκπτωση, αρα σχεδον οσο εχει τωρα το 1,8 χειροκινητο

                Το DSG κοστίζει περί των 2000€. (στην Audi έκανε 2400€ )
                Άρα πόσο κάνει το 1.8Τ τώρα?βάλε άλλα 2000€ και είσαι μέσα

                ΥΓ:Εντάξει...εκπτωσούλες πάντα θα υπάρχουν.Εμείς πρέπει να μιλάμε με τιμές καταλόγων...Αν ο άλλος έχει και μπάρμπα τον αντιπρόσωπο, δε μας νοιάζει...
                ΥΓ2:που εμένα θα με νοιάξει αλλά πάμε παρακάτω.

                Στο leon fr το dsg6 εχει 1000 ευρω επιπλεον.
                Λογικα το dsg7 θα το δινει σε λιγο καλυτερη τιμη η seat, απο οτι η skoda και η vw, πιστευω κανενα 1500 με esp και hill assist που πανε πακετο με το dsg.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lapin last edited by

                  'Las principales novedades son un motor de 2,0 l TSI de 211 CV para la versión FR del León. Este motor es nuevo en SEAT, aunque ya lo llevan algunos modelos de** Audi**. Además, la versión con el motor 1,8 l TSI de 160 CV, podrá tener un cambio automático DSG con accionamiento desde el volante.'

                  http://www.km77.com/00/seat/leon/2009/t01.asp

                  Αν ισχύει αυτό περί του νέου δίλιτρου της Audi στο Leon FR τότε μιλάμε για το σημαντικότερο νεωτερισμό που θα επιφέρει το facelift.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    ποτε ερχεται αυτο το ρημαδι??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ginogsm last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      To ναβιγκάτορ δεν έμπαινε χαμηλότερα, ε;

                      Έλα ντε.Άντε να δει ο οδηγός την οθόνη εκεί κάτω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        στα ...Αγγλικα.

                        The powerful 211 hp 2.0 TSI engine steals the spotlight in the petrol engine range, while the great novelty among the Diesel choices is the arrival of common rail technology to the 170 hp 2.0 TDI engine. Furthermore, all the versions equipped with the DSG automatic sequential gearbox, now also available on the seven-speed 160 hp 1.8 TSI, feature shift paddles on the steering wheel.

                        http://www.seatcupra.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1055&Itemid=1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chemic last edited by

                          19500 χωρίς σήμα, τράπεζα, επέκταση εγγύησης κτλ το 1.800 stylance (χωρίς esp)
                          παρόλαυτα, αν με τις πωλήσεις της σεατ σίγουρα άλλο ένα χιλιάρικο κάτω βρίσκεται

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Αυτή η απομίμηση ασημί κονσόλα είναι για κλάματα. Το ανέφεραν και στους 4Τ.
                            Κατα τα άλλα, όμορφο με απ' όλα. Go for it!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              night-rider last edited by

                              ποτε θα κυκλοφορησει περιπου στην αγορα μαθαμε? θα υπαρξει καμια εκπτωση αραγε στο παλιο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                akrovatis1979 last edited by

                                Η κεντρική κονσόλα είναι τελείως άγουστη...
                                κρίμα κρίμα κρίμα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  night-rider last edited by

                                  συμφωνω, εκει επρεπε να γινει ολικη αλλαγη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    night-rider last edited by

                                    αποτι βλεπω το φορουμ δε παει καθολου στα σεατ... μηπως δε λενε και πολλα τελικα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      αναλογα τα κεφια μωρε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lapin last edited by

                                        Πράγματι η Seat έχει πολλές αντιπάθειες εδώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Y
                                          yama last edited by

                                          Νομίζω πως ξεφέυγουμε από το θέμα. Το λεόν είναι ένα καλό σπορτίφ αυτοκίνητο, άνετο και ευχάριστο οδηγικά. Η νέα έκδοση facelift προσδίδει μία πινελιά αλλαγής προς το καλύτερο ίσως από άποψη σχεδιαστική. Θα διαφωνήσω γενικά με όσους επικεντρώνονται στη κεντρική κονσόλα και στο ασημί χρώμα της. Μάλλον ξεχνάτε ότι το αυτοκίνητο αυτό βγήκε και μάλιστα με διαφορά πρώτο και στα δύο ελληνικά COTY. Επίσης πολλοί δείχνουν να ξεχνούν ότι ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η κονσόλα και το 'ναβιγκάτορ' στο οποίο πολλοί έδωσαν σημασία χωρίς λόγο. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό κύρίως στον οδηγικό τομέα υστερεί λίγο στο εσωτερικό αλλά όχι και τόσο ώστε να υφίσταται τέτοια απαξίωση. (Και ναι, οδηγικά και μόνο, είναι καλύτερο από γκολφ.)
                                          Τώρα η Seat είναι μια αξιοπρεπέστατη εταιρία η οποία δυστυχώς 'νοσεί' από την ίδια τη μάρκα και το όνομά της. Σου λέει ο άλλος σιγά μη πάρω seat.. Τα αυτοκίνητα της εταιρίας είναι πολύ καλά και απόψεις του αέρα περί κακής μάρκας είναι τουλάχιστον προσβλητικές. Επίσης οι 4Τ και η πλειοψηφία των συντακτών του έγκυρου περιοδικού αλλά και άλλων περιοδικών έχουν εκφραστεί με τα καλύτερα λόγια για τα αυτοκίνητά της. Αυτά για τους 4 τελευταίους. Σας προτείνω λοιπόν εσάς τους φορουμίτες που πάντα έχετε ένα λόγο να πείτε να ψάχνεστε λίγο περισσότερο για όλες τις μάρκες (όχι μόνο για τη Seat) και να αρχίσετε εάν δε το έχετε κάνει όσα χρόνια ασχολείστε με τα αυτοκίνητα να τα βλέπετε με άλλο μάτι. Έχουμε ξεφύγει από την αυτοκινητιστική νοοτροπία και την απόλαυση της οδήγησης και αυτό που ζητάμε είναι τα full extra και τα ωραία χρώματα....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Ο χρήστης YAMA έγραψε:
                                            Μάλλον ξεχνάτε ότι το αυτοκίνητο αυτό βγήκε και μάλιστα με διαφορά πρώτο και στα δύο ελληνικά COTY. (....) Επίσης πολλοί δείχνουν να ξεχνούν ότι ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η κονσόλα και το 'ναβιγκάτορ' στο οποίο πολλοί έδωσαν σημασία χωρίς λόγο.

                                            Έχεις δίκιο, αφού βγήκε στο 'ελληνικό' COTY (sic) πρώτο , πρέπει να είναι αντίστοιχα καλό πχ με το KIA Ceed (άλλη μια φοβερη πρωτιά... ), αν και νομίζω πως το Honda Jazz τους ρίχνει στ' αυτιά και των δύο...

                                            (Αν θέλεις, ψάξε λίγο πως πήρε τον τίτλο το Ceed πχ και μετά ξαναέλα να τα πούμε για τον ελληνικό -και όχι μόνον...- 'ειδικό' τύπο... ).

                                            Όσο για την κονσόλα, σαφώς και ένα αυτοκίνητο δεν είναι ΜΟΝΟΝ η κονσόλα... Αλλά και ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνον ο κινητήρας, όπως και ένα αυτοκίνητο δεν πρέπει απαραίτητα να ταλαιπωρεί εαυτόν και αλλήλους με μια θεόσκληρη ανάρτηση στους καρόδρομους των ελληνικών πόλεων... Και θα μπορούσα να συνεχίσω, αλλά θα γίνω κουραστικός...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr