Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ευχαριστώ πολυ για τα καλα σου λόγια. Να υποθέσω ότι στο ιδιο πνευμα αλληλεγγύης παρακινείς τους επαγγελματίες να μην σου κόβουν αποδείξεις;
Οτι να 'ναι...
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ευχαριστώ πολυ για τα καλα σου λόγια. Να υποθέσω ότι στο ιδιο πνευμα αλληλεγγύης παρακινείς τους επαγγελματίες να μην σου κόβουν αποδείξεις;
Οτι να 'ναι...
Μπραβο ρε μαγκα, καλα του εκανες του τσαμπατζη.
Ρε παιδια επειδη περναω συχνα απο Αττικη οδο, αμα δειτε λευκο 5θ ibiza tsi,
κολληστε πισω μου και περαστε..
χαρα μου να μπορω να βοηθησω καποιον,
τουλαχιστον οσο εχω ακομα (λεφτα)
Εχω το ibiza 1.2 tsi style 5θ dsg, εδω και τρεις μηνες.
Ημουν κι εγω τοτε στο γνωστο τριλιμα, ibiza-fabia-polo.
Το polo απεκλεισθει σχετικα ευκολα,
Αν και ηθελα το fabia, αποφασισα να παρω το ibiza, γιατι σαν πρωην κατοχος παλι ibiza το FR του 2004,
εμεινα εξαιρετικα ευχαριστημενος καθως μετα απο 7 χρονια και 70.000 χλμ δεν μου εβγαλε απολυτως τιποτα.
Επειδη εψαξα το θεμα αξιοπιστιας, βρηκα οτι πανευρωπαικα η skoda ηταν στην δευτερη θεση πισω απο την nissan στα θεματα βλαβων και αξιοπιστιας, αλλα στην Ελλαδα και ειδικοτερα στην Αθηνα υπαρχουν δυο-τρεις αντιπροσωπιες της seat εξαιρετικοτατες που αν βγαλει κατι το αυτοκινητο θα κανουν τα παντα.
Ο φιλος που ειπε οτι ο 1.2 tsi δεν ροπιαζει, μαλλον οδηγαει κανενα imreza wrx.
Μια χαρα ροπιαζει και σας το λεει πρωην κατοχος 20VT.
Ο αλλος φιλος που ειπε οτι το fabia εχει μπροστα μεγαλυτερους δισκους δεν το ηξερα
και ομολογω οτι δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο τα φρενα μου.
Εντυπωσεις μεχρι τωρα με σχεδον 5.000 χλμ.
Καμμια βλαβη.
Εχει ενα θεμα με εναν συντονισμο στο ρελαντι απο δυο σωληνακια της τροφοδοσιας, δεν εχω παει να το κοιταξουν
το εχουν ολοι οι κατοχοι 1.2 tsi και λυνεται ευκολα.
Επισης ενα γνωστο θεμα που το εχουν επισης ολοι ειναι το dsg7, απο το οποιο ακουγονται καποιοι θορυβοι σε μικρες ταχυτητες πεφτοντας σε λακουβες,
ολοι λενε οτι αυτη ειναι η φυσιολογικη λειτουργια λογω ξηρου συμπλεκτη, αλλα τωρα τελευταια διαβασα καποιους ιδιοκτητες sciroco
που αλλαξαν δυο δισκους........θα δουμε στο μελλον.
Καταναλωση στα πρωτα 2000 χλμ ηταν στα 6.5 με 6.8,
η οποια μεχρι τωρα στα 5000 χλμ εχει πεσει στα 6.2 με 6.5
μετρημενα σε ιδιες διαδρομες με τα μισα χλμ εντος πολης και τα υπολοιπα σε Αττικη οδο και Κηφισο, χωρις κινηση.
Μια συμβουλη σε οσους παρουν dsg να κανουν επεκταση της εγγυσης, καθως ειναι πολυ ακριβο αν βγαλει κατι.
Πριν λίγες μέρες χάσαμε τον αδερφό μου.
Είχε ένα αυτοκίνητο στο όνομά του, ποια είναι η διαδικασία μεταβίβασης αυτού στο όνομα κάποιου από εμάς?
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
βαλε οσο εχει τωρα το 1,8 συν 1500-1700, μειον την εκπτωση, αρα σχεδον οσο εχει τωρα το 1,8 χειροκινητο
Το DSG κοστίζει περί των 2000€. (στην Audi έκανε 2400€ )
Άρα πόσο κάνει το 1.8Τ τώρα?βάλε άλλα 2000€ και είσαι μέσαΥΓ:Εντάξει...εκπτωσούλες πάντα θα υπάρχουν.Εμείς πρέπει να μιλάμε με τιμές καταλόγων...Αν ο άλλος έχει και μπάρμπα τον αντιπρόσωπο, δε μας νοιάζει...
ΥΓ2:που εμένα θα με νοιάξει αλλά πάμε παρακάτω.
Στο leon fr το dsg6 εχει 1000 ευρω επιπλεον.
Λογικα το dsg7 θα το δινει σε λιγο καλυτερη τιμη η seat, απο οτι η skoda και η vw, πιστευω κανενα 1500 με esp και hill assist που πανε πακετο με το dsg.
[/quote]
Ιδιοκτητης skoda octavia station 1.8T 4X4 απο το 2002
Χιλιομετρα εως σημερα 170.000
Αλλαγες περα των σερβις: 2 πολλαπλασιαστες (και οι 2 φετος Χ50 ευρω)
4 γρυλοι παραθυρων Χ100 ευρω
Απο σερβις θα ελεγα πολυ λογικες τιμες σε σχεση με αλλες εταιριες που ακουω
Οτιδηποτε αλλο θελεις να ρωτησεις στειλε πμ[/quote]
Φανταζομαι δεν του εχεισ βαλει ποτε προγραμμα, γι' αυτο ειναι σχεδον απροβληματιστο.
Oταν σκοτωθηκε ο 16χρονος το αντιστοιχο topic, τετοια ωρα ειχε φτασει στις 8 σελιδες.
Τωρα ειμαστε ακομα στην πρωτη.
Οταν σκοτωθηκε ο 16χρονος ολες οι πρωιναδικες και μεσημεριανες εκπομπες ασχοληθηκαν μονο με αυτο.
Πριν απο λιγο που ξεκινησε ο πρωινος καφες ο 'αντρακλας' Μουτσινας, εκανε τον Al Bundy απο την σειρα Married With Children.
Ακριβως στην ιδια φαση και καταμπερδεμενος ειμαι και εγω, αν και δεν ειναι στα αμεσα σχεδια η αγορα αυτοκινητου. Την ψιλοβγαζουμε τωρα με το ibiza FR.
Οπως το σκεφτομαι το τελευταιο διαστημα, εκει που ειχαμε πει οτι θα εχουμε δυο αυτοκινητα στην οικογενεια (ενα μικρο αυτοματο για την πολη και ενα μεγαλο οικογενειακο για ταξιδια μιας και θα τα κανουμε αρκετα συχνα),
τωρα με την μεγαλη κριση που διαφαινεται στο μελλον μαλλον θα παρουμε ενα αυτοκινητο.
Και επειδη η γυναικα μου δεν τα παει καλα με τα μηχανικα κιβωτια, θα παμε σε κατι αυτοματο μιας και αυτη θα το χρησιμοποιει περισσοτερο αφου εγω θα εχω το μηχανακι μου.
Οποτε η μοναδικη λυση ειναι group vag και dsg, και αναμεσα σε λεον, γκολφ, οκταβια και αναλογως τα χρηματα σε 1.4 ή 1.8 τσι.
Αν παρολα αυτα βελτιωθει με το μηχανικο κιβωτιο, μαλλον θα παω προς το ινσιγκνια μιας και ειναι σε πολυ καλη τιμη γι αυτα που προσφερει.
Ο χρήστης axibde έγραψε:
edit [kouk]
Τα δικα μου τα σχολεια τα σβησατε κυριοι mod.
Των υπολοιπων που επικροτουν και ξεσηκωνουν τον κοσμο για την διαπραξη κακουργηματων δεν τα σβηνετε. Μαλλον πρεπει να διαβασετε τους ορους του forum!!!