-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Γιατι θεωρειτε τη ντελτα επειδη ειναι λαντσια...γουστοζικη
Αν ηταν ομως VW θα τη θεωρουσατε εμετικη!(ειμαι σιγουρος γι αυτο)Η αλήθεια είναι πως η Δ, δεν θα μπορούσε να είναι VW και να έχει αυτή την όψη. Μία καλή βιβλιογραφική αναζήτηση θα σου δώσει να καταλάβεις το γιατί.
Όσον αφορά το θέμα 'Αγορά σβέλτου μικρομεσαίου έως 22Κ', όλα τα υποψήφια μοντέλα αξίζει να τα δοκιμάσεις. Ρούχα αγοράζεις και τα προβάρεις τουλάχιστον μια φορά στον καθρέφτη! -
Χαλαρά εννοείται πως θα τα οδηγήσεις όλα και πάρε αυτό που θα σου κάνει την καλύτερη εντύπωση. Τα νούμερα έρχονται σε δεύτερη μοίρα!
-
Πλάκα πλάκα (τώρα θα μου πετάξετε ντομάτες αλλά τέλος πάντων ) το Dodge Calliber το έχεις δει? Λόγω αμερικανιάς ξεχωρίζει, το κοίταξα όταν έψαχνα αλλά λόγω ξενερώματος όταν το είδα (το εσωτερικό του είναι απαράδεκτο από ποιότητα) δεν το οδήγησα ποτέ... Είναι πάντως εντυπωσιακό από έξω!
-
Ακροβάτη για αυτό που είπες τρως ημερήσια αποβολή και να έρθεις αύριο με τον κηδεμόνα σου!
-
Λοιπόν, πριν απαντήσω στους προλαλήσαντες να πω κι εγώ μια γνώμη στον mphysiker για να μην είμαι τελείως
Κατ' αρχήν νομίζω πως η λίστα που έχεις κάνει περιέχει αρκετά ανόμοια αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να βγει άκρη. Δε γίνεται να συγκρίνεις Golf με mito. Τα πράγματα είναι απλά: ή θέλεις ένα αυτοκίνητο που να μη σε περιορίζει σε χώρους και ανέσεις και παίρνεις golf ή θέλεις ένα αυτοκίνητο πιο σπορ, νεανικό και 'trendy' και παίρνεις mito(ή sciroco) .
Από 'κει και πέρα η άποψή μου είναι η εξής: Έχεις στην κατοχή σου ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που στα 2,5 χρόνια δεν έχεις προλάβει να το χαρείς καλά-καλά.Γιατί να μην το δώσεις στα 5-6 χρόνια έχοντας μαζέψει και ένα καλύτερο ποσό και να τσιμπήσεις την 116 που την έχεις και άχτι?
Προσωπικά και μόνο που το σκέφτομαι ότι μετά από 2,5 χρόνια από την αγορά αυτοκινήτου θα έμπαινα πάλι σ'αυτή τη διαδικασία με πιάνει πονοκέφαλοςΠοιοί είναι αυτοί οι 'κάποιοι Ιταλόφιλοι'?
Ποιός μίλησε για Γερμανία και Ιταλία, γιατί το γυρνάτε το θέμα πάλι( )στη γνωστή κόντρα?
Εγώ μίλησα για τη Δέλτα. Ούτε για τη Λάντσια ούτε για τη VW, ούτε για τη Χιουντάι...
Με υποθετικές διατυπώσεις του τύπου 'τι θα γινότανε αν η Δέλτα ήτανε VW' γίνεται κουβέντα?
Και 'γω μπορώ να σου πω ότι αν το golf ήτανε fiat θα πήγαιννε άπατο.Λέει κάτι αυτό?
Αυτό όμως που λες για την έλλειψη δυναμικότητας και την εκκεντρικότητα της Δέλτα είναι ακριβώς αυτό που εννοούσα στο προηγούμενο ποστ. Είναι απολύτως αποδεκτό να λέει κάποιος ότι θέλει ένα αυτοκίνητο λιγότερο εκκεντρικό και με πιο επιθετικές γραμμές, όμως αυτό ΔΕΝ κάνει τη Δέλτα άσχημη.
Να στο πω κι αλλιώς. Το civic ας πούμε είναι πολύ 'διαστημικό' για τα γούστα μου και δε θα το αγόραζα με τπτ! Είναι εκκεντρικό με ένα τρόπο που εμένα δε μου αρέσει. Αυτό σημαίνει ότι θα βγω να το θάψω και να το πω άσχημο? Όχι, είναι ένα αυτοκίνητο άκρως ενδιαφέρον σχεδιαστικά που όμως εμένα προσωπικά δε μου κάνει 'κλικ'. Αυτά. Ελπίζω να έγινα κατανοητός, γιατί βαριέμαι να απαντάω πάλι -
η Δ για μενα ειναι λιγο λιγοτερη 'διαστημικη' απο το civic,αλλα παραμενει κι αυτη διαστημικη...
δε μου αρεσει κανενα απο τα 2, θελω σχημα με καθαρες γραμμες κι ας ειναι και 'κουτι'η Δ ειπα απλως οτι δε μου θυμιζει σπορ οχημα,αλλα πολυμορφικο και οτι εχει μεγαλο ογκο για hatchback..
το civic απο την αλλη μπορει να ειναι πολυ επιθετικο,αλλα μου φαινεται και πολυ αστειο...
πηγες απο τη μια υπερβολη στην αλληειπα οτι μου αρεσει το bravo,ενα καθαρο και ομορφο σχημα με καποιες σπορ πινελιες
μου αρεσει η 147..τοσα πολλα αυτοκινητα υπαρχουν το civic βρηκες κι εσυ να μου συγκρινεις??εμενα οτι δε μου αρεσει και το βρισκω ασχημο, το αποκαλω ασχημο ανεξαρτητως καταγωγης του!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η Δ για μενα ειναι λιγο λιγοτερη 'διαστημικη' απο το civic...
δε μου αρεσει κανενα απο τα 2, θελω σχημα με καθαρες γραμμες κι ας ειναι και 'κουτι'
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Σύμφωνοι σχετικό είναι το γούστο, αλλά κάποια πράγματα δεν αλλάζουν.
Δλδ αν σου πει κάποιος πως η αγαπημένη του τραγουδίστρια είναι... η Μπεζεντάκου τι θα του πεις?
'Ε, εντάξει ρε φίλε τι να κάνουμε σχετικά είναι αυτά. Σ' άλλον αρέσει η Χαρούλα, σ' άλλον
η Μπεζεντάκου'
Μπορεί κάποιος να μου πει πως η Δέλτα του πέφτει μεγάλη ή πως είναι λίγο κυριλέ και θέλει κάτι πιο
σπορ και νεανικό(βλ. Μπράβο ), κ.λ.π. Αλλά να λέει ότι είναι άσχημη
κάτι δεν πάει καλάΜ' αρέσει ο σεβασμός σου στην αντίθετη άποψη
-
δεν ειχα ακριβως αυτο στο νου μου
αλλα καλο ειναι... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
η Δ για μενα ειναι λιγο λιγοτερη 'διαστημικη' απο το civic...
δε μου αρεσει κανενα απο τα 2, θελω σχημα με καθαρες γραμμες κι ας ειναι και 'κουτι'
και το ζαντικο δινει μια νοτα sportiness... οπως το θελει ο φιλος μας Qsis
-
Που το θυμηθήκατε ???
-
mphysicer
Τελικά που κατέληξες; -
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Αν κάνω την κίνηση και 'σκοτώσω' το γκολφ (το παίρνουν για λίγοτερα απο την μισή αρχική του τιμή) και οδηγώντας και τα 3 βασικά μοντέλα της αντιπαράθεσης, καταλήγω στην 116 3π. χωρίς αυτό να σημαίνει απόλυτα οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο απο τα υπόλοιπα. Απλά ταιρίαζει περισσότερο σε αυτά που ζητάω.
Όμως όπως σωστά λέει και ο φίλος dimidekas πονοκεφαλιάζω στην ιδέα να αλλάξω ένα αυτοκίνητο 2.5 ετών για να κάνω απλά και μόνο το γούστο μου. -
Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Αν κάνω την κίνηση και 'σκοτώσω' το γκολφ (το παίρνουν για λίγοτερα απο την μισή αρχική του τιμή) και οδηγώντας και τα 3 βασικά μοντέλα της αντιπαράθεσης, καταλήγω στην 116 3π. χωρίς αυτό να σημαίνει απόλυτα οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο απο τα υπόλοιπα. .Mε τις αλλαγές που κάνουν στους κινητήρες χάθηκε η αξία μεταπώλησης των Golf.Σε 2 χρόνια να έχεις χάσει πάνω από το 50% της αρχικής αξίας είναι μεγάλο θέμα. Αν δε έχεις πραγματικά ανάγκη ,κράτα το λίγο ακόμα και περίμενε να βγει μετά από δύο χρόνια η νέα σειρά 1.Ούτως ή άλλως αν πάρεις την 116 τώρα με αυτούς τους κινητήρες μετά από δύο χρόνια θα θέλεις πάλι να την αλλάξεις και θα έχεις χάσει άλλα 10.000Ε, -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Αν κάνω την κίνηση και 'σκοτώσω' το γκολφ (το παίρνουν για λίγοτερα απο την μισή αρχική του τιμή) και οδηγώντας και τα 3 βασικά μοντέλα της αντιπαράθεσης, καταλήγω στην 116 3π. χωρίς αυτό να σημαίνει απόλυτα οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο απο τα υπόλοιπα. .Mε τις αλλαγές που κάνουν στους κινητήρες χάθηκε η αξία μεταπώλησης των Golf.Σε 2 χρόνια να έχεις χάσει πάνω από το 50% της αρχικής αξίας είναι μεγάλο θέμα. Αν δε έχεις πραγματικά ανάγκη ,κράτα το λίγο ακόμα και περίμενε να βγει μετά από δύο χρόνια η νέα σειρά 1.Ούτως ή άλλως αν πάρεις την 116 τώρα με αυτούς τους κινητήρες μετά από δύο χρόνια θα θέλεις πάλι να την αλλάξεις και θα έχεις χάσει άλλα 10.000Ε,Ενταξει δεν χαθηκε και τρελα η αξια μεταπωλησης,δεν ειναι μονο ο κινητηρας,κατω απο 11000 fsi 1.4 δεν βρισκεις...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
κατω απο 11000 fsi 1.4 δεν βρισκεις...μη κοιτας ποσα ζητανε, μαθε ποσο πωλουνται τελικα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
κατω απο 11000 fsi 1.4 δεν βρισκεις...
μη κοιτας ποσα ζητανε, μαθε ποσο πωλουνται τελικα...
Σωστο αλλα αυτο συμβαινει σε ολα τα αμαξια αυτη την εποχη ειδικα,τελικα φιλος μου πηρε 1.4 fsi 12000€.
-
αυτο λεω, ολα πεφτουν, σιγα μην κρατησει τη μεταπωληση του ενα 1.4fsi
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
Αν κάνω την κίνηση και 'σκοτώσω' το γκολφ (το παίρνουν για λίγοτερα απο την μισή αρχική του τιμή) και οδηγώντας και τα 3 βασικά μοντέλα της αντιπαράθεσης, καταλήγω στην 116 3π. χωρίς αυτό να σημαίνει απόλυτα οτι είναι καλύτερο αυτοκίνητο απο τα υπόλοιπα. .Mε τις αλλαγές που κάνουν στους κινητήρες χάθηκε η αξία μεταπώλησης των Golf.Σε 2 χρόνια να έχεις χάσει πάνω από το 50% της αρχικής αξίας είναι μεγάλο θέμα. Αν δε έχεις πραγματικά ανάγκη ,κράτα το λίγο ακόμα και περίμενε να βγει μετά από δύο χρόνια η νέα σειρά 1.Ούτως ή άλλως αν πάρεις την 116 τώρα με αυτούς τους κινητήρες μετά από δύο χρόνια θα θέλεις πάλι να την αλλάξεις και θα έχεις χάσει άλλα 10.000Ε,+1000
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
κατω απο 11000 fsi 1.4 δεν βρισκεις...
μη κοιτας ποσα ζητανε, μαθε ποσο πωλουνται τελικα...
Σωστο αλλα αυτο συμβαινει σε ολα τα αμαξια αυτη την εποχη ειδικα,τελικα φιλος μου πηρε 1.4 fsi 12000€.
12000? τι χρονολογία και πόσα χλμ?
Αγορά σβέλτου μικρομεσαίου έως 22Κ