-
@VolvoZeus: Γενικά το τελευταίο σου ποστ με βρίσκει απόλυτα σύμφωνω (στο τέλος θα συμφωνήσουμε!) και όπως είπα και πρίν η επιλογή αυτοκινήτου είναι καθαρά υποκειμενική (αλλιώς θα είχάμε όλοι το ίδιο). Για το Νο. 3 (ποιότητα) το αντιλαμβάνομαι ως εξής (προσωπική άποψη...δεν λέω ότι είναι σωστή, αλλά έτσι πιστεύω).
-
Η Χ3 είναι πολλά χρόνια στην παραγωγή και έχει ξεπεράσει τα όποια προβλήματα νεότητας και ποιότητας.
-
Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ ως απτή ποιότητα, μου φαίνεται καλύτερη στην X3. Επίσης, βλέποντας την ταλαιπωρία (οκ 1 αυτοκίνητο δεν είναι αρκετό σαν δείγμα) που είχε υποστεί το Χ3 του κολλητού μου και μετά από 100.000χλμ δεν έκανε κιχ, ούτε μηχανικά αλλά ούτε και στην καμπίνα.
-
Η BMW έχει χάσει ένα μέρος της ποιότητάς της (κατά την γνώμη μου), αλλά το Χ3 είναι από τα τελυταία της προηγούμενης γενιάς με καλύτερη ποιότητα.
Την Volvo την έχω σε μεγάλη εκτίμηση σαν εταιρία και με το νέο design μου αρέσουν και εμφανισιακά τα αυτοκίνητά της. Απλά, σε σύγκριση με τις BMW για εμένα είναι μισό κλικ κάτω. Αυτό σε συνδιασμό με τις χαμηλές πωλήσεις στην Ελλάδα, τα οικονομικά προβλήματα που έχει και τα (όποια) κοινα μέρη με την Ford (άρα χαμηλότερα έξοδα R&D) με οδηγούν στη σκέψη ότι θα έπρεπε να έχει και αντίστοιχη τιμολογιακή πολιτική.
-
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
@VolvoZeus: Γενικά το τελευταίο σου ποστ με βρίσκει απόλυτα σύμφωνω (στο τέλος θα συμφωνήσουμε!) και όπως είπα και πρίν η επιλογή αυτοκινήτου είναι καθαρά υποκειμενική (αλλιώς θα είχάμε όλοι το ίδιο). Για το Νο. 3 (ποιότητα) το αντιλαμβάνομαι ως εξής (προσωπική άποψη...δεν λέω ότι είναι σωστή, αλλά έτσι πιστεύω).-
Η Χ3 είναι πολλά χρόνια στην παραγωγή και έχει ξεπεράσει τα όποια προβλήματα νεότητας και ποιότητας.
-
Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ ως απτή ποιότητα, μου φαίνεται καλύτερη στην X3. Επίσης, βλέποντας την ταλαιπωρία (οκ 1 αυτοκίνητο δεν είναι αρκετό σαν δείγμα) που είχε υποστεί το Χ3 του κολλητού μου και μετά από 100.000χλμ δεν έκανε κιχ, ούτε μηχανικά αλλά ούτε και στην καμπίνα.
-
Η BMW έχει χάσει ένα μέρος της ποιότητάς της (κατά την γνώμη μου), αλλά το Χ3 είναι από τα τελυταία της προηγούμενης γενιάς με καλύτερη ποιότητα.
Την Volvo την έχω σε μεγάλη εκτίμηση σαν εταιρία και με το νέο design μου αρέσουν και εμφανισιακά τα αυτοκίνητά της. Απλά, σε σύγκριση με τις BMW για εμένα είναι μισό κλικ κάτω. Αυτό σε συνδιασμό με τις χαμηλές πωλήσεις στην Ελλάδα, τα οικονομικά προβλήματα που έχει και τα (όποια) κοινα μέρη με την Ford (άρα χαμηλότερα έξοδα R&D) με οδηγούν στη σκέψη ότι θα έπρεπε να έχει και αντίστοιχη τιμολογιακή πολιτική.
To XC60 εχει σχεδιαστει εξολοκληρου απο την Volvo εξω απο την ομπρελα της Ford. Τα αρχικα σχεδια ηθελαν την Volvo να το βασιζει πανω στο Freelander, ομως τελικα διαλεξαν τον δυσκολο δρομο της εξελιξης απο την αρχη γιατι δεν μπορουσαν να δοσουν στο αυτοκινητο τα χαρακτηριστικα που ηθελαν. Ειναι και ενας απο τους λογους οπου το ολο project δεν χαροποιησε κανεναν στη Ford και κοστισε υπερβολικα. Οσο για το platform sharing ριξε μια ματια σε αυτο το link
http://www.popularmechanics.com/automot ... tml?page=1
Πηγαινε το ποντικη πανω στους αριθμους και θα δεις επεξηγησεις. Ελπιζω να σου δικαιολογησει την διαφορα τιμης μεσα στο group οπως εκανε και εμενα. Τουλαχιστον τα χειριστηρια και γενικα οτι βλεπεις ειναι διαφορετικα και οχι οπως στο VAG που απο την Skoda μεχρι την Audi εχουν πχ τα ιδια χειριστηρια για τα παραθυρα σε ενα σωρο μοντελα! -
-
@VolvoZeus: Σε ευχαριστώ για το Link...διαφωτιστικό όντως (βέβαια δεν βρήκα κάτι για το XC60 μόνο για το C30). Όσο για το VAG συμφωνώ 100%.
-
Ωραία κουβέντα κάνατε, μπράβο. Πάντως -και επειδη μ' αρέσει το offroad- δεν θα 'πρεπε να αφήνατε απέξω απ΄τήν αξιολόγηση τις επιδόσεις εκτός δρόμου..στο κάτω-κάτω suv είναι..και εκει η GLK υπερτερεί.
-
Ίσως ναι ίσως όχι αλλά δεν με απασχολεί αυτό .
Εκείνο που με έχει βγάλει από τα ρούχα μου με τους κονδηλοφόρους του χώρου είναι ότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να πουν ότι εκτός από καλό ( που μπορεί να είναι ) είναι και όμορφο .
Μα είναι σαν παντόφλα …. Κανείς δεν το βλέπει , ή δεν θέλει, ή δεν μπορεί να το δει γιατί κάτι σε πρασινοκιτρινομωβ χρώμα του κλείνει το οπτικό πεδίο. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ίσως ναι ίσως όχι αλλά δεν με απασχολεί αυτό .
Εκείνο που με έχει βγάλει από τα ρούχα μου με τους κονδηλοφόρους του χώρου είναι ότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να πουν ότι εκτός από καλό ( που μπορεί να είναι ) είναι και όμορφο .
Μα είναι σαν παντόφλα …. Κανείς δεν το βλέπει , ή δεν θέλει, ή δεν μπορεί να το δει γιατί κάτι σε πρασινοκιτρινομωβ χρώμα του κλείνει το οπτικό πεδίο.Kαι τα περιοδικά πώς θα ζήσουν;Ζούμε σε περίοδο κρίσης και η Mercedes έχει πολλά λεφτά.GLK είναι αυτή!Έχει βάλει και καταχωρήσεις σε άσχετα περιοδικά από τώρα για την νέα Ε-class και παρουσιάζουν ως πρωτοπόρο ένα σύστημα ίδιο με το City Safety( το σύστημα που φρενάρει από μόνο του σε χαμηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο) που ήδη η Volvo χρησιμοποιεί στο XC60 από πέρυσι!!! Ήμαρτον πλέον!Ήμαρτον!
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Ίσως ναι ίσως όχι αλλά δεν με απασχολεί αυτό .
Εκείνο που με έχει βγάλει από τα ρούχα μου με τους κονδηλοφόρους του χώρου είναι ότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να πουν ότι εκτός από καλό ( που μπορεί να είναι ) είναι και όμορφο .
Μα είναι σαν παντόφλα …. Κανείς δεν το βλέπει , ή δεν θέλει, ή δεν μπορεί να το δει γιατί κάτι σε πρασινοκιτρινομωβ χρώμα του κλείνει το οπτικό πεδίο.Kαι τα περιοδικά πώς θα ζήσουν;Ζούμε σε περίοδο κρίσης και η Mercedes έχει πολλά λεφτά.GLK είναι αυτή!Έχει βάλει και καταχωρήσεις σε άσχετα περιοδικά από τώρα για την νέα Ε-class και παρουσιάζουν ως πρωτοπόρο ένα σύστημα ίδιο με το City Safety( το σύστημα που φρενάρει από μόνο του σε χαμηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο) που ήδη η Volvo χρησιμοποιεί στο XC60 από πέρυσι!!! Ήμαρτον πλέον!Ήμαρτον!
Δυστυχως σε αυτο φταιει και η Volvo με το συντηρητικο marketing που εχει. Ακομα και απλες καινοτομιες που εχει αποκλειστικα οπως πχ η αυτοματη ρυθμιση υψους των ζωνων ασφαλειας, δεν τα προωθει. Εδω εβγαλε πρωτη turbo μεταβλητης γεωμετριας σε κινητηρες βενζινης στον νεο T6 και δεν ασχοληθηκε κανεις, μολις ομως το εκανε η Porsche (ενα χρονο μετα) παρουσιαστηκε σαν πρωτοπορεια της!!
-
Ο χρήστης Dimitris Gr. έγραψε:
Ωραία κουβέντα κάνατε, μπράβο. Πάντως -και επειδη μ' αρέσει το offroad- δεν θα 'πρεπε να αφήνατε απέξω απ΄τήν αξιολόγηση τις επιδόσεις εκτός δρόμου..στο κάτω-κάτω suv είναι..και εκει η GLK υπερτερεί.Εγω προσωπικα δεν ειμαι σε θεση να αξιολογησω τις εκτος δρομου ικανοτητες ενως αυτοκινητου απο την στιγμη που δεν εχω καμια εμπειρια σε αυτο τον τομεα. Το μονο που μπορω να πω ειναι οτι το XC60 εχοντας το Haldex III με μια λειτουργια που την ονομαζει instant traction (http://en.wikipedia.org/wiki/Haldex_Tra ... Gen_-_2006), και ενα αλλο συστημα hill descent (στις αποτομες κατηφορες κραταει μονο του σταθερη ταχυτητα 20Km/h και σταθεροποιει το οχημα) θα σε παει ανετα σε μια δυσβατη παραλια και σε ενα χιονισμενο βουνο....δεν νομιζω οτι ζητουμενο σε αυτη την κατηγορια ειναι κατι πιο hardcore...Οριστε και ενα video απο την παρουσιαση των offroad ικανοτητων του... http://www.youtube.com/watch?v=ZdvBqEwEfWU
Ελπιζω να βοηθησα... -
Ωραίο Video . Το κατείχε το παιχνίδι ο παίχτης . Πολύ καλός
-
Σαφώς φθηνότερο με επίσης πολύ καλή ποιότητα κατασκευής , πολύ καλό στο δρόμο και με δυνατότητες εκτός που ούτε καν μπορεί να βάλει με το μυαλό του ο οδηγός ενός SUV , είναι το Freelander II .
Προσωπικά θα το προτιμούσα, χωρίς 2η κουβέντα.
Δεν έχει λύσει όμως το πρόβλημα (και μάλιστα μεγάλο) 'αξιοπιστία', πράγμα που η VOLVO έχει αφήσει πίσω (αν είχε ποτέ...) και γι αυτό είναι αόρατο, τουλάχιστο στους ελληνικούς δρόμους.
Δε νομίζω να συμβεί το ίδιο με το XC60 αν και το momentum δεν το ευνοεί. -
Και τα μοτέρ κλπ. Πάντως στην Γαλλία έχω δεί ήδη 3-4 να κυκλοφορούν και είναι
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και τα μοτέρ κλπ. Πάντως στην Γαλλία έχω δεί ήδη 3-4 να κυκλοφορούν και είναιΕγω ειδα παλι ενα λευκο χθες στο δρομο....Γενικα εχει περπατησει πολυ στην Ελλαδα τηρουμενων των αναλογιων...
-
Όλα όσα είδα λευκά ήταν. Του πάει πάρα πολύ
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όλα όσα είδα λευκά ήταν. Του πάει πάρα πολύΣιγουρα δεν ηταν το ιδιο ?
-
Άλλες πινακίδες
-
Εξαιρετικό αυτοκίνητο για όσους το επιλέξουν. Μου άρεσε στο παραπάνω βίντεο που δείχνει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου αλλά το 99% των οδηγών που θα το επιλέξουν ούτε που πρόκειται να τις χρησιμοποιήσουν. Ειδικά οι 40+ μοίρες στο πλάι ήταν όλα τα λεφτά. Που είναι τα λεφτά οεεεοοο......?
-
Με κυνηγαει τελικα αυτο το αυτοκινητο...μεχρι το φουρνο πηγα και περασε ενα χρυσαφι απο μπροστα μου ....καλα ποσα εχει πουλησει πια!!!
-
Ισως το ομορφοτερο απο τα μεσαια premium SUV.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Με κυνηγαει τελικα αυτο το αυτοκινητο...μεχρι το φουρνο πηγα και περασε ενα χρυσαφι απο μπροστα μου ....καλα ποσα εχει πουλησει πια!!!Μαζί τα βλέπουμε? Ρε μένεις Στρασβούργο? Σήμερα το απόγευμα είδα ένα χρυσαφί
-
Κρίση-κρίση αλλά αυξάνονται και πληθύνονται...είδα ένα σήμερα στην Εθνική... είναι αρκετά μεγάλο!
Volvo XC60