-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η αντιγραφή δεν με πειράζει ιδιαίτερα, για να πω την αλήθεια, μετά τα τόσα ανοσιουργήματα που έχουμε δει από την Κορέα στο σχέδιο, καλύτερα να αντιγράφουν, παρά να σχεδιάζουν μόνοι τους!
Το μόνο που μου φαίνεται ψιλο-χοντρο-άθλιο είναι το ταμπλό...
Αν σου φαίνεται ψιλο-χοντρο-άθλιο το ταμπλό τι έχεις να πεις για το ταμπλό του Punto?
Απαντώ κι εγώ: ότι έχει πολύ σκληρά για το γούστο μου πλαστικά και δεν μου αρέσει συνολικά, αν και σαν σχέδιο είναι πολύ όμορφο. Δεν θα το αγόραζα πάντως, όπως δεν θ'αγόραζα και το Getz.
Δεν μ'αρέσει να βιάζομαι, αλλά μου φαίνεται χειρότερο του Getz...
Ευχαριστημένος;Να υποθεσω οτι εισαι fan των Ιταλικων αυτοκινητων και προτιμας την Υψιλον momo design απο το getz?
Δεν θελω να σε στεναχωρησω,αλλα το βρωμοκορεατικο ειναι ανωτερο απο την Υψιλον σε ολους τους τομεις. Φρενα,κρατημα,επιδοσεις,ανεση,ασφαλεια,ποιοτητα,τιμη. Μονο γκομενες εχω δει να αγοραζουν lancia και gay.
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Η αντιγραφή δεν με πειράζει ιδιαίτερα, για να πω την αλήθεια, μετά τα τόσα ανοσιουργήματα που έχουμε δει από την Κορέα στο σχέδιο, καλύτερα να αντιγράφουν, παρά να σχεδιάζουν μόνοι τους!
Το μόνο που μου φαίνεται ψιλο-χοντρο-άθλιο είναι το ταμπλό...
Αν σου φαίνεται ψιλο-χοντρο-άθλιο το ταμπλό τι έχεις να πεις για το ταμπλό του Punto?
Απαντώ κι εγώ: ότι έχει πολύ σκληρά για το γούστο μου πλαστικά και δεν μου αρέσει συνολικά, αν και σαν σχέδιο είναι πολύ όμορφο. Δεν θα το αγόραζα πάντως, όπως δεν θ'αγόραζα και το Getz.
Δεν μ'αρέσει να βιάζομαι, αλλά μου φαίνεται χειρότερο του Getz...
Ευχαριστημένος;Να υποθεσω οτι εισαι fan των Ιταλικων αυτοκινητων και προτιμας την Υψιλον momo design απο το getz?
Δεν θελω να σε στεναχωρησω,αλλα το βρωμοκορεατικο ειναι ανωτερο απο την Υψιλον σε ολους τους τομεις. Φρενα,κρατημα,επιδοσεις,ανεση,ασφαλεια,ποιοτητα,τιμη. Μονο γκομενες εχω δει να αγοραζουν lancia και gay.
Δεν πειράζει, ας είναι ό,τι θέλει, το Ypsilon ένα χάλι μαύρο κι εγώ gay κλπ κλπ
Άντε πήγαινε τώρα πάλι στο τόπικ για το ποδόσφαιρο και προσπάθησε ν'αργήσεις να ξαναβγείς, τι λες; -
Βλέποντας μερικά video από το youtube, μου θυμίζει περισσσότερο i30 με στοιχεία από το getz παρά corsa.
Για παράδειγμα: http://www.youtube.com/watch?v=uoVT40yeJCk' target='_blank
-
Ξέρετε ρε παιδιά πότε θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα; (πρωτότυπη ερώτηση ε;) Θα το τσιμπήσει η μάνα μου μόλις βγει...
-
Μάλλον θα το καθυστερήσουν λίγο, για να πουληθεί ότι στοκ Getz υπάρχει.
-
Εχει ένα i20 στο The Mall στο Μαρούσι και το κληρώνουν, για όποιον ενδιαφέρεται να το δεί απο κοντά. Είναι ίδιο με το κόκκινο που υπάρχει σε φωτό λίγες σελίδες πρίν.
Προσωπικά δε με χάλασε εξωτερικά, ωραίο είναι αλλά μου την έσπασαν λίγο αυτά τα νικελ (σήμα της χιουντάι και ένα οριζόντιο πλαίσιο) στη μάσκα και στην πίσω πόρτα. Μου φάνηκαν λίγο καγκουρίστικα και τελείως ψεύτικα. Στις φωτογραφίες με το ανθρακί παραπάνω δεν υπάρχουν αυτά.
-
Μεταφερόμαστε στους «Κατασκευαστές»
-
[/quote]
το τιμονι μοιαζει λιγο με της δελτα.... -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Μεταφερόμαστε στους «Κατασκευαστές»Γιατί, κυκλοφόρησε; Τιμές;
-
Θα είναι Made in India με ότι θετικό ή αρνητικό μπορεί να σημαίνει. Made in India είναι βεβαίως και το i10.
Πως σας φαίνεται να μιλάμε για ινδική ποιότητα κατασκευής (με curry ή χωρίς;;) -
Σε απόλυτα νούμερα (όχι ποσοστιαία δηλαδή) οι Ινδοί πρέπει να έχουν περισσότερους πανεπιστημιακούς αποφοίτους υψηλής ειδίκευσης από τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
-
Φαντάσου δηλαδή οι κινέζοι τι θα έχουν!
-
Και αυτοί. Άλλο όμως ένα κινέζικο προϊόν κι άλλο ένα προϊόν 'made in China'.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και αυτοί. Άλλο όμως ένα κινέζικο προϊόν κι άλλο ένα προϊόν 'made in China'.Δηλαδή το ιαπωνικό Jazz πχ είναι ίδιο με το κινέζικο;
Άραγε ο κινέζος που φτιάχνει Jazz απολαμβάνει υψηλό μισθό και όλα τα καλά του ιάπωνα συναδέλφου του... Παρομοίως, ο ινδός που φτιάχνει τα Hyundai είναι στην ίδια καλή μοίρα με τον κορεάτη συνάδελφο, κοκ κοκ...Προφανώς βέβαια και έχει διαφορά ένα Chery από ένα Honda... Αλλά σίγουρα έχει διαφορά ένα κινέζικο Honda ή Skoda ή Citroen (τα sedan τέτοια δεν είναι; ), από τα αντίστοιχα ιαπωνικά, τσέχικά ή γαλλικά...
-
από HighFidelity την 26/11/08 11:04
manosk έγραψε:
Και αυτοί. Άλλο όμως ένα κινέζικο προϊόν κι άλλο ένα προϊόν 'made in China'.Δηλαδή το ιαπωνικό Jazz πχ είναι ίδιο με το κινέζικο;
από kalmik την 25/11/08 13:54
Θα είναι Made in India με ότι θετικό ή αρνητικό μπορεί να σημαίνει. Made in India είναι βεβαίως και το i10.
Πως σας φαίνεται να μιλάμε για ινδική ποιότητα κατασκευής (με curry ή χωρίς;;)Tην ποιότητα, εδώ και πολλά χρόνια, δεν την καθορίζει η χώρα παραγωγής αλλά το όνομα του κατασκευαστή και η πολιτική του, αλλά και οι βασικές συνιστώσες σχεδιασμού του προιόντος και το target group στο οποίο απευθύνεται σε ορισμένες περιπτώσεις.
Σε αυτές τις χώρες συνήθως υπάρχουν υπερσύγχρονα εργοστάσια γεμάτα robot και προηγμένα συστήματα παραγωγής και ελέγχου ποιότητας, τα οποία εντυπωσιάζουν με τις επιδόσεις τους και την ποιότητα που επιτυγχάνουν στο τελικό προιόν. -
Έχει αναλυθεί αλλού το θέμα, αλλά ας το ξαναγράψουμε: πλέον η κατασκευή αυτοκινήτων δεν έχει να κάνει με το που αλλά με το πως. Τα εργοστάσια είναι αυτοματοποιημένα και η δουλειά των εργατών είναι πολύ συγκεκριμένη. Ο Ινδός θα κάνει ό,τι και ο Εγγλέζος ή ο Σουηδός, τίποτα λιγότερο.
Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η Toyota Τουρκίας, η οποία αποδεικνύεται πιο αποτελεσματική (στον τομέα της αξιοπιστίας του προϊόντος) από την αντίστοιχη της Αγγλίας.
Το θέμα είναι να υπάρχουν άνθρωποι που να κατέχουν την απαιτούμενη τεχνογνωσία: οι Ινδοί την κατέχουν. Μπορεί το 1 δις να σπάει πέτρες και να βουτάει στις λάσπες για λίγο ρύζι, όμως πολλά εκατομμύρια ξέρουν τι τους γίνεται.
Εκτός λοιπόν από το πρεστίζ, δεν υπάρχει άλλος λόγος να προτιμηθεί ο Ευρωπαίος από τον Ινδό. Μοναδική εξαίρεση θα χαρακτήριζα τους Ιάπωνες, που έχουν απλώς άλλη ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, όχι άλλη κατάρτιση. Δηλαδή αν ο Γιαπωνέζος εργάτης δει μια φθαρμένη βίδα, θα ειδοποιήσει τον επιστάτη αμέσως, ο Ινδός (ή ο Ιταλός ) θα ελέγξει αν κοιτάζει ο επιστάτης και θα ρίξει μια σφυριά για να έρθει η βίδα στα ίσα της. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έχει αναλυθεί αλλού το θέμα, αλλά ας το ξαναγράψουμε: πλέον η κατασκευή αυτοκινήτων δεν έχει να κάνει με το που αλλά με το πως. Τα εργοστάσια είναι αυτοματοποιημένα και η δουλειά των εργατών είναι πολύ συγκεκριμένη. Ο Ινδός θα κάνει ό,τι και ο Εγγλέζος ή ο Σουηδός, τίποτα λιγότερο.
Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η Toyota Τουρκίας, η οποία αποδεικνύεται πιο αποτελεσματική (στον τομέα της αξιοπιστίας του προϊόντος) από την αντίστοιχη της Αγγλίας.
Το θέμα είναι να υπάρχουν άνθρωποι που να κατέχουν την απαιτούμενη τεχνογνωσία: οι Ινδοί την κατέχουν. Μπορεί το 1 δις να σπάει πέτρες και να βουτάει στις λάσπες για λίγο ρύζι, όμως πολλά εκατομμύρια ξέρουν τι τους γίνεται.
Εκτός λοιπόν από το πρεστίζ, δεν υπάρχει άλλος λόγος να προτιμηθεί ο Ευρωπαίος από τον Ινδό. Μοναδική εξαίρεση θα χαρακτήριζα τους Ιάπωνες, που έχουν απλώς άλλη ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, όχι άλλη κατάρτιση. Δηλαδή αν ο Γιαπωνέζος εργάτης δει μια φθαρμένη βίδα, θα ειδοποιήσει τον επιστάτη αμέσως, ο Ινδός (ή ο Ιταλός ) θα ελέγξει αν κοιτάζει ο επιστάτης και θα ρίξει μια σφυριά για να έρθει η βίδα στα ίσα της.Νομίζω πως μεγάλη σημασία έχει από που προμηθεύεται τα εξαρτήματα το κάθε εργοστάσιο. Αυτά χαλάνε! Τα ιαπωνικά εργοστάσια της τογιότα χρησιμοποιουν γιαπωνέζους προμηθευτές τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά ευρωπαίους και εκεί είναι το πρόβλημα. οι δίσκοι που στραβώνουν, τα ψυγεία που τρυπάνε, κτλ
-
Το αυτοκίνητο το είδα προχτές στην έκθεση. Μου άρεσε πολύ εξωτερικά αλλά και το εσωτερικό του φαίνεται πολύ προσεγμένο και ποιοτικό. Μεγαλούτσικο είναι γύρω στα 3,95μ. Αυτό που μου ξένισε λιγάκι ήταν το ταμπλώ το οποίο είναι κατάμαυρο. Περιμένω να του κάνω ένα test drive τις επόμενες μέρες να μας δώσουν και το φυλλάδιο να δούμε ακριβώς τι περιλαμβάνει. Ενδιαφέρεται η μάνα μου.
Το είδες κανείς από σας από κοντά;
-
Λοιπόν, εάν αυτό το αυτοκίνητο είναι όπως το περιγράφουν στο άρθρο των 4Τ το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για το 1,2!!!!!
-
Το αυτοκίνητο είναι πολύ προσεγμένο και ειδικά το εσωτερικό του μου άρεσε. Εμφανώς πολύ βελτιωμένο σε σχέση με το Getz που αντικατέστησε.
Hyundai i20