Ο χρήστης nonos έγραψε:
παρτε ενα με φτηνα ανταλλακτικα ,με οσο το δυνατον περισσοτερους αξιοπιστους προμηθευτες στα περιφερειακα του ,αν γινεται και φτιαγμενο στο japan και οχι japan φτιαγμενο στην ευρωπη.
όπως...ποιό;
Ο χρήστης nonos έγραψε:
παρτε ενα με φτηνα ανταλλακτικα ,με οσο το δυνατον περισσοτερους αξιοπιστους προμηθευτες στα περιφερειακα του ,αν γινεται και φτιαγμενο στο japan και οχι japan φτιαγμενο στην ευρωπη.
όπως...ποιό;
Λοιπόν φίλοι πήγαμε και είδαμε τα εξής:
FORD FOCUS 1.0 125ps Trend
NISSAN PULSAR 1.2 115ps Energy
HYUNDAI i30 1.4 100ps Comfort
στα 15000 περίπου έκαστο, με μικροδιαφορές μεταξύ τους σε επιδόσεις, χώρους, εξοπλισμό, τέλη, εγγύηση κτλ.
μας άρεσαν όλα!!
Εσείς ποιό θα διαλέγατε;;
Eπίσης υπάρχουν τα Toyota Auris, Kia Ceed, Skoda rapid spaceback, Citroen C4
Τι άλλο να κάνω;; Πρέπει να υπάρξει κάποιος συμβιβασμός...αφού τα ατμοσφαιρικά βενζινοκίνητα είναι μπας κλας πλέον!
Ευχαριστώ! Μόλις είδα το Nissan Pulsar και φαίνεται ωραίο...
Τίποτα από τα 2!
Βάζουμε μπρος και φεύγουμε κατευθείαν γκαζώνοντας ακόμα και -5 βαθμούς να εχει έξω.
Φυσικά και δεν αφήνουμε ρελαντί 1'-2' πριν σβήσουμε, σβήνουμε αμέσως ακόμα κ μετά από ταξίδι/ζόρισμα.
Βενζίνα φυσικά βάζουμε ΜΟΝΟ στον βρωμοβενζινά κοντά στο σπίτι μας που νοθεύει το καύσιμο με χρησιμοποιημένα λάδια, έχει καταστρέψει κόσμο και τον αποφεύγουν ακόμα και οι γέροι με τα toyota hilux του 1980
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Eτσι οπως θετεις τα πραγματα, θα επεκλεια την αγορα αυτοκινητου με turbo.
Δηλαδη βαναυση οδηγηση απο μανα και αδερφη που δε γνωριζουν τις ιδιαιτεροτητες της οδηγησης και της συντηρησης.
Επισης αποκλειω και τα ντιζελ, οπου πρεπει να αλλαξει το στυλ οδηγησης.
Φανταζομαι τη μητερα σου να οδηγη το ντιζελ με 4000 στροφες και να αναρωτιεται γιατι δεν εχει αλλο γκαζι(χωρις παρεξηγηση )
Λοιπόν έγινε το οικογενειακό συμβούλιο και το κογκρέσο αποφάσισε οτι θα δοθεί το 406 για απόσυρση και θα αγοραστεί καινούργιο έως 15 χιλιάρικα ευρώ.
Οπότε αν μπορείτε να προτείνετε κάποιο
θα ήμουν κάτι παραπάνω από ευγνώμων γιατί πραγματικά δεν ξέρω τίποτα από μοντέλα...
Δεν είναι το θέμα τα λεφτά. Ξαναλέω, υπάρχουν. Και το συγκεκριμενοποίησα με τα ποσά που ανέφερα.
Αυτό που θέλω είναι να τις στριμώξω να αλλαχτεί επιτέλους το 406 με κάτι άλλο, είτε μεταχειρισμένο είτε καινούργιο, και χρειάζομαι να γεμίσω μια φαρέτρα με συγκεκριμένα επιχειρήματα, τιμές και μοντέλα για να αρχίσω να τις πυροβολώ και να κάνω κινήσεις. Κατά βάθος θέλουν κι αυτές να το αλλάξουμε αλλά βαριούνται, διστάζουν, δεν ασχολούνται και πρέπει εγώ να τις ψήσω.
Έχει ξεκινήσει άπειρες φορές η συζήτηση 'μωρέ να δίναμε το 406...' αλλά μέσα στον γενικότερο (ενίοτε και δικό μου) ζαμανφουτισμό μένει εκεί και δεν προχωράει...
Το έγραψα παραπάνω φίλε....
Μεταχειρισμένο το πολύ 10ετίας/100.000χλμ με 7-8 χιλιάρικα ή καινούργιο έως το πολύ 15000. Καλά δεν είναι; (Δεν θέλουμε και μερσεντέ...)
Μετρητοίς. Υπάρχουν.
Αλλά προτιμάμε να τα δίνουμε λίγα λίγα για να συμμαζεύουμε τον τάφο.
Είναι η νοοτροπία 'αν δεν πεθάνει, δεν το πετάω' και ισχύει γενικότερα στην οικογένειά μου. Που να δεις με τις ηλεκτρικές συσκευές τι γινόταν...ζαμανφού κι απάνω τούρλα
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Εσύ τι χρειάζεσαι? Θες οπωσήποτε το μικρό Yaris? Όπως περιγράφεις την κατάσταση, έχεις μεσσαίο αυτοκίνητο που κάνει δουλειά μικρού. Μήπως να πάρεις ένα μικρό ακόμη, να γλυτώσεις και μερικά χρήματα και να ησυχάσεις ?
Εγώ θέλω να φύγει ο τάφος που οι δυνατότητες του είναι αντιστρόφως ανάλογες των χρημάτων που στοιχίζει (και που τελευταία η αλήθεια είναι οτι όλο και σπανιότερα χρησιμοποιείται γιατί ο καθένας μας κοιτάει να καβατζώσει το yaris και να φορτώσει το 406 στον άλλον), και να αντικατασταθεί από ένα λίγο μεγαλύτερο/δυνατότερο/ανετότερο από το Yaris όχημα.
Έτσι θα υπάρχουν 2 οχήματα που θα εναλλάσονται ανάλογα τη χρήση, Yaris:μικρές διαδρομές, οικονομία, Αθήνα κλπ. και ???:μεγαλύτερες διαδρομές, ταξίδια, μεταφορά περισσότερων ατόμων, φόρτωμα κλπ.
Το να πάρω ακόμα ένα μικρό ή μικρότερο βολεύει μόνο οικονομικά και πουθενά αλλού. Και το πρόβλημα δεν είναι να γλιτώσουμε απλά χρήματα, αλλά να έχουμε ένα αυτοκίνητο που δικαιολογεί τα χρήματα που μας κοστίζει.
Eτσι οπως θετεις τα πραγματα, θα επεκλεια την αγορα αυτοκινητου με turbo.
Δηλαδη βαναυση οδηγηση απο μανα και αδερφη που δε γνωριζουν τις ιδιαιτεροτητες της οδηγησης και της συντηρησης.
Επισης αποκλειω και τα ντιζελ, οπου πρεπει να αλλαξει το στυλ οδηγησης.
Φανταζομαι τη μητερα σου να οδηγη το ντιζελ με 4000 στροφες και να αναρωτιεται γιατι δεν εχει αλλο γκαζι(χωρις παρεξηγηση )
Οποτε μαλλον κοιτα κατι σε αξιοπιστο ατμοσφαιρικο ιαπωνεζικο.
Lancer 1.5, auris 1,33
Καμία παρεξήγηση φίλε, όπως τα λες είναι και χειρότερα!! Μιλάμε για στυλ οδήγησης τρακτερατζή, βάζουν 4η και απλά πατάνε γκάζι-φρένο με 2500 στροφές και κρεμάει όλο το αμάξι, άμα δε είναι καμιά ανηφόρα και εκνευριστούν γιατί δεν τραβάει κατεβάζουν 1η ΓΚΡΑΑΑΠ με μίσος γιατί δε μπαίνει...σχεδόν ακούω το κιβώτιο να ουρλιάζει. Πλύσιμο του αυτοκινήτου όποτε το θυμηθούν με το σκληρό του σφουγγαριού και άβα, παρκάρισμα χύμα στον ήλιο να τρώει βροχές κουτσουλιές ρετσίνια απ' τα δέντρα, βενζίνη βάζουν στον πιο φτηνό της περιοχής που έχει φάει εκατό πρόστιμα για νοθεία και τον αποφεύγουν όλοι, 'αχ ας το πλύνω λίγο' κατάβρεγμα με το λάστιχο σε ζεματιστές δισκόπλακες και χαχάνισμα με τους ατμούς που βγάζουν και μετά 'αχ τρέμει το τιμόνι οταν φρενάρω' και 200€ για καινούργιες δισκόπλακες και πολλά άλλα...
Αυτά που λες για τα turbo έχουν βάση, οπότε ξεχνάω τα TSI και diesel....;
Το Auris 1.3 μου αρέσει, αλλά δεν ξέρω τι λέει από απόδοση, θα μπορεί να κάνει καμιά άνετη προσπέραση φορτωμένο ή θα κατεβάζω συνέχεια σχέση όπως με το yaris;
Γλυκοκοιτάζω το Focus mk2 1.6 με τα 115 άλογα, τι λέει αυτό;
Άντε ρε παιδιά, μπας και καταφέρω και τους αλλάξω μυαλά...δυστυχώς δεν πρόλαβα να τις πείσω και πλήρωσαν τα τέλη του 2015 οπότε τώρα έχουν άλλοθι οτι 'μα πληρώσαμε τα 265 ευρώ οπότε ας το κρατήσουμε και τούτη τη χρονιά'
Μοναδική μου ελπίδα πλέον οτι τον επόμενο μήνα θα χρειαστεί σέρβις+λάστιχα (μια 500ρα€ στο νερό), πρέπει να τις πείσω οπωσδήποτε να το ξεφορτωθούμε πριν τα πληρώσουν ΚΑΙ αυτά αλλιώς θα το παντρευτούμε για κανά 5άρι χρόνια ακόμα....