-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Φίλε εγώ αν ήμουν 65 θα έπαιρνα Golf GTI DSG χαλαρά!!!!!Τελος!!!!!!!!!!!!!!!
Θα με φρόντιζαν πιο πολύ παιδια και εγγόνια
Θα έκανα πλακίστα στις φίλες της γυναίκας μου αν κρατάνε τα botox και οι σιλικόνες
Θα την έπεφτα σε καμμια μικρούλα
Θα δοκίμαζα τα κότσια μου σε καμμια ευθειούλα
Θα παρκαρα πανεύκολατρανταχτο παραδειγμα ο πατερας μου θα παρει το νεο GTi...
ετων 64 και αν του στριψει μοιραζει τσαγια σε πολλους νεαρους...
με το 320ι εριξε σε κατι στροφες τα αυτια σε Α4 (με 160αλογακια...οχι 4χ4..)αλλα μιλαμε για ατομο που εχει τρεξει με Lancia σε rally..
εγω δεν θα πηγαινα σε 5αρα πολυ μεγαλο για τα γουστα μου...
ειπα...c class Η 320 M pack προφυλακτηρες...αντε και Α5 αν δεν θελω 4πορτο...
ομορφο...το Α5VolvoZeus για ΒΜW απλα να σου πω οτι το αμαξι δεν εχει κανει κιχ...
σε τιποτα....και μαλιστα Κερκυρα με πραγματικα δρομους για γελια... -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
VolvoZeus για ΒΜW απλα να σου πω οτι το αμαξι δεν εχει κανει κιχ...
σε τιποτα....και μαλιστα Κερκυρα με πραγματικα δρομους για γελια...Εχω ακουσει (και δει) διαφορα στην E92 οχι τοσο για τριγμους οσο για ξεφλουδισματα σε κουμπια. Και μαλιστα η σταση της αντιπρωσοπειας ηταν οτι φταιει το ph του δερματος
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ειναι αποριας αξιο πως τα διαφορα προβληματα ποιοτητας των Mercedes (τα οποια προς θεου ειναι πολυ καλα αυτοκινητα) απο το 2000 και μετα δεν εχουν φτασει στα αυτια των ελληνων καταναλωτων....για ψαξτε λιγο καλυτερα για τα πλαστικα που ξεφλουδιζουν σε αυτοκινητα 40-50χιλ με σημα το αστερι, τους διαφορους τριγμους στο εσωτερικο των Sportscoupe των 35χιλ κ.ο.κ. Τα ιδια βεβαια συμβαινουν και στα BMW και στα Audi με τις αντιπρωσοπειες να μην αναλαμβανουν καν την ευθυνη για αυτοκινητα 1-2 ετων.Κάθε άλλο.Όταν ο πατήρ αγόραζε αυτοκίνητο εν έτει 2006,το σκεφτήκαμε πολύ σοβαρά σαν ενδεχόμενο,αλλά βλέποντας οτι απο το 2005 η κατάσταση είχε βελτιωθεί αισθητά,προχωρήσαμε στην αγορά.Στα 65000 που είναι το αμάξι δεν έχει κάποιο πρόβλημα.
Τριγμοί (αναλόγως το πως το εννοεί κανείς) υπάρχουν σε πολλά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γενικώς, θεωρώ ότι στην PGA κάτι δεν έχουν καταλάβει καλά στο θέμα της τιμολόγησης. Δεν μπορείς να κοστολογείς το -ομολογουμένως πανέμορφο, αλλά άσχετο αυτό- Laguna Coupe 39 χιλιάρικα, από τη στιγμή που το Α5 είναι στα 38.500...
37.850 κοστίζει η GT στη Γαλλία, πόσο θα έπρεπε να έχει στην ψωροκώσταινα ;
Τότε έχουν αποφασίσει προφανώς να κρατήσουν την παραγωγή του σε πολύ χαμηλά επίπεδα, γιατί με αυτές τις τιμές δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσει. Θα θεωρούσα λογική μια τιμή γύρω στα 35-36Κ για το GT.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Γενικώς, θεωρώ ότι στην PGA κάτι δεν έχουν καταλάβει καλά στο θέμα της τιμολόγησης. Δεν μπορείς να κοστολογείς το -ομολογουμένως πανέμορφο, αλλά άσχετο αυτό- Laguna Coupe 39 χιλιάρικα, από τη στιγμή που το Α5 είναι στα 38.500...
37.850 κοστίζει η GT στη Γαλλία, πόσο θα έπρεπε να έχει στην ψωροκώσταινα ;
Τότε έχουν αποφασίσει προφανώς να κρατήσουν την παραγωγή του σε πολύ χαμηλά επίπεδα, γιατί με αυτές τις τιμές δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσει. Θα θεωρούσα λογική μια τιμή γύρω στα 35-36Κ για το GT.
σιγουρα θα παιζει εκπτωση 2-3κ αν πας στην αντιπ/πια...
-
Αντιμετωπίζω παρόμοιο προβληματισμό αυτή την περίοδο και θα ήθελα να θέσω υπόψη του sprsk και του κοινού το εξής που παρατήρησα πρόσφατα: απορρίπτω τις γερμανικές premium μάρκες (Αudi A4, BMW 3 series, MERC C Class) στην Ελλάδα εξ αρχής διότι έχουν 'φουσκωμένες' τιμές, δηλαδή οι τιμές τους είναι 15-20% ακριβότερες από την Γερμανία *χωρίς να φταίνε οι δασμοί *(αυτό δεν συμβαίνει με την VW). Παρατήρησα όμως ότι η Merc C Class 1.6 Blue Efficiency (156hp) έχει αφενός πολύ καλή αναλογία ίππων / λίτρο, είναι οικονομική στην κατανάλωση (πολύ καλή ειδική κατανάλωση) και έχει *δελεαστική τιμή, 34.000Ε, μόλις 2000Ε ακριβότερη από την Γερμανία, τη στιγμή που η C200K 1.8 184hp για παράδειγμα έχει 7000Ε διαφορά τιμής Ελλάδα με Γερμανία! *Την σκέφτομαι και εγώ σοβαρά πλέον (μαζί με Renault Laguna GT, Insignia 2.0T kai VW Passat CC...)
Οι τιμές στην Ελλάδα είναι παράλογες, πχ η ημιαυτόματη Laguna Berline 2.0T (170hp) με την GT (205 hp) exoyn 6000E διαφορά ενώ οι αντίστοιχες coupe 2000E διαφορά (στη Γαλλία η διαφορά τιμής είναι 2000Ε και για τους δύο τύπους αμαξώματος)...
Για το Laguna GT θα πω μόνο (ως απάντηση σε αυτόν που το θεωρεί 'αυτονόητο' πως είναι υποδεέστερη της ΒΜW 320i) ότι το GT υπερέχει σε παθητική ασφάλεια, *επιδόσεις *και *οδική συμπεριφορά *λόγω τετραδιεύθυνσης. Τα δύο πρώτα είναι εμφανή από βαθμολογία-διαγράμματα euroncap και τεχνικά χαρακτηριστικά αντίστοιχα. Για την οδική συμπεριφορά, είναι μια γυμνασιακή άσκηση φυσικής να δει κάποιος ότι το γεγονός πως η GT εκτελεί elk test με ταχύτητα εξόδου 134 km/h, δηλαδή με κάπου
(15-20)km/h περισσότερα από την ΒΜW 320i, έχει, απλουστεύοντας (αλλά όχι υπερ-απλουστεύοντας) περίπου (20-25)% αυξημένη πλευρική πρόσφυση στις στροφές (αντέχει χωρίς να εκτραπεί της πορείας της (20-25)% περισσότερη πλευρική επιτάχυνση). Η BMW υπερέχει σε γόητρο, ποιότητα κατασκευής, αξία μεταπώλησης, ιστορικό αξιοπιστίας της μάρκας συνολικά (για τα συγκεκριμένο μοντέλο Laguna δεν υπάρχουν ακόμη διαθέσιμα στοιχεία) και κατανάλωση (αν και η ειδική κατανάλωση δεν διαφέρει τόσο πολύ). -
Το ερώτημα είναι αν τα λεγόμενα premium επιτρέπεται να βγάζουν τόσα προβλήματα όταν έχουν υπερδιπλάσια τιμή από τα άλλα .Απλά θα πρέπει να πάψουμε να ντρεπόμαστε για τα λάθη μας και να τους κράζουμε αβέρτα ιδιαίτερα τώρα που με την κρίση θα αλλάξει και η νοοτροπία του κόσμου . Επίσης να κράζουμε την συμπεριφορά των αντιπροσωπειών και γιά τις τιμές των σέρβις και γιά τα παιγνίδια με τις εγγυήσεις .
-
Ο χρήστης IOANNIS ZOIS έγραψε:
Για την οδική συμπεριφορά, είναι μια γυμνασιακή άσκηση φυσικής να δει κάποιος ότι το γεγονός πως η GT εκτελεί elk test με ταχύτητα εξόδου 134 km/h, δηλαδή με κάπου
(15-20)km/h περισσότερα από την ΒΜW 320i, έχει (25-30)% αυξημένη πλευρική πρόσφυση στις στροφές (αντέχει χωρίς να εκτραπεί της πορείας της (25-30)% περισσότερη πλευρική επιτάχυνση).απο που προκυπτουν αυτα τα νουμερα?
μηπως υπεραπλουστευεις?ειδικα αυτο με τη πλευρικη προσφυση το θεωρω απιθανο, καθως τοτε η Γαλλιδα θα επιανε τα πλευρικα g ενος evo.
-
Αρχικές και σύντομες εντυπώσεις από το Lexus IS250.
Το είχα γα ένα 2ώρο με περιορισμένη δυνατότητα λόγο κίνησηςστα +
- Καλοφτιαγμένο εξωτερικά .
- καλή συναρμογή μέσα.
- άνετο στο δρόμο.
- καλό το σειριακό.
- εξαιρετικά τα όργανα του ταμπλό.
- Άνετα και ηλεκτρικά καθίσματα στο βασικό εξοπλισμό.
- ήσυχο με καλή κύλιση .
- αθόρυβος ο 6κύλινδρος.
- καλό ηχοσύστημα.
- όμορφο σχήμα εξωτερικά (σπορ).
στα πλην. - το σειριακό δουλεύει +2 πάνω (καλό θα ήταν να έχει επιλογή τρόπου οδήγησης)
αν έχει και δεν το ξέρω (σόρρυ ...... ) - είχε ηλιοροφή και έχανε σε χώρο για το κεφάλι «στενάχωρο»
- μικρό μπροστά άνοιγμα παρμπρίζ και αζί με την ηλιοροφή ήταν «άστα».
- ο κινητήρας δεν δείχνει τα άλογα του . Ειδικά στα ρεπρίζ.(όχι ότι είναι αργό).
- σε κάποιες εγκάρσιες περνάει λίγο οξύς θόρυβος όχι κάτι ιδιαίτερο.
- πίσω είναι για 2
]'ηλεκτικά
-
υβριδική έκδοση, αναμένεται ?
-
Βρες και οδηγησε μια 159 2.2 ΤΙ και θα με θυμηθεις. Θα δεις πως θα σου φανουν τα υπολοιπα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Βρες και οδηγησε μια 159 2.2 ΤΙ και θα με θυμηθεις. Θα δεις πως θα σου φανουν τα υπολοιπα.Σιγουρα πολυ καλυτερα για τα λεφτα που κανουν...
Ας φτιαξει πρωτα η Alfa τους κινητηρες που ειχε παλια (156)
αντι να υπερκυβιζει, ας τους κανει και μια μικρη διαιτα στα αμαξωματα
και τοτε θα γινει πολυ πιο ανταγωνιστικη.
Προς το παρον ειναι μονο για ρομαντικους και εφετζηδες. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Βρες και οδηγησε μια 159 2.2 ΤΙ και θα με θυμηθεις. Θα δεις πως θα σου φανουν τα υπολοιπα.
Σιγουρα πολυ καλυτερα για τα λεφτα που κανουν...
Ας φτιαξει πρωτα η Alfa τους κινητηρες που ειχε παλια (156)
αντι να υπερκυβιζει, ας τους κανει και μια μικρη διαιτα στα αμαξωματα
και τοτε θα γινει πολυ πιο ανταγωνιστικη.
Προς το παρον ειναι μονο για ρομαντικους και εφετζηδες.δοκιμαστής του καναπέ κ εσύ ε??
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
Βρες και οδηγησε μια 159 2.2 ΤΙ και θα με θυμηθεις. Θα δεις πως θα σου φανουν τα υπολοιπα.
Σιγουρα πολυ καλυτερα για τα λεφτα που κανουν...
Ας φτιαξει πρωτα η Alfa τους κινητηρες που ειχε παλια (156)
αντι να υπερκυβιζει, ας τους κανει και μια μικρη διαιτα στα αμαξωματα
και τοτε θα γινει πολυ πιο ανταγωνιστικη.
Προς το παρον ειναι μονο για ρομαντικους και εφετζηδες.δοκιμαστής του καναπέ κ εσύ ε??
Οχι, ρεαλιστης...
Πειραζει ε?
Να υποθεσω οτι εσυ εχεις οδηγησει την 159 και ολα τα υπολοιπα της κατηγοριας... -
Εγω θα επελεγα ή το Α4 2.0Τ Quattro ή τη C200 1.8...
Τωρα εξαρταται.... Η mercedes ανεκαθεν με εντυπωσιαζε για την ποιοτητα υλικων κ κυλισης που εχει κ οπως κ να το κανουμε προσδιδει κ περισσοτερο κυρος... τo audi εχει κ αυτο πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης οχι ομως αντιστοιχη της C αλλα κατω απ το καπο του κρυβει το δολοφονο πoυ λεγεται TFSI που η ιπποδυναμη του φτανει μεχρι κ 211 μουλαρια αν θυμαμαι καλα... Για τη ροπη δεν κανω λογο ... Σκοτωνει! το μονο κακο ειναι οτι το audi δεν βγαινει πισωκινητο κ οτι πολλες φορες η τετρακινηση το καθιστα εκνευριστικα ουδετερο!!! Α! κατι που ξεχασα... τα led μπροστα το κανουν πολυ εξωπραγματικο κ designατο!
Μαλλον λοιπον θα κατεληγα στο Α4 αλλα εμενα η αδυναμια μου ειναι μια........................................................................................................................................bmw 320i coupe που δυστυχως δεν υπαρχει στις επιλογες! Αν υπηρχε δεν το συζητουσα.......
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Βρες και οδηγησε μια 159 2.2 ΤΙ και θα με θυμηθεις. Θα δεις πως θα σου φανουν τα υπολοιπα.
Σιγουρα πολυ καλυτερα για τα λεφτα που κανουν...
Ας φτιαξει πρωτα η Alfa τους κινητηρες που ειχε παλια (156)
αντι να υπερκυβιζει, ας τους κανει και μια μικρη διαιτα στα αμαξωματα
και τοτε θα γινει πολυ πιο ανταγωνιστικη.
Προς το παρον ειναι μονο για ρομαντικους και εφετζηδες.Kαλα αυτα τα λες edit [kouk].. Τ
Οι κινητηρες της 159 edit [kouk] ειναι αριστοι ατμοσφαιρικοι με καλυτερη ειδικη ισχυ με χαμηλοτερη καταναλωση απο αυτους της 156. Συγκριση οποτε δεν μπορει να γινει γιατι αλλαζουν οι νομοθεσιες και οι μοδες. Οπως δεν μπορει να γινει συγκριση μεταξυ του bialbero και του Twin Spark. edit [kouk]
Και να δεις τι αξια θα ειχαν τα 160 και τα 185 αλογακια αν δεν υπηρχε η turbo-μοδα.
Ωστοσο για ειναι ανταγωνιστικη η σημερινη berlina της Alfa Romeo στους κινητηρες επρεπε να ειχε εναν υπερτροφοδοτουμενο. Συντομα πολυ συντομα θα γινει και αυτο και θα ειναι παλι οι καλυτεροι κινητηρες να εισαι σιγουρος για αυτο.Τη φραση 'αντι να υπερκυβιζει' δεν την καταλαβα οποτε το χρεωνω ως αλλη μια edit [kouk]
Μια μικρη διαιτα εγινε αλλα περα απο αυτο οι Ιταλοι παραδεχονται τα λαθη τους και τα αλλαζουν. Αντιθετα οι Γερμανοι ειναι σαν λαος μουλαρια αδιαλλακτα που παροτι εχουν κανει τις αμετρητες ηλιθιοτητες, συνεχιζουν να επιμενουν σε αυτες. Λογου χαρη επιμενουν στην λυση του twincharged την ωρα που πολυ πιο αξιοπιστα με καλυτερη αποδοση μπορεις να επιτυχεις και με την απουσια του compressor.
Περα απο αυτο οσον αφορα το βαρος η Alfa 159 ειναι στο ΜΟ της κατηγοριας και υπαρχουν αλλα υπερβαρα οπως το Lexus IS250. Απλα σε καποιους καθισε στραβα που μια AR εχει παρομοιο βαρος με το γκετο.edit [kouk]. Για εφετζηδες η 159?
Εφετζης ειναι αυτος που παιρνει ενα Α4 1.8 120 ιππων επειδη ειναι Audi, εφετζης ειναι αυτος που παιρνει 316 γιατι ειναι BMW εφετζης ειναι αυτος που παιρνει Α και Β klasse και C160? επειδη ειναι Mercedes.
edit [kouk]Συμμαζέψου Busso. Είναι η τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου. Η θα μάθεις να μιλάς καλύτερα ή Το ΒΑΝ θα ειναι οριστικό! [kouk]
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Βρες και οδηγησε μια 159 2.2 ΤΙ και θα με θυμηθεις. Θα δεις πως θα σου φανουν τα υπολοιπα.
Σιγουρα πολυ καλυτερα για τα λεφτα που κανουν...
Ας φτιαξει πρωτα η Alfa τους κινητηρες που ειχε παλια (156)
αντι να υπερκυβιζει, ας τους κανει και μια μικρη διαιτα στα αμαξωματα
και τοτε θα γινει πολυ πιο ανταγωνιστικη.
Προς το παρον ειναι μονο για ρομαντικους και εφετζηδες.δοκιμαστής του καναπέ κ εσύ ε??
Οχι, ρεαλιστης...
Πειραζει ε?
Να υποθεσω οτι εσυ εχεις οδηγησει την 159 και ολα τα υπολοιπα της κατηγοριας...ψιτ ρεαλιστή για να καταλάβει ποσο βαθειά νυχτωμένος εισαι και εσύ, κάνε έναν κοπο να βρεις σε ποιο απο τα ποστ μου εχω κρίνει τα... υπολοιπα της κατηγορίας (κ γενικότερα για ενα οποιοδήποτε αμάξι που δεν έχω οδηγήσει)
δεν έχω εμπειρία οδηγική -> κάνω τουμπεκί για να μη γίνομαι τραγελαφικός κ ντοματοδέκτης
έχω εμπειρία οδηγική -> προσπαθώ να τεκμηριώσω τα συμπεράσματα μουβεβαια.... τα προβατάκια κανουν αυτό που τους λέει ο βοσκός τους. λέει ο βοσκος βουρ στο σφαγείο?? χαρές κ πανηγύρια τα προβατάκια
@κουκ έχεις δικιο με τον Μπούσσο, αλλά εμμέσως πλην σαφώς άκουσε τα ίδια κ χειρότερα. εκτός αν έχει διαφορά το να σε πουν 'μαλάκα' από το 'αυνάνας'...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Βρες και οδηγησε μια 159 2.2 ΤΙ και θα με θυμηθεις. Θα δεις πως θα σου φανουν τα υπολοιπα.
Σιγουρα πολυ καλυτερα για τα λεφτα που κανουν...
Ας φτιαξει πρωτα η Alfa τους κινητηρες που ειχε παλια (156)
αντι να υπερκυβιζει, ας τους κανει και μια μικρη διαιτα στα αμαξωματα
και τοτε θα γινει πολυ πιο ανταγωνιστικη.
Προς το παρον ειναι μονο για ρομαντικους και εφετζηδες.Kαλα αυτα τα λες edit [kouk].. Τ
Οι κινητηρες της 159 edit [kouk] ειναι αριστοι ατμοσφαιρικοι με καλυτερη ειδικη ισχυ με χαμηλοτερη καταναλωση απο αυτους της 156. Συγκριση οποτε δεν μπορει να γινει γιατι αλλαζουν οι νομοθεσιες και οι μοδες. Οπως δεν μπορει να γινει συγκριση μεταξυ του bialbero και του Twin Spark. edit [kouk]
Και να δεις τι αξια θα ειχαν τα 160 και τα 185 αλογακια αν δεν υπηρχε η turbo-μοδα.
Ωστοσο για ειναι ανταγωνιστικη η σημερινη berlina της Alfa Romeo στους κινητηρες επρεπε να ειχε εναν υπερτροφοδοτουμενο. Συντομα πολυ συντομα θα γινει και αυτο και θα ειναι παλι οι καλυτεροι κινητηρες να εισαι σιγουρος για αυτο.
................Τα 'ΘΑ' να τα κόψεις γιατί θυμίζεις πολιτικούς.
Το τοπικ αν δεν κάνω λάθος αναφέρεται σε άμεση αγορά και για αυτοκίνητα με τα χαρακτηριστικά που διαθέτουν αυτή τη στιγμή στην αγορά και όχι για το τι ΘΑ έχουν στο μέλλον. Συνεπώς, δεν έχει νόημα να μιλάμε υποθετικά για μελλοντικές αλλαγές, από τη στιγμή που γίνεται κουβέντα για αυτοκίνητα με τα χαρακτηριστικά που διαθέτουν σήμερα στην αγορά.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Τα 'ΘΑ' να τα κόψεις γιατί θυμίζεις πολιτικούς.Το τοπικ αν δεν κάνω λάθος αναφέρεται σε άμεση αγορά και για αυτοκίνητα με τα χαρακτηριστικά που διαθέτουν αυτή τη στιγμή στην αγορά και όχι για το τι ΘΑ έχουν στο μέλλον. Συνεπώς, δεν έχει νόημα να μιλάμε υποθετικά για μελλοντικές αλλαγές, από τη στιγμή που γίνεται κουβέντα για αυτοκίνητα με τα χαρακτηριστικά που διαθέτουν σήμερα στην αγορά.
Σύμφωνα με τη Γραμματική των Κλαίρη-Μπαμπινιώτη, αλλά και με τη Γραμματική των Holton-Mackridge-Ειρήνης Φιλιππάκη, οι υποθετικοί λόγοι στη νέα ελληνική κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες:
α. αυτοί που εκφράζουν το πραγματικό, δηλαδή αν ισχύει η υπόθεση τότε ισχύει και η απόδοση, π.χ.
• Αν με θέλεις, θα έρθω.
• Αν δε με θέλεις, δε θα έρθω.
• Αν παίξεις μπάλα, θα έρθω να σε δω.
• Αν θα παίξεις μπάλα, θα έρθω να σε δω.β. αυτοί που εκφράζουν το αντίθετο του πραγματικού, δηλαδή εκφράζουν περιπτώσεις
i. που η υπόθεση δεν πραγματοποιήθηκε στο παρελθόν, συνεπώς δεν πραγματοποιήθηκε ούτε και η απόδοση ή
ii. περιπτώσεις που η υπόθεση πιθανότατα δε θα πραγματοποιηθεί στο μέλλον, άρα και η απόδοση είναι ελάχιστα πιθανό να πραγματοποιηθεί, π.χ.
• Αν ερχόσουνα, θα πηγαίναμε μαζί στον κινηματογράφο.
• Αν θα ερχόσουνα, θα πηγαίναμε μαζί στον κινηματογράφο.
• Αν ερχόσουνα, θα είχαμε πάει μαζί στον κινηματογράφο.
• Αν δεν είχες καθυστερήσει τόσο, θα προλαβαίναμε την προβολή.
• Αν δεν είχες καθυστερήσει τόσο, θα είχαμε προλάβει την προβολή.Οι χρόνοι που χρησιμοποιούνται στην περίπτωση αυτή είναι:
για την υπόθεση ο παρατατικός και ο υπερσυντέλικος με ή χωρίς το δείκτη θα,
για την απόδοση ο παρατατικός και ο υπερσυντέλικος με ή χωρίς το δείκτη θα.Προσοχή: Ο παρατατικός μπορεί να δηλώνει ότι το υποθετικό γεγονός μπορεί να πραγματοποιηθεί στο μέλλον αν ισχύσουν οι αναγκαίες προϋποθέσεις*, π.χ.
• Αν αύριο οδηγούσες πιο γρήγορα, θα είχαμε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας.Με τον υπερσυντέλικο το υποθετικό γεγονός αποκλείεται να πραγματοποιηθεί.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
........
@κουκ έχεις δικιο με τον Μπούσσο, αλλά εμμέσως πλην σαφώς άκουσε τα ίδια κ χειρότερα. εκτός αν έχει διαφορά το να σε πουν 'μαλάκα' από το 'αυνάνας'...Δεν το έχω δει. Αλλά κάποιος άλλος συντονιστής θα έχει ρίξει warn σε αυτόν που το έκανε.
Σε κάθε περίπτωση, τέτοις; συμπεριφορές δεν δικαιολογούνται.
Επιλογή στα 40.000 euro.