Ρε παιδια μια ερωτηση... Κοκκινες πινακιδες εκτος απο τους πολυτεκνους ποιοι αλλοι φερουν?
Ειναι αληθεια οτι αν παρεις το αυτοκινητο απ το εξωτερικο κ το φερεις εδω του βαζουν κοκκινες???
Ρε παιδια μια ερωτηση... Κοκκινες πινακιδες εκτος απο τους πολυτεκνους ποιοι αλλοι φερουν?
Ειναι αληθεια οτι αν παρεις το αυτοκινητο απ το εξωτερικο κ το φερεις εδω του βαζουν κοκκινες???
H mercedes στην SLS ποιο χρησιμοποιει????
Tι διαφορα εχουν αυτα τα δυο κιβωτια? Γτ σε ενα δημοσιευμα αναφερεται το εξης:
ΑΜG MCT: Συμβατικό αυτόματο κιβώτιο που αντί για μετατροπέα ροπής διαθέτει διπλό συμπλέκτη.
DCT/DSG: Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με χειροκίνητη επιλογή.
Εγω νομιζα οτι κ τα 2 ειναι ιδιου τυπου αλλα το συγκεκριμενο δημοσιευμα τα διαχωριζει...
Tι διαφορα εχουν αυτα τα δυο κιβωτια? Γτ σε ενα δημοσιευμα αναφερεται το εξης:
ΑΜG MCT: Συμβατικό αυτόματο κιβώτιο που αντί για μετατροπέα ροπής διαθέτει διπλό συμπλέκτη.
DCT/DSG: Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με χειροκίνητη επιλογή.
Εγω νομιζα οτι κ τα 2 ειναι ιδιου τυπου αλλα το συγκεκριμενο δημοσιευμα τα διαχωριζει...
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=rM5S6RO1AxQ
BMW 760Li vs. Mercedes-Benz S63 AMG Top Gearπολύ γέλιο παίζουν και υπέρ ατού
Πριν λιγο το ειδα το επεισοδιο ,σαν πολυ δεν κουναει το αριστερο προσκέφαλο της BMW (πχ στο 2.06) ?
Mαλλον φταιει η τοποθετηση της καμερας για να παιρνει τους δημοσιογραφους... Κουνιεται η καμερα κ κουνα κ το προσκεφαλο...
Καλησπερα παιδια... Πηγα εχθες στην αντιπροσωπια να δω τελικα για το S3 που λεγαμε....
Αλλα δεν μπορω ...την αμαρτια μου θα την πω .... κοιταξα κ για το Α5 2.0Τ με τα 211 hp , quattro k με s-tronic...
Tελικα μαλλον θα καταληξω σ αυτο...
Καλο, χρυσο το S3 αλλα παντα τα κουπε μ αρεσαν περισσοτερο απ τα Hatchback... Αλλωστε με μια βελτιωσουλα θα εχω 260 οπως το S3 οποτε καλυτερα να παρω κατι που μου αρεσει...
Λοιπον, στο ψητο.... Εχω καποιες αποριες...
Μετα κοιταζοντας τα εξτρα τα οποια κ για τα δυο αυτοκινητα (S3 , A5) ειναι σχεδον ιδια , εχω να ρωτησω τα εξης:
-Στο audi drive select λεει οτι συνοδευεται απο sport αναρτηση μεταβαλλομενης αποσβεσης και απο τιμονι μεταβαλλομενης υποβοηθησης.
Το ''sport αναρτηση μεταβαλλομενης αποσβεσης'' το καταλαβαινω κ ειναι μαλλον αυτο που τη ρυθμιζεις σε σπορ , comfort κλπ κλπ...
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το ''τιμονι μεταβαλλομενης υποβοηθησης'' ... Τι ακριβως εννοει ο ποιητης? Οτι οταν πηγαινω αργα ειναι ελαφρυ στις ψηλες ταχυτητες σκληραινει κ οτι μεταβαλλει κ τις στροφες απ τη μια ακρη στην αλλη αναλογα με την ταχυτητα?
-Το μαμα τιμονι πως ειναι ? (δλδ η υποβοηθηση του κλπ κλπ) {Ρωταω γτ θελω να δω αν αξιζει το παραπανω σαν εξτρα}
Αυτα προς το παρον.. Θα επιστρεψω με νεοτερα!
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου
Όχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:
Ενταξει το valvetronic..Αλλα το κλασσικο γκαζι γτ να καταναλωνει περισσοτερο?
Κ νομιζω οτ η 320si εχει κ αλλη χαρτογραφηση κινητηρα... Αυτο ειναι βασικα που την κανει να καιει παραπανω...
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Όντως! Μοντέλα όπως η 335** (πλέον με μονό τούρμπο)**
τη βγαλανε κ με μονο>? Ο λεγομενος Ν55 που εχω ακουσει ειναι με ενα τουρμπο???
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παραθέτω μερικά από τα turbo που έχει επιμεληθεί η BMW αυτή την περίοδο1.600cc 4κύλινδρος turbo 172HP Cooper S
1.600cc 4κύλινδρος turbo 211HP John Cooper Works
3.000cc 6κύλινδρος εν σειρά twin turbo 300HP -35i
4.400cc V8 twin scroll 555HP X6M
6.000cc V12 535HP twin turbo 760i (εντυπωσιακά γραμμικός και ήσυχος)
6.600cc V12 563HP RR Ghost, μετεξέλιξη του προηγούμενου κινητήραστα παραπάνω πρέπει να προστεθούν και μερικά diesel.
Πως είπατε? Όταν βγάλει turbo?
+1
Πες τους κ αλλα... Ειναι τραγικοι οι τυποι....
Eλεος τι αλλο θ ακουσουμε... Η bmw ποτε δεν εμεινε πισω στην ατμοσφαιρα... Τι κ αν η χοντα εχει μοτερ 2λιτρο που βγαζει 120αλογα στο λιτρο? Απο 2000 κυβικα κ πανω τι εχει κανει? Εκει δεν κοιταμε που η bmw αλωνιζει στην ατμο ανενοχλητη? Επειτα πως κρινετε ενα αμαξι μονο απο το ποσα αλογα βγαζει στο λιτρο? Δεν παιζει μονο αυτο ρολο... Παιζουν πολλα περισσοτερα... Αν ηταν ετσι ολοι θα αγοραζαμε νταλικες με μοσχαροτουρμπινες που βγαζουν αποδοση τρελη κ θα λεγαμε οτι εχουμε εργαλεια....
Ελεος ... Παραδεχομαι οτι στα 2λιτρα η bmw εχει μεινει πισω (ΜΟΝΟ για τους λογους που ανεφερε ο Νικος)...
Κ οταν λεμε πισω εννοουμε παντα σε σχεση με τον τουρμπατο ανταγωνισμο... Σιγουρα δεν μπορεις να συγκρινεις 2λιτρα τουρμπο με 2λιτρα ατμο... Αλλα οχι οτι η subaru, η toyota κ η honda εχουν καλυτερα ατμοσφαρικα κατω των 2000 cc... Ποιος ειναι καλυτερος? Μηπως ο κινητηρας του πριτσους? Που αν κ 1800αρης χανει σε συγκριτικο του drive απο τον κινητηρα της 116? Μηπως ο 1600αρης του αουρις ειναι καλυτερος? Ο μονος που υπερεχει ειναι ο 2λιτρος της χοντα αλλα οπως προειπα η χοντα εχει μονο αυτον για να καυχιεται...
Κλεινοντας θα ηθελα να πω πως καλυτερα να μη λετε πολλα για τους διλιτρους τουρμπο που ετοιμαζει η Bmw γτ οταν βγουν θα τρεχετε παλι να κρυφτειτε....