-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
πάντως υπάρχουν αρκετά μπροστοκούνητα με δυνατά τουρμπομοτέρ που απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά και δεν έχουν πρόβλημα με τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά (159, brera, megane rs, s3, golf 5 gti).εεεε?????
ελπιζω αυτο να το εβαλες κατα λαθοςκαι στο θεμα μας αλλο πισωκινητα , αλλο μπροστοκουνητα..τα πρωτα ειναι πολυ πιο απαιτητικα
-
τι έγινε ρε.... ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ
Εκκλησία πήγατε σήμερα
Βρέχει και κάτσατε μέσα να γράψετε στο φορουμ....
-
delete
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Ο μακαρίτης Leonard John Kensell Setright (κάποιος συμφορουμίτης τον έχει και αβάταρ...), έγραφε στα μέσα της δεκατίας του '90 ότι αν η Honda βγάζει τους καλύτερους κινητήρες στον κόσμο, η BMW την ακολουθεί με διαφορά (απ' τους υπόλοιπους) ως δεύτερη !
Λέτε να μην ήξερε τι έγραφε ή έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα δεδομένα ώστε να μην ισχύει πλέον ?η χοντα ποιο καλο μοτερ εβγαλε τωρα τελευταια του insight?
-
Ίσως να φταίει ότι έχω μεγαλώσει με πισωκίνητα και μάλιστα κακά πισωκίνητα οπότε έχω μάθει στα χειρότερα αλλά τα σύγχρονα πισωκίνητα μου φαίνονται πολύ πολιτισμένα και ασφαλή ειδικά με επαρκή ισχύ. Αντίθετα τα δυνατά προσθιοκίνητα μου προκαλούν περισσότερη ανησυχία.
Όπως και να έχει νομίζω ότι θα έπρεπε να ξεπεράσουμε παλιές προκαταλήψεις και να σταματήσουμε να αναφερόμαστε στα σύγχρονα πισωκίνητα σαν επικίνδυνα ή δυσκολοδήγητα.... στην εποχή μάλιστα του ESP. -
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Όταν έβγαλε αυτόν τον κινητήρα όλοι οι άλλοι είχαν ήδη αρχίσει να εξελίσσουν τα τούρμπο, θυμήσου τους προηγούμενους 2λιτρους με μόλις 136 και 150 άλογα- που ήταν το πιο αποδοτικό- θυμήσου που ήταν οι άλλοι. Κάνε και σύγκριση με δίλιτρους ατμοσφαιρικούς των honda, renault, toyota, subarou και βγάλε συμπεράσματα...καλά όσο για τα efficient dynamics σιγά τα ωά, σιγά την τεχνολογική καινοτομία.Τι θέλεις να αποδείξεις με το σεντόνι, ειλικρινά? Ότι η BMW δε βγάζει καλά μοτέρ και ότι turbo rules? If that makes you happy...so be it! ...δε θα σε στεναχωρήσω. Αλλά η απορία μου είναι, που είδες ότι έγραψα πως βγάζει τους καλύτερους κινητήρες??? ...προφανώς και η Honda είναι μπροστά στα ατμοσφαιρικά σύνολα...αλλά η κίνηση είναι στον λάθος άξονα.
Τα Efficient Dynamics δεν είναι σιγά τα ωά! Σε πληροφορώ ότι μειώνουν τη κατανάλωση τουλάχιστον κατά 10-15% και δεν υπάρχει κανένα αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή που να έχει όλα τα ακόλουθα (εκτός από το start/stop και απευθείας ψεκασμό):
-Σημείο αλλαγής ταχύτητας για χαμηλότερη κατανάλωση
-Ενεργά πτερύγια πίσω από τη μάσκα για μείωση αντίστασης του αέρα
-Ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα που πρακτικά έχει αφαιρέσει το δυναμό από το μοτέρ
-Αποσύμπλεξη κινούμενων μερών (πχ A/C) σε γρήγορη επιτάχυνση
-Λάστιχα που έχουν εξελιχθεί μαζί με τη BMW για μειωμένες αντιστάσειςΔεν μου το' πε κανείς τα έχω οδηγήσει και είναι πολύ γραμμικά. Έχω οδηγήσει μίτο 155, γκολφ 122 και πασσάτ 160 και δεν ένιωσα κανένα κλότσημα και κανένα κρέμασμα. Ίσα-ίσα που είχα το μέγιστο της απόδοσης για ένα μεγάλο εύρος στροφών, από πολύ χαμηλά μέχρι ψηλά με απόλυτα ομαλό τρόπο... έτσι όπως τα λές οι ιδιοκτήτες των ΜΒ έχουν σοβαρό πρόβλημα γιατί οδηγούν επικίνδυνα αυτοκίνητα.
Τώρα θέλεις να μου πεις ότι τα turbo μοτέρ είναι τόσο γραμμικά όσο τα ατμοσφαιρικά?
Φυσικά το να κολήσεις απλώς ένα σαλιγκάρι σε έναν κινητήρα είναι το πιο εύκολο πράγμα, πρέπει να ρυθμιστεί έτσι ώστε να είναι ομαλός όπως έχει καταφέρει όλος ο υπόλοιπος ανταγωνισμός και η bmw τώρα προσπαθεί να τους φτάσει...πάντως υπάρχουν αρκετά μπροστοκούνητα με δυνατά τουρμπομοτέρ που απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά και δεν έχουν πρόβλημα με τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά (159, brera, megane rs, s3, golf 5 gti).
Τα Χ5Μ και Χ6Μ είναι άκυρα παραδείγματα γιατί το θέμα μας είναι οι χαμηλομεσαίου κυβισμού κινητήρες και δεν έχω ασχοληθεί με αντίστοιχου κυβισμού κινητήρες ώστε να κάνω αντιπαράθεση με τον ανταγωνισμό.Συνειδητά όμως δεν έχει 'κουμπώσει' σαλιγκάρια σε όλα της μοτέρ. ...για κάποιο λόγο το κάνει και σαφώς δεν έχει μείνει πίσω από παράλειψη.
Τα μπροστοκίνητα που περιγράφεις (εκτός από το S3) εξακολουθούν να έχουν θέματα υποστροφής ενώ τα πισωκίνητα είναι εντελώς άλλη φιλοσοφία και άλλο ζύγισμα.
Πισωκίνητο δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει πάντως όπως ξαναείπα στα σύγχρονα τούρμπο δεν συμβαίνουν αυτά τα φουσκώματα και ξεφουσκώματα που περιγράφεις.
Το ότι στη bmw είναι ανίκανοι να ηγηθούν του ανταγωνισμού στους 4κύλινδρους κινητήρες δεν φαίνεται, όπως είπα και πιο πριν, μόνο τώρα που δεν έχουν αγγίξει καν τη λογική του downsizing αλλά και παλιότερα στους ατμοσφαιρικούς.Άρα δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε τη κουβέντα γιατί δε μας πάει πουθενά. Πρέπει να καταλάβεις την ιδιαιτερότητα της πίσω κίνησης πόσο σημαντικό είναι να έχεις ένα γραμμικό μοτέρ για να το ΖΥΓΙΣΕΙΣ στην έξοδο. Δε μπορείς να έχεις φουσκώματα και ξεφουσκώματα και να κρεμάει η ροπή εκεί που τη χρειάζεσαι.
Ενώ οι 116i, 118i, 120i, 316i, 318i και 320i έχουν σαν κύριο λόγο τις επιδόσεις στην πίστα ...και οι οδηγοί bmw diezel πρέπει να προσέχουν και να μην επιδιώξουν σπορ οδήγηση ποτέ γιατί τα αυτοκίνητά τους είναι επικίνδυνα με τούρμπο και πίσω κίνηση.
Πάλι δεν είπε κανείς κάτι τέτοιο...βγάζεις συμπεράσματα μόνος σου και έτσι δε μπορούμε να κάνουμε συζήτηση. Σου εξήγησα παραπάνω, μην φτάνεις σε υπερβολικά συμπεράσματα που τα βγάζεις από το μυαλό σου καθώς δε γράφτηκαν από κανένα.
Εξακολουθώ να μη μπορώ να καταλάβω τι θέλεις να αποδείξεις? Ότι η BMW είναι κολωεταιρία που δεν έχει βάλει turbo όπως ο κάθε πικραμένος?? ...γιατί εγώ αυτό καταλαβαίνω.
-
Α και να προσθέσω κάτι που θυμήθηκα...ο Piquet είχε πει μια φορά στα χρόνια που τα μονοθέσια είχαν turbo: 'I only give throttle when the car is in a straight line. Uncontrolable midcorner.'
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Καλά εντάξει τρίχες...η bmw δεν έχει τούρμπο γιατί έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην εξέλιξη κινητήρων τουλάχιστον στους κινητήρες από 2000 κ.ε. και κάτω.Ακόμα και όταν όλοι ήταν ατμοσφαιρικοί πάλι οι μικροί της κινητήρες ήταν πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Και επειδή είναι πισωκίνητη τι πάει να πει;;; Τα σύγχρονα τούρμπο είναι πολύ γραμμικά και δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, εξαλλου και η μερσέντες που είναι πισωκίνητη τουρμπομοτέρ έχει.
Άσε που και η bmw χρησιμοποιεί τούρμπο...για τα diesel μιλάω που έχουν και την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις της...εκεί πέρα το τούρμπο δεν ενοχλεί την πίσω κίνηση;;;Αίσθησή μου είναι πως και όταν βγούν τα τουρμπομοτέρ θα είναι πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό ο οποίος θα έχει ανέβει σε άλλη κλίμακα.
συγγνώμη κιόλας αλλα η bmw παραδοσιακά τα έχει grammmena τα μικρά κυβικά αλλα αυτό δεν την εμπόδισε να φτιάξει ένα γαμάτο μοτέρ για το mini cooper s και jcw, οποτε αν ποτε αποφασίσει να φτιάξει και άλλους μικρούς turbo κινητήρες θα μου επιτρέψεις να έχω υψηλές προσδοκίες για αυτούς.
εξάλλου μην ξεχνάς ότι από το 1999 μέχρι σήμερα η bmw έχει κερδίσει 40 engine of the year awards οποτε κάτι λίγα θα ξέρει από κινητήρες
-
Eλεος τι αλλο θ ακουσουμε... Η bmw ποτε δεν εμεινε πισω στην ατμοσφαιρα... Τι κ αν η χοντα εχει μοτερ 2λιτρο που βγαζει 120αλογα στο λιτρο? Απο 2000 κυβικα κ πανω τι εχει κανει? Εκει δεν κοιταμε που η bmw αλωνιζει στην ατμο ανενοχλητη? Επειτα πως κρινετε ενα αμαξι μονο απο το ποσα αλογα βγαζει στο λιτρο? Δεν παιζει μονο αυτο ρολο... Παιζουν πολλα περισσοτερα... Αν ηταν ετσι ολοι θα αγοραζαμε νταλικες με μοσχαροτουρμπινες που βγαζουν αποδοση τρελη κ θα λεγαμε οτι εχουμε εργαλεια....
Ελεος ... Παραδεχομαι οτι στα 2λιτρα η bmw εχει μεινει πισω (ΜΟΝΟ για τους λογους που ανεφερε ο Νικος)...
Κ οταν λεμε πισω εννοουμε παντα σε σχεση με τον τουρμπατο ανταγωνισμο... Σιγουρα δεν μπορεις να συγκρινεις 2λιτρα τουρμπο με 2λιτρα ατμο... Αλλα οχι οτι η subaru, η toyota κ η honda εχουν καλυτερα ατμοσφαρικα κατω των 2000 cc... Ποιος ειναι καλυτερος? Μηπως ο κινητηρας του πριτσους? Που αν κ 1800αρης χανει σε συγκριτικο του drive απο τον κινητηρα της 116? Μηπως ο 1600αρης του αουρις ειναι καλυτερος? Ο μονος που υπερεχει ειναι ο 2λιτρος της χοντα αλλα οπως προειπα η χοντα εχει μονο αυτον για να καυχιεται...Κλεινοντας θα ηθελα να πω πως καλυτερα να μη λετε πολλα για τους διλιτρους τουρμπο που ετοιμαζει η Bmw γτ οταν βγουν θα τρεχετε παλι να κρυφτειτε....
-
Να βγουν πρωτα και μετα να
-
Επίσης δεν είναι μόνο το μοτέρ...είναι και το στήσιμο, το πάτημα και το overall feeling του αυτοκινήτου. Το τελευταίο καιρό οδήγησα πολλά αυτοκίνητα ψάχνοντας να βρω αντίστοιχη αίσθηση και γενικότερα τι μου ταιριάζει...και πραγματικά αυτό το στιβαρό πλαίσιο και την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο είναι ένα μπλοκ δεν την ένιωσα πουθενά.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Επίσης δεν είναι μόνο το μοτέρ...είναι και το στήσιμο, το πάτημα και το overall feeling του αυτοκινήτου. Το τελευταίο καιρό οδήγησα πολλά αυτοκίνητα ψάχνοντας να βρω αντίστοιχη αίσθηση και γενικότερα τι μου ταιριάζει...και πραγματικά αυτό το στιβαρό πλαίσιο και την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο είναι ένα μπλοκ δεν την ένιωσα πουθενά.Δεν εχεις οδηγησει ακομα την 320Si, για αυτο...
Οσο για τα υπολοιπα, περι τουρμπο ή μη, να υπενθυμησω απλα την 2002turbo του
1972. .Θα επανελθει συντομα 2λιτρος τουρμπο, και θα κλεψει εντυπωσεις αλλα και πωλησεις που εχασε σε αυτα τα κυβικα απο τον ανταγωνισμο.
Παρολα αυτα θα διαφωνησω ως προς τον προβληματισμο, τουρμπο
με πισωκινηση, πλεον στις μερες μας... -
Δεν θεωρώ ότι η bmw είναι κωλοεταιρία ούτε ότι ο κινητήρας παίζει τον πρώτο ρόλο σε ένα αμάξι και δεν έγραψα πουθενά κάτι τέτοιο, άσε που οι bmw μου είναι ιδιαίτερα συμπαθείς.
Απλώς συνοψίζοντας ειπώθηκε πριν ότι η bmw έχει μείνει πίσω στην εξέλιξη των τουρμπο βενζινοκινητήρων επειδή δεν είναι τόσο απλό να μπει τούρμπο σε πισωκίνητο και ότι όταν το κάνει θα είναι οι καλύτεροι του ανταγωνισμού και εγώ με κάποια επιχειρήματα απέδειξα ότι τίποτα από τα δύο παραπάνω δεν ισχύει.
Το κλείνω εδώ το θέμα όποιος διαβάζει προσεχτικά καταλαβαίνει.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
...ειπώθηκε πριν ότι η bmw έχει μείνει πίσω στην εξέλιξη των τουρμπο βενζινοκινητήρων επειδή δεν είναι τόσο απλό να μπει τούρμπο σε πισωκίνητο και ότι όταν το κάνει θα είναι οι καλύτεροι του ανταγωνισμού και εγώ με κάποια επιχειρήματα απέδειξα ότι τίποτα από τα δύο παραπάνω δεν ισχύει.Το διάβασες καλά αυτό που λες....;;;
-
Όντως! Μοντέλα όπως η 335 (πλέον με μονό τούρμπο) είναι από τα πλέον δύστροπα αυτοκίνητα του σήμερα στην κατηγορία του και ο κινητήρας της αποδεικνύει το πόσο πίσω έχει μείνει στην εξέλιξη αυτού του είδους μοτέρ η BMW. ...
Τι διαβάζουμε...
-
η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίου
-
Παραθέτω μερικά από τα turbo που έχει επιμεληθεί η BMW αυτή την περίοδο
1.600cc 4κύλινδρος turbo 172HP Cooper S
1.600cc 4κύλινδρος turbo 211HP John Cooper Works
3.000cc 6κύλινδρος εν σειρά twin turbo 300HP -35i
4.400cc V8 twin scroll 555HP X6M
6.000cc V12 535HP twin turbo 760i (εντυπωσιακά γραμμικός και ήσυχος)
6.600cc V12 563HP RR Ghost, μετεξέλιξη του προηγούμενου κινητήραστα παραπάνω πρέπει να προστεθούν και μερικά diesel.
Πως είπατε? Όταν βγάλει turbo?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παραθέτω μερικά από τα turbo που έχει επιμεληθεί η BMW αυτή την περίοδο1.600cc 4κύλινδρος turbo 172HP Cooper S
1.600cc 4κύλινδρος turbo 211HP John Cooper Works
3.000cc 6κύλινδρος εν σειρά twin turbo 300HP -35i
4.400cc V8 twin scroll 555HP X6M
6.000cc V12 535HP twin turbo 760i (εντυπωσιακά γραμμικός και ήσυχος)
6.600cc V12 563HP RR Ghost, μετεξέλιξη του προηγούμενου κινητήραστα παραπάνω πρέπει να προστεθούν και μερικά diesel.
Πως είπατε? Όταν βγάλει turbo?
+1
Πες τους κ αλλα... Ειναι τραγικοι οι τυποι....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
η 320si δεν καίει τον κόλο της???? λόγω κιβωτίουΌχι λόγω κιβωτίου...λόγω έλλειψης Valvetronic και ηλεκτρονικού γκαζιού. Έχει κλασσικό γκάζι με συρματόσχοινο (άρα πιο άμεσο) και δεν έχει valvetronic γιαυτό:
'In creating this high-speed power unit, BMW's engine development specialists intentionally decided not to use BMW's fully variable VALVETRONIC valve drive. Instead, they opted for conventional valve management with two overhead camshafts, rocker arms and four valves per cylinder. Doing without numerous moving components in this way, the valve drive guarantees a high standard of stiffness and precision even at extremely high engine speeds both in the limited edition model and in racing.'
Αυτό βεβαίως δίνει και τη δυνατότητα για ευκολότερη βελτίωση του κινητήρα.
Αλλά δε καίει και ΤΟΣΟ πολύ...γύρω στα 12.
BMW FORUM